135. forduló, 137. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 17. 8h:55'
EZ A 860. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD
861. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 19 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 6

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,38] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ).
Hirtelen magadat látod, amint fent a magasban kiterjesztett szárnyakkal repülve hasítod a kék eget. Mentális képességeddel a látóhatáron túli területeket fürkészed, miközben azon töprengsz, hogy most, hogy túl vagy a kvatáción, valami új és nagyszerű dolgot kéne kifejlesztened. Kiábrándultan térsz magadhoz, mindez csak álom lett volna?
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+220 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+23 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+47 pszi pont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 308.]

* 2. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 303.]

* 3. KP: p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 288.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [8 pontot használtál fel, van még 280.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 285.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 290.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 288.]

id 91 25 idomítod a 91. szörnyet 25 pontért
Hozzálátsz az alpesi tehén neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan tejet fog adni, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 75 tapasztalati pontot kaptál. [25 pontot használtál fel, van még 263.]

kno 10 1 képesség-növelés 10
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 taumaturgia.) Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.)
[0 pontot használtál fel, van még 263.]

t 74 támadod a 74. szörnyet
FT 74 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy tintacsiga! Ezt kerested. {max. életpontja: 37-44.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga feléd harap, de sikertelenül. A tintacsiga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


m 6 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra
[102,38] Továbbra is síkságon vagy. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Ráismersz a lényre. Egy agyagelementál. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) {támadása: 19.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az agyagelementál testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az agyagelementál jobb karját. (3 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod az agyagelementál bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mielőtt észbe kapnál, az agyagelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő kérődző etra mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {max. életpontja: 109-113.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra foltos testét. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a kérődző etra jobb hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 918 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [101,39] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Látsz egy rát-fát. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Találsz egy termikfészket. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Ráismersz a lényre. Egy pordémon. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a pordémon testét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pordémon testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a pordémon testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A pordémon mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 247.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Belépsz a termikfészekbe. Odabent félhomály uralkodik. Ahogy hozzászoksz az áporodott levegőhöz, körülnézel. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető burástya királynő! {egyik sebzési módja: 4x 4d5.}

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadás sajnos hatástalan volt. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a burástya királynő bordás mellkasát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a burástya királynő testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a burástya királynő testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a burástya királynő. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 701 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 3 gyógykenőcsöt. A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető quwarg királynő! {max. életpontja: 151-166.}

Tüzet köpsz ellenfeledre. 23 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő fejét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 62 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 40 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 3 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Ni csak, van itt valami érdekes! Elrakod, majd később alaposabban megnézed! Találtál 1 áldott követ. (ld. enc.) A néma csendet egy apró zaj töri meg, így időben észleled, hogy valami nyálkával borított lény támad rád. Ellenfeled egy alig felismerhető bazaltelementál! {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.}

Mély levegőt veszel, és lehelsz. 43 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bazaltelementál bazalttestét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a bazaltelementál testét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a bazaltelementál fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a bazaltelementál testét. (2 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a bazaltelementál testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A bazaltelementál Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 153, gyógyulás: 0, összesen: -153 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 2 nyu-shurikent találtál. Egy gubó mozdul meg melletted. Nem foglalkoztál vele, mert azt hitted, már teljesen bábbá alakult. A tévedésed ára, hogy meg kell küzdened vele. Ellenfeled egy spórákkal beszőtt harci mágus!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tompítás varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 20 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a harci mágus bal lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harci mágus testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a harci mágus jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 843 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 212, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 1 boszorkánykendőt találtál.
(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+93 életerő.) Váratlanul egy nyálkával borított szörny ront rád a félhomályból. Ellenfeled egy bebábozódott csontváz lord! {max. életpontja: 123-142.} Na, ez már túl sok neked. Rettegve menekülsz ki a termikfészekből. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Erőd TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 187.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[101,40] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy óriás skorpió. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az óriás skorpió kitinpáncélját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az óriás skorpió kitinpáncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az óriás skorpió jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Feléd sújt az óriás skorpió a farkával, de elhibázta! Apró karcolást ejt rajtad az óriás skorpió ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az óriás skorpió összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vörös rakolits közeledik. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tompítás varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiatüskék varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vörös rakolits kitines vázát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Vashegyű lándzsával eltalálod a vörös rakolits nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 13 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A vörös rakolits még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. (ld. enc.) 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}


