Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 19. 9h:07' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 143. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
hu 729 162 197 | hulladék: 729 162 197 |
hu 195 191 117 | hulladék: 195 191 117 |
hu 141 158 308 | hulladék: 141 158 308 |
hu 193 180 240 | hulladék: 193 180 240 |
hu 185 246 183 | hulladék: 185 246 183 |
hu 652 712 665 | hulladék: 652 712 665 |
hu 1378 151 | hulladék: 1378 151 |
bb 2 56 37 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (56 darabot) |
gyj 0 0 1 | felt. gyűjtés 1 |
ek 116 65 1232 | t. energia kisütése: 116 65 1232 |
kb 108 15 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (15 darabot) |
kb 268 65 65 | kiveszel a bankból a 268. tárgyat (65 darabot) |
dd 17 8 65 | eldobod a 17. tárgyat a 8. tárgyat a 65. tárgyat |
dd 182 225 65 | eldobod a 182. tárgyat a 225. tárgyat a 65. tárgyat |
dd 247 | eldobod a 247. tárgyat |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 457 1336 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 457. tárggyal az 1336. tárgyat |
v 96 143 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[143,61] Lakott területre érkeztél. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Utad során felfedezel egy főutcát. Felfedeztél egy fekete lótuszt. Észreveszel egy sárkánytanyát. Látsz egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát.
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
ve 85 10 | megveszed a 85. tárgyat 10 |
ve 210 19 | megveszed a 210. tárgyat 19 |
m 2 | mozogsz keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a részeg kalandozó nyakát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a részeg kalandozó jobb vállát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a részeg kalandozó bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) A részeg kalandozó egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kristálygömb (ld. enc.). Szereztél 1 szöges bunkót. 1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 6, gyógyulás: 29, összesen: +23 ÉP}
be 710 138 220 | bemész a 710. épületbe |
vtn 182 | varázslat tanulás: a 182. varázslatot |
vtn 108 | varázslat tanulás: a 108. varázslatot |
v 182 | elmormolod a 182. varázslatot |
ftv 108 232 | felt. tám/véd. varázslat a 108. varázslatot a 232. szörnyet |
m 1 8 7 | mozogsz északkeletre, északra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 410, sebződés: 8, gyógyulás: 61, összesen: +53 ÉP}
(Továbbmész...) [193,63] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ezoterikus mardel lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csapat qwarg rohamosztagos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 7 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával meghorzsolod a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a qwarg rohamosztagos fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az 1 qwarg rohamosztagos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 70, gyógyulás: 91, összesen: +21 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 34, gyógyulás: 53, összesen: +19 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos fejét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+5% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kék rothasztó kocsonyás testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kék rothasztó feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1276 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+5% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 5, gyógyulás: 16, összesen: +11 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Sárkánytőrrel eltalálod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+5% teo] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+5% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 0, gyógyulás: 26, összesen: +26 ÉP}
(Továbbmész...) [192,65] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tyrannoszaurusz rex a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tyrex csontot. Magad mögé lököd a pitiáner norpadolótika trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes tyrannoszaurusz rex trófeát. 2286 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 361, sebződés: 126, gyógyulás: 75, összesen: -51 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
m 4 5 5 | mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+5% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon fejét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megbököd a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+5% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon portestét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöföd a pordémon portestét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A pordémon összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [192,68] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Krí Wu She irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy krómkaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sérült woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+5% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [191,69] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Találsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran híveié. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Észreveszel egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő kultúrmasztodon mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+5% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+5% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megkarcolod a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 25, gyógyulás: 6, összesen: -19 ÉP}
szk 160 | keresed a 160. szörnyet |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal |
KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY) Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét. |
SYMULF RÚNÁJA (182. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot még a megboldogult főmágus, Symulf kísérletezte ki, amikor a varázslótornyokban elszaporodtak a dongó lapidok, a tudást és értelmet elszívó, belélegző szörnyetegek. Ha Symulf rúnáját viseled, tökéletes védelmet élvezel a szakértelmet csökkentő szörnyekkel szemben, FT parancsot sem kell rájuk kiadni (de a varázslat nem véd meg a közvetett módon ártó hatásoktól, pl. szintszívás). Symulf rúnája a következő táborozás végéig tart, felrakása a V 182 paranccsal történik, 12 VP árán, anyagi komponense egy quwarg tojás. |
VARÁZSVÉDELEM II. (108. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT) A varázsvédelem egy nagyon kemény, harcban alkalmazható védekező varázslat, a Varázsvédelem sokkal erősebb változata. Először is, a harc időtartamára a szerencséd öttel megnő (tehát nagyobb eséllyel úszod meg a szörnyek speciális támadásait, stb). Ezenkívül kapsz +2 védettséget. A varázsvédelem felrakása 18 VP-t és anyagi komponensként egy óndarabot igényel. Megjegyzés: Ha a TV listában több általános védekező varázslatod is van, és mindegyiket el tudod mondani, a gép általában az elsőt választja. Tehát ha van egy varázsvédelem és egy varázsvédelem II a listádban, ebben a sorrendben, akkor a gép a varázsvédelmet fogja választani! Ügyelj erre a helyes TV lista kialakításával. |
REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY) A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle! |
Erő: | 19 (29) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (34) | Támadás: | 21 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/100 év |
Egészség: | 22 (31) | Életpont: | 350/298 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 24 (32) | Varázspont: | 781/140 | Pénz: | 1848 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 35/12 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 25/20 (+19%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 23/51 (+12%) |
dobófegyverek: | 8/79 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/89 (+20%) | 2. nyomkövetés: | 45/13 (+40%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/48 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/76 | 9. szörnyidomítás: | 5/19 |
10. teológia: | 28/36 (+123%) | 11. taumaturgia: | 49/39 (+147%) | 12. szerencsejáték: | 1/10 (+10%) |
13. versengés: | 10/35 (+36%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 1/84 (+5%) |
16. szörnyismeret: | 12/38 (+18%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/65 (+10%) |
19. bányászat: | 5/98 (+16%) | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (pondróvér (#1232)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), tyrannoszaurusz rex (#160) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
varázsvédelem II (#108) | >> | ekharion (#232) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +7 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
867 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | aranylánc (#191) | 4 | borostyán függő (#162) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
70 | drótszőr (#37) | 5 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüst papi karkötő (#308) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
45 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 11 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nap szimbólum (#141) | 15 | nyílvessző (#108) | 2 | obszidián függő (#195) | |||
1 | orgyilkos tőr (#225) | 4 | pókláb (#1378) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 6 | szögletes kő (#17) | 5 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
9 | ugh méreg (#166) | 2 | varázskő (#305) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 39 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
19 | fűszertartó (#210) | 1 | kristálygömb (#265) | 10 | óndarab (#85) | |||
1 | tyrex csont (#280) |