Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Életszívás
(Túlélők Földje varázslat)
Küldd el képeslapként!
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. Leah az egyetlen isten, aki képes lehetett megalkotni ezt a nagyhorderejű, növényzetsorvasztó varázslatot.
Nézz szét a galériában!
X. Kelet-Magyarországi HKK Találkozó: sok verseny, sok koncert
Zén bemutató – Rémháború
Varázsdimenzió paklibemutató: Sose halunk meg! (Egérút)
Legendás cél: 1000 lap
Előrendelhető a legújabb Zén Legendái minikiegészítő a Rémháború!

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - Semmi
Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - forrásra immunis
Hatalom Kártyái - Versenykiírások

A lista folytatása...
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8182)
Legendás cél: 1000 lap (19)
HKK kérdés? (47160)
Lapötletek (64986)
TOBORZÓ! (31)
Megújult lapkereső és pakliszerkesztő (226)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
Smaragdszemû Shela 145. fordulója

TÚLÉLÕK FÖLDJE
Betáplálva: 2004. febr. 13. 15h:05'
EZ A 184. JÁTÉKHETED, 145. FORDULÓD
185. játékheted kezdete: febr. 20.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
KALANDOZÓ: #2477
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 390
Extra forduló: 3

SMARAGDSZEMÛ SHELA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,65] koordinátán. Ez az idõ nem múlt el esemény nélkül: A táborozás 2. napján összefutsz egy fekete, rövid hajú, barna szemû ember férfival. Körszakálla és bajsza van. Bõre sárga. Egy angyalok gyûrûjét, egy arany papi karkötõt, egy dalebg.kristályvértet, egy kristályrendet, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötõjét, egy örökkéval. rubinját, egy õselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy smaragd védõgyûrût, egy Tharr Keresztjét, egy tûzúr csizmáját és egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet visel. Ruházatát egy kisebb quwarg isten trófea, egy triklem drakolder trófea és egy ezerszemû bestia trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tûzförgetegbõl kilépõ ember. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lõfegyvere egy tolmokov-koktél. Hátasállata egy tüskés gigaféreg! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Aranysárkány. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Halvány tapogatódzást érzel az agyadban. Kihívod Aranysárkányt egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben elõnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku buzogányt (349 arany kikiáltási áron), 1 ryuku mellvértet (849 arany kikiáltási áron), 30 amnioszt (110 arany kikiáltási áron), 2 szvó-ektoplazmát (49 arany kikiáltási áron), 1 szulfagor agyart (20 arany kikiáltási áron), 1 Eldereth szilánkot (269 arany kikiáltási áron), 1 xirnox szivet (99 arany kikiáltási áron), 55 drótszõrt (170 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 6 elkarog szõrt (100 arany), 3 remák szivet (130 arany), 1 roxati üvegszemet (30 arany), 8 gyöngymangót (100 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku buzogány (eladási ár: 349 arany, ebbõl a kezelési költség: 34 arany), 30 amniosz (eladási ár: 110 arany, ebbõl a kezelési költség: 11 arany), 2 szvó-ektoplazma (eladási ár: 54 arany, ebbõl a kezelési költség: 5 arany), 1 Eldereth szilánk (eladási ár: 269 arany, ebbõl a kezelési költség: 26 arany), 55 drótszõr (eladási ár: 170 arany, ebbõl a kezelési költség: 17 arany) ellenértékét. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku mellvért (eladási ár: 909 arany, ebbõl a kezelési költség: 90 arany), 1 szulfagor agyar (eladási ár: 20 arany, ebbõl a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét. Thoron - Laure, amikor összefutottatok, adott neked 7 sallank karmot. Weelean, amikor találkoztál vele, adott neked 6 sallank karmot. Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Õ megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következõ pillanatban érzed, hogy különös belsõ tûz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 púderkövet. Varázserõd regenerálódik. (+319 varázspont.) Mentális erõd regenerálódik. (+38 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-8 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 541. hetének nyerõszámai: 5, 9, 6. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 192 arany nyereményt kapsz. Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idõ egy zoloboo sámán nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 308.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetõségek nyílnak meg elõtted szürkeállományod kihasználására. [-12 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 2. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a tárgyat. A varázslat mûködésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ismerõs meleg fut végig karjaidon. Befejezted az a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Egy végsõ mozdulattal elõhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnõnek, megdagadnak (+6 erõ). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 5. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod a tárgyat. A hatás azonnal érezhetõ. (+2 szerencse.) [0 pontot használtál fel, van még 298.]


