140. forduló, 142. forduló, Verminya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. máj. 17. 9h:33'
EZ A 175. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
176. játékheted kezdete: máj. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5699
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

VERMINYA KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű, bajuszos kobudera férfival. Fekete a bőre. Mintha nem is a nap fénylene ennyire! A délceg lovag fényes páncélján jelképet látsz: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ryuku csapásvezető trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Árny Vadász. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Az 1. napon összeakadsz Quarella Songesszel. Fairlight főpap-jelöltje. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy quwarg parafenomén trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: szellőjárta fűzfaliget a csillagos ég alatt. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egyszercsak egy erdei tündérke röppen elő valahonnan! Csúfolódó szavakat kiabál feléd, majd bátran az elf mögé szelel. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Az elf kategorikusan kijelenti, hogy most pedig lőbemutatót tart neked! Nincs erőd ellenkezni, így kénytelen-kelletlen elsajátítasz néhány új trükköt... Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 mászókampót (222 arany).
A 3. napon találkozol Árny Vadásszal. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon találkozol Scorpioval. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy Tharr Keresztjét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vérvörös köpenyt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar varázsló trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Elismerően fejet hajtasz jelezvén számára, hogy értékeled a tiédet meghaladó hatalmát.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 Fairlight köpenye (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 160 arany) ellenértékét.
A 3. napon találkozol Anyelaj a Pusztítóval. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Rangja: inkvizítori kínzómester. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy ongóliant trófea és egy acélkolosszus trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított sullár. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
A 4. napon újból összefutsz Quarella Songesszel. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Az elf tart neked egy kis lövészbemutatót, és a ballisztikáról mesél. Próbálsz minél többet megjegyezni a dologból. Nem nagyon megy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 4. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Raia hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy csontváz lord trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Málhásállata egy karmos tankány. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lien Shu. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. 4 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Láttad már a Mestert harc közben? Úgy küzd, mint a legendás Jáde-sárkányok! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal.
A 4. napon találkozol egy hosszú aranyhajú, szürke szemű gnóm nővel. A bőre kreolszínű. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy obszidián karkötőt, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg harcos trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy csontpálcát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Mizuno Ami. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja.
Az aranytermő erszény 25 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 nektoraf faggyút.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+23 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+178 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+37 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 659. hetének nyerőszámai: 2, 6, 14. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy rőtmanó berzerker nyomára bukkansz. Sajnos sikertelenül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 314.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 309.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 304.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 299.]

* 4. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-12 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 299.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 199 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 296.]

ft 154 123 támadod a 154. szörnyet a 123. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy kdole képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 276.]

p 112 használod a 112. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-29 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi-ernyő II. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 246.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[131,47] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Utad során felfedezel egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összeakadsz egy világoskék, hosszú hajú, égszínkék szemű mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Fairlight eljövendő papja. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ekharion bébi trófea, egy ongóliant trófea és egy bunthar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Hátasállata egy spagulár! Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Silverina. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[9 pontot használtál fel, van még 237.]

kt 351 8 elkészíted a 351. tárgyat (8 darabot)
Legyártottál 8 tolmokov-koktélt. Ügyességed TF-elődött. [40 pontot használtál fel, van még 197.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[130,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Johnnyu Lee. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy grok-képződmény van. Északra egy Chara-din oltár van. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [129,49] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy áeratikus hasnyák. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Szikrázó energialény suhan feléd veszett gyorsasággal. Félreugrani próbálsz, de mozgásod szánalmas lassított felvételnek tűnik az élő villámcsapással szemben. Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod az áeratikus hasnyák egyik karját. Kritikus ütés! (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 27 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával végigvágod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. Kritikus ütés! (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák bal vállát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). Nyelvével az áeratikus hasnyák eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 26 életpontot vesztettél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}

Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Fairlight rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Marcho Ven-Saak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [128,50] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy élőholt quwarg került az utadba. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka II védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 51 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg torát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolgatod az élőholt quwarg jobb vállát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah híveié. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy goblin, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy Chara-din oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg királynő lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 43 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a quwarg királynő torát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvagdalod a quwarg királynő torát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (12 életpontot sebezve). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 fáklyát. Ügyességed TF-elődött. [33 pontot használtál fel, van még 164.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[127,51] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Látsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy gyilkos mókus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din oltárt. Délre nézve látsz egy ősi csatamezőt. Délnyugatra egy tündöklő szobor van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [126,51] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy ryuku gárdista. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod a ryuku gárdista testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Előrehajolva csap a ryuku gárdista, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [125,51] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 137.]

m 6 mozogsz nyugatra
[124,51] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vörös Pimperner orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor súrolva eltalálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (15 életpontot sebezve). Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Varkaudar szablyával néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (14 életpontot sebezve). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Scorpioval. Tharr főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy vadász quwarg trófea és egy varkaudar varázsló trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy ezüsttőrt, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[9 pontot használtál fel, van még 128.]

be 73 bemész a 73. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 123.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy keresztúthoz értél! Most merre? [2. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy autentikus vámpír. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír testét. Kritikus ütés! (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az autentikus vámpír bal vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény az érintéssel életenergiádat szívja el. (-1 szint: -1 támadás, - 141738 TP, -10 max/akt. életerő, -3 tulajdonságpont, -17 max/akt. varázspont, -2 képességpont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy autentikus vámpír lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod az autentikus vámpír testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). Karmaival az autentikus vámpír megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az autentikus vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) Elszántan mész előre. Egy sima, fából készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-28 varázspont).
Egy purifikátort pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a purifikátor testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a purifikátor bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (13 életpontot sebezve). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor szarva. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+5 gonoszság.) Véres nyál csordul ki a purifikátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Egy purifikátort pillantasz meg. Itt csata lesz.

Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor testét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a purifikátor testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Vad döféseivel a purifikátor nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Aurád tisztul. (+3 gonoszság.) A purifikátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ezüstkardot, szereztél 1 purifikátor hájat. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy sima, fából készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [4. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi bal vállát. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi bal karját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi foszladozó testét. Kritikus ütés! (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy zombit pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (10 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy zombit pillantasz meg. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi jobb lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[18 pontot használtál fel, van még 105.]

lm 6 7 mozogsz 6 7
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Egy zombi lakik itt. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi fejét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi bal karját. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi foszladozó testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (9 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Te itt életveszélyben vagy. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.
{Csatastatisztika; sebzés: 265, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 4. pontnál vagy. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy zombi van előtted! Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a zombi jobb vállát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a zombi jobb lábát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a zombi rotható húsát. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (11 életpontot sebezve). A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy zombi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi rotható húsát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi testét. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a zombi fejét. Kritikus ütés! (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 296, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi bal lábát. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a zombi jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a zombi rotható húsát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A zombi karma a fejed mellett suhan el! A zombi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
27 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kulcskarika nyitja az ajtót. A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [6. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-0 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Némi kutatás után találsz egy tömör kődobozt. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 shinai gömb és 1 vaskulcs. Gyorsan kiüríted a ládát. Elszántan mész előre. Egy kemény tölgyből készült ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Egyszercsak látod, hogy nincs tovább út. Vissza kell fordulnod. [7. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. {A kapcsoló innen 18 lépésre keletre és 3 lépésre délre eltüntetett egy falat.} [24 pontot használtál fel, van még 81.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. {A kapcsoló innen 18 lépésre keletre és 3 lépésre délre megsemmisített valamit.} [0 pontot használtál fel, van még 81.]

lm 4 3 2 mozogsz 4 3 2
Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [6. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Az egyenes folyosó közepén vagy. [4. PONT.] Egy széles, magas terembe érsz. [3. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. A folyosót egy másik járat keresztezi. [2. PONT.] Egy hangot hallasz: "A kincseskamrába a 12-es ponton át vezet az út!" (Aha! Tehát mindenképpen szerepelnie kell a 12-esnek a 15-ös ponthoz vezető LM-ben.) [30 pontot használtál fel, van még 51.]

lm 8 10 11 mozogsz 8 10 11
Folytatod a felderítést. Egy vastag, kőből faragott ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [8. PONT.] Halk, zümmögő hangot hallasz, amint rálépsz az előtted levő kőlapra, majd a következő pillanatban valami borzasztó szívóerő tapad rád! Dermedten tapasztalod, hogy mágikus energiaforrásaid kimerültek (-0 varázspont).
Egy áeratikus hasnyákot veszel észre magad előtt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Te itt életveszélyben vagy. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +107 életerő.) Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [8. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy áeratikus hasnyák. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy mágiatörés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák jobb oldalát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod az áeratikus hasnyák fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (12 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 23 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az áeratikus hasnyák egyik karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (15 életpontot sebezve). Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 24 életpontot vesztettél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 85, gyógyulás: 0, összesen: -85 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy tetemember! Itt csata lesz.

Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a tetemember bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvagdalod a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (9 életpontot sebezve). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő vaskulcs nyitja az ajtót. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [9. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (11 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz bal vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a csontváz jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (13 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy csontvázat pillantasz meg. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (12 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy csontváz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a csontváz jobb lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haladsz előre. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [10. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Rövid karddal kegyetlenül összevagdalod a csontváz testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (11 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Mész tovább, előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy csontváz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Rövid karddal párszor kilyukasztod a csontváz bal karját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (10 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Rövid karddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (13 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Elmegy a kedved a harctól. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [30 pontot használtál fel, van még 21.]

lm 12 mozogsz 12
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [10. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy csontváz! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz fejét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (13 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (12 életpontot sebezve). A csontváz karmai majdnem eltalálnak! Úgy döntesz, ebből elég volt. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. [6 pontot használtál fel, van még 15.]

kpcs 3 kapcsoló 3
Itt sajnos nem találtál semmilyenfajta kapcsolót. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +215 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 15.]

kf 325 351 kézbeveszed/felveszed a 325. tárgyat a 351. tárggyal
Elrakod a varkaudar szablyát, majd a jobb kezedbe veszed az ezüstkardot. [0 pontot használtál fel, van még 15.]
Előkészíted a tolmokov-koktélt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

lm 14 15 15 mozogsz 14 15 15
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Az egyenes folyosó közepén vagy. [10. PONT.] Egy csontvázat pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Meglengetve az ezüstkardot a másikra támadsz. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz jobb oldalát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (13 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ezüstkarddal többször mélyen végigmetszed a csontváz testét. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (14 életpontot sebezve). A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Úgy döntesz, ebből elég volt. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Egy csontváz lakik itt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva az ezüstkardot a másikra rohansz. Ezüstkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz zörgő csontjait. Kritikus ütés! (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz bal lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (9 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ezüstkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Rövid karddal többször mélyen végigmetszed a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (12 életpontot sebezve). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Túl erős az ellenfeled. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 9. pontnál vagy.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [12 pontot használtál fel, van még 3.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 163. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 12, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a ragyás burástya. 2 kaját bezabál a spagulár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KDOLE (501. SZÖRNYCSAPDA)
A kdole egy szörnycsapda, amelyet speciálisan nagyméretű sivatagi férgek befogására találtak ki. Először is szúrj le a homokba egy tyrex csontot, és erősíts rá egy tatu dobot. (Azért van szükség csontra, mert bármilyen kisebb oszlopot kidöntene a sivatagi szél.) A szélfúvás ritmikus dobolást idéz elő a tatu dobon, és ha szerencséd van, felbukkan a homokféreg, vagy esetleg egy tüskés gigaféreg! Ezután jön a feladat nehezebbik része, egy mászókampót be kell akasztanod a féreg egyik hornyába, felkapaszkodni a féreg hátára, és betörni. Ha a procedúra előtt nem kened be magad négy adag sáfrányporral, a féreg ekkor könnyen agyontiporhat. Ha sikeresen betörsz egy férget, kiváló hátas lehet belőle. De vigyázz, mert sokat eszik! A kdole használata különlegesen magas csapdakészítés szakértelmet követel meg, és a sáfránypor akkor is elvész, ha kudarcot vallasz.
Megjegyzés: a szörnycsapdáknál megszokott módon, a kdolét nem kell elkészíteni, elég, ha a felsorolt komponensek mindegyike a birtokodban van. A férget a FOG <szörny> 501 paranccsal ejtheted foglyul, a parancs végrehajtása 40 TVP-be kerül.

