140. forduló, 142. forduló, Xlewers összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. jan. 15. 15h:09'
EZ A 578. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD
579. játékheted kezdete: jan. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4052
SZÁMLA : XXXX

XLEWERS KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,64] koordinátán.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A méregtermő iszák termelt 2 ugh mérget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+74 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+321 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 694. hetének nyerőszámai: 28, 22, 13. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 10 arany nyereményt kapsz.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy vadász quwarg nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 283.]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat
Leveszed a ryuku karvédőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 273.]

* 3. KP: VP spórolása: 5000
Félreraktunk, letiltottunk neked 322 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 4. KP: használod az 500. tárgyat
Kinyered a manakristály energiáját. (+723 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 273.]

* 5. KP: elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 268.]

id 240 40 idomítod a 240. szörnyet 40 pontért
Elkezdődnek a leckék a sivatagi doareg számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Rettenetesen fáradtak vagytok, mire a mai lecke véget ér. (Még 71 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [40 pontot használtál fel, van még 228.]

id 240 100 idomítod a 240. szörnyet 100 pontért
Nehéz fába vágod a fejszédet a sivatagi doareg idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 40 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 226 tapasztalati pontot kaptál. [66 pontot használtál fel, van még 162.]

h 1100 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 162.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 157.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 152.]

v 6 9999 elmormolod a 6. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-24 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 147.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 142.]

v 1 9999 elmormolod az 1. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-27 varázspont.] [+7% teo] [5 pontot használtál fel, van még 137.]

le 309 leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 687 453 1345 kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat
A csuklódra húzod a ryuku karvédőt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]
Leveszed a ryuku nadrágot, majd felveszed a hoarián bőrnadrágot. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

kf 463 457 kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 457. tárggyal
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 137.]
Lecsatolod a ryuku mellvértet, majd magadra öltöd a mithril láncinget. [0 pontot használtál fel, van még 137.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(193,64) vadász quwarg (#241)

[144,61] Lakott területre érkeztél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz Gilette-tel. Tharr kisebb avatárja. Egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy fűzött kagylósort, egy két kard szimbólumot, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy regeneráló övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy ryuku vállvédőt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy káoszdémon trófea és egy Gyorsröptű Kabol trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy élőholt sullár a hátasa. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Gilette kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 127.]

be 710 138 213 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy fürkésző szemek [Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 122.]

m 5 8 7 mozogsz délnyugatra, északra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[193,64] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy grok-képződményt. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oldalt pillantva, meglátsz egy fekete kaktuszt. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 8, gyógyulás: 68, összesen: +60 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,63] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Biami kvazárlándzsával eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 11, gyógyulás: 37, összesen: +26 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Rhiannon előtt. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy quwarg nagymester. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 24, gyógyulás: 32, összesen: +8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,62] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 90, gyógyulás: 99, összesen: +9 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy kputtyintó csalán. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Egyszercsak megpillantod egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű alakváltó férfi táborát. Bőre mélykék színű. Leah teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy adamantit kesztyűt, egy Batharak vértjét, egy bo'adhun gyűrűt, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy hakamát, egy hósárkánybőr csizmát, egy hótarantula köpenyt, egy jégisten amulettet, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy ogre övet, egy óriás fülbevalót, egy Ovgun nyakláncát, egy torz fülkarikát és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy mennydörgő titán trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg széltáncos trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Holmiját egy Thargodan csontváz cipeli. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
[15 pontot használtál fel, van még 107.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[192,63] A bozótost ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kultúrmasztodon közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 35, gyógyulás: 62, összesen: +27 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Iron Cross hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy sebesült bűbájlidérc volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,64] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy élőholt quwarg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1550 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,65] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 54, gyógyulás: 21, összesen: -33 ÉP}

Látsz egy smirglibokrot. Felfedeztél egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy borkonyó cserjét. Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete kaktuszt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy tyrannoszaurusz rex volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Találkozol Dzsoki a gonosszal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy kvazár páncélt, egy lánckesztyűt, egy mithril sisakot, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy villám szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Notermanthi trófea, egy magnetikus praglonc trófea és egy pszi elementál lord trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy tornádó örvénylő tölcsére. Jobb kezében egy őstroll agyalót, bal kezében egy pengepajzsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, az ő jelleme is semleges. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[15 pontot használtál fel, van még 92.]