v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtûrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az óriáserõ varázslatot! Csapásaid erõsebbek lesznek! (+5 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

v 127 elmormolod a 127. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergetõ, csípõs érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erõpajzs III varázslatot! Az erõpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]

bb 695 251 1071 beraksz a bankba a 695. tárgyat (251 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 ryuku szablyát. Beraksz a bank széfjébe 1 kvazár páncélt. Beraksz a bank széfjébe 2 féregbelet. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

kf 397 615 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 615. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erõövet. Leveszed a nekrofun medált, majd a nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. (-1 TU.) [10 pontot használtál fel, van még 273.]

bpk 4 bef. parancs kivétele: 4
EK 215 1 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

bpk 2 bef. parancs kivétele: 2
H 396 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 273.]

bpb 2 bef. parancs berakása: 2

ek 215 2 t. energia kisütése: 215 2
24 vp felhasználásával elõállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 273.] [A parancs tárolásra került.]

ek 7 4 4 t. energia kisütése: 7 4 4
Erõt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+4 mászás.) (-4 TU.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

fm 100 feltételes mászás 100
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes mászás:) Ellenõrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted õket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyûjtött csípéseket kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerõ). A fosztogatás elõtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekezõ rúna felrakása. A következõ pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlõdik. (+6 max. varázspont.) Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következõ pillanatban émelyítõ bûz ölel körül. Leküzdöd a feltörõ rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester torát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípõd közelében. Kyorg hosszúpengével végigvágod a quwarg nagymester torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötõt. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. [35 pontot használtál fel, van még 238.]

v 96 187 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELÕTTI TÉRKÉPED

(190,65) quwarg nagymester (#214)

[187,59] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Dornodon hívõi építették. Van itt egy fekete mágustorony (642. épület.). Találkozol egy kopasz, kék szemû gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bõre sárga. Dornodon felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany pikkelyvértet, egy denevér szimbólumot, egy mágusköpenyt, egy Morgan sipkáját, egy roxati üvegszemet, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy umbatari karkötõt, egy Urgod kesztyûjét, egy zafír erõövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy adószedõ trófea és egy pszi elementál lord trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szívkeresõt, bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Tisztán érzed auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az õ neve Bud. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kihívod Budot egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Aztán elköszöntök egymástól. [-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 228.]

vtn 285 varázslat tanulás: a 285. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testû alak! Õt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a tandíj kifizetését követõen kezdetét veszi a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: idõcsere. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 193.]

m 1 8 2 mozogsz északkeletre, északra, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erõt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezõre. Hushhh, elteleportálsz! [190,65] Vált a terep: ritka erdõben vagy. Utad során felfedezel egy quwarg bolyt. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy trikornis herceg lehet. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy zoloboo sámán. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy láthatatlan védekezõ rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: természet haragja varázslatot lõ rád. 23 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levõ deus ex machina. Teli erõbõl vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán csontos karját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A lény szemébõl hõsugár lövell ki. Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a zoloboo sámán bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következõ pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölõdsz. 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,64] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul elõtted a hullámzó, zöld füves síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Csak egy Raia szent lovagja. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le. Látsz egy quwarg bolyt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Hûha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Veronel orrából hatalmas mennyiségû zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden nyüzsög a quwargoktól. Bah, lángszóró kéne ide! Ruházatodat még egyszer ellenõrizve, mászni kezdesz fölfelé. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen van, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerõ). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentrõl beszûrõdõ fényt. Egy quwarg harcos!

