138. forduló, 140. forduló, Wu Chen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:20'
EZ A 158. JÁTÉKHETED, 139. FORDULÓD
159. játékheted kezdete: jún. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
EXT - Már megkaptad az extra fordulót!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3479
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

WU CHEN KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [89,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű mutáns nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy ezüst papi karkötőt, egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián karkötőt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy orgyilkos trófea, egy uzbány trófea és egy proteinfecske trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Lady Salina. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
Az 1. napon összeakadsz Xlewerssel. Tharr hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy gólem talizmánt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy purifikátor trófea és egy arató csattanat trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy deus ex machinát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasa egy idomított spagulár. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ezüst papi karkötőt (50 arany kikiáltási áron), 1 ork csodaszert (200 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon összeakadsz Mirtill Maximával. Sheran ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy Luthius karkötőjét, egy örökkéval. rubinját, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy uzbány trófea, egy ork sámán trófea és egy alpesi tehén trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: ő is semleges. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Perbittel. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy arató csattanat trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy ragyás burástya trófea színesíti. Jobb kezében egy göcsörtös bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egy garokk a hátasa. Tárgyainak egy részét egy sörényes ubuk viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben!
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Eggyel több szörny van a birtokodban, mint amennyit pórázon tudsz tartani: a plusz szörny megszökött! Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Találkozol egy szürke köpenyes, ősz hajú, alacsony fickóval. Meghajolva előtted, bemutatkozik:
- Chien U'Ling vagyok, a Nap Templomának főpapja. Kuan Li uralkodó ajándékát hozom. A császár cserébe azt kéri, hogy látogasd meg palotájában. - a küldönc ezzel lerak eléd egy nagy tölgyládát, és kinyitja. Eltátod a szádat, ahogy megpillantod a rengeteg kincset! Találtál 14 aranyat, egy rákpajzsot, 2 ezüst nyakláncot, és egy aranyló ugarhéjat. Amikor a kincsekért nyúlnál, hirtelen minden szertefoszlik - a csodálatos álomból felébresztett egy hitvány myó-vakond a rágcsálással! Bosszankodva a potenciális reggeli után nyúlsz, de ő a gyorsabb - eltűnik egy üregben.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) 5 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy ryuku légiós nyomára bukkansz. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 288.]

* 1. KP: gyógyítás 30 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+52 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 258.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 253.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 248.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+3 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 243.]

kpk 1 kezd. parancs kivétele: 1
GY 30 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+2 életerő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 238.]
[A parancs tárolásra került.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

fgy 30 30 felt. gyógyítás 30 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 116 40 5 t. energia kisütése: 116 40 5
Gyógymógy varázslatot fogsz használni, ha életerőd 40 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 238.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 7 9 1 t. energia kisütése: 7 9 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 szörnyidomítás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 228.]

ek 273 8 6 t. energia kisütése: 273 8 6
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 8 VP-nél kevesebb, plusz 6 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

t 290 támadod a 290. szörnyet
FT 290 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy manaelementál! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+9 vp). Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+13 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 333, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


t 91 támadod a 91. szörnyet
FT 91 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy alpesi tehén! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 25 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+5 max. varázspont.) Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az alpesi tehén fejét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén bal hátsó lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


szm 111 megölöd a 111. szörnyet
Eleged van belőle, hogy a ragyás burástya csak az ételt pusztítja, ahelyett, hogy hasznot hajtana. A kivégzése mellett döntesz. Legnagyobb meglepetésedre, intenzíven védekezik!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ragyás burástya testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ragyás burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 228.]

id 137 90 idomítod a 137. szörnyet 90 pontért
Megkezdődik a karmos tankány tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. A szörnyed teherbírása lehetővé teszi, hogy ezentúl 16 kg-al több terhet bírj magaddal vinni. 100 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyidomítás). [65 pontot használtál fel, van még 163.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[90,81] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy vadászat varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+6 vp). Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál lebernyegét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sérült sóhajtó dorony. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 11 életpontot sebeztél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a sóhajtó dorony testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 285 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [91,81] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy megsebzett sörényes ubuk lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 9 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a sörényes ubuk testét. (3 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a sörényes ubuk tüskés hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal jól megszúrod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk feléd harap, de sikertelenül. A sörényes ubuk összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 ubuk tüskét. 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy manaelementál. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megkarcolod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol Csákányos Beldorral. Leah ministránsa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy quwarg harcos trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, mert gonosz. Nem látszik valami barátságosnak. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [92,80] Még mindig füves síkságon vagy. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a tintacsiga testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. {KCC:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a tintacsiga nyúlós testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a tintacsiga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 142.]

