Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 15. 15h:09' EZ A 578. JÁTÉKHETED, 141. FORDULÓD 579. játékheted kezdete: jan. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Elszántan ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vadász quwarg torát. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a vadász quwarg testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
id 240 40 | idomítod a 240. szörnyet 40 pontért |
id 240 100 | idomítod a 240. szörnyet 100 pontért |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
kf 463 457 | kézbeveszed/felveszed a 463. tárgyat a 457. tárggyal |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 5 8 7 | mozogsz délnyugatra, északra, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál jobb oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. Kritikus ütés! (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Csiklandozó az érintés (+4 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 8, gyógyulás: 68, összesen: +60 ÉP}
(Továbbmész...) [193,63] Még mindig bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel nyakát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ezoterikus mardel állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Biami kvazárlándzsával eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ezoterikus mardel fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 11, gyógyulás: 37, összesen: +26 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal hátsó lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 17 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester bal oldalát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2130 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 24, gyógyulás: 32, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] Még mindig bozótos. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Utad során felfedezel egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Véres Holló vigyorog kajánul. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő csapat qwarg rohamosztagos nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 10 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (10 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 7 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (7 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a qwarg rohamosztagos jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 2 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A 2 qwarg rohamosztagos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
2376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 90, gyógyulás: 99, összesen: +9 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Elszántan a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a kultúrmasztodon bal oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 10 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 35, gyógyulás: 62, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] Tovább barangolsz a fák között. Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Találsz egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy quwarg harcos. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos fejét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Sárkánytőrrel többször eltalálod a quwarg harcos jobb első lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg bal vállát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sárkánytőrrel jól megszurkálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1550 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
(Továbbmész...) [192,65] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy áeratikus hasnyák. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Sárkánytőrrel megdöföd az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A lény huhog! 40 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo] Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 54, gyógyulás: 21, összesen: -33 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 3 4 5 | mozogsz délkeletre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [193,67] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 11 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 43, gyógyulás: 9, összesen: -34 ÉP}
(Továbbmész...) [192,68] A halott vidék elmarad. Dimbes-dombos területen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Találsz egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Krí Wu She irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy krómkaktuszt. Felfedeztél egy gránátkaktuszt. (ld. enc.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy sérült woorgard nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával gyengén megszurkálod a woorgard testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard bal oldalát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kultúrmasztodon testét. Kritikus ütés! (3 támadással 159 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A kultúrmasztodon még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 9 kaját. 2637 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 354, sebződés: 40, gyógyulás: 9, összesen: -31 ÉP}
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
h 233 250 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat a 690. tárggyal |
GRÁNÁTKAKTUSZ (428. NÖVÉNY) A sok helyen megtermő gránátkaktusz egy közel három méter magas, sárgászöld kaktuszfajta. Tüskéi - a többi kaktuszfajtával szemben - igencsak ártalmatlanok, azonban az állatok hamar megtanulták, hogy a gusztusos, vörös-kék csíkos bogyókból, amelyek a gránátkaktuszon teremnek, ne nagyon legeljenek. Ha ugyanis a gránátbogyó felszínét valaki felszakítja, a bogyó felrobban, és csillagtüskéket lövell szét. Ez a - minden bizonnyal eleinte a földre eső bogyóból a magok minél nagyobb távolságra való szétlövését célzó - biológiai csoda kiválóan szolgálja a növény védelmét is. DE! Itt jön képbe az élelmes kalandozó, aki hihetetlen óvatossággal, azaz 6 TVP árán lemetsz egy kaktuszbogyót, és utána hihetetlen óvatossággal el is teszi. Persze, ha a bogyó sokáig a hátizsákban áll, esetleg felrobbanhat, no de nyilván jóval előbb találsz valami hasznos funkciót a kaktusztermés számára... A bogyó begyűjtéséhez a KT 429 parancsot kell kiadnod. |