Még megfelelõ a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellõsz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos jobb oldalát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a quwarg harcos testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 réz papi karkötõt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsõvel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [191,64] Dombos terepre érkeztél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínûleg Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltûnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint A Vándor, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyûrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (ezüstdarab) érzel a föld alatt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsõvel. Messze délkeletre látsz egy Dornodon oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lépkedõ lény meg sem próbál rejtõzni, ezért hamar kiszúrod. Egy ekharion nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion ragyás testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion szõrös kezét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerõ). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Pengepajzzsal felnyitod az ekharion bal lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Egy kis bõrt csippent le a lábfejedrõl az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belõled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 36 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor levelérõl. (+1 kaja.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élõlényt. Hmm, csak egy woorgard. Ettõl nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Semmi hatás! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a woorgard szörcsögõ hátát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerõ). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a woorgard testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével megvagdalod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerõ). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a woorgard testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [62 pontot használtál fel, van még 131.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán elõveszed a 2 esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltûnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerõs hang. - Jól van, halandó, hûségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerõ, +10 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve élõholt pozdorja. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettõ: 1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! 2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná. 3.) Egyike a végsõ kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! [30 pontot használtál fel, van még 101.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[192,64] A dombságot elhagyod, ritka erdõbe érkeztél. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó mûve. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Téged még az erdõben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lõsz. Ellenfeled elernyed. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg harcos bal elsõ lábát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Pengepajzzsal megkarcolod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípõd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgõ veszélyt. Már távolról sem tûnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy élõholt quwarg. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élõholt quwarg testét. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az élõholt quwarg torát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az élõholt quwarg bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csáprágó csattan csípõd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. Találkozol egy szõke, hosszú hajú, zöld szemû elf férfival. Szeme fehérje aranyszínû, pillantása pedig mély és átható. Raia püspöke. Egy a szirén köpenyét, egy csontamulettet, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy lánckesztyût, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erõövet és egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy éjkornis trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Aranysárkány. Bal kezében egy teknõcpajzsot tart. Lõfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Egy apró aranysárkány ül a vállán, és valamit hatalmas buzgalommal sugdos a fülébe. Auráját érzékelve máris tudod, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy õ jó. Bemutatkoztok egymásnak. Az õ neve Chrystian. Bizalmas homlokérintésetek lehetõvé teszi, hogy a késõbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Kihívod Chrystiant egy barátságos szkander-partira. Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,63] A terep továbbra is ritka erdõ. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kultúrmasztodon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekezõ mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 9 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Iron Cross hatalmának elenyészõ morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes mûalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [191,62] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fûbõl érzõdõ szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledõ ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következõ másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerõ). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Pengepajzzsal megcsapod az ezoterikus mardel jobb elsõ lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 8 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Találsz egy rát-fát. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:)
Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmibõl. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integetõ embereket. - Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelõdtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 74.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[192,62] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Utad során felfedezel egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívõi építették. Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelõdés után inkább mégis. Látod, hogy Rhiannon egy gyõztes csata után jóízûen falatozik egy Thargodan hercegbõl. Az étvágygerjesztõ alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a mûvész. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy csapat qwarg rohamosztagos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kyorg hosszúpengét ellenfeledre támadsz. Kyorg hosszúpengével többször mélyen végigmetszed a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (9 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerõ). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Kyorg hosszúpengével néhányszor megcsapod a qwarg rohamosztagos bal hátsó lábát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerõ). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerõ). Az 1 qwarg rohamosztagos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A sûrû bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy manaelementál. Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod az óriásölõt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Óriásölõvel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Óriásölõvel kicsit megvagdalod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Csápok tekergõdznek feléd. Megpróbálod elkerülni õket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,63] Még mindig sûrû bozótos van mindenfelé. Felfedeztél egy gumifát. Látsz egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon elõtt. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledõt. Hiszen csak egy ezoterikus mardel. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lõsz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mielõtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan a másikra rohansz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az ezoterikus mardel fejét. (2 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerõ). Pengepajzzsal megvágod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerõ). Az ezoterikus mardel állkapcsa a levegõben csattan. Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kyorg hosszúpengét, szereztél 9 drótszõrt. 1298 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-7 varázspont.] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sûrûben elbújni. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elõvigyázatosan kinézel rejtekedbõl. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy kputtyintó csalán. A szörny távoztával elõkerülsz búvóhelyedrõl. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [194,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elõl. Felfedeztél egy smirglibokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. félig kész (Ahhoz, hogy felépüljön, még 100 pontot kell rá költeni.) A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következõ kép bontakozik ki szemed elõtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy tûzfõnix irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Zajt hallasz a közeledbõl. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsõvel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Thargodan csatamezõ van. Északra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 47.]

