Asenath Killmaster 145. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. jan. 4. 15h:17'
EZ A 308. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
309. játékheted kezdete: jan. 11.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #3023
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 150
Extra forduló: 14 |
|
ASENATH KILLMASTER KALANDJAI
28 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,101] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 1.
napján találkozol egy hosszú ezüsthajú, zöld szemû drow férfival. Bõre teljesen fehér! Dornodon bíborosa. Egy denevér
szimbólumot, egy Eldaran karkötõjét, egy fekete bõrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom
fülbevalóját, egy lánckesztyût, egy sárga erõövet, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy
vassisakot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy varkaudar íjász trófea, egy ongóliant trófea és egy miksziszi húsgólem
trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy csillogó szemû obszidián pók. Övén 1
kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy ryuku kopját, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy mérg. vas
dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az õ neve Tiberyus Artenis.
Homlokérintéssel biztosítjátok a késõbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán
továbbállsz. Az 1. napon összeakadsz egy hófehér, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõvel. Leah kisebb papja. Egy cetbõr
válltömést, egy császári kesztyût, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy
obszidián karkötõt, egy rinóbõr övet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari
karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot, egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy
hadroszaurusz trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: denevérek
gyûrûjében fekete obszidián koponya. Bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog
mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem látszik
valami barátságosnak. Odébbállsz.
Az 1. napon találkozol Gaya Arvensisszel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha
kiválasztott volna valamire... Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Köszöntitek egymást, aztán
tovább. Percekkel késõbb is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Az 1.
napon összeakadsz egy csuklyába burkolódzó sötét alakkal. Néhány másodpercre halálos csönd támad körülötted.
Számodra jól felismerhetõ a körülötte lebegõ láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Komoran végigmér
Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat. Az 1. napon találkozol Bossyval. Raia félisten hatalmú uralkodó papja. Tagja az
Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy
lánckesztyût, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy rothasztó talizmánt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy acélkolosszus
trófea és egy animált hókutya trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: szellõjárta fûzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb
kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog
mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elõ valahonnan! Csúfolódó szavakat
kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Az elf
villámgyorsan céltáblát kreál, és röpke céllövõ bemutatót tart neked. Ni, milyen ügyes! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere,
aztán újból elváltok.
Az 1. napon valaki a táborod közelébe keveredett: egy fekete, hosszú hajú, szürke szemû kobudera férfi. Dornodon
püspöke. Egy denevér szimbólumot, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari
karkötõt, egy vascarai csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet, egy vortex talizmánt és egy zafír erõövet visel. Felszerelését egy
borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák
gyûrûjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy rövid kardot tart. Tisztán érzed
auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az õ hatalmához képest. Semmi esélyed
sem lenne harcban. Gyorsan elrejtõztél a kalandozó félelmetes léptei elõl. A 2. napon találkozol Daerk Faerrel. Tharr
bíborosa. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard
szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy regeneráló gyûrût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét, egy umbatari karkötõt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy vadász quwarg
trófea, egy lábascet trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett
jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal
kezében egy harci kalapácsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kõtipró.
Málhásállata egy törpemammut. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 2. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, félszemû árnymanó férfival. Fekete a bõre. Leah fõpap-jelöltje. Egy koponya
szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén
köpenyét, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar varázsló trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és
egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyûrûjében fekete obszidián
koponya. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Hátasállata
egy sullár! Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve
Frido a Herót. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. A 3.
napon összeakadsz egy vörös, göndör hajú, zöld szemû alakváltó férfival. Bõre mintha a halál csókjával érintette volna.
Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett...
Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Pipacs. Telepatikus
kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel késõbb is a különös találkozás
hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. A 3. napon újból összefutsz Gaya Arvensisszel. Elég egy
mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Percekkel késõbb
is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.) Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.)
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tõled! (-28 ép.)Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke.
Kifizetted a megvett 1 Tharr Keresztjét (1400 arany). Thunder híre tudati energiák segítségével jut el hozzád: Ezúton
kívánok mindenkinek nagyon sok boldogságot a közelgõ ünnepekre, és utána is!Táborozásod egyik napján felkeresett az
Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 pszi követ (1222 arany kikiáltási áron), 1 smaragd védõgyûrût (555 arany
kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1111 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1112 arany kikiáltási áron),
2 bronzhegyû lándzsát (20 arany kikiáltási áron), 1 varkaudar látógömböt (1110 arany kikiáltási áron), 1 vasvértet (101
arany kikiáltási áron), 3 remák szivet (333 arany kikiáltási áron), 10 mutáns csontot (100 arany kikiáltási áron). A
felajánlási költség tételenként 15 arany.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve kritikus ütés. (ld. enc.) Fura érzésed van: mintha valamid
hiányozna...
Megpróbálod megállapítani a nyomok alapján, hogy ki volt a tolvaj. Sunyi, épphogy látható árnymanó nyomokat találsz a
közvetlen közeledben! Egyértelmûen férfi nyomok. Egyéb árulkodó nyomot is találsz: felemelsz a földrõl egy rövid
meghatározhatatlan színû hajszálat és egy szõrszálat egy bajuszból. Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd
hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem
közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselõ leánnyal. A lány tényleg
gyönyörû, érthetõ partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem
tudja? A Herceg leánya...
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl
haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok
lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
Az aranytermõ erszény 38 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút. A teremtés zsákja létrehozott 1
ubuk dobónyílat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetõen visszanyerted erõd egy részét. (+73 életerõ.)
Varázserõd regenerálódik. (+39 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erõd regenerálódik. (+36 pszi
pont.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 585. hetének nyerõszámai: 18, 16, 8. 1 db 0 találatos
szelvényed volt.
Idõközben sokat nézelõdtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. A keresgélés eredménytelen volt. [7
pontot használtál fel, van még 290.]
* 1. KP: | elmormolod a 28. varázslatot
| Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a csupasz
izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+5 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 285.]
* 2. KP: | elmormolod a 12. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végsõ mozdulattal elõhívod az
erõpajzs I varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még
280.]
* 3. KP: | elmormolod a 24. varázslatot
| Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Sikerült elmondanod a hadiszerencse
II varázslatot! A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 275.]
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot
| Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban
már benned van. Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] A sok
gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 270.]
kf 689 317 | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 317. tárggyal
| Magadra öltöd a ryuku mellvértet.
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 270.]
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2
| Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van
még 260.]
kpb | kezd. parancs berakása:
|
v 285 | elmormolod a 285. varázslatot
| Ezt a varázslatot automatikusan használod, amikor szükség van rá. [0 pontot használtál fel, van még 260.]
[A parancs tárolásra került.]
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot
| 7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 260.]
hu 247 98 | hulladék: 247 98
| Hulladék, ezért nem gyûjtesz fekete bõrcsizmát. Hulladék, ezért nem gyûjtesz rákpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még
260.]
v 6 22 17 | elmormolod a 6. varázslatot
| 7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy.
[0 pontot használtál fel, van még 260.]
v 5 | elmormolod az 5. varázslatot
| Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kisülni készülõ varázslat a következõ pillanatban már benned van. Sikerült
elmondanod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerõ). [-6 varázspont.] [5 pontot
használtál fel, van még 255.]
kut 45 | kutatsz 45 pontért
| Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Rohantadban
fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földrõl és utánad erednek. Egy
tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élõholt mirg támad rád.
Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élõholt mirg testét. (4
támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyû lándzsát
a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az élõholt mirg testét. (1 támadással
21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az élõholt mirg bal
szárnyát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csõrével az élõholt mirg nem tudott
megsebezni. Az élõholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál. Látszik a köréd gyûlt varkaudar seregen, hogy
már kicsit óvatosabban mozognak körülötted. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Nemhiába, alkalmas
tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 bakkura csizma, 2 mérg. ubuk tüske, egy mutáns csont, 5 nyílvesszõ
és egy mérg. ubuk dobónyíl. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.
Mielõtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lõsz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Pár lövedéked átjárja a
varkaudar kölyök testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát.
Meglengetve a bronzhegyû lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyû lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar kölyök
testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar
kölyök nyakát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A varkaudar kölyök melléd csap a
farkával! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. 336 tapasztalati pontot
kaptál. Egyszercsak szétnyílik a tömeg, hogy utat engedjen egy nagyobb teremtésnek. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy
varkaudar kölyök jön feléd.
Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. A közelharc elõtt
még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílvesszõ. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét.
(2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyû
lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar kölyök testét.
(1 támadással 31 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar kölyök
testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kölyök farkával melletted a
levegõbe suhint. Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 1 nyílvesszõt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336
tapasztalati pontot kaptál. A varkaudarok menekülõre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos
remák készül a lemészárlásodra.
Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Bumerángot hajítasz a másik védtelen
testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert
váltasz: elõkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával
hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5
varázspont.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a szutykos remák szõrös testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.)
Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 25 életpontot
vesztesz.) (bõröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erõdet. (-15 pszi pont, -1 TU.) Véres nyál
csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Most, hogy egyedül maradtál, van idõd
végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínûleg amíg csatáztál, sikerült mindent
felpakolniuk, és magukkal vinniük. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni. [45 pontot használtál fel, van
még 210.]
[101,102] Továbbra is síkságon vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A
Barátokért érdemes élni és meghalni. Egy idézet az Éjharcos-kódexbõl. " Messzirõl megérzed a víz szagát: egy kis patak által
táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy királyi
õrsáncot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din
monolitját. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz
egy patakot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakõ van. Északnyugatra egy
vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami
rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy piromenyét. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz,
kiplasztikázod egy kicsit.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvesszõ. Több lövedéked átfúrja a
piromenyét testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tûztámadás kevésbé volt veszélyes, mint
ahogy számítottad. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: elõkapod a bronzhegyû lándzsát. Meglengetve a bronzhegyû
lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyû lándzsával felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 28 életpontot
sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a piromenyét izzó bundáját. (1
támadással 21 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A piromenyét állkapcsa a levegõben csattan. A
piromenyét most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kõkést,
szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 lõfegyver).
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörõ pozitív
bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik.
(+31 életerõ.) Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb.
1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek
északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll
nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [40 pontot használtál fel, van még
170.]
kb 1113 24 | kiveszel a bankból az 1113. tárgyat (24 darabot)
| Kiveszel a bank széfjébõl 24 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 170.]
kt 1141 | elkészíted az 1141. tárgyat
| Legyártottál 1 hûségérmét. [5 pontot használtál fel, van még 165.]
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
| [100,103] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Eszel valamit. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy
megismerhetõ (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra,
kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [99,104] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a
figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Felfedeztél
egy teljesen lerombolt oltárt. (Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad elõtt felsorakozni, és
felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Elveszi a belépõre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva
elõreenged.
Megállsz a céllövölde elõtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkezõ ceremóniamester rögtön elõtted terem, és
beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következõ pillanatban már a csatatéren találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd
a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétbõl. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl
erõs ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz. A távcsõvel
lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Elenios oltárt.
Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó
nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat,
amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, kb. 3
hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [98,105] Sûrû bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy grok-képzõdményt. Felfedeztél egy teljesen
lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. (Feltételes mászás:) Biztosítva magad,
nagyon lassan megmászod a grok-képzõdményt. Végre fent vagy! A tetõ-fészekbe nem sok fény szûrõdik be. Bemászol.
Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs!
Találtál 12 aranyat. Elhagyod a furcsa képzõdményt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz
meg, amikor felismered, hogy egy manifesztátor közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiatüskék varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 28 életpontot sebeztél.
Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manifesztátor jobb
oldalát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a manifesztátor száján, majd halk hörgéssel a porba
hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
Felhasználva a kõkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön.
Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra,
friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [56 pontot használtál fel, van még 109.]
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra
| [97,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. délnyugatra látsz egy
viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [97,107] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy
útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak:
keletre 12, délre 33 mérföld. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Egy fekete
tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Üdvözöljük Pumpa gyõzedelmes
seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar
Kestor. Itt, a vadon közepén kissé meglepõ megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató?
Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Épületeket látsz: egy
fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 3 bakkura csizmát 33 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 fekete bõrcsizmát 16 aranyért, 1 kígyóbõr kesztyût 5
aranyért, 8 mérg. ubuk tüskét 16 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rákpajzsot 10 aranyért, 1 rövid íjat 8 aranyért, 2
uzbány csõrt 12 aranyért.
Összefutsz egy világoskék, tüsi hajú, izzóan vörös szemû, körszakállas árnymanó férfival. Bõre mélykék színû. A
kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Dornodon eljövendõ papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy denevér
szimbólumot, egy lánckesztyût, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtõköpenyt, egy rinóbõr övet, egy
ritualista amulettet, egy umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot, egy vasvértet
visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Fegyverzetét egy bávatag golombár trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és
egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy
vashegyû lándzsát, bal kezében egy árnyéktõrt tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Mentális
auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Összeismerkedtek. Az õ neve Brainstorm. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé
teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. Hopp,
átugrik egy aranypikkely! A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. "
Ha nem vagy gonosz, csatlakozz! Az Õsi hajnal lovagjai. "
(Továbbmész...) [96,107] Továbbmész a város utcáján. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted.
Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató
centrumok nyíltak (az irány hozzávetõleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltetõ Zóna 70
mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy
magából tiszta vizet elõköpõ, szépen megmunkált szökõkút van itt. Találsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Látsz
egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Hideg fémtõl meghal, aki újra lángot csihol.
Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhõt, benne a következõ név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy fekete
tintával bemázolt fatábla bukkan fel elõtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betûket: " Aki elfogja a Setét Patkány nevû
árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktõl. " Épületeket látsz: egy
helytartói hivatal (580. épület.) és egy bank (583. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: "
Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a
városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [30 pontot használtál
fel, van még 79.]
pbe 3000 | beraksz a bankba 3000 aranyat
| (Csak 2120 aranyad van, ezért ennyit raksz be:) Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy
nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 9372 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 79.]
m 8 8 | mozogsz északra, északra
| [96,106] Folytatod sétádat a házak közt. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Kalandozók! Ez a
terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetõi vagytok.
Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek
építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben
részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A következõ épületeket látod: egy fegyvermester háza (574.
épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
(Továbbmész...) [96,105] Továbbmész a város utcáján. Felfedeztél egy csodák kútját. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
Összeakadsz Apró Kicsi Artistával. Tharr fõpapja. Egy arany papi karkötõt, egy bíbor erõövet, egy fekete bõrcsizmát, egy
gólem talizmánt, egy halálhozó karkötõjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy
kvazár sisakot, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy szirén köpenyét és egy szöges páncélt visel. Felszerelését egy
részeg kalandozó trófea, egy fagyelementál trófea és egy élõholt quwarg trófea színesíti. Ugyanabba a K.T.-be tartozik, mint
te. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a
Tiéd. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy hosszú ezüsthajú, piros szemû elf nõvel. Fekete a bõre. Tharr eljövendõ papja. Egy arany papi karkötõt, egy
bíbor erõövet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy
umbatari karkötõt, egy vark. pecsétgyûrût és egy varkaudar csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy
szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci
kalapácsot tart. Lõfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Érzékeled auráját:
semleges jellemû, mint ahogy Te is. Összebarátkoztok egymással. Az õ neve Nightwing Manowar. Bizalmas
homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[20 pontot használtál fel, van még 59.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott
fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Az összes zsebed kiforgatod, hátha akad 1 aranyérme valahol, amit a csodák kútjába dobhatnál. Most derül csak ki, hogy
semmi pénzed nincs. Azon tûnõdve, hol hagyhattad el a vagyonodat, odébb állsz. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Kotorászol a zsebeidben 1 arany után, amit a csodák kútjába dobhatnál, de úgy néz ki semmi pénzed nincs. Lehorgasztott
fejjel sétálsz odébb. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
h 1096 | használod az 1096. tárgyat
| Aranyérmét keresgélsz, hogy a csodák kútjának ásítozó torkába hajíthasd. Mivel azonban nincs nálad, errõl most le kell
mondanod. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat
| Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid,
nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.]
