Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. jún. 24. 0h:22' EZ A 144. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 145. játékheted kezdete: jún. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4469 SZÁMLA : XXXX |
v 1 3 | elmormolod az 1. varázslatot |
d 123 2 | eldobod a 123. tárgyat (2 darabot) |
d 225 | eldobod a 225. tárgyat |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-8 életpont.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 58, gyógyulás: 19, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [134,52] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Észreveszel egy smirglibokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Ayagira Tanaka lehet. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 dárda. Pár lövedéked átjárja az Ayagira Tanaka bal karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ayagira Tanaka bal lábát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Ayagira Tanaka újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az Ayagira Tanaka testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Nem sikerült az Ayagira Tanaka ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) Az Ayagira Tanaka összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy arany és 2 ezüst gyűrű, ezenkívül 1 megsemmisítő. 1 717 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 103, gyógyulás: 22, összesen: -81 ÉP}
(Továbbmész...) [135,53] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy bávatag golombár nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. Semmi hatás! Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Több lövedéked átfúrja a bandita bal lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a bandita nyakát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A bandita összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy borostyán függő. Szereztél 12 aranyat. 813 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 19, gyógyulás: 10, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [135,55] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Kihasználva az alkalmat, könnyen az örök vadászmezőkre juttatod a tazunkarókát. (+2 gonoszság.) Szereztél egy rókafarkat.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ryuku gárdista. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a ryuku gárdista jobb karját. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku gárdista páncélos testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) A ryuku gárdista fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [135,56] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az isuli csatamező nyugati széléhez értél. Itt állította meg annak idején II. Ulem az Árnyékbirodalomból nyugatra özönlő seregeket. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg királynő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg királynő bal oldalát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb középső lábát. (2 támadással 86 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 dárda. Lövedékeiddel perforálod a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a bal térdedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 20 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért |
Erő: | 36 | Szint: | 18 | Merészség: | 6/4 | Magasság: | 143 cm |
IQ: | 29 | Támadás: | 17 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 48 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 28 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 30/30 év |
Egészség: | 25 | Életpont: | 268/268 | Jellem: | gonosz (260) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (20) | Varázspont: | 74/0 | Pénz: | 364 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | * 19 | ütőfegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 3 |
dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -); |
135,107 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 150 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 15 | 3. mászás: | 4 |
4. gyógyítás: | 45 | 5. felderítés: | 1 | 6. teológia: | 8 |
7. szerencsejáték: | 1 | 8. versengés: | 2 | 9. harcművészetek: | 19 |
10. szörnyismeret: | 3 | 11. zárnyitás: | 3 | 12. vadászat: | 13 |
13. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz dárdát (#10) (max. 4 darabot ), botot (#4) (max. 4 darabot ), púdersziklát (#118) (max. 2 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 4 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 2 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot ) |
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért |
mászol max. 20 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hozz egy deus ex machinát és áldozd fel. |
2.) Egy igazán kemény feladat: ölj meg egy szintszívót. |
3.) Ölj meg egy színes dözmöngöt. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): kész. fényűző villa (600): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 6, 7, 53. |
HŐSTETTEID |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Páncélok és pajzsok | ||||||||
1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | 1 | * | bronzpajzs (#89) | ||
1 | * | bronzsisak (#88) | 1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | mászókarom (#78) | |
1 | * | rőtmanó kacagány (#714) | 10 | * | tankány karom (#237) | 1 | * | varkaudar csizma (#317) |
Fegyverek és lövedékek | ||||||||
4 | bot (#4) | 1 | csontkés (#11) | 1 | csontszablya (#64) | |||
4 | * | dárda (#10) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | kőkés (#6) | ||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ékszerek és egyéb csecsebecsék | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | 4 | ezüst gyűrű (#180) | |||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | ||
1 | * | koponya szimbólum (#139) | 1 | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Eszközök, használati tárgyak, készletek | ||||||||
2 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | dobóháló (#221) | |||
2 | fáklya (#36) | 26 | kaja (#2) | 4 | kötél (#92) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | |||
2 | sáfránykő (#979) | 4 | titanitdukát (#1480) | 3 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 20] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 54] | ||||||
2 | uzbány csőr (#169) | [bennük 24 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 28 korty víz (#27), fér még: 32] | ||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | liumbe hajtás (#655) | |||
9 | óndarab (#85) | 11 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | rókafarok (#124) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
1 | trikornis szarv (#198) | 4 | vasérc (#152) |
Összsúly: 65.46 kg | Megterheltség: 79% |
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 90% alatt van. | |
Még 94 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
13 | arany (#50) | 1 | borostyán függő (#162) | 2 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | rókafarok (#124) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | |
49 | |
|
|
|
|
|
50 | |
|
|
|
|
|
51 | |
|
|
|
|
|
52 | |
|
|
|
|
|
53 | |
|
|
|
|
|
54 | |
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|