m 6 mozogsz nyugatra
[193,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. A hõségtõl a távolban meg-megremeg a levegõ. Felfedeztél egy grok-képzõdményt. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy szent tölgyfát. Hopp! Egy örvénylõ porfelhõbõl kialakuló szoborral találkoztál, mely Warrax formáját vette fel, amint éppen egy megfelelõnek látszó Chara-din trófeát tûz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erõsítve, mászni kezdesz felfelé. Amikor eléred a képzõdmény tetejét, harcra készen beugrasz a felsõ, fedett rész belsejébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bundás csirmáz jobb oldalát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából. Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 100 tapasztalati pontot kaptál. A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 1 aranyló ugarhéjat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képzõdményt. Öreg nyomkövetõként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, kék szemû mutáns nõvel. A bõre sötétebb az átlagosnál. Egy arany papi karkötõt, egy Bufa páncélját, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy mithril kesztyût, egy Morgan sipkáját, egy obszidián karkötõt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyûrûjét, egy smaragd védõgyûrût, egy szerencsetalizmánt, egy zafír erõövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy taalru trófea és egy Notermanthi trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy pengepajzsot, bal kezében egy szellempajzsot tart. Lõfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy sivatagi doareg cipeli. Összeismerkedtek. Az õ neve Ymmor-Thal. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Kihívod Ymmor-Thalt egy barátságos szkander-partira. Egy sima kõlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétõl látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan gyõzöl! Egy végsõ búcsú, aztán mindegyikõtök megy tovább. [25 pontot használtál fel, van még 22.]

szk 159 keresed a 159. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliantot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 22.]


* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késõ. [3 pontot használtál fel, van még 19.]

* 3. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földbõl energia áramlik testedbe. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 16.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 853. tárggyal az 531. tárgyat
Lecsatolod a zafír erõövet, majd felcsatolod a ritualista övet. Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 16.] Sajnos nincs meg a megfelelõ szakképzettséged/szinted ahhoz, hogy ezt a tárgyat használhasd. [0 pontot használtál fel, van még 16.] Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 26, 4. Etetési idõ! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a spagulár. Egy kaját nyel le a smaragd õrsárkány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik, a tapasztalatoknak köszönhetõen. (+1 max. életerõ.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt az a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a csupasz izom hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az erõpajzs III hatása.
Ebben a körben 16 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 16 pontot vihetsz át. Kapsz még 286 pontot. A következõ körben tehát 302 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


IDÕCSERE (285. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a meglepõen egyszerûen megidézhetõ varázslattal még egy mágustanonc is képes mikronnyit manipulálni az idõ folyamát. A varázslatot, ha egyszer megtanultad, többé ki sem vagy képes kapcsolni: attól kezdve minden fordulód elején automatikusan elmondod, 5 varázspont árán, és cserébe kapsz 10 TVP-t.

ÉLÕHOLT POZDORJA (134. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezzel a varázslattal pozdorjává zúzhatsz egy élõholtat. Ha az élõhalott nem dobja meg a mentõdobását, kb. 500 életpontnyi energiasebzést szenved el. A varázslat anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 40 VP-be kerül. Természetesen csak élõhalott ellenféllel szemben fogod alkalmazni.



KARAKTERLAP
Smaragdszemû Shela, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemû mutáns nõ vagy. A bõröd kreolszínû. Tharr püspöke vagy. Papi hited: 215. A Két Kard Testvérisége (#9118) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 145. fordulód.