[0 pontot használtál fel, van még 59.]
* 2. BP: | használod a 147. tárgyat
| Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 56.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következõ körre át tudsz vinni. Ebbõl automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz /
élelmet szerzel.
tf 1 26 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 26 pontért
| Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erõd
érezhetõen megnövekedjen. [26 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a
körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked.
A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 7, 13.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erõt gyûjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Alaposan
elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledõlsz, szemeid lecsukódnak, és a következõ percben már a lóbõrt
húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi
fejlesztésnek megfelelõ mértékben.) Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt az erõpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II
hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következõ körben
tehát 316 pontot költhetsz el.
KRITIKUS ÜTÉS (240. TUDATI KÉPESSÉG)
Szokásodhoz híven sokat gondolkoztál tábortüzed magányánál mostanában - ezúttal azon, hogyan tudnál komolyabb kárt
okozni gonosz módon rád támadó ellenfeleidben... Hohohó, csapsz a fejedre: a megoldás egyszerû, mint a pofon. Annyit
foglalkoztál már a körülötted élõ förtelmes lények testi és lelki felépítésével - ideje már, hogy valami igazán hasznosra is
felhasználd az eleddig szinte parlagon heverõ tudást! Nagyjából most már van némi fogalmad arról, hogy melyik
ellenfelednek mi a leggyengébb pontja, ezt kellene most valahogy a gyakorlatban is kamatoztatnod... Már ki is találtad,
hogyan. Ezután minden csatában igyekszel majd ezeket a gyenge pontokat célba venni, és így elérni, hogy fegyvereid végre
teljes hatásfokukat kifejtsék a veled oly oktalanul kötekedõkön... Mit is mondhatnék még? Jó kísérletezést!
[Megjegyzés: a kritikus esély sikere a szörnyismeret szakértelmedtõl függ, minden 3 szint után kapsz 1% esélyt. Ekkor az
adott körben az összes ütéseddel a fegyver maximumot sebez.]
|
KARAKTERLAP |
Asenath Killmaster, egy hosszú õsz hajú, szürke szemû mutáns nõ vagy. Bõröd gránitszürke. Tharr bíborosa vagy. Papi hited: 159. A Földelem Urai (#9154) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.
