Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 8. 15h:13' EZ A 577. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD 578. játékheted kezdete: jan. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | VP spórolása: 5000 |
* 4. KP: | használod az 500. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 1345 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal az 1345. tárgyat |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Folytatod sétádat a házak közt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt.
ek 273 7 430 | t. energia kisütése: 273 7 430 |
be 710 138 220 | bemész a 710. épületbe |
be 705 6 1 | bemész a 705. épületbe |
bb 65 92 578 | beraksz a bankba a 65. tárgyat (92 darabot) |
bb 135 43 43 | beraksz a bankba a 135. tárgyat (43 darabot) |
bb 500 25 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (25 darabot) |
kb 108 22 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (22 darabot) |
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
f 568 | kísérletezel az 568. tárggyal |
m 4 | mozogsz délre |
be 628 | bemész a 628. épületbe |
kt 568 1 | elkészíted az 568. tárgyat (1 darabot) |
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a részeg kalandozó jobb lábát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a részeg kalandozó testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Nem sikerült a részeg kalandozó ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával eltalálod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A részeg kalandozó nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 9 arany és egy ezüst karkötő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba testét. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [189,62] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ryuku csapásvezető közeledik. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! [+7% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pajzszúzás varázslatot lő rád. 195 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető bal vállát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku csapásvezető jobb vállát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a ryuku csapásvezető bal lábát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Előrehajolva csap a ryuku csapásvezető, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Isteni hited kicsit megrendült! A ryuku csapásvezető most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fekete gyöngy. 1724 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 201, gyógyulás: 2, összesen: -199 ÉP}
(Továbbmész...) [190,63] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Találsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Khossus del Maul. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját.
m 3 2 | mozogsz délkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ekharion nyakát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Jól célzott! (3 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az ekharion szőrös kezét. (4 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ekharion testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ekharion testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az ekharion bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 39 aranyat. Eldobod az értéktelenné vált Barnega trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes ekharion trófeát. 2162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 31, gyógyulás: 6, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [192,64] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos bal középső lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a quwarg harcos bal hátsó lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az élőholt quwarg bal első lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 8 8 3 | mozogsz északra, északra, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kultúrmasztodon ormányát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a kultúrmasztodon fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 34, gyógyulás: 7, összesen: -27 ÉP}
(Továbbmész...) [192,62] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat qwarg rohamosztagos lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a qwarg rohamosztagos jobb oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Marásokat ejt rajtad a 10 qwarg rohamosztagos. (10 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +9 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos torát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a qwarg rohamosztagos testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Hiába próbálsz hátrálni, a 8 qwarg rohamosztagos többször is megmar! (8 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +6 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a qwarg rohamosztagos bal első lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a qwarg rohamosztagos bal oldalát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a 6 qwarg rohamosztagos csáprágójával. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a qwarg rohamosztagos jobb vállát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a qwarg rohamosztagos jobb első lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (5 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 321, sebződés: 113, gyógyulás: 24, összesen: -89 ÉP}
(Továbbmész...) [193,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy ezoterikus mardel nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel bal hátsó lábát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az ezoterikus mardel fejét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}
ef 19 | energia fejlesztése 19 |
