Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 5. 12h:04' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 138. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
* 2. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 3. KP: | elmormolod az 53. varázslatot |
ek 273 10 219 | t. energia kisütése: 273 10 219 |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
vps 5000 | VP spórolása: 5000 |
kpb 4 | kezd. parancs berakása: 4 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kpb 5 | kezd. parancs berakása: 5 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 192 | elmormolod a 192. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kpb 8 | kezd. parancs berakása: 8 |
kf 687 453 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Lakott területre érkeztél.
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó testét. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel felnyársalod a szintszívó nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 629 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 18, összesen: +12 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a csontváz lord testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Előrehajolva csap a csontváz lord, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a csontváz lord zörgő csontját. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1594 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 22, gyógyulás: 27, összesen: +5 ÉP}
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 18 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (6 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A varkaudar bajnok megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 27, gyógyulás: 25, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [182,56] Furcsa átmenet: a fák, a zöld elmarad, és forró sivatagban vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy tüskés gigaféreg közeledik feléd! Egy kis futás még segíthet. Eliramodsz, és felsóhajtasz, amikor a hátad mögött elhalkul az üldöződ lihegése.
(Továbbmész...) [183,57] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északnyugatról folyik délkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Felfedeztél egy kihívás tornyát. (ld. enc.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Leon Silver I. egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Egy quwarg királynő nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő nyakát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg királynő bal első lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csáprágójával a quwarg királynő megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1381 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [185,59] Épületek tűnnek fel. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy őrült varázsló. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 126 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával többször eltalálod az őrült varázsló hosszú szakállát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-27 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-24 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 173, gyógyulás: 30, összesen: -143 ÉP}
be 648 | bemész a 648. épületbe |
ve 240 | megveszed a 240. tárgyat |
m 4 | mozogsz délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+7% tau] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 36 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Barnega testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Barnega testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a Barnega bal karját. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +8 ÉP.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a Barnega bal karját. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megkarcolod a Barnega testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A Barnega ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián függő és egy aranytű, ezenkívül 1 varázskorsó (ld. enc.). Mosolyogva kidobod a nevetséges pókkirálynő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy Barnega trófeát. 2016 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 268, sebződés: 96, gyógyulás: 50, összesen: -46 ÉP}