CSILLEZSÁLYA (1252. NÖVÉNY) A csillezsálya a sziklás terepet kedveli, ott is azokat a repedéseket, ahol gyakran lehet árnyékban. Ritkán nyílik, de ilyenkor álomszép, lila színű virágot bont. Már rátekinteni is igazi bódulatot okoz, hát még ha óvatosan leszedsz pár levelet a csillezsálya tövéről (KT 1253 parancs 3 TVP-ért, körönként max. 3-at) és az orrod alá dugva belélegzed azt a kellemes illataromát, melyet ez bocsát ki magából (H 1253 parancs 5 TVP-ért). Különös bódulat lesz úrrá rajtad, ami csupán néhány percig tart. Hatása lenyűgöző lehet: - vagy max. életerőd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával, - vagy szerencséd nő a forduló végéig a jelenlegi 10%-kával. Persze az is lehet (ha épp nincs szerencséd), hogy a zsályalevél beszippantása semmilyen változást nem okoz. A bódulat káros mellékhatásairól egyelőre nem tudni, remélhetőleg nincsenek is. A csillezsálya virága szép látványt nyújt ugyan, de felhasználni semmire nem lehet. |
CSODABAZÁR (1404. TÁRGY) Gondjaid nyomasztó súlya alatt, elgondolkodva bandukolsz, mikor egyszer csak furcsa zajra figyelsz fel. Mi lehet ez? Hegyezni kezded a füled. Hm. A vadonban nem szokás fennhangon, vidáman énekelgetni. Ahogy közelebb óvakodsz (mivel a bolondokkal nem árt vigyázni), egy hatalmas, négykerekű kordét pillantasz meg. A közelben két sullár legelészik békésen. A kordé vakító sárga ponyváján kacskaringós, festett felirat díszeleg: "Niximiliti csodabazárja". Egy aprócska gnóm sertepertél körülötte, tán épp most nyitja ki a boltot? Ahogy elnézed a kecskeszakállas, nagy orrú, hosszú fülű, földig érő köntösében botladozó figurát, egyvalamiben máris teljesen biztos lehetsz: ő bíz' nem kalandozó! Köszönsz neki... Aztán hangosabban köszönsz neki... aztán finoman megveregeted a vállát. Ha akartad volna, sem tudtad volna jobban megijeszteni! Némi udvariaskodás után megtudod, hogy személyesen Niximilitihez, a híres feltalálóhoz van szerencséd. Te ugyan még sohasem hallottál róla, de nem akarod megsérteni. Gyorsan lenyitja a kordé oldalát, és lázas sietséggel pakolja ki eléd a portékáját. Eközben alkalmad nyílik bekukkantani a szekér belsejébe, és még a szád is tátva marad az odabenn rejtőző, méregdrága alkimista labor láttán. - Ezeket a csodás kenőcsöket egytől-egyig magam kísérleteztem ki - rakosgatja elő féltő gonddal a színes tégelyeket Niximiliti - és mindet saját kezűleg készítettem! - No, és mire valók? - forgatod kétkedve az egyik lila tégelyt. - Megnyugtatlak, barátom, NAGYON hasznos holmik ezek, és nem adom ám drágán! Három egyforma cirkuszi talizmán az ára egy adagnak. Úgy teszed le a kis edényt, mintha égetné a kezed. Bolond ez a gnóm! [Ha úgy döntesz, elcserélnéd vele néhány haszontalanná vált talizmánodat, azt nem csak itt, hanem Niximiliti többi bazárjában is megteheted.] |
ESÉLYNÖVELŐ KENŐCS (1409. TÁRGY) Niximiliti mindenkinek a lila tégelyt ajánlgatja leginkább. Talán ebből van a legtöbb, vagy ezt tudja a legegyszerűbben előállítani. Végül is mindegy, mert az esélynövelő is egy igen-igen hasznos kence. A válladra és a nyakadra kell kenned, a H 1409 paranccsal, 3 TVP-ért, hogy kifejtse hatását. Fura érzést kelt benned a mentaillatú krém. Mintha még az istenek is csak a pillanatot várnák, hogy a kedvedben járhassanak! [Szerencséd annyival nő, mint a szerencséd alapértéke; a tárgyaid alapszerencse/5 plusz mentődobást kapnak; ráadásul a nálad lévő szopókövek sem fejtik ki a hatásukat.] Ha meg akarod szerezni az esélynövelőt, 3 rothasztó talizmánt kell adnod érte cserébe Niximiliti valamelyik csodabazárjában, a Küldetés Teljesítése: KT 1409 paranccsal, 5 TVP-ért. A hóbortos feltaláló minden vásárlójának szigorúan a lelkére köti a tudnivalókat: az Olimpia szervezői ajzószernek minősítették az esélynövelőt, ezért betiltották a használatát, egyébként is gyorsan elpárolog, így a hatása csak a forduló végéig tart; a csodakencék kioltják egymás erejét, ezért mindig csak egyetlen adagot kenj magadra! A második adagot (legyen az bármelyik fajta), már fel sem fogod használni, hiszen ez pazarlás volna. No és a legfontosabb: a zavaros tekintetű gnóm ünnepélyesen megesket téged, hogy a titkát a sírig megőrzöd, és az esélynövelőt soha, de soha nem adod át másnak. |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 24 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 22 (29) | Életpont: | 342/327 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 19 (25) | Varázspont: | 737/40 | Pénz: | 5486 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 35/4 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 24/79 (+21%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 23/22 |
dobófegyverek: | 8/67 (+6%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/59 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 44/29 (+40%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/38 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/66 | 9. szörnyidomítás: | 3/84 (+106%) |
10. teológia: | 25/81 (+154%) | 11. taumaturgia: | 46/45 (+168%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 9/91 | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 1/73 (+72%) |
16. szörnyismeret: | 12/20 (+30%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/55 |
19. bányászat: | 5/66 (+16%) | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer), Blounther apó (#972), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | állatvédelem (#192) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | áldomás (#6) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
115 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | manakristály (#500) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) | 42 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
10 | drótszőr (#37) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 26 | kaja (#2) | |||
2 | sötét tekercs (#535) | 2 | ugh méreg (#166) |