szk 241 | keresed a 241. szörnyet |
tf 1 | fejleszted az 1. tulajdonságodat |
ek 273 2 223 | t. energia kisütése: 273 2 223 |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
v 25 | elmormolod a 25. varázslatot |
ek 273 10 219 | t. energia kisütése: 273 10 219 |
k 1 1 | követed az 1. fajúakat 1 lépésig |
bpb 4 | bef. parancs berakása: 4 |
kf 693 691 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
DÖGKESELYŰ (174. SZÖRNY) Dögkeselyűkkel leggyakrabban ott találkozhatsz, ahol bőven van friss hulla: a csatamezőkön. A ghallai dögkeselyűk különösen kövérek és erősek, és rettenetesen szemtelenek: nem egykönnyen hagyják magukat elzavarni a kiválasztott zsákmánytól. Leölésüknél leghatékonyabb, ha valamilyen vágófegyverrel átmetszed a nyakukat, de még az a technológia is elmegy, ha jól kupán vered őket valamilyen ütőfegyverrel. |
KVAZÁR PÁNCÉL (251. TÁRGY) A kvazár páncél elkészítésére egyedül nem vállalkozhatsz: ehhez megfelelő szakembereket kell keresni, akik rendelkeznek a kvazár megmunkálásához szükséges felszereléssel. Igen, egy jól felszerelt kvazár kohóról van szó. A szükséges komponensek, amelyeket magaddal kell vinni, aránylag könnyen beszerezhetőek: mindössze 14 kvazárról és egy Arx formázó mintáról van szó. A kvazár páncél igen ellenálló, és 12-vel megnöveli a védettségedet, ha a KF 251 paranccsal magadra öltöd. A kvazár páncél megkovácsolásának kivárása 120 TVP-t vesz igénybe. A páncél elkészíttetéséhez a KT 251 parancsot kell kiadnod. |
ÉJMÁGUS TÜKRE (1100. TÁRGY) Ez a jókora tükör, ha épp nincs rá szükség, akár öklömnyi helyen is elfér, akár egy megnyomorgatott zsonglőrlabda. Ha viszont gazdájának szüksége van rá, pillanatok alatt képes felvenni egy állványra erősített, vastag fakerettel övezett tükör alakját. Elég reggelente egyszer megpillantanod e varázstárgy által megszépített képmásodat ahhoz, hogy különösen jó napod legyen. A legfurcsább az egészben, hogy semmilyen, a régen élt Éjmágus gonoszságára utaló jelet nem találni sem a tükör működésében, sem az általa elért hatásban. Hacsak a tükör használatától erősödő hiúságérzetet nem tekintjük annak. Az Éjmágus tükrét H 1100 paranccsal használhatod, fordulónként egyszer - a cselekedet hatása a Hadiszerencse II varázslat hatásával tökéletesen egyenértékű lesz, így nem is adódik össze vele. |
RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY) Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket. |
EKHARION (232. SZÖRNY) Az ekharionok az emberevők és bibircsók-óriások bizarr párzásából létrejött szörny-mutánsok. Hatalmas, szőrös humanoidok, irdatlan testi erővel. Bár IQ-juk igen alacsony, mégis, fejlett pszi képességekkel rendelkeznek: ők már az új, a világégés utáni világ gyermekei, az első kifejlett példányok a tűzvihar után kb. 4 évvel jelentek meg. Ha egy ekharionnal kerülsz szembe, készülj fel egy véres, brutális, minden taktikát nélkülöző összecsapásra, amelyben a leheletnyi előnyt a vérszomjas ekharion természetes pszi képességeivel próbálja megszerezni. Az ekharionok, mivel pszi használók, gyakran pszionikus élősködőket hordoznak, amelyek átkerülhetnek rád, ha magad is pszi használó vagy. |
KULTÚRMASZTODON (227. SZÖRNY) Megremeg a föld, a dübörgés fülsiketítő, amikor a kultúrmasztodon közeledik, hogy agyontaposson. Ez a gigászi húsevő mindentől ideges lesz, ami mozog, és ilyenkor egyszerűen rárohan, és letiporja. És kevés dolog van, amit ez a gigantikus masztodon nem tud letiporni! Egyébként azért hívják kultúrmasztodonnak, mert igen válogatós, mondhatni ínyenc: általában csak az agyvelőt szokta ormányával kiszippantani a szilánkokra tört koponyákból. Különösen vastag hája miatt igazándiból csak szúrófegyverrel lehet komolyan megsebezni. |
Erő: | 19 (28) | Szint: | 17 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (34) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 (26) | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 22 (31) | Életpont: | 325/247 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 6 |
Szerencse: | 19 (29) | Varázspont: | 716/332 | Pénz: | 6147 arany | Kép. pont: | 19 |
Tudatpont: | 35/14 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 | szúrófegyverek: | 24/35 (+15%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 23/11 (+9%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/89 (+40%) | 2. nyomkövetés: | 43/53 (+32%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/28 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/66 | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 22/47 (+56%) | 11. taumaturgia: | 43/13 (+133%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 |
13. versengés: | 9/83 (+8%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 1/1 |
16. szörnyismeret: | 11/72 (+18%) | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/55 |
19. bányászat: | 5/34 (+16%) | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +30 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
hatalomvarázs (#220) | szemmelverés (#137) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
97 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | aranypikkely (#415) | |||
9 | ében toboz (#578) | 3 | gyógykenőcs (#313) | 25 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | kötél (#92) | 26 | manakristály (#500) | 1 | szöges páncél (#65) | |||
5 | tükör (#43) | 31 | víz (#27) | 1 | sötét tekercs (#535) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | borkonyó bibe (#312) | 10 | drótszőr (#37) | 1 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | fekete gyöngy (#99) | 7 | kaja (#2) | 31 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 4 | nyílvessző (#108) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
4 | ugh méreg (#166) |