146. forduló, 148. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 17. 9h:25'
EZ A 161. JÁTÉKHETED, 147. FORDULÓD
162. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,79] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 6 tankány karmot (100 arany kikiáltási áron), 20 ubuk tüskét (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 10 uzbány csőr (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 15 pirkit (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany) ellenértékét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+80 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku légiós nyomára bukkanj. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 320.]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 315.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 300.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 295.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 265.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[101,78] Továbbra is síkságon vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Lee-MBO orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívői építették. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [101,77] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Látsz egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kardszárnyú pocok. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal meghorzsolod a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [101,76] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy nektoraf. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nektoraf testét. (3 támadással 12 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nektoraf testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a nektoraf jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf jobb vállát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a nektoraf testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 570 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [21 pontot használtál fel, van még 244.]

kt 138 6 elkészíted a 138. tárgyat (6 darabot)
Legyártottál 6 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 184.]

m 7 8 4 mozogsz északnyugatra, északra, délre
[100,75] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő vadász tatu mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Lövedéked átfúrja a vadász tatu jobb első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (12 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ragyás burástya bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. Csápjaival a ragyás burástya lecsap a bal karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,74] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [100,75] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 2 mozogsz délnyugatra, keletre
[99,76] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Délre fekszik egy helytartói város. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [100,76] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek.

Találsz egy rát-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. [14 pontot használtál fel, van még 149.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 119.]

m 8 mozogsz északra
[100,75] A sík vidéket bozótos váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Körbevizsgálódsz. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 112.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 112.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 19 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 9 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 92.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [10 pontot használtál fel, van még 82.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 72.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [10 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 42.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 32.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 29.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 288 pontot. A következő körben tehát 317 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 147. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 22 Életpont: 274/158 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 139/1 Pénz: 1042 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/7
Eddig összesen 715 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2106 TP-t kaptál. Jelenleg 207955 TP-d van. A következő szinthez még 52045 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 135. fordulódban 131 arany került a bankszámládra. 144 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/32 (+4%) szúrófegyverek: 11/85 (+7%) vágófegyverek: 10/16
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 18/76 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/86 (+14%) 2. nyomkövetés: 25/25 (+32%) 3. mászás: 7/67 (+4%)
4. csapdakészítés: 12/59 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 54/51
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 5/49
10. teológia: 8/50 (+24%) 11. taumaturgia: 9/74 (+18%) 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 5/90 14. szörnyismeret: 17/84 (+18%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 7/16 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) szuper hálócsapdával (#274)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer), manaelementál (#290) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +4 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 2)
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 69.95 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 6 madártoll (#112) 6 sünmedve tüske (#14)
6 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 nektoraf faggyú (#667) 6 szárnyas hernyó (#69) 6 ubuk dobónyíl (#138)
3 ugh méreg (#166) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,76) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), patak, Sheran oltár
(100,74) a 46. labirintus bejárata, Fairlight oltár
(100,75) vadász tatuk (#10), oltár, 31. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(100,76) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,76) nektoraf (#355), Fairlight rúnaköve, Sheran oltár, 40. jellempróba, tetemember (#123)
(101,77) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), Fairlight oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(101,78) gumifa (#38), egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), Tharr oltár

Üzenet küldése a karakternek