ve 135 | megveszed a 135. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 639 | bemész a 639. épületbe |
be 639 50 50 | bemész a 639. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 628 | bemész a 628. épületbe |
kt 568 1 | elkészíted az 568. tárgyat (1 darabot) |
kf 568 1 | kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe |
be 631 5 | bemész a 631. épületbe |
ff | felt. fegyverváltás: |
m 8 | mozogsz északra |
A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba testét. Kritikus ütés! (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A korinthai amőba meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 991 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 48 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-4 támadás). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd az őrült varázsló testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az őrült varázsló törékeny testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted az őrült varázsló jobb oldalát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Nem sikerült az őrült varázsló ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 104, gyógyulás: 6, összesen: -98 ÉP}
vtn 163 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
id 240 1 | idomítod a 240. szörnyet 1 pontért |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 40 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 4 1 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 1 pontért |
ONGÓLIANT HADÚR (178. SZÖRNY) Először is, lapozd fel az ongóliant enciklopédiáját! Olvasd el újra, és képzeld el az alapján, hogy milyen hihetetlenül hatalmas, erős, brutális szörny az ongóliant. A biztonság kedvéért képzelj mellé egy embert is, hogy lássad, az milyen picike és sebezhető hozzá képest. És most képzelj el a normál ongóliantnál kétszer szélesebb vállú, és két fejjel magasabb óriás-ongóliantot! Igen, igen, közel jársz ahhoz, hogy milyen irtóztató szuperóriás is az ongóliant hadúr. Párviadalra csak az hívja ki, aki úgy gondolja, fejlettsége csúcsán áll. A leghíresebb és leghatalmasabb ongóliant hadurat, Grungdagot kizárólag Toborzásgátló Vlagyimir volt képes legyőzni. |
VARKAUDAR BAJNOK (190. SZÖRNY) A hegyek mélyén és elhagyatott mocsarakban gyakran rendezik meg a varkaudarok a saját arénájukban a saját olimpiájukat. Az életre-halálra folyó küzdelemben minden megengedett: mágia, méreg, piszkos trükkök. A győztes hatalmasat lép előre a varkaudar társadalmi ranglétrán, hogy aztán - hacsak nem ő a legjobb - hamarosan hozzá hasonlóak intrikáinak áldozata legyen a hatalomért vívott harcban; a győztes teteme a szemétdombra kerül, és hamarosan felfalják a szutykos remákok. A varkaudar bajnokok közül kerülnek ki a varkaudar nép vezetői, a Borzalmas Varkaudarok. Ha egy varkaudar bajnokkal kerülsz szembe, mindenre készülj fel. Van, amelyik gyengébb, van, amelyik erősebb, és RENGETEG trükköt ismernek. Ha pedig legyőzöd, hiába tenyerelsz rá vigyorogva a különleges varázstárgyaira, azok a szemed előtt porladnak szét, a varkaudar bajnok lelkéhez kötődő bűbáj varázslatoknak köszönhetően. |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
ÉJKORNIS (228. SZÖRNY) Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják. |
RAMIT KŐ (226. TÁRGY) Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó? |
HELYTARTÓI JOGAR (228. TÁRGY) Ennek a gyönyörű ékszernek a nyele csillogóan fehér csontból van, feje egy sötétzöld féldrágakő, arany rúnákkal telerajzolva. Sokak szerint nemcsak szép, hanem varázserejű is: megnő a helytartó hatalma, amíg a jogart a kezében tartja. |
ACÉLPENGŐKE (231. TÁRGY) Végezve egy acéldarázzsal, kimetszheted a szárnya tövénél található acélpengőkét (ami persze szintén nem acélból van, csak úgy néz ki), amelynek a rovar különös, zümmögő hangját köszönheti. Érdekes tárgy. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
FEKETE BŐRCSIZMA (247. TÁRGY) Ezt a térdig érő, hosszú szárú csizmát valamilyen ismeretlen állat bőréből készítik, cserzéssel. A nagy szakértelemmel megmunkált lábbeli nem lyukad ki, kényelmesen tudsz benne mozogni. Még lovaglócsizmának is alkalmas! Nem csoda, hogy megnöveli hárommal a védettségedet, amíg viseled. |
