Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. dec. 28. 12h:14' EZ A 575. JÁTÉKHETED, 136. FORDULÓD 576. játékheted kezdete: dec. 30. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4052 SZÁMLA : XXXX |
ek 145 2 | t. energia kisütése: 145 2 |
vps 5000 | VP spórolása: 5000 |
h 500 | használod az 500. tárgyat |
v 1 9999 | elmormolod az 1. varázslatot |
v 6 9999 | elmormolod a 6. varázslatot |
v 53 | elmormolod az 53. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 26 | elmormolod a 26. varázslatot |
le 1171 309 811 | leveszed/lerakod az 1171. tárgyat a 309. tárgyat a 811. tárgyat |
kf 1104 687 865 | kézbeveszed/felveszed az 1104. tárgyat a 687. tárggyal a 865. tárgyat |
kf 690 689 688 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 689. tárggyal a 688. tárgyat |
kf 690 692 | kézbeveszed/felveszed a 690. tárgyat a 692. tárggyal |
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[144,61] Épületek tűnnek fel.
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pbe 30000 4881 | beraksz a bankba 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
kb 108 40 | kiveszel a bankból a 108. tárgyat (40 darabot) |
pbe 1400 3592 | beraksz a bankba 1400 aranyat |
be 710 138 59 | bemész a 710. épületbe |
kb 92 236 236 | kiveszel a bankból a 92. tárgyat (236 darabot) |
bb 607 457 457 | beraksz a bankba a 607. tárgyat (457 darabot) |
bb 519 456 1119 | beraksz a bankba az 519. tárgyat (456 darabot) |
vtn 181 | varázslat tanulás: a 181. varázslatot |
vtn 192 | varázslat tanulás: a 192. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
ve 1 20 | megveszed az 1. tárgyat 20 |
ve 135 12 | megveszed a 135. tárgyat 12 |
ve 244 6 | megveszed a 244. tárgyat 6 |
ve 305 40 | megveszed a 305. tárgyat 40 |
ve 419 1 | megveszed a 419. tárgyat 1 |
ve 128 20 | megveszed a 128. tárgyat 20 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [152,38] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.
(Továbbmész...) [153,37] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy roguena nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a roguena testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával jól megszurkálod a roguena testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a roguena testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Karmaival a roguena megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával többször eltalálod a roguena malacfejét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöfködöd a roguena malacfejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A roguena karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 9, gyógyulás: 25, összesen: +16 ÉP}
m 8 1 2 | mozogsz északra, északkeletre, keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+7% tau] Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az ezoterikus mardel szőrös testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ezoterikus mardel bal első lábát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod az ezoterikus mardel testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az ezoterikus mardel fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az ezoterikus mardel szőrös testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel megdöföd az ezoterikus mardel testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ezoterikus mardel belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 8 drótszőrt. 1541 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 17, gyógyulás: 30, összesen: +13 ÉP}
(Továbbmész...) [154,35] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tüskés harci gromak nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) A tüskés harci gromak szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 3, gyógyulás: 19, összesen: +16 ÉP}
(Továbbmész...) [155,35] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szőrös bozsó. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a szőrös bozsó testét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel néhányszor teljesen átdöföd a szőrös bozsó nyakát. Kritikus ütés! (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szőrös bozsó belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a szőrös bozsó jobb lábát. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a szőrös bozsó bal vállát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A szőrös bozsó feléd harap, de sikertelenül. A szőrös bozsó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 908 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 4, gyógyulás: 20, összesen: +16 ÉP}
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+7 max. varázspont.) A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a woorgard testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a woorgard testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 26, gyógyulás: 26, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [157,35] Vált a terep: dombság után sűrű erdő. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy szutykos remák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. [+7% tau] Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szutykos remák testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Sárkánytőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 TU.) Vashegyű lándzsával jól megszúrod a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszúrod a szutykos remák testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +4 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 1441 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 27, gyógyulás: 31, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [158,35] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. [+7% tau] Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Sárkánytőrrel jól megszurkálod a quwarg harcos potrohát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos jobb középső lábát. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg harcos fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +3 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 15 életpontot vesztettél. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 29, gyógyulás: 26, összesen: -3 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a rövid íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílvessző. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg torát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1550 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-15 varázspont.] [+7% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.] [+7% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 30, gyógyulás: 25, összesen: -5 ÉP}
vpf 999 | VP elővétele: 999 |
v 181 187 60 | elmormolod a 181. varázslatot |
kf 693 691 | kézbeveszed/felveszed a 693. tárgyat a 691. tárggyal |
ef 12 | energia fejlesztése 12 |
szk 187 | keresed a 187. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 211. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 4. BP: | kézbeveszed/felveszed a 309. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 4 31 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 31 pontért |
GYÉMÁNTSISAK (467. TÁRGY) A gyémántsisak egy legendás varázstárgy, amely a mesék szerint legyőzhetetlenné teszi viselőjét. Nos, ha ez esetleg nem is igaz, annyi bizonyos, hogy a gyémántsisak igencsak hathatós eszköz egy harcos számára. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, ad egyet az erődhöz, a szerencsédhez és a támadásodhoz. Emellett ad hármat a csapdaészlelés és felderítés szakértelmeidhez. Hátrányai? Nos, a teológia és taumaturgia szakértelmeidre kapsz -2 -t, IQ-d csökken egyet, és RENGETEGET kell enned, amíg viseled. A gyémántsisak viseletéhez min. 19. szintűnek kell lenned. Ha a gyémántsisakot magad akarod elkészíteni, szükséges a varázstárgy készítés, egy bev formázó minta, öt moa gyémánt, tíz smirglilevél, 150 arany és 260 TVP. |
MITHRIL LÁNCING (457. TÁRGY) A mithril láncing tökéletesen kimunkált, apró láncszemek ezreiből álló könnyű, ámde hihetetlenül ellenálló páncél. Védettségedet 18-al növeli, emellett ad egyet az ügyességedhez is. Elméletben elképzelhető, hogy egy kalandozó elkészítse, ha ismeri a varázstárgy készítés varázslatot, ekkor egy arx formázó minta, 15 mithril, 10 ezüst és 250 arany szükséges. Valamint a munka elvégzéséhez egy vaskohó kell, és 400 TVP. A mithril láncinget min. 17. szintű kalandozó veheti fel. |
VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod. |
ÁLLATVÉDELEM (192. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Vadítás? A halál szava? Ha nem cseng ismerősen a varázslatok neve, akkor nincs szükséged az állatvédelemre. De ha mégis, akkor már a névből tudod, hogy mire is számíthatsz. Az állatvédelmet a V 192 paranccsal rakhatod fel, 5 TVP és 25 VP árán. A varázslat elmormolásakor szét kell dörzsölnöd egy lótuszvirág szirmait a befogott állataid hátán. Ezután a varázslat inaktívan fog lapulni mindaddig, amíg valaki egy sikeres vadítást vagy halál szavát nem használ az állataidra. Ekkor az állatvédelem aktiválódik, és minden befogott állatodat megóvja a vadulástól ill. pusztulástól. Ezután persze az állatvédelmet újra fel kell rakni. |
ROGUENA (779. SZÖRNY) Ez a vörös foltokkal tarkított rózsaszín vaddisznó a garokk keleti pusztákon élő távoli rokona. Bár buta állat, mégis a legjobb, ha távolról elkerülöd tompa, széles metszőfogait, illetve hegyes karmait, hiszen agresszivitása legendás. Mindenre és mindenkire rátámad, ami és aki bemerészkedik élőhelyére. Bár húsa ízletes, meglehetősen erős gyomrot kíván annak megszerzése. A roguena bőre ugyanis olyan bűzt áraszt ki magából, ami azonnali émelygést okoz, így csak a bőr lenyúzásával lehet hozzájutni a finomabb falatokhoz. Az orkok, akiknek szaglása csekély, előszeretettel használják őket hátasállatnak. A történelem feljegyzett olyan eseteket is, amikor parasztgazdák a roguenát földjeik megművelésére, felásására használták - azóta azonban ezek az állatok teljesen visszavadultak, már nyoma sincs viselkedésükben annak, hogy rabszolgasorsra vágynának. |
THARGODAN CSATAMEZŐ (432. TEREPTÁRGY) Ilyen iszonyatot egy "civilizált" vidéken! A Thargodan háborúk minden idők történelmének legvéresebb, legborzalmasabb háborúja volt, hiszen az ellenség nem a szomszéd ország, de még csak nem is egy másik faj, hanem egy, a mienkétől teljesen idegen létforma, a Thargodan volt. A legendák szerint egy őrült mágus kaput nyitott a Sötét Létsíkra, hogy megidézzen egy Thargodan herceget, Nuryllohlamont. Nuryllohlamon azonban elszakította a mágikus köteléket, amellyel a varázsló megkötötte, és fölébe kerekedett megidézőjének. A szabadon tomboló herceg szolgáinak hadát idézte meg a nyitva maradt kapun keresztül, és megkezdte a királyság meghódítását. A harc kilátástalan volt még az akkori fejlett mágikus felszereléssel rendelkező, hatalmas hadsereg számára is. Szerencsére azonban egy Ezüstmágus segítségével sikerült Nuryllohlamont elűzni, a kaput bezárni, és ugyan hihetetlen veszteségek árán, de az itt maradt Thargodanokat és sötét fattyaikat elpusztítani. Az