Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. júl. 2. 18h:26' EZ A 145. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD 146. játékheted kezdete: júl. 3. A következő fordulódat legkorábban a 146. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
v 1 2 | elmormolod az 1. varázslatot |
m 5 4 4 | mozogsz délnyugatra, délre, délre |
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Nincs időd félrehajolni. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! 19 életpontot vesztettél. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megcsapod a varkaudar bajnok bal vállát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 13 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 84, gyógyulás: 17, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [139,67] A terep továbbra is sűrű erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy szőrös bozsó. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szőrös bozsó bal oldalát. (3 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szőrös bozsó mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szőrös bozsó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 883 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 12, gyógyulás: 18, összesen: +6 ÉP}
(Továbbmész...) [139,68] A terep továbbra is sűrű erdő. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy varkaudar íjász. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Máris repül feléd néhány nyílvessző. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 21 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar íjász testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar íjász jobb lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. Eldobod az értéktelenné vált áeratikus hasnyák trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő varkaudar íjász trófeát. 1 697 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. 12 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kósza bal karját. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar kósza újra meg újra lecsap. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) 10 életpontot vesztettél. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a varkaudar kósza jobb vállát. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) 12 életpontot vesztettél. A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. 1 004 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}
(Továbbmész...) [139,70] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát.
(Feltételes gonoszkodás:) Miféle isten az, amelyiknek a papjai virágszedéssel töltik az idejüket?! Ez tűrhetetlen! Miután könnyedén végeztél az öreggel, átkutatod a holmiját. Csupán egy mocsári penke van nála és egy szem szimbólum, de az megégeti a kezedet, amikor megérinted, sajnos azt itt kell hagynod. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mocsári penkét. [mocsári penke ->eldobod]
Látsz egy ősi rúnatornyot. (ld. enc.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy móricserjét. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szutykos remák. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák bal oldalát. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [139,71] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy smirglibokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Megelőzve a tigroszlánt, elkapod a cicát. Jó kis ebéd lesz belőle (+1 kaja). Most látod csak, hogy a tigroszlán sebesült - nincs ínyére az ebédért való harc, ezért gyorsan elszalad. (+2 gonoszság.) Szereztél egy kaját.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy barátság szent tüzét. Látsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szutykos remák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szutykos remák testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megcsapod a szutykos remák fejét. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja a varkaudar testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +23 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
YAURRI BÁNYÁSZVERSENY A Vashegyekből származó törpe bányászok eddig sosem látott ércfajtára bukkantak tárnáik mélyén. A gnóm kutatóállomások asztrológusai szerint a síkok konstellációja miatt bukkant fel ez a különleges érc a világunkban. A konstelláció csak rövid ideig, kb. a Bíborhold két ciklusáig tart. Sajnálatos mellékhatás, hogy a szörnyek is érzik az új érc kisugárzását, így gyakran zavarják meg a békés bányászokat. A Királyi Bányászati Konzorcium éppen ezért jutalmazza azon kalandozókat, akik eme szörnyek pusztításával védik a bányászokat. (Játéktechnikai információk: Minden terepen lehet bányászni, ahol eddig is lehetett, így a síkokon is, kivéve a Víz síkját és a Levegő síkjának levegő mezőit. Síkokon csak elementáris csákánnyal lehet majd bányászni. H és HH bányászóeszköz parancsra 3 szörnyet generál a program. Ez a parancs fixen 12 TVP-be kerül, minden eszközzel, minden módosító nélkül. A Feltételes ásással (FAS) továbbra is lehet bányászni normál TVP költséggel (azaz számít az eszköz, az idomított állat stb.), de erre nem generál szörnyet a program. Minden ásásnál megtörténik a normál ásás rutin, azaz találhatsz fémet, vagy bármi mást, amit eddig is találhattál bányászásnál, de van egy speciális érc, amit csak az esemény alatt bányászható. A szörnyeknél ugyan nem lesz eventes kincs, de az esemény során lehet majd kincsesládát bányászni bizonyos feltétellel, amiből esnek kincsek is. 600 megölt szörnynél, és 80.000 pontnál ugyanaz a jutalom lesz, mint minden eseményben. 600 megölt szörny után nem jön szörny a bányászásra, és ércet/kincset sem lehet találni már. A minieventek során használható az ERO {szörnyerősség} parancs. Ahol a szörnyerősségre 0-300 közötti érték állítható be, de legfeljebb feleannyi, mint ahány szörnyet a karaktert megölt az aktuális minieventben. A mini eventekből az alábbi linken tájékozódhattok: Kalandozók Versenye |
VARKAUDAR ÍJÁSZ (687. SZÖRNY) Ha az íj használatát lőfegyvertudáshoz kötnék a varkaudar seregekben, valószínűleg soha nem fogna egyetlen varkaudar sem nyilat a kezébe. De mivel ez nem így van, itt-ott látni egy-két varkaudart tegezzel a vállán, íjjal a kezében rohangálni. Amikor aztán egy ellenséges támadás során ezek a lények ügyetlen mozdulataikkal legalább annyi fajtársuk halálát okozzák, mint amennyi ellenségét... nos hát azt a varkaudar tanács elkerülhetetlen veszteségként fogja elkönyvelni. A varkaudar íjászok pedig a közelharcban való jártasságukat megcsillogtatva fognak szépíteni a statisztikákon. |
ŐSI RÚNATORONY (852. TEREPTÁRGY) Már messziről észreveszed a magasztos külsejű építményt, és elkönyveled magadban, ez valami Ghallán kívüli civilizáció alkotása lehet. A csúcsára fordított piramist mintázó torony apró kockakövekből áll, megmászása szinte lehetetlen feladatnak tűnik. A merész formái miatt a rúnatorony teteje bárhonnan is nézed, takarásban marad, így nem tudhatod, mire lelnél, ha sikerülne megmászni a falakat. Ha nem sikerül legyűrni a kíváncsiságodat, a megfelelő mászószerszámmal és legalább 20-as mászás szakértelemmel rendelkezel, megpróbálkozhatsz felkapaszkodni, a H <mászóeszköz> paranccsal. Ez a tevékenység 45 TVP-be kerül. |
Erő: | 37 | Szint: | 18 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 268/237 | Jellem: | gonosz (268) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 74/4 | Pénz: | 356 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
139,122 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 4 |
4. gyógyítás: | 46 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 9 |
7. szerencsejáték: | 1 | 8. versengés: | 2 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | ||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 11 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
2 | * | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | vadászkés (#1264) | |||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 3 | borostyán függő (#162) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | |||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | |||
2 | fáklya (#36) | 29 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 16 korty víz (#27), fér még: 44] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
2 | borkonyó bibe (#312) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 1 | liumbe hajtás (#655) | 9 | óndarab (#85) | |||
13 | pirkit (#153) | 3 | purifikátor háj (#269) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rókafarok (#124) | 3 | smirglilevél (#29) | 2 | trikornis szarv (#198) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 64.31 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | dárda (#10) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
7 | kaja (#2) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | varkaudar csont (#1113) |
138 | 139 | 140 | 141 | |
64 | |
|
|
|
65 | |
|
|
|
66 | |
|
|
|
67 | |
|
|
|
68 | |
|
|
|
69 | |
|
|
|
70 | |
|
|
|
71 | |
|
|
|
72 | |
|
|
|