 Erõ:31 (29)  Szint:21  Merészség:10/5 Magasság:159 cm 
 IQ:37 (39)  Támadás:30  Agresszió:3 Testsúly:61 kg 
 Ügyesség:25 (24)  Védekezés:72  Menekülés:30 % Életkor:4/4 év 
 Egészség:25 (26)  Életpont:338/507  Jellem: semleges Tul. pont:
 Szerencse:30 (34)  Varázspont:785/407  Pénz:4323 arany Kép. pont:30 
 Tudatpont:14/1   Pszi pont:185/498   Halhatatlanság:1 %   EFejl:
Eddig összesen 1395 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15879 TP-t kaptál. Jelenleg 778785 TP-d van. A következõ szinthez még 21215 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, kultúrmasztodon, norpadolótika. A 122. fordulódban 5314 arany került a bankszámládra. 5925 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
  víziharc: 7/28   ökölvívás: 18/69   szúrófegyverek: 7/92
  vágófegyverek: 26/37 (+19%)   ütõfegyverek: 7/98   lõfegyverek: 10/9
  dobófegyverek: 26/98 (+11%)        

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (300%) << kyorg hosszúpenge (#917) (50%) << óriásölõ (#528)
Feltételes lõfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk tüske (#131) (4 -6.); bumeráng (#249) (7 .); bumeráng (#249) (8 -10.); ubuk dobónyíl (#138) (11 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Szkander vereségeid: 24 gyõzelmeid: 9

EGYÉB ISMERETEK
  1. rejtõzködés: 9/35 (+11%)   2. nyomkövetés: 56/65 (+45%)   3. lopás: 1/0
  4. mászás: 11/61 (+20%)   5. csapdakészítés: 16/78 (+6%)   6. csapdaészlelés: 4/83
  7. gyógyítás: 1/33   8. titkosírás: 3/85   9. felderítés: 13/7
  10. szörnyidomítás: 4/23   11. teológia: 36/50 (+25%)   12. taumaturgia: 33/27 (+31%)
  13. szerencsejáték: 1/52   14. versengés: 2/69   15. harcmûvészetek: 10/32
  16. szkanderozás: 15/69 (+9%)   17. zene: 1/9   18. szörnyismeret: 23/83 (+23%)
  19. pszi: 21/36 (+1%)   20. zárnyitás: 5/13   21. vadászat: 1/19
  22. bányászat: 25/19 (+11%)   23. úszás: 2/91    

FELTÉTELES PARANCSOK
totem 70% életpont alatt [gyógykenõcs (#313)]
gyógyítasz 50% életerõ alatt 10 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 90 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dbõl az erõ (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
vérfürdetõ magszim (#148), ryuku légiós (#361), epokitféreg (#147), szintszívó lények (#9097), pszi elementál (#221), jégtroll (#164) (csak egyszer), varkaudar bajnok (#190)
Barátságosság (aktív: 8, max: 16)
kardfogú fülemüle (#146), kronokukac (#285), kronotapír (#286), áeratikus hasnyák (#243), noth szellem (#250), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) idõcsere (#285, 5 VP)  
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erõpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak õrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserõ (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tûzesõ (#61, 16 VP) erõpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókõpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erõpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élõholt pozdorja (#134, 40 VP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) tharr haragja (#145, 16 VP)  
Pszi képességeid
pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 20 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 12 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 20 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 20 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 18 PP) pszi-acéltorony (#98, 14 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 50 PP, 30 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyûjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyõ II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) óriáserõ (#53)
szörnycsábítás (#83)      

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintûek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekezõ varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 39 - védekezõ varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)   villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
lángcsóva (#31) >> szintszívó (#96)   villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)   izomernyesztés (#33) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)   villámcsapás (#50) >> jégtroll (#164)
tûzesõ (#61) >> borzalmas varkaudar (#166)        

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd õrsárkány (#344) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A márványtornyok és egyéb hasonló képzõdmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!
2.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
3.) Egyike a végsõ kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!

NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * Bufa páncélja (#538) 1 * cetbõr válltömés (#1091) 1 * császári kesztyû (#723)
1   krapixlon fürdõruha (#454) 1   lidérckorona (#531) 1 * mágusköpeny (#453)
1   mászókarom (#78) 1 * Morgan sipkája (#466) 1   optiri agysisak (#315)
1   rájabõr úszógatya (#405) 1   rejtõköpeny (#277) 1 * ritualista öv (#709)
1 * ryuku nadrág (#691) 1   Urgod kesztyûje (#462) 1   zafír erõöv (#397)
2 * zangrozi csizma (#451)        
Fegyverek és lövedékek
3   bumeráng (#249) 11   ezüstshuriken (#327) 1   fúvócsõ (#20)
1   hosszú íj (#111) 1   kerek kõ (#19) 1   kõkalapács (#13)
1 * kyorg hosszúpenge (#917) 15   mérg. ubuk dobónyíl (#188) 2   mérg. vas dobónyíl (#190)
1   óriásölõ (#528) 1   pásztorbot (#513) 1 * pengepajzs (#425)
1   szigony (#389) 1   tolmokov-koktél (#351) 6   ubuk dobónyíl (#138)
26 * vas dobónyíl (#189)        
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * arany papi karkötõ (#309) 12   csigakagyló (#1131) 1   Eldaran karkötõje (#373)
3   két kard szimbólum (#144) 1 * kreiton fókusz (#853) 1 * mászó-karperec (#392)
1   nekrofun medál (#253) 1 * örökkéval. rubinja (#900) 1 * Ovgun nyaklánca (#615)
1   regeneráló gyûrû (#254) $2   réz papi karkötõ ($307) 3   rítusónix (#751)
1   roxati üvegszem (#443) 1 * Rughar gyûrûje (#518) 1 * smaragd védõgyûrû (#223)
1   szerencsetalizmán (#366) 1   Tharr Keresztje (#287) 1   viharamulett (#611)
1 * zafír fülbevaló (#477)        
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2   a fiatalság itala (#473) 1   a teremtés zsákja (#818) 4   áldott kõ (#642)
6   aranytû (#272) 1   ásó (#34) 1   Augur varázskönyve (#1097)
1   bo'adhun idol (#745) 1   dorony duda (#235) 1   Éjmágus tükre (#1100)
1   furulya (#233) 17 + gyógykenõcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147)
33   kaja (#2) 1   kötél (#92) 2   manakristály (#500)
1   márványkulcs (#245) 1   nyomkeresõ talizmán (#671) 1   roxati zárfaló (#314)
1   sötét tekercs (#535) 1   szeksztáns (#32) 1   szuper dobóháló (#273)
1   távcsõ (#42) 7   varázskõ (#305) 4   varkaudar pálinka (#1137)
Löttyök és porok, tartóstul
6   aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 60]
14   fûszertartó (#210) [bennük 6 csepp sáfránypor (#211), fér még: 64]
1   huhogó bibe (#332) [benne 7 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 5]
1   kavadu iszák (#25) [benne 1 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 9]
12   sullár hólyag (#168) [bennük 75 csepp spiritusz (#170), fér még: 165]
1   szent kehely (#257) [benne 10 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
2   Szent Kulacs (#285) [üres, kapacitás: 20]
5   uzbány csõr (#169) [bennük 39 csepp ugh méreg (#166), fér még: 21]
6   vizestömlõ (#3) [üres, kapacitás: 120]
2   zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1   acélpengõke (#231) 40   álompor (#396) 1   aurach bõr (#658)
1   cápazsír (#932) 6   darázsszárny (#652) 57   drótszõr (#37)
6   elkarog szõr (#665) 1   etra hályog (#712) 9   ezüstdarab (#326)
$2   fekete gyöngy ($99) 6   fõnixtoll (#563) 2   galachmit (#310)
8   gyöngymangó (#135) 1   jégtörõ korong (#1079) 19   kaktusztüske (#114)
1   kavadu lebeny (#24) 3   kazmár gyökér (#205) 1   kõszem (#304)
2   kvazár (#244) 56   madártoll (#112) 8   nektoraf faggyú (#667)
46   pirkit (#153) 4   púderkõ (#119) 2   purifikátor háj (#269)
5   rakolits por (#669) 1   raptor karom (#281) 3   remák szív (#264)
5   rókafarok (#124) 1   rozmárfog (#1069) 12   sallank karom (#128)
6   smirglilevél (#29) 7   szárnyas hernyó (#69) 1   teknõsesszencia (#702)
1   Thargodan esszencia (#328) 11   tükör (#43) 5   varányszem (#30)
27   vasérc (#152) 8   vízionár szem (#102)    