Erõ: | 28 (37) | | Szint: | 19 | | Merészség: | 8/1 | | Magasság: | 151 cm |
IQ: | 26 (30) | | Támadás: | 18 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 28 (30) | | Védekezés: | 33 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 4/4 év |
Egészség: | 17 (21) | | Életpont: | 294/178 | | Jellem: | semleges | | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 27 (31) | | Varázspont: | 379/5 | | Pénz: | 0 arany | | Kép. pont: | 7 |
Tudatpont: | 15/-1 | | Pszi pont: | 148/239 | | | | | | |
|
Eddig összesen 920 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2560 TP-t kaptál. Jelenleg 449619 TP-d van. A következõ szinthez még 381 TP szükséges. Trófeáid: lábascet, sarki óriásteknõs, borzalmas varkaudar. A 145. fordulódban 9372 arany került a bankszámládra. 9372 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| ökölvívás: | 1/13 | | szúrófegyverek: | 7/32 (+24%) | | vágófegyverek: | 16/61 (+3%) |
ütõfegyverek: | 23/11 | | lõfegyverek: | 8/4 (+24%) | | dobófegyverek: | 23/38 (+1%) |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) (150%) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); nyílvesszõ (#108) (4 -9.); ubuk dobónyíl (#138) (10 -14.); bumeráng (#249) (15 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 8/13 | | 2. nyomkövetés: | 40/56 (+16%) | | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 4/82 (+7%) | | 5. csapdakészítés: | 9/80 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 2/42 |
7. gyógyítás: | 29/73 (+30%) | | 8. titkosírás: | 3/80 | | 9. felderítés: | 11/66 (+22%) |
10. szörnyidomítás: | 1/0 | | 11. teológia: | 27/2 (+8%) | | 12. taumaturgia: | 20/80 (+3%) |
13. szerencsejáték: | 2/64 | | 14. versengés: | 7/8 (+8%) | | 15. szörnyismeret: | 13/29 (+23%) |
16. pszi: | *20/100 | | 17. zárnyitás: | 1/0 | | 18. vadászat: | 1/89 |
19. bányászat: | 4/91 | | | | | | |
|
FELTÉTELES PARANCSOK |
deus ex machinád 1 mezõre repítsen |
gyógyítasz 50% életerõ alatt 30 TVP-ért (max. 11 alkalommal) |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 4 darabot ), gyöngymangót (#135) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 7 darabot , csak egyszer) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12) |
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 12) |
A Földelem Urai (#9154), Lélektisztító Irgalmas Nõvérek (#9105), 9302. szövetség (#9302), elemi hidegörvény (#664), autentikus vámpír (#154), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 6 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
méregsemlegesítés (#14) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
7. és magasabb szintûek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) |
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), puha ütés (#60) |
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
tompítás (#40) |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | | izomernyesztés (#33) | >> | Zinthurg (#180) |
villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) | | villámcsapás (#50) | >> | nõk (#999) |
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét! |
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál! |
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | lánckesztyû (#230) | 1 | | mászókarom (#78) |
1 | * | ryuku mellvért (#689) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 13 | * | bumeráng (#249) | 8 | | ezüstshuriken (#327) |
1 | | ezüsttõr (#322) | 1 | * | harci kalapács (#174) | 1 | | kõkés (#6) |
7 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | * | ryuku buzogány (#696) | 11 | | ubuk dobónyíl (#138) |
1 | | varkaudar szablya (#516) | 1 | | vasalt bunkó (#181) | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
1 | * | arany papi karkötõ (#309) | 1 | | Eldaran karkötõje (#373) | $2 | | ezüst nyaklánc ($117) |
1 | * | gólem talizmán (#811) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | * | jegygyûrû (#736) |
1 | * | gránit szimbólum (#144) | 1 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | * | obszidián függõ (#195) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | regeneráló gyûrû (#254) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | | Tharr Keresztje (#287) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
1 | | aranytermõ erszény (#819) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) | 2 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 1 | | fiatalság itala (#473) |
1 | + | hebrencs csapda (#147) | 1 | | hûségérme (#1141) | 2 | | kaja (#2) |
1 | | kis aranykulcs (#240) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | kötél (#92) |
1 | | mérleg (#81) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | | rézkulcs (#75) |
2 | | sámán gyógykenõcs (#1139) | 2 | | shinai gömb (#348) | 1 | | szeksztáns (#32) |
1 | | távcsõ (#42) | 1 | | teremtés zsákja (#818) | 1 | | varkaudar pálinka (#1137) |
Löttyök és porok, tartóstul |
7 | | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 9 csepp tinta (#101), fér még: 61] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
1 | | huhogó bibe (#332) | [üres, kapacitás: 12] |
9 | | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 90] |
7 | | sullár hólyag (#168) | [bennük 30 csepp spiritusz (#170), fér még: 110] |
1 | | szent kehely (#257) | [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] |
$1 | + | uzbány csõr ($169) | [üres, kapacitás: 12] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 57 korty víz (#27), fér még: 3] |
6 | | zöld üveg (#82) | [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 107] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
3 | | acélpengõke (#231) | 37 | | álompor (#396) | 10 | | aurach fog (#657) |
1 | | bunthar bõr (#733) | 1 | | csuklyavirág (#133) | 2 | | darázsszárny (#652) |
14 | | drótszõr (#37) | 10 | | elkarog szõr (#665) | 1 | | etra hályog (#712) |
1 | | fekete gyöngy (#99) | 1 | | féregbél (#1071) | 6 | | fõnixtoll (#563) |
3 | | galachmit (#310) | 13 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) |
8 | | kõszem (#304) | 30 | | madártoll (#112) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
4 | | móri gyümölcs (#116) | 1 | | mutáns csont (#331) | 3 | | nektoraf faggyú (#667) |
9 | | ovimon-bogyó (#207) | 6 | | pirkit (#153) | 2 | | remák szív (#264) |
1 | | sallank karom (#128) | 4 | | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | | tigroszlán fog (#63) |
5 | | tükör (#43) | 1 | | ulkor gyöngy (#1072) | | | |
|
Összsúly: 57.63 kg | Megterheltség: 68% |
GYJ: Tetszõleges értékû tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
|
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (BANKSZÉF MÉRETE: 12) |
10 | | darázsszárny (#652) | 4 | | dorony tüdõ (#212) | $1 | | göcsörtös bunkó ($123) |
3 | | nektoraf faggyú (#667) | 1 | | párducbõr (#1066) | 1 | | rövid kard (#171) |
5 | | szulfagor agyar (#677) | 1 | | teknõcteknõ (#416) | 4 | | tolmokov-koktél (#351) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
1963 | | arany (#50) | 1 | | álompor (#396) | 1 | | aranypikkely (#415) |
1 | | bakkura csizma (#96) | 1 | | díszes rézpajzs (#84) | 1 | | fekete bõrcsizma (#247) |
3 | | kaja (#2) | 2 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kígyóbõr kesztyû (#49) |
6 | | mérg. ubuk tüske (#137) | 1 | | nyu-shuriken (#157) | 1 | | rákpajzs (#98) |
1 | | rövid íj (#107) | 2 | | uzbány csõr (#169) | 1 | | varkaudar csont (#1113) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | hûségérme (#1141) | 2 | | madártoll (#112) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
1 | | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | | mutáns csont (#331) | 1 | | nektoraf faggyú (#667) |
2 | | pirkit (#153) | 1 | | remák szív (#264) | 1 | | ubuk dobónyíl (#138) |
8 | | víz (#27) | | | | | | |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(96,105) csodák kútja (#1096), Apró Kicsi Artista (5804. kalandozó), Nightwing Manowar (5986. kalandozó)
(96,106) fegyvermester háza (#574), fekete mágustorony (#599)
(96,107) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#580), bank (#583), szökõkút, Vlagyimir
szobra (#433), sörsátor (#486)
(97,106) az 51. labirintus bejárata
(97,107) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), Brainstorm (4166. kalandozó)
(98,105) grok-képzõdmény (#149), oltár, manifesztátor (#124)
(99,104) Leah rúnaköve, oltár
(101,102) tavacska, királyi õrsánc (#1140), oltár, Chara-din monolitja (#534), piromenyétek (#99)
(102,101) élõholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191)
Kedves Játékostársunk, Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy
kalandjaid során jól szórakoztál, és jövõre is velünk tartasz. A két ünnep között (dec. 24. és jan. 2.) nem táplálunk fordulót,
viszont dec. 28-án, és 31-én délelõtt lesz egy-egy emailes forduló küldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft.
munkatársai.
|