Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 16. 15h:07' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 142. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
t 160 1 | támadod a 160. szörnyet |
t 159 1 | támadod a 159. szörnyet |
tno 5 5 | növeled az 5. tulajdonságodat |
kb 108 30 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (30 darabot) |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 457 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 457. tárggyal |
t 227 | támadod a 227. szörnyet |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb oldalát. Kritikus ütés! (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon jobb első lábát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 36, gyógyulás: 50, összesen: +14 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Egy kék rothasztó les rád a sátor sötétjéből.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kék rothasztó bal hátsó lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó nyakát. (3 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Szarvaival a kék rothasztó megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1276 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 3, gyógyulás: 20, összesen: +17 ÉP}
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
v 96 185 59 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,59] Lakott területre érkeztél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy templomot. Sheran hívei emelték. A szörnypiacnál összefutsz a múltkori mutáns gondozónővel, már nem annyira kétségbeesett. Elújságolja, hogy egy csapat kalandozó visszahozta két elkóborolt gorilláját, de még így is jó pár odakint kószál valahol a városban. Nagyon veszélyesek, és igen okosak - állítja. Kicsit bátorítod, hogy biztosan minden rendbe fog jönni, aztán tovább folytatod az utad. Közben pedig azon agyalsz, hogy talán mégis össze kéne hozni azt a hajtóvadászatot... (12. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen délre 9 mérföldre teljesítheted.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.
ve 216 | megveszed a 216. tárgyat |
id 216 16 | idomítod a 216. szörnyet 16 pontért |
id 216 100 | idomítod a 216. szörnyet 100 pontért |
id 216 100 | idomítod a 216. szörnyet 95 pontért |
m 7 1 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a ryuku ostromteknős nyakát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a ryuku ostromteknős nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 13, gyógyulás: 26, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [192,68] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kihívás tornyát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Krí Wu She irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gránátkaktuszt. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült woorgard közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a woorgard testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard jobb oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 258, sebződés: 20, gyógyulás: 42, összesen: +22 ÉP}
(Továbbmész...) [193,67] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 33, gyógyulás: 57, összesen: +24 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a pordémon testét. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pordémon testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pordémon mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A pordémon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 629 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 0, gyógyulás: 16, összesen: +16 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 56 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 332 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 12 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel teljesen átdöföd az élőholt mágus testét. Kritikus ütés! (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +14 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 130, gyógyulás: 27, összesen: -103 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Sheran rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy quwarg harcos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos jobb vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg bal oldalát. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [192,63] Tovább barangolsz a fák között. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kultúrmasztodon jobb oldalát. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +10 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 14 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 117, gyógyulás: 25, összesen: -92 ÉP}
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar behemót jobb lábát. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsával oldalba lök. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 8 3 4 | mozogsz északra, délkeletre, délre |
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a qwarg rohamosztagos fejét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos bal vállát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (10 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +7 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos bal középső lábát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a 2 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2376 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [193,63] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Rhiannon előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ezoterikus mardel nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki az ezoterikus mardel száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. 160 életpontot vesztettél. Elkábultál! (-10 támadás, -10 védekezés a harc végéig.) A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a pszi őselementál párolgó héját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel eltalálod a pszi őselementál egyik csápját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 234, gyógyulás: 16, összesen: -218 ÉP}