A KIHÍVÁS TORNYA (502. ÉPÍTMÉNY) Egy mesés és varázslatos épületet látsz magad előtt. Egy égig érő, karcsú torony, helyenként azonban kiszélesedik a törzse, mintha egy felhők közé ágaskodó kígyó tányérokat nyelt volna le keresztbe. Az egész épület azúrkék színben csillog, itt-ott piros keretű ablakokkal. Megmászni lehetetlen, és egyben értelmetlen is: az épület tövében ugyanis egy nyitott ajtót látsz, rajta a következő felirattal: "A KIHÍVÁS TORNYA." Ez érdekesen hangzik! Közelebb mész, mire az ajtó kinyílik, és egy mosolygó gnóm lép ki rajta. - Üdvözöllek a Kihívás Tornyában! Ahogy az arckifejezésedet látom, némi felvilágosításra van szükséged. A Kihívás Tornyát a csatornán átözönlő, gazdag kalandozók turizmusa hívta életre. Nagyhatalmú mágusok hozták létre, pénzt és varázsenergiát nem kímélve. Ebben a toronyban különböző képességeidet és szakértelmeidet teheted próbára, érdekes teszteken. A legjobbak, akik minden próbát kiállnak, jutalomban részesülnek! A feladatoknak öt szintje van, neked elsőre mindenképp az első szintet ajánlom, ha túl könnyűnek bizonyul, próbálkozhatsz nehezebbel. Mint látni fogod, bizonyos próbákra külön fel kell készülni, tehát tapasztalatra is szükség van (tehát egyes szakértelempróbáknál a megfelelő szakértelem szinten kívül van más követelmény is). A feladatok nem mindig ugyanazok, tehát könnyen érhet meglepetés egy rutinos toronyjárót is. Végezetül: ha egy nehézségi szintet teljesítettél, akkor azt már nem járhatod újra. Sok szerencsét! [A toronyba a BE 502 <szint> paranccsal léphetsz be, szint*10+20 TVP árán (a TVP költség lehet kevesebb is, ha félúton kudarcot vallasz). A belépődíj szint*5 arany. Egy fordulóban háromszor próbálkozhatsz a kihívás tornyában, akkor is, ha elgyalogolsz ugyanabban a fordulóban egy másik toronyhoz, ott sem fognak többször fogadni. A feladatok teljesítésével a jutalmad lehet varázstárgy, varázslat vagy valamilyen egyéb, különleges dolog. A szakértelem próbák során az adott szakértelem mindig fejlődik (még kudarc esetén is!), a próba nehézségétől függő mértékben. Néhány ilyen próba sikerének feltétele bizonyos tárgy ill. varázslat megléte. A tárgy ilyenkor nem vész el, a varázslathoz nem használódik el külön varázspont.] |
PÉZSMATÖK (933. TÁRGY) Messziről felismerhető, sötétnarancs termésű növény a pézsmatök. Általában a hegyoldalak lankáin található, hiszen ott sok fény érheti hajtásait. Ha közel merészkedsz, és vállalva a tüskés levelek okozta kockázatot, kibontod a pézsmatök jókora, ovális termését, belül egy kisebb, gömbforma magot találsz. Egy pézsmatökmag kibontása 3 TVP-be kerül, KT 934 paranccsal. A belsejében lévő olajat talán fel lehet valahol-valamire használni... Mivel a pézsmatökmag begyűjtése nem egy bonyolult feladat, és nagy pénzek sincsenek a kereskedelmében, ezért nem fogsz másik kalandozónak szedni belőle (azaz nem átadható). |
CSILLAGBOZÓTOS (928. TÁRGY) A csillagbozótos Kelet-Ghalla őshonos növényfajta. Egy-egy tőről kb. egy tucat vaskos ág nyúlik a nyolc különböző égtáj felé, melyeknek vége tömör, ugyancsak nyolcágú, csillagszerű fejben végződik. Ha rászánsz némi időt (úgy 3 TVP-nyit a KT 929 paranccsal), a hosszú szárú, nehéz ágakból egyet lemetszhetsz a bozótról. Első ötletként az ütőfegyverként felhasználása jut eszedbe, de hamar rájössz, ha hadonászni kezdesz vele, a csillagbot fején nyíló réseken félelmetes anyag kezd kifelé áramlani, ami akár a Te egészségedre is veszélyes lehet. Az élősködő gombaspórák, melyeket a termés feje tartalmaz, extra sebzést okozhatnának ellenfelednek. Valamilyen módon ezt ki lehetne aknázni... Csillagbotot rabszolgamunkában másnak gyűjteni? Brrr... eszedbe nem jutna. Emiatt a csillagbot nem átadható. |
BŰBÁJLIDÉRC (761. SZÖRNY) Ahogy haladsz a bokrok között lassan gomolygó ködszálak vesznek körül. Felkúsznak a hátadon és a halál jeges leheletét érzed a tarkódon. Nincs erőd megfordulni, mert a lény, amely megdermesztette csontjaidat keményen fogva tart, és az apró ködfoszlányok lassan átalakulnak egy karmos szellemszerű lénnyé. Éjfekete, végtelen mélységű pofáját a válladra tapasztja, majd lassan elkezdi szívni belőled a lelkedet. Sokan megpróbáltak ellenállni a bűbájnak, amivel a lidérc fogva tart, de általában kevés sikerrel, így mind üres porhüvelyként terültek el a földön, miután a bűbájlidérc elvégezte évezredes munkáját. |