(Továbbmész...) [101,41] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. A Kegyetlen Sivatag mélyén vagy. A távolból az itt oly gyakori homokférgek dübörgését hallod. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy homokféreg nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) {támadása: 14.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a homokféreg ízelt testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a homokféreg farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a homokféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}


(Továbbmész...) [101,42] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. (ld. enc.) {támadása: 16.} A lény nem tűnik éhesnek. Határozatlanul biccentesz felé, nem tudva, mit kezdj vele, aztán továbbállsz.

A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [24 pontot használtál fel, van még 163.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[101,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vörös rakolits. {max. életpontja: 91-102.} Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 14 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vörös rakolits testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a vörös rakolits testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 19 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében. Vashegyű lándzsával megdöföd a vörös rakolits fejét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vörös rakolits kitines vázát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Csáprágójával a vörös rakolits megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 sáska amulett (ld. enc.). Felhasználva az ásót, szereztél 1 rakolits port. 937 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [100,45] Dombos vidékre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei!

Látsz egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy törpe bányát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy oltár van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy törpe bánya van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vas dobónyilat. Erőd TF-elődött. [42 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[100,46] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Látsz egy oltárt. Még felszenteletlennek látszik. Találsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 40 pontot kell rákölteni.) Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Utad során felfedezel egy törpe bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy világítótornyot. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy mély szakadék van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.


(Továbbmész...) [100,47] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Itt alakult az Éjharcosok KT, ahova jelentkezni lehet az 1170-es számon. " Észreveszel egy sziklafészket. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Izzadság gyöngyözi a homlokodat a viszonylagos hideg ellenére, mire a sziklafészek széléhez érsz. Maradék erődet összeszedve, bemászol. Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy griffőniksz! {támadása: 10.}

A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz nyakát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a griffőniksz testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a griffőniksz testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a griffőniksz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Egy griffőniksz! {max. életpontja: 61-68.}

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a griffőniksz testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz bal vállát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A griffőniksz csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A griffőniksz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy fekete griff!

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff pikkelyes szárnyát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a fekete griff jobb lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fekete griff testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csőrével a fekete griff nem tudott megsebezni. A fekete griff összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásba kezdesz. A fészek aljáról felemelsz 1 deus ex machinát. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy világítótornyot. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (556. épület.). Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [46 pontot használtál fel, van még 75.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

h 233 40 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [40 pontot használtál fel, van még 35.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 32.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 2 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Ez még édeskevés ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [2 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés).
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (100,49) (99,47) (97,44) (101,46) (98,46) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az a kellemetlen érzésed támad, hogy valami egyre nagyobb gombóc van a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 277 pontot. A következő körben tehát 307 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYAGELEMENTÁL (203. SZÖRNY)
A földelemek közül a legkisebb hatalmú, aránylag kisméretű teremtmény. Egy mozgó agyagkupacra emlékeztet, amely éktelen zajt képes csapni, ha egy tolvaj gazdája holmija közelébe keveredik. Mivel az elementálok sosem alszanak, egy agyagelementál éberségét igen nehéz kijátszani. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