ütközetek színhelyei azonban ma is érintetlenek, hiszen olyan gonosz aura lengi őket körül, amely minden lelket megmérgez. Persze mindig akadnak kalandorok, akik a hajdani nagyhatalmú varázstárgyakra és egyéb kincsekre vadászva kutakodni kezdenek a borzalmak e földjén, de az a kevés is, aki élve visszatér közülük, megzavarodva, összeroppanva teszi. Ha kockára téve ép elmédet és tiszta aurádat, meg akarsz próbálkozni a Thargodan csatamező felderítésével, a KUT 50 parancsot kell kiadnod, vagy bekapcsolt Feltételes Kutatással kell az rálépned (de ezt fordulónként csak egyszer teheted meg). Ezenkívül szükséges, hogy legyen nálad ásó is. Figyelem! A Thargodan csatamezők kutatása egy idő után unalmassá válik, nem jelent igazi tapasztalatot. Ha ököl, szúró, vágó vagy ütőfegyver szakértelmed legalább 36-os, akkor az ősi csatamezőn már semmilyen fegyver szakértelmed sem fejlődik. |
MANÓODÚ (698. TEREPTÁRGY) Megpillantasz egy sötéten ásítozó barlangnyílást. Valaki álcázni próbálta, de elég siralmasan! Kíváncsian, közelebb óvakodsz. A barlang mélyéből egy pislogó szempár világít. Kacagva szólalsz meg. - Gyere elő nyugodtan, nem bántalak! - biztató szavadra egy rongyos árnymanó ólálkodik elő. Bizalmatlanul mér végig téged. - Gazdagnak látszol, vándor kalandozó! Van valamim, aminek biztos hasznát vennéd! Persze, az alapanyagokat és a munkadíjat fizetned kell... Egy csinos sötét kámzsa! - először tiltakozni próbálsz, hogy neked ilyesmire semmi szükséged nincs - de aztán az árnymanó céloz rá, hogy később esetleg még jobb üzletekről is lehet szó. Lehet, hogy érdemes megcsináltatni vele azt a fránya kámzsát, és utána valami értelmes dolgot is szerezhetsz tőle... [Figyelem: a küldetést bármely manóodúban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
SÖTÉT KÁMZSA (699. TÁRGY) A sötét kámzsa elkészítéséhez az árnymanó mindössze egy aurach bőrt, 10 csepp tintát, és 50 aranyat kér tőled. Persze, a tárgy igazándiból egy kezdő tolvajnak lehet jó: ha viseli a KF 699 paranccsal, akkor, ha kudarcot vall lopáskor, a lopás szakértelme az átlagosnál jóval gyorsabban fejlődik. Ez azonban tényleg csak kezdőknek jó, a kámzsa 20-as lopás felett már nem csinál semmit. A tárgy elkészíttetéséhez a Küldetése Teljesítése: KT 699 parancsot add ki, 5 TVP-ért a manóodúnál. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
Erő: | 19 (26) | Szint: | 16 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 121 cm |
IQ: | 31 (32) | Támadás: | 23 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 56 kg |
Ügyesség: | 24 | Védekezés: | 54 | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 98/99 év |
Egészség: | 20 (27) | Életpont: | 315/327 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 19 (29) | Varázspont: | 666/246 | Pénz: | 20871 arany | Kép. pont: | 17 |
Tudatpont: | 35/0 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 7 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 13/12 | ökölvívás: | 8/89 | szúrófegyverek: | 23/98 (+11%) |
vágófegyverek: | 7/14 | ütőfegyverek: | 7/50 | lőfegyverek: | 22/88 (+12%) |
dobófegyverek: | 8/55 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (90%) << vashegyű lándzsa (#182) (50%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -2.); rézgolyó (#343) (3 .); bumeráng (#249) (4 -5.); nyílvessző (#108) (6 -18.); nyílpuska lövedék (#547) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 9/9 | 2. nyomkövetés: | 42/77 | 3. mászás: | 1/9 |
4. csapdakészítés: | 8/13 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/34 | 6. gyógyítás: | 30/56 |
7. titkosírás: | 5/2 | 8. felderítés: | 4/46 | 9. szörnyidomítás: | 1/99 |
10. teológia: | 19/42 (+150%) | 11. taumaturgia: | 39/21 (+98%) | 12. versengés: | 9/59 |
13. harcművészetek: | 8/40 | 14. szörnyismeret: | 11/54 | 15. zárnyitás: | 2/57 |
16. vadászat: | 9/55 | 17. bányászat: | 5/18 (+16%) | 18. úszás: | 5/44 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
elfogod goldugart (#65) háló-csapdával (#220), ragyás burástyát (#111) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16) |
purifikátor (#157), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), ongóliant (#159) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 16) |
semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +26 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
feltámadás (#168) | vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | óriáserő (#53) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
3. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | kneopatikus mollusk (#209) | villámcsapás (#50) | >> | degradátor (#210) | |
villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
villámcsapás (#50) | >> | Zinthurg (#180) | villámcsapás (#50) | >> | Tguarkhan (#212) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Áldozz fel oltáromnál egy élő ragyás burástyát. |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 1 | arany pikkelyvért (#456) | 1 | derit sodronynadrág (#1119) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | sallank karom (#128) | |||
1 | tükörpáncél (#519) | 22 | víz (#27) | 70 | vortex amulettje (#607) | |||
1 | mithril láncing (#457) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
20871 | arany (#50) | 20 | deus ex machina (#1) | 8 | drótszőr (#37) | |||
1 | fpi formázó minta (#419) | 1 | gromak bőr (#268) | 12 | gyöngymangó (#135) | |||
4 | kaja (#2) | 2 | kötél (#92) | 6 | kvazár (#244) | |||
2 | lajhár csont (#236) | 28 | nyílvessző (#108) | 1 | remák szív (#264) | |||
39 | varázskő (#305) |