138. forduló, 140. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 23. 0h:32'
EZ A 861. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
862. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 13 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 3

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,53] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
- Meséljen neked Sotydo vicceket! -, visítja a füledbe egy szellemhang, majd gyorsan távolodó léptek zajára leszel figyelmes. Szemét tolvaj még neki áll feljebb, gondolod, és űzőbe veszed, de láthatatlanul hamar eltűnik előled. A szemtelenségen morogva térsz vissza táborhelyedre.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Rögtön elszaladt a sunyi.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+195 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 344.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 339.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 329.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 324.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 324.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Használod a fenőkövet, hogy megélezd a fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 316.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 321.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 326.]

tno 2 1 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

tno 4 1 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ftv 33 212 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 212. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ve 326 8 megveszed a 326. tárgyat 8
Vásároltál 8 ezüstdarabot. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ve 99 10 megveszed a 99. tárgyat 10
Vásároltál 10 fekete gyöngyöt. 120 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ve 152 10 megveszed a 152. tárgyat 10
Vásároltál 10 vasércet. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 326.]

ee 64 329 72 eladod a 64. tárgyat a 329. tárgyat a 72. tárgyat
Eladtál 2 csontszablyát. 4 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontpálcát. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 1 rézsisakot. 7 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

ee 166 169 34 eladod a 166. tárgyat a 169. tárgyat a 34. tárgyat
Eladtál 12 ugh mérget. 24 aranyat kaptál.
Eladtál 1 uzbány csőrt. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ásót. 5 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

ee 572 212 106 eladod az 572. tárgyat a 212. tárgyat a 106. tárgyat
Eladtál 1 aranytollat. 40 aranyat kaptál.
Eladtál 2 dorony tüdőt. 16 aranyat kaptál.
Eladtál 6 fabontót. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

ee 199 1074 214 eladod a 199. tárgyat az 1074. tárgyat a 214. tárgyat
Eladtál 1 karbin plazmát. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 3 lidércesszenciát. 21 aranyat kaptál.
Eladtál 1 manifeszt.nyúlványt. 10 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

ee 85 198 151 eladod a 85. tárgyat a 198. tárgyat a 151. tárgyat
Eladtál 3 óndarabot. 6 aranyat kaptál.
Eladtál 4 trikornis szarvat. 48 aranyat kaptál.
Eladtál 3 szvó-ektoplazmát. 30 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 326.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[93,54] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az orgyilkos testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az orgyilkos testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [92,55] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Az Ősi Hajnal Lovagjai Ghalla felvirágoztatásáért küzdenek! Csatlakozz! " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Látsz egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy légirozmár!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a légirozmár bal oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A légirozmár feléd szúr agyarával, de nem talál. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy drasmólyom!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom jobb lábát. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drasmólyom jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a drasmólyom bal szárnyát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy légirozmár! {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.}

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a légirozmár úszóhólyagját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd a légirozmár testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a légirozmár úszóhólyagját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A légirozmár agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A légirozmár farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 dözmöng szivet. Miután lemásztál, továbbindulsz. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. {max. életpontja: 43-48.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb lábát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a púpos burástya fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a púpos burástya bal vállát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 307 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 22 tüskét. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 8 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [91,56] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az erszényes elkarog szőrös testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az erszényes elkarog nyakát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [104 pontot használtál fel, van még 222.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[90,57] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy uzbány. {egyik sebzési módja: 3x 3d4+2.} Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az uzbány fejét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány jobb szárnyát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kolompár Elvira formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy márványtornyot. Északnyugatra egy phua-kúp van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ork sámán közeledik. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ork sámán bibircsókos orrát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az ork sámán bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 6 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az ork sámán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 531 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [89,58] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy vérszomjas csüldő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 13.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 105 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy márványtornyot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 ezüst kulcsot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. Nocsak, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [88,59] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebesített szőrös pók került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szőrös pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A szőrös pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az Ősi Hajnal Lovagjai kesztyűt dobtak a sötét erők képébe. "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 162.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[87,60] Még mindig az erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy kardfogú fülemüle. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [86,60] Fák, mindenütt csak fák.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Itt váltunk eggyé, s lett ködös a tudatunk. - A FÉNY hordozói " Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve.