m 8 1 2 mozogsz északra, északkeletre, keletre
[92,79] Még mindig füves síkságon vagy. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő piromenyét mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a piromenyét testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. {KCC:} Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a piromenyét jobb első lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy manaelementál került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál testét. (5 támadással 142 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a manaelementál testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,78] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a rájanyék jobb szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karmai majdnem eltalálnak! A rájanyék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy márványtornyot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál hullámzó masszáját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a manaelementál egyik csápját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 344, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,78] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány jobb oldalát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a karmos tankány jobb hátsó lábát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 678 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Felfedeztél egy rát-fát. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 121.]

m 2 1 8 mozogsz keletre, északkeletre, északra
[95,78] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén jobb hátsó lábát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [96,77] Szűnni nem akar a zöld síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy törpemammut nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a törpemammut fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut bal oldalát. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) {KCC:} Méregfoggal megkarcolod a törpemammut testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt a törpemammut agyarával a testeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [96,76] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő ork sámán mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az ork sámán jobb lábát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az ork sámán bal lábát. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregfoggal megdöföd az ork sámán bal lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 mozogsz nyugatra
[95,76] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Találsz egy nekrofunt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Penelopé Morphilia orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy garokk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a garokk jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a garokk bal hátsó lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A garokk meglök agyarával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a manaelementál testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a manaelementál jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a manaelementál testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+7 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy fekete, kontyos hajú, kék szemű elf nővel. Fekete a bőre. Raia kisebb papja. Egy csontamulettet, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy lábascet trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy fagyelementál trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Füstléptű Mirna. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
[7 pontot használtál fel, van még 93.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 93.]

h 238 50 használod a 238. tárgyat
Elkezded pengetni a lantot. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. Ez jól esett! (+3 varázspont.) [50 pontot használtál fel, van még 43.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 40.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 30.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-1 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 280 pontot. A következő körben tehát 310 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

KARAKTERLAP

Wu Chen, egy fekete hajú, barna szemű kobudera férfi vagy. Tharr tanítványa vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 139. fordulód.

Erő: 23 (29) Szint: 17 Merészség: 5/5 Magasság: 151 cm
IQ: 21 Támadás: 17 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 22 Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 20 Életpont: 268/122 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (22) Varázspont: 114/26 Pénz: 1100 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 12/8
Eddig összesen 663 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4145 TP-t kaptál. Jelenleg 186027 TP-d van. A következő szinthez még 73973 TP szükséges. Trófeáid: quwarg harcos, tüskés harci gromak, purifikátor. A 135. fordulódban 131 arany került a bankszámládra. 136 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *21/101 (+6%) szúrófegyverek: 10/80 (+17%) vágófegyverek: 9/10 (+35%)
ütőfegyverek: 2/49 lőfegyverek: 15/75 dobófegyverek: 16/51 (+51%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << csontszurony (#12) << kőkalapács (#13)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7/15 2. nyomkövetés: 22/29 (+43%) 3. mászás: 7/42
4. csapdakészítés: 12/14 (+5%) 5. csapdaészlelés: 1/19 6. gyógyítás: 53/91 (+15%)
7. titkosírás: 1/90 8. felderítés: 5/13 9. szörnyidomítás: 6/49 (+65%)
10. teológia: 6/54 (+19%) 11. taumaturgia: 5/55 (+75%) 12. harcművészetek: 25/0
13. zene: 4/50 (+50%) 14. szörnyismeret: 15/92 (+18%) 15. zárnyitás: 1/5
16. vadászat: 14/15 17. bányászat: 6/20

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
goblin (#21) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 8 költség alatt; taumaturgia: +6 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse I (#13) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
2.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
3.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.

Összsúly: 81.33 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 álompor (#396) 1 dorony tüdő (#212) 1 gyöngymangó (#135)
33 kaja (#2) 7 mákrózsa virág (#56) 2 pirkit (#153)
1 tankány karom (#237) 4 tinta (#101) 5 ubuk tüske (#131)
3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(89,81) manaelementál (#290), alpesi tehenek (#91), ragyás burástya (#111)
(90,81) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tündöklő szobor (#1587), manaelementál (#290), sóhajtó dorony (#112)
(91,81) sörényes ubukok (#89), Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, tavacska, 28. jellempróba, manaelementál (#290), Csákányos Beldor (5775. kalandozó)
(92,79) Leah oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, piromenyétek (#99), manaelementál (#290)
(92,80) 30. jellempróba, Tharr oltár, tintacsiga (#74)
(93,78) rájanyékek (#58), márványtorony (#175), Tharr oltár, manaelementál (#290)
(94,78) karmos tankány (#137), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 48. jellempróba, Tharr oltár
(95,76) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), garokkok (#73), manaelementál (#290), Füstléptű Mirna (1051. kalandozó)
(95,78) alpesi tehén (#91), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Elenios oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(96,76) mély kút (#93), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ork sámán (#345)
(96,77) Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, törpemammut (#115)

Üzenet küldése a karakternek