PORDÉMON (253. SZÖRNY)
A pordémonok a kiégett, mágikus úton minden élőtől megfosztott pusztaságok lakói. Ezek a kavargó porfellegek a pusztulásból, a negatív energiákból táplálkoznak, és elszaporodásuk egyben egy vészjóslóan kongó harang, amely Ghalla pusztulását is jelzi. A legendák szerint már volt egy világ, amelyben az energiát az élőlényekből kinyerő varázslók sivataggá változtatták saját bolygójukat. A pordémonok egy ilyen világ előhírnökei, figyelmeztetnek, hogy mivé lehet Ghalla, ha a Leah papok ellenőrzés nélkül irthatják az életet. Bár ha a pordémont kitartóan csépeled, "összeroskad", nem szűnik meg létezni, néhány nap múlva újraformálódik, így elpusztítani csak egyféleképpen lehet: ha a kiégett földön újra dús füvű legelők, buja erdők sarjadnak. A pordémon antimágikus aurával rendelkezik, tehát támadó varázslat nem hat rá, és hihetetlen szárazságot képes okozni.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY)
A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be.

RAKOLITS POR (669. TÁRGY)
Egy kőkalapáccsal apróra zúzva a rakolits kitinpáncélját, rakolits porhoz juthatsz - amelyet egy tetszőleges üvegben vagy edényben tárolsz. Ez a vöröses por sokak által megbecsült komponens, a kereskedők is szép summát hajlandók érte fizetni.

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

SÁSKA AMULETT (668. TÁRGY)
Ez a misztikus nyaklánc minden kétséget kizáróan valamiféle fétis. Egy apró sivatagi állatnak a koponyáját fűzték egy vörösrézből készült láncra. A koponya tapintásra egész meleg, láthatóan átfűti a mágia.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 136. fordulód.

Erő: 24 (33) Szint: 21 Merészség: 6/1 Magasság: 176 cm
IQ: 35 (39) Támadás: 32 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 23 (28) Védekezés: 32 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 35 (39) Életpont: 389/389 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 424/153 Pénz: 878 arany Kép. pont: 0
Pszi pont: 135/25
Eddig összesen 1297 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 20 945 TP-t kaptál. Jelenleg 766 072 TP-d van. A következő szinthez még 33 928 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, varkaudar hírnök, Tguarkhan.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 16 vágófegyverek: 21 ütőfegyverek: 21
lőfegyverek: 13 dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); nyílvessző (#108) (8 -12.); bumeráng (#249) (13 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
100,47 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 19 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 12 (+1) 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 40
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 4
10. taumaturgia: 21 (+1) 11. zene: 2 (+1) 12. szörnyismeret: 14
13. pszi: 12 14. vadászat: 5 15. bányászat: 15
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 100 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) kisebb tűzlehelet (#110) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) kisebb tűzlehelet (#110) >> fémbontó szójer (#150)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 135. Szerzett pont: 17989. Beállított erő: 0 Összpont: 17989
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 4.

Összsúly: 132.91 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fekete gyöngy (#99) 1 madártoll (#112) 1 móri gyümölcs (#116)
10 nyílvessző (#108) 1 sáfránypor (#211) 6 tüske (#22)
1 ubuk dobónyíl (#138) 2 vasérc (#152) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 1 boszorkánykendő (#1697) 1 deus ex machina (#1)
3 gyógykenőcs (#313) 3 kaja (#2) 2 nyu-shuriken (#157)
2 pirkit (#153) 2 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226)
1 sáska amulett (#668) 1 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

99 100 101 102 103 104
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
(100,45) vaskohó (#155), oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), 42. jellempróba, érclelőhely
(100,46) oltár, olvasztókemence (#86), törpe bánya (#435), vaskohó (#155), világítótorony (#156), érclelőhely
(100,47) kolostor (#556), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), griffőniksz (#106), fekete griff (#107)
(101,39) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár, termikfészek (#2685), pordémon (#253), burástya királynő (#759), quwarg királynő (#153), bazaltelementál (#204), harci mágus (#265)
(101,40) óriás skorpiók (#72), vörös rakolits (#356)
(101,41) homokféreg (#121)
(101,42) érző szívű dromedár (#753)
(101,43) vörös rakolits (#356)
(102,38) 36. jellempróba, agyagelementál (#203), kérődző etra (#368)
(103,38) tintacsigák (#74)

Üzenet küldése a karakternek