PSZI-ERNYŐ II. (113. PSZI KÉPESSÉG)
A Pszi-Ernyő II, mint neve is mutatja, a Pszi-Ernyő továbbfejlesztett változata. A Pszi-Ernyő II-vel megvizsgálhatod, hogy egy adott kalandozó 60 mező sugarú körben van-e, ha igen, mik a pontos koordinátái, és ezenkívül a Pszi-Ernyőtől megszokott információkból dupla adagot is megkapsz róla. Használatához a P 113 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 3 TVP-ért és 10 pszi pontért. Az adott kalandozót ismerned kell!

KARAKTERLAP

Verminya, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Fairlight eljövendő papja vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 21 (25) Szint: 18 Merészség: 9/6 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (45) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 23 (27) Védekezés: 46 Menekülés: 30 % Életkor: 4/4 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 344/344 Jellem: semleges (+5) Tul. pont: 2
Szerencse: 23 (43) Varázspont: 494/0 Pénz: 14232 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 21/14 Pszi pont: 181/97 EFejl: 25
Eddig összesen 862 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5590 TP-t kaptál. Jelenleg 265590 TP-d van. A következő szinthez még 74410 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, lábascet, ongóliant. A 136. fordulódban 15335 arany került a bankszámládra. 15565 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/0 ökölvívás: 8/60 (+5%) szúrófegyverek: 1/0
vágófegyverek: 23/68 (+11%) ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/78
dobófegyverek: 23/74 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3/62 2. nyomkövetés: 32/16 (+38%) 3. lopás: 1/37
4. mászás: 4/0 5. csapdakészítés: 14/52 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/65 (+18%)
7. gyógyítás: 12/13 8. titkosírás: 1/22 9. felderítés: 10/59 (+11%)
10. szörnyidomítás: 5/53 11. teológia: 21/76 (+3%) 12. taumaturgia: 23/76 (+27%)
13. szerencsejáték: 2/32 14. versengés: 9/32 15. harcművészetek: 14/12
16. zene: 1/65 17. szörnyismeret: 20/6 (+26%) 18. pszi: 20/2 (+2%)
19. zárnyitás: 1/0 20. vadászat: 4/48 21. bányászat: 12/84
22. főzés: 5/18 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 32% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 10 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot )
elfogod goldugart (#65) fedett veremmel (#219), hegyi rákot (#61) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 12)
kneopatikus mollusk (#209) (csak egyszer), degradátor (#210) (csak egyszer), joviális m.szockó (#211) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tetemember (#123) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
vortexmágus (#418)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +2 vp 11 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 11 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
14. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
villámcsapás (#50), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> jók (#990) lángcsóva (#31) >> semlegesek (#989)
lángcsóva (#31) >> gonoszok (#988) villámcsapás (#50) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> gonoszok (#988) hhaar burka II (#162) >> semlegesek (#989)
hhaar burka II (#162) >> jók (#990) hhaar burka II (#162) >> 12. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: éhes
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot!
2.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
3.) Találd meg és áldozd fel Fairlight Köpenyét!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 31 spiritusz (#170) 5 vas dobónyíl (#189)
8 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
37 arany (#50) 5 álompor (#396) 1 fáklya (#36)
1 nektoraf faggyú (#667) 2 purifikátor háj (#269) 1 shinai gömb (#348)
1 szárnyas hernyó (#69) 2 szvó-ektoplazma (#151) 8 tolmokov-koktél (#351)
5 ugh méreg (#166) 1 vaskulcs (#183) 18 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(124,51) a 73. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), manaelementál (#290), Scorpio (1094. kalandozó), autentikus vámpír (#154), purifikátor (#157), zombi (#49), áeratikus hasnyák (#243), tetemember (#123), csontváz (#48)
(126,51) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, ryuku gárdista (#360)
(127,51) oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(128,50) élőholt quwarg (#202), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), phua-kúp (#372), Leah oltár, Sheran rúnaköve, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 40. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), quwarg királynő (#153)
(129,49) áeratikus hasnyák (#243), Fairlight rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,48) patak, oltár, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), Silverina (2081. kalandozó)
(132,46) kőtorony (#665)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.05.16. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Üzenet küldése a karakternek