(Továbbmész...) [85,60] Az erdő után alacsonyhegység következik. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Tudomány és mágia az életem. Ha akarsz, kövess. Wiz-Mojó (Arany M. KT.) " Észreveszel egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fogjuk össze a sötét erőket, lépj te is az Ördögi Körbe! >Khy bel'Ez< " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Erőnk a HIT-ünkben rejlik: Halál, Irgalmatlanság, Táp. Tour-Mix, Ördögi Kör. " Megvizsgálod a talajt. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Nem a vezetők nagyok, hanem a nép az óriás, aki naggyá tette őket. -DM "
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 7 vas dobónyilat. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 62.]

m 6 mozogsz nyugatra
[84,60] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy tűzbokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szekérkaravánt. Nyugatra tart. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Leah oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. [8 pontot használtál fel, van még 54.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 54.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 51.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 21 fejleszted a 3. tulajdonságodat 21 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 41 TVP-t kell elköltened.] [21 pontot használtál fel, van még 30.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (81,63) (87,60) (82,59) (84,62) (81,60) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 139. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 22 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 36 (40) Támadás: 33 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 24 (29) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 36 (40) Életpont: 399/399 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 449/221 Pénz: 363 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 146/22
Eddig összesen 1340 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4 190 TP-t kaptál. Jelenleg 813 235 TP-d van. A következő szinthez még 186 765 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar hírnök, Tguarkhan.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 17 vágófegyverek: 21 ütőfegyverek: 22
lőfegyverek: 14 dobófegyverek: 24

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
84,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15 (+1) 2. nyomkövetés: 20 (+1) 3. mászás: 11
4. csapdakészítés: 12 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 41
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 21 11. zene: 2 12. szörnyismeret: 14
13. pszi: 13 14. vadászat: 5 15. bányászat: 16
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) izomernyesztés (#33) >> Tguarkhan (#212)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 144. Szerzett pont: 19411. Beállított erő: 50 Összpont: 19411
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 1. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 139.57 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranytoll (#572) 1 ásó (#34) 1 csontpálca (#329)
2 csontszablya (#64) 2 dorony tüdő (#212) 6 fabontó (#106)
1 karbin plazma (#199) 3 lidércesszencia (#1074) 13 madártoll (#112)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 óndarab (#85) 28 pirkit (#153)
1 rézsisak (#72) 2 sáfránypor (#211) 1 sünmedve tüske (#14)
3 szvó-ektoplazma (#151) 4 trikornis szarv (#198) 1 ubuk tüske (#131)
9 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
48 arany (#50) 1 dözmöng szív (#122) 1 elkarog szőr (#665)
1 ezüst kulcs (#184) 8 ezüstdarab (#326) 10 fekete gyöngy (#99)
7 kaja (#2) 8 nyílvessző (#108) 1 orgyilkos tőr (#225)
3 szögletes kő (#17) 5 tüske (#22) 1 ubuk dobónyíl (#138)
7 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
(84,60) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), szent tölgyfa (#393), oltár, nyugatra tartó szekérkaraván (#1215)
(85,60) a 35. labirintus bejárata, Chara-din monolitja (#534), oltár, vaskohó (#155)
(86,60) Leah rúnaköve
(87,60) kardfogú fülemüle (#146)
(88,59) szőrös pók (#100)
(89,58) vérszomjas csüldő (#114), márványtorony (#175), művészi porolit (#720)
(90,57) uzbányok (#102), oltár, művészi porolit (#720), 39. jellempróba, ork sámán (#345)
(91,56) erszényes elkarog (#354), szent tölgyfa (#393)
(92,55) grok-képződmény (#149), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), légirozmár (#94), drasmólyom (#60), púpos burástyák (#92)
(93,54) ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587), orgyilkos (#131)
(94,53) fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593)

Üzenet küldése a karakternek