Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. jan. 3. 9h:19' EZ A 576. JÁTÉKHETED, 137. FORDULÓD 577. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
kpb 1 | kezd. parancs berakása: 1 |
kf 309 | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
kpb 2 | kezd. parancs berakása: 2 |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vps 5000 | VP spórolása: 5000 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 24 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
le 309 | leveszed/lerakod a 309. tárgyat |
kf 687 453 | kézbeveszed/felveszed a 687. tárgyat a 453. tárggyal |
t 201 | támadod a 201. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg harcos fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A quwarg harcos csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 9 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 16 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 35, gyógyulás: 26, összesen: -9 ÉP}
t 202 | támadod a 202. szörnyet |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg bal első lábát. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt.
pbe 2500 4881 | beraksz a bankba 2500 aranyat |
be 710 138 213 | bemész a 710. épületbe |
bb 416 268 268 | beraksz a bankba a 416. tárgyat (268 darabot) |
vtn 109 | varázslat tanulás: a 109. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 233 1 | megveszed a 233. tárgyat 1 |
ve 68 6 | megveszed a 68. tárgyat 6 |
ve 135 12 | megveszed a 135. tárgyat 12 |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 1 4 | mozogsz északkeletre, délre |
(Továbbmész...) [158,36] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szekérkaravánt. Délkeletre tart. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Inkább unatkozva, mint harciasan bámul rád. Te meg sem moccansz, mire ő elfordul és továbbáll.
be 1215 15 | bemész az 1215. épületbe |
[173,51] Tovább barangolsz a fák között. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Sheran hívei emelték.
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [175,53] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy Raia szent lovagja. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
(Továbbmész...) [176,53] Síkság, továbbra is csak síkság. Felfedeztél egy rát-fát. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bohmer Kair, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia híveié. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kék rothasztó jobb oldalát. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a kék rothasztó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1204 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel jobb oldalát. (3 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 9 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 18, gyógyulás: 27, összesen: +9 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal első lábát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Telibe kapod a jégcsóvát. (54 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid váltak hasznavehetetlenné a szörnyű fagytól: tolmokov-koktél, 6 gyöngymangó, 3 nyílvessző, kerek kő, ezüst gyűrű. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a drakolich csontos vázát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A drakolich fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 66, gyógyulás: 3, összesen: -63 ÉP}
(Továbbmész...) [178,53] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Észreveszel egy oltárt. Leah hívői építették. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ezoterikus mardel közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja az ezoterikus mardel testét. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ezoterikus mardel testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Az ezoterikus mardel összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 11, gyógyulás: 28, összesen: +17 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a rövid íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a pordémon testét. (4 támadással 46 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a pordémon testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel eltalálod a pordémon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A pordémon mancsával oldalba lök. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 4, gyógyulás: 11, összesen: +7 ÉP}
(Továbbmész...) [179,53] Ritka erdőbe érkeztél.
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a szintszívó zsezsgő plazmáját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sárkánytőrrel felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a szintszívó jobb karját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 332 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás). Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 5, összesen: +5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szintszívó bal vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 332 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 7, összesen: +7 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus testét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt mágus bal lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd az élőholt mágus jobb vállát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+5% teo] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 32, gyógyulás: 11, összesen: -21 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
bpk 4 | bef. parancs kivétele: 4 |
kf 693 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
szk 190 | keresed a 190. szörnyet |
tps 30 | TVP spórolása: 30 pontért |
h 233 500 | használod a 233. tárgyat |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
FELSZÍNRE UGRÁS (109. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Ennek a varázslatnak a segítségével egy labirintusból teleportálhatsz ki a felszínre, bármelyik szinten, bármelyik referenciapontnál is legyél. Használata 5 TVP-t és 25 VP-t igényel, anyagi komponense nincs. A felszínre ugrás természetesen nem működik mágiamentes területen. |
DRAKOLICH (760. SZÖRNY) Egy sááárkány! - szakad ki a rémült kiáltás ajkaidon, amikor megpillantod a drakolichet. Ez az élőholt, hús nélküli teremtmény tényleg egy sárkány volt valaha, de az enyészet megtette a kinézetén a hatását. A drakolichok azonban nem tudnak meghalni, vagy ha meg is halnak egyszer, képesek a síron túlról visszatérni. Igazán gonosz teremtmények, aurájukból csak úgy árad az ölésvágy és a rontás. De ezt rögtön te is tapasztalni fogod... |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
ZENE Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként. |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 56 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 21 (28) | Életpont: | 316/320 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 19 (27) | Varázspont: | 673/95 | Pénz: | 17632 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 11 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 9/14 (+25%) | szúrófegyverek: | 24/5 (+7%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | *22/100 (+12%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/19 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 43/1 (+24%) | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/18 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/56 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 20/68 (+126%) | 11. taumaturgia: | 40/68 (+147%) | 12. versengés: | 9/67 (+8%) |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. zene: | 1/1 (+101%) | 15. szörnyismeret: | 11/54 |
16. zárnyitás: | 2/57 | 17. vadászat: | 9/55 | 18. bányászat: | 5/18 |
19. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | óriáserő (#53) |
hadiszerencse II (#24) | csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3239 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 1 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 9 | nyílvessző (#108) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | teknőcteknő (#416) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | varázskő (#305) | 32 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | aranygyűrű (#193) | 2 | borostyán függő (#162) | 17 | drótszőr (#37) | |||
1 | furulya (#233) | 9 | gyöngymangó (#135) | 6 | kék orchidea (#68) | |||
1 | nyu-shuriken (#157) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) |