BOLTOK Ha egy boltban vásárolni akarsz, egyszerűen csak oda kell menned arra a mezőre, ahol a bolt van. Itt a vesz (VE) paranccsal vásárolhatsz, paraméterként az árucikket és a mennyiséget megadva. Pl. VE 29 3 hatására veszel 3 db 29-es tárgyat. [A korábbi változattal ellentétben, a bolt sorszámát NEM kell megadni.] Ilyenkor automatikusan be is mész a boltba, majd elhagyod. Ha akarod, persze kiadhatod a BE (épület) parancsot, ilyenkor részletes listát fogsz arról kapni, hogy mit kínál a bolt, mit venne, és mennyiért. Eladni az EA paranccsal lehet, hasonlóképpen kell paraméterezni, mint a VE parancsot: EA (tárgy, mennyiség). Bár a boltos nem mondja meg, mennyi van az adott cikből raktáron, lehet, hogy nem lesz annyi, amennyit kérsz. A boltban mindent kétszer annyiért árulnak, mint amennyit neked fizetnek érte. |
BARNEGA (971. ELLENFÉL) Barnega sokáig teljesen ismeretlen, jelentéktelen kalandozónak számított, ivócimboráin kívül senki nem is vette soha emberszámba. Egy Olimpián azonban egycsapásra közismertté vált, amikor a büfében alaposan felöntött a garatra, majd kirohant az arénába és fennhangon követelte a szerinte jogosan járó aranyérmet, hisz senki nem mer kiállni ellene (az nem tűnt fel neki, hogy a küzdelmeknek már vége volt és épp a nyeremények átadására készültek a rendezők). Mivel lecsillapítani nem sikerült (különböző harcművész technikákkal tette ártalmatlanná az őt kivonszolni próbáló biztonságiakat) mindenki alaposan megnézhette magának. Neve futótűzként terjedt a nézők és a kalandozók közt. Mikor végre észrevette magát, gyomra kidobta tartalmát, pont Vasaltujjú díszes öltözékére. Így vált a mindig részeg Barnega messze Erdauinon hírhedtté. |
VARÁZSKORSÓ (1546. TÁRGY) Hohó! Hát ezért volt lehetséges, hogy Barnega akkor is részeg volt, amikor nem volt pénze italra! Gyanús, hogy ezt a mágikus korsót valamelyik varkaudar faluban szerezte, amíg még kalandozott, és nem a merő alkoholizmus tette ki a mindennapjait, ugyanis csak gondolni kell rá, és a korsó egy szempillantás alatt megtelik ütős varkaudar pálinkával. Ennél többre nem képes, úgyhogy ha nem szereted a szeszesitalokat, akkor dobd el, vagy add el gyorsan, a korsó mágiája ugyanis más jellegű, pl. alkoholmentes italok teremtésére nem alkalmas. Ha a H 1546 paranccsal használod e tárgyat, egy adagnyi varkaudar pálinka azonnal megjelenik a korsóban (automatikusan meg is iszod). A korsó mágiája itt sajnos kimerül, s egy ideig, azaz az adott fordulóban többször nem is használhatod. Végezetül ne feledd a korsó alján a feliratot: az alkohol öl, butít és nyomorba dönt! |
SZERENCSEJÁTÉK Az ember azt gondolná, hogy a szerencsejátékokban a siker egyedül a szerencsén múlik. Pedig ez nem így van! Még a legegyszerűbb szerencsejátéknál, a kockánál is lehet javítani az esélyeket: megtanulod, hogyan pörgesd a kockát, vagy beszerzel egy ólmozott példányt, kiszámolod, hogy milyen dobásra mekkora esély van - ezek mind-mind a szerencsejáték szakértelem részét képezik. A kártya már jóval bonyolultabb dolog, nem elég egy csomó csalási trükköt elsajátítanod - ügyesebben kell csalnod az ellenfelednél. Persze ez csak a csúcs, az ehhez vezető lépcsőfokok végigjárása közben a nyerési esélyeket, licitálási technikákat, szakszerű blöffölést, az ellenfelek minden apró moccanásából való következtetés művészetét mind-mind el kell sajátítanod. A szerencsejáték szakértelem csúcsát az jelenti, amikor mérhetetlen tapasztalatodnak - "a játék a véredben van" - köszönhetően intuícióval vagy képes a nyerési esélyeidet javítani, és így lepipálni a játékbarlangok konkurens szuperragadozóit. Bizonyos szerencsejátékokban (mint a ruletthez hasonló játékok) komolyan nyerni csak ezen a szinten tudsz, hiszen az ilyen helyekről a mágia és a pszi, amely megjósolhatná az eredményt, szigorúan ki van tiltva. A szerencsejáték szakértelem igazán akkor fejlődik, ha komoly vereséget szenvedsz, mert abból tanulhatsz (de nem téged messzemenően felülmúló ellenféltől, hiszen az ő technikáit nem vagy képes ellesni). Természetesen a kocsmai kockázgatással elérhető szint nagyon korlátozott, hiszen ezzel nem tudsz felkészülni az alanori játékbarlangok cápáira. |
BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL) Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon! |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
ADÓ Mint minden becsületes állampolgárnak, neked is adót kell fizetned mostantól Borax kincstára javára. Minden alkalommal, amikor belépsz egy nem lakott területről egy lakott területre, kapuadót kell fizetned. Az egy évesnél fiatalabb helyiek (a Túlélők Földjén született kalandozók) ill. a két évnél rövidebb ideje itt tartózkodó bevándorlók (nyugatról érkezettek) adómentességet élveznek, a király végtelen kegyének köszönhetően. Az adómentességet követő egy évben a kapuadó mértéke 3 arany, az azutáni évben 5 arany, ezután pedig 10 arany. (Pl. egy 92. fordulós mutánsnak 5 aranyat kell fizetnie.) Az adót mindig a kör végén kell fizetned, nehogy a forduló közben folytatott költekezéseidet ez a kiadás megzavarja. Ha esetleg nincs pénz nálad, vagy a városon kívül táborozol le, a hivatalnokok feljegyzik tartozásodat, és a pénzt kifizeted, amikor legközelebb a városban jársz. A kapuadón kívül előfordulhat, hogy vagyonadót, rendkívüli adót ill. hadiadót kell fizetned. Figyelem: különböző jogcímeken lehet adókedvezményhez jutni, ilyen például a varkaudar invázióban szerzett emlékérem. A réz és ezüst emlékérem 1-2 arany, az arany vagy jobb 2-3 arany kedvezményt jelent. A befizetett adót kultúrális célokra fordítják: az Olimpiai Aréna restaurálása, hídépítés a csatorna felett, emlékművek, szobrok, parkok létesítése Alanorban. Az adószedőre feltételes támadást nem lehet kiadni, az egyetlen módszer, ahogy megtagadhatod az adófizetési kötelezettséget, hogy fellázadsz a korona ellen, ez azonban halálos bűnnek számít. |
ADÓSZEDŐ (234. ELLENFÉL) A királyi adószedők tudják, hogy az adó behajtása nem könnyű feladat, sőt, még az is előfordulhat, hogy az adóalany ellenállást tanúsít. Ezért egy speciális adószedő iskolát építettek. Egy élőholt ősmágus tízszintes piramisának aljából indulnak a vizsgázni kívánó fiatal adószedők. Lidércurak, csontváz lordok, zombi mesterek tömegén kell átverekedniük magukat, nem is szólva néhány ügyvédről. Aki élve eljut a felső szintig, az elnyeri diplomáját. Nos, most már tudod, miért jársz jobban, ha kifizeted inkább az adót. |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 58 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 21 (28) | Életpont: | 317/270 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 19 (27) | Varázspont: | 680/282 | Pénz: | 6904 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/29 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/19 (+5%) | szúrófegyverek: | 24/20 (+15%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 23/2 (+2%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/49 (+30%) | 2. nyomkövetés: | 43/21 (+20%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/23 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/66 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 2/0 (+1%) |
10. teológia: | 21/91 (+123%) | 11. taumaturgia: | 41/80 (+112%) | 12. szerencsejáték: | 1/0 (+100%) |
13. versengés: | 9/75 (+8%) | 14. harcművészetek: | 8/40 | 15. zene: | 1/1 |
16. szörnyismeret: | 11/54 | 17. zárnyitás: | 2/57 | 18. vadászat: | 9/55 |
19. bányászat: | 5/18 | 20. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +19 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | óriáserő (#53) | hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) |
tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sivatagi doareg (#240) (idomítás alatt) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
10728 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
3 | kaja (#2) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranytű (#272) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | fekete bőrcsizma (#247) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 9 | kaktusztüske (#114) | 13 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | szöges páncél (#65) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 70 | víz (#27) |