(Továbbmész...) [193,64] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy grok-képződményt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál bal oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Biami kvazárlándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a vadász quwarg bal vállát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vadász quwarg testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a vadász quwarg többször is megmar! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 969 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
ek 273 2 223 | t. energia kisütése: 273 2 223 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
ek 273 10 219 | t. energia kisütése: 273 10 219 |
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal |
SEJTFIATALÍTÓ KENŐCS (1408. TÁRGY) Az élénkpiros, öblös tégely oldalán aranyszín betűk sorakoznak, és bizalomgerjesztő, szömörce-szagú kence lapít a mélyén. Niximiliti az egekig magasztalta ezt a krémet, állítása szerint halhatatlanná teszi a használóját. Nohiszen! Az biztos, hogy ha a H 1408 paranccsal, 3 TVP-ért a mellkasodra kened, úgy fogod érezni, mintha szervezeted bármilyen ártó hatásnak képes lenne ellenállni! [Egészséged megnő az egészséged alapértékével; a max. ÉP-d pedig eme alapérték ötszörösével!] 3 korinthai talizmánért cserébe te is szert tehetsz erre a fantasztikus anyagra. Ehhez Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1408 parancsot add ki, 5 TVP-ért. A zseniális tudós vásárláskor mindenkinek elmondja a használati utasítást: az Olimpia mágusai nem tűrik a sejtfiatalítót, ha a hatása alatt állsz, azt megszüntetik; egyébként is csak a forduló végéig tart az ereje, aztán nyomtalanul felszívódik; és a csodakencék sajnos kioltják egymás hatását, ezért felesleges egynél több adagot magadra kenni! (A második adagot, mindegy, hogy milyen, már fel sem használod.) Niximiliti végül megígérteti veled, hogy nem rontod a boltját, és a kenőcseit nem fogod átadni másnak. |
AGYÉRTÁGÍTÓ KENŐCS (1406. TÁRGY) Mikor lepattintod a sötétkék tégely fedelét, olyan erős kökény-illat csapja meg az orrod, hogy legszívesebben belenyalnál a sűrű krémbe, de Niximiliti óva int ettől. Szigorúan külsőleg használandó, és nem is akárhogyan. A halántékodra, és a homlokodra kell egyenletesen felkenni (a H 1406 paranccsal, 3 TVP-ért), hogy a hatása érzékelhető legyen. Az elme hatalma kiteljesedik általa, olyan mértékben, amit eleinte elhinni sem mersz. [IQ-d az alapintelligenciád értékével nő; taumaturgiád, és teológiád eme érték felével (csak az, amelyik legalább 1); a max. VP-d és VP-d pedig a háromszorosával!] A bolondos gnóm 3 vortex talizmánt kér érte cserébe, amit bármelyik csodabazárban leadhatsz a Küldetés Teljesítése: KT 1406 paranccsal, 5 TVP-ért. Az agyértágító használatára is vonatkozik néhány megkötés: az Olimpián megfosztanak az előnyeitől, isteni küldetések leimádkozásakor nem számít be az általa adott bónusz (istened átlát a doppingszerekkel megnövelt tudásodon) és hatása csakis a forduló végéig tart; ráadásul csak egyetlen adagnak van hatása, egy második adag csodakencét (legyen az bármilyen fajta) már nem is fogsz felhasználni, úgy sem volna értelme. Az agyértágító sokkal hasznosabb annál, mintsem odaadnád másnak. |
PSZI ŐSELEMENTÁL (258. SZÖRNY) Ez az! Már nem tudtad, hogy mi hiányzott! Az Álomvilágból nagy ritkán átkerülő pszi elementál nagyon ritkán érik el a begubódzás korát, mert már sokkal előtte lemészárolják őket a kalandozók. Ha azonban nagy ritkán a pszi elementál eléri a megfelelő kort, begubódzik, és egy hét múlva kikel belőle a pszi őselementál. A fentieknél persze sokkal gyakoribb, hogy egy kifejlett pszi őselementál látogat át a létsíkunkra, mert kalandozók vagy Thargodanok öldösésével akar tapasztalati ponthoz jutni. A pszi őselementálnak több csápja van, nehezebb megölni, több mösze élősködik rajta, és persze fejlettebbek a pszi képességei, mint fiatalkori verziója. A hatalmas, medúzaszerű, kissé ködös plazmajelenség sajnos csak közvetlen közelből vehető általában észre, ezért még BA paranccsal sem tudsz előle elmenekülni. |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 22 (29) | Életpont: | 343/180 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 24 (30) | Varázspont: | 744/22 | Pénz: | 5165 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 35/8 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | *24/101 (+22%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 23/39 (+17%) |
dobófegyverek: | 8/73 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/69 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 44/73 (+44%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/43 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/76 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 5/19 (+135%) |
10. teológia: | 27/13 (+132%) | 11. taumaturgia: | 47/92 (+147%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 9/99 (+8%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 1/79 (+6%) |
16. szörnyismeret: | 12/20 | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/55 |
19. bányászat: | 5/82 (+16%) | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), tyrannoszaurusz rex (#160) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
321 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | |||
36 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | drótszőr (#37) | 1 | ezüstshuriken (#327) | |||
37 | kaja (#2) | 15 | nyílvessző (#108) | 6 | szögletes kő (#17) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) |