Összsúly: 105.24 kgMegterheltség: 154%
GYJ: Legalább 3 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 199% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN
2   alligátorbõr (#661) 39   aurach fog (#657) 19   bumeráng (#249)
11   elkarog szõr (#665) 2   féregbél (#1071) 128   gyöngymangó (#135)
92   kaja (#2) 1   ketrec (#216) 1   kvazár páncél (#251)
19   rinóbõr (#651) 1   ryuku köpeny (#693) 2   ryuku szablya (#695)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 2 esszenciakristály (#350) 2 féregbél (#1071)
1 kvazár páncél (#251) 2 ryuku szablya (#695) 1 tükör (#43)
2 vas dobónyíl (#189) 34 víz (#27) 1 sallank karom (#128)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
128 arany (#50) 2 álompor (#396) 1 aranyló ugarhéj (#100)
17 drótszõr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 5 kaja (#2)
1 púderkõ (#119) 2 réz papi karkötõ (#307) 1 varázskõ (#305)
1 vasérc (#152)        



E körben tett lépéseid térképe

(190,64) Raia szent lovagja (#239), quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), mûvészi porolit (#720), Dornodon
oltár, 40. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(190,65) quwarg nagymester (#214), quwarg boly (#359), trikornis herceg (#261), zoloboo sámán (#230)
(191,62) ezoterikus mardelek (#184), rát-fa (#77, belõle készíthetõ: #69), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ:
#312), Dornodon oltár, álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Chara-din monolitja (#534)
(191,64) egy ismeretlen isten rúnaköve, vaskohó (#155), mûvészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Tharr oltár,
Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, érclelõhely, ekharionok (#232), woorgard (#231)
(192,62) gumifa (#38), Elenios oltár, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), egy ismeretlen isten rúnaköve, mûvészi porolit (#720), qwarg rohamosztagosok (#242), manaelementál
(#290)
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), mûvészi porolit (#720), oltár
(192,64) Fairlight rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belõle
készíthetõ: #312), Chara-din monolitja (#534), quwarg harcosok (#201), élõholt quwarg (#202), Chrystian (2847.
kalandozó)
(193,63) gumifa (#38), borkonyó cserje (#311, belõle készíthetõ: #312), oltár, fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ:
#578), mûvészi porolit (#720), ezoterikus mardelek (#184), kputtyintó csalán (#247)
(193,64) grok-képzõdmény (#149), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szent tölgyfa (#393), mûvészi porolit
(#720), fekete kaktusz (#577, belõle készíthetõ: #578), Raia oltár, bundás csirmáz (#93), Ymmor-Thal (5738. kalandozó)
(194,64) smirglibokor (#31, belõle készíthetõ: #29), oltár, mûvészi porolit (#720), 48. jellempróba

VÁLTOZÁSOK A TÚLÉLÕK FÖLDJÉN A LEGUTÓBBI FORDULÓD ÓTA...

* Korábban írtunk arról, hogy az álompor és a fény szentélye hatása a Ligás Feltételes Támadás parancsokra megváltozott. Az Álomõrzõk KT tiltakozásának hatására ezt a változtatást visszavonjuk. Ezek után, aki álomport használ vagy fény szentélyében táborozik, számíthat arra, hogy a Ligás Feltételes Támadás parancsai törlõdnek.


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.