vpf 999 VP elővétele: 999
Felszabadítottunk neked 322 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

m 3 4 5 mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra
[193,66] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy fekete kaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,67] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [192,68] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Krí Wu She irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sérült woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 77.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[191,69] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}

Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran híveié. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Marcho Ven-Saak, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Látsz egy barátság szent tüzét. Észreveszel egy csillezsályát. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csodabazárt. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz esélynövelőt. (ld. enc.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.
[5 pontot használtál fel, van még 72.]

szk 241 keresed a 241. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász quwargot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

h 233 250 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Hamis, hamis, hamis! Ezt még a te botfüled is érzékeli. [72 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 211. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a hoarián bőrnadrágot, majd felveszed a ryuku nadrágot. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal
Lecsatolod a mithril láncinget, majd magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 12, 27.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 282 pontot. A következő körben tehát 281 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY)
A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod.

CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY)
A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is.
A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet.

CSODABAZÁR (1404. TÁRGY)
Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.]

ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY)
Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak.

KARAKTERLAP

Xlewers, egy barna, hosszú hajú, félszemű gnóm férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. A bőröd kreolszínű. Tharr eljövendő papja vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 141. fordulód.

Erő: 19 (26) Szint: 17 Merészség: 10/5 Magasság: 121 cm
IQ: 31 (32) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 56 kg
Ügyesség: 24 Védekezés: 56 Menekülés: 20 % Életkor: 98/99 év
Egészség: 22 (29) Életpont: 342/327 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 7
Szerencse: 19 (25) Varázspont: 737/40 Pénz: 5486 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 35/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 693 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18570 TP-t kaptál. Jelenleg 224352 TP-d van. A következő szinthez még 35648 TP szükséges. Trófeáid: kultúrmasztodon, norpadolótika, ongóliant. A 139. fordulódban 40693 arany került a bankszámládra. 41099 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 13/12 ökölvívás: 9/19 szúrófegyverek: 24/79 (+21%)
vágófegyverek: 7/14 ütőfegyverek: 7/50 lőfegyverek: 23/22
dobófegyverek: 8/67 (+6%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 (+30%) 2. nyomkövetés: 44/29 (+40%) 3. mászás: 1/9
4. csapdakészítés: 8/38 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/34 6. gyógyítás: 30/56
7. titkosírás: 5/2 8. felderítés: 4/66 9. szörnyidomítás: 3/84 (+106%)
10. teológia: 25/81 (+154%) 11. taumaturgia: 46/45 (+168%) 12. szerencsejáték: 1/0
13. versengés: 9/91 14. harcművészetek: 8/40 15. zene: 1/73 (+72%)
16. szörnyismeret: 12/20 (+30%) 17. zárnyitás: 2/57 18. vadászat: 9/55
19. bányászat: 5/66 (+16%) 20. úszás: 5/44

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219)
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16)
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) állatvédelem (#192) óriáserő (#53) hadiszerencse II (#24)
csupasz izom (#28) tulajdonságpajzs (#26) áldomás (#6) fürkésző szemek (#213)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209) villámcsapás (#50) >> degradátor (#210)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát.
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0)
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
115 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 manakristály (#500)
1 sallank karom (#128) 2 varázskő (#305) 42 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 26 kaja (#2)
2 sötét tekercs (#535) 2 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(191,69) kultúrmasztodonok (#227), 41. jellempróba, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), Sheran oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), barátság szent tüze (#484), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), csodabazár (#1404)
(192,62) gumifa (#38), Leah oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 42. jellempróba, egy ismeretlen isten rúnaköve, művészi porolit (#720), qwarg rohamosztagosok (#242), kputtyintó csalán (#247), egy alakváltó férfi
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, bűbájlidérc (#761)
(192,64) Sheran rúnaköve, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), quwarg harcosok (#201), élőholt quwarg (#202)
(192,65) áeratikus hasnyákok (#243), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), 42. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160), Dzsoki a gonosz (2279. kalandozó)
(192,68) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 32. jellempróba, krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), érclelőhely, woorgard (#231)
(193,63) ezoterikus mardelek (#184), gumifa (#38), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Dornodon oltár, 25. jellempróba, fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), quwarg nagymester (#214)
(193,64) vadász quwarg (#241), grok-képződmény (#149), 33. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, manaelementál (#290)
(193,66) ősi csatamező (#263), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Leah oltár, 43. jellempróba
(193,67) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), Leah oltár, 48. jellempróba, kultúrmasztodonok (#227)

Üzenet küldése a karakternek