143. forduló, 145. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 7. 9h:07'
EZ A 160. JÁTÉKHETED, 144. FORDULÓD
161. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX

WU CHEN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,76] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz Kelly Huval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia hűséges követője. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy törpemammut trófea, egy kérődző etra trófea és egy dombi yeti trófea díszíti. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Rajongóan csodálkozó, tágra nyílt szemekkel figyel téged, de te nem veszed a lapot.
Az 1. napon találkozol egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy nukleáris cickány trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy goldugar a hátasa. Tisztán érzed auráját: fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Otthagyod a másik kalandozót.
Az 1. napon összefutsz Csákányos Beldorral. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Ruházatát egy quwarg harcos trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Odébbállsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+39 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+78 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku gárdista nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 8 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista nyakát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a ryuku gárdista testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 313.]

* 1. KP: elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-12 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 298.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 293.]

kf 689 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat
Lecsatolod a vasvértet, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 283.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+12 varázspont.) {GYD:} Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+6 vp). Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (5 támadással 138 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


t 73 támadod a 73. szörnyet
FT 73 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy garokk! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 14 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


d 56 50 eldobod az 56. tárgyat (50 darabot)
Elhajítasz 42 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

fog 102 220 elfogod a 102. szörnyet a 220. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

m 5 3 6 mozogsz délnyugatra, délkeletre, nyugatra
[94,77] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Félreismerhetetlen uzbány nyomokra bukkansz! Előkészíted a kötelekből font dobóhálót, és megpróbálod a közelben hűsölő lényre rádobni. Tökéletesen belegabalyodik az ügyesen dobott hálóba az uzbány. Már ujjongani kezdesz, amikor reccs: a háló szétszakad! Átkozódva hagyod el a helyszínt, miközben a szörny világgá szalad. [8 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Kolompár Elvira. Utad során felfedezel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [95,78] Még mindig füves síkságon vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. Találsz egy oltárt. Elenios híveié. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,78] Még mindig füves síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Találsz egy oltárt. Tharr híveié.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [29 pontot használtál fel, van még 254.]

kt 69 3 elkészíted a 69. tárgyat (3 darabot)
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 3 szárnyas hernyót. [30 pontot használtál fel, van még 224.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[94,79] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy tetemember. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios híveié. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [93,80] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah híveié. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba).

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [92,81] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy arató csattanat. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal megérinted az arató csattanat jobb oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 805 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Leah hívei emelték. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 203.]

m 6 7 6 mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra
[91,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Felfedeztél egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sörényes ubuk. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Méregfoggal eltalálod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 ubuk tüskét. 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,80] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy manaelementál közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+4 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [89,80] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 20 pontot kell rákölteni.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 182.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregsemlegesítés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! 3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. [30 pontot használtál fel, van még 152.]

m 4 mozogsz délre
[89,81] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Úgy gondolod, hogy a közeledő alpesi tehén nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával felnyitod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén patája súrolja a combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Aranymag vigyorog kajánul. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy manaelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 309, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Alberto Margentoval. Leah tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy törpemammut trófea, egy sóhajtó dorony trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összefutsz egy kopasz, zöld szemű ember férfival. Kecskeszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Dornodon ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ragyás burástya trófea, egy ryuku gárdista trófea és egy nukleáris cickány trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nem tűnik túl barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
[7 pontot használtál fel, van még 145.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

id 102 60 idomítod a 102. szörnyet 60 pontért
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

szm 102 megölöd a 102. szörnyet
Sajnálom, de nincs ilyen sorszámú szörny a fogságodban. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 135.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 125.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 115.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Alaposan átválogatod a kajakészletedet, törekedve az egészségesebb életmódra. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 105.]

tf 4 10 fejleszted a 4. tulajdonságodat 10 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 95.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 92.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 52.]

tf 2 22 fejleszted a 2. tulajdonságodat 22 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [22 pontot használtál fel, van még 30.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Fárasztó ez a gyalog-galopp! (-3 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 285 pontot. A következő körben tehát 315 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGSEMLEGESÍTÉS (14. VARÁZSLAT)
Ha méregsemlegesítés varázslatot elmormolod, 10 VP-ért, azonnal megszüntetsz minden, a szervezetedben levő mérget. Ha a tested tiszta, akkor az utolsó varázsszót nem mondod ki, hanem a varázslat inaktívan lapul mindaddig, amíg valamilyen mérgezést nem kapsz. Ha pl. harcban mérgeződsz, akkor a harc végén automatikusan aktiválódik a varázslat. Ha a méregsemlegesítést V 14 1-el raktad fel, akkor ezután a méregsemlegesítést automatikusan megújítod. Ha egy harcban egyszerre kapsz bénító és sebző mérget, akkor azt ilyen esetben külön-külön kell semlegesíteni (vagyis a varázslat ebben az esetben 20 VP-be fog kerülni).
A varázslat nem működik azonnali hatású mérgeknél (pl. bo-skorpió, gyengén mérgezett tű), hiszen a méreg a vérbe jutás pillanatában hat, nincs idő ellene védekezni.

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr hittérítője vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 144. fordulód.

Erő: 23 (30) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 22 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 274/119 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 134/18 Pénz: 1006 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/6
Eddig összesen 699 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2211 TP-t kaptál. Jelenleg 200363 TP-d van. A következő szinthez még 59637 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, élőholt quwarg. A 135. fordulódban 131 arany került a bankszámládra. 140 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 22/20 (+4%) szúrófegyverek: 11/63 (+8%) vágófegyverek: 9/95 (+10%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 18/31 (+27%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/43 (+14%) 2. nyomkövetés: 24/21 (+40%) 3. mászás: 7/58 (+2%)
4. csapdakészítés: 12/44 (+10%) 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 54/36
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/26 9. szörnyidomítás: 5/49
10. teológia: 7/82 (+22%) 11. taumaturgia: 8/75 (+60%) 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 4/90 14. szörnyismeret: 17/18 (+30%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 6/68 (+16%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 11 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 0)
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 82.29 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 48 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 dobóháló (#221) 37 mákrózsa virág (#56)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 kaja (#2) 1 mocsári penke (#148) 3 szárnyas hernyó (#69)
7 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,80) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Tharr oltár, 41. jellempróba, érclelőhely
(89,81) alpesi tehenek (#91), oltár, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 34. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), manaelementál (#290), Alberto Margento (2073. kalandozó), egy ember férfi
(90,80) manaelementál (#290), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba
(91,81) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 28. jellempróba, sörényes ubukok (#89), manaelementál (#290)
(92,81) arató csattanat (#144), Dornodon rúnaköve, Leah oltár
(93,80) grok-képződmény (#149), Leah oltár, 35. jellempróba
(94,77) uzbányok (#102), Sheran rúnaköve, Tharr oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(94,78) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 48. jellempróba, Tharr oltár
(94,79) tetemember (#123), egy ismeretlen isten rúnaköve, Elenios oltár, 30. jellempróba, művészi porolit (#720)
(95,76) ryuku gárdista (#360), manaelementál (#290), garokkok (#73)
(95,78) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 35. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek