12. forduló, 14. forduló, Chi Chia Bhab Aya összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 30. 9h:15'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: aug. 6.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5816
SZÁMLA : XXXX

CHI CHIA BHAB AYA KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [41,-7] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+25 életerő.)

kno 6 3 képesség-növelés 6
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Sashorog technikáját. (ld. enc.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 harcművészetek.) Egy új fogást sajátítottál el: A Pörölycsapás technikáját. (ld. enc.)
[0 pontot használtál fel, van még 154.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (mászás: 1. szint). (ld. enc.) Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 146.]

tno 2 2 növeled a 2. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Okosabbnak érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

f 80 kísérletezel a 80. tárggyal
Biztosítva a teljes csendet magad körül, szemöldöködet ráncolva gondolkodni kezdesz. Lázasan töröd a fejed... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz mérleget. (ld. enc.) 33 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 136.]

kt 22 9 elkészíted a 22. tárgyat (9 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

f 130 kísérletezel a 130. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Hosszú idő telik el... Kutyából nem lesz szalonna, ebből a tárgyból se lesz semmi. (Megjegyzés: Ha nem sikerül egy új tárgyat feltalálni, akkor az nem biztos, hogy azt jelenti, hogy az a tárgy nem jó semmire. Lehet, hogy egy olyan tárgyat lehet belőle készíteni, aminek még nem szerezted meg minden alkotórészét. Sok olyan tárgy van, amely több új tárgynak is komponense. Ha egy városban találsz egy bölcset, az megmondja, hogy a Nálad levő tárgyakból mit lehet készíteni, de ezért szép summát kér.) [10 pontot használtál fel, van még 126.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[40,-8] Még mindig az erdőben vagy. Látsz egy kék orchideacserjét. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. (ld. enc.) Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy pókvadász. Ettől nincs semmi félnivalód. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a pókvadász testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a pókvadász fekete lebernyegét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A pókvadász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 116.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+7 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 96.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[39,-9] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy pókvadász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a pókvadász nyúlánk szívókáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a pókvadász bal oldalát. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 86.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+18 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 56.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[38,-8] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a garokk jobb vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Ököllel többször kegyetlenül megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Sheran neve... (ld. enc.) Észreveszel egy móricserjét. (ld. enc.) Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy sünmedve. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sünmedve testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-2 életpont.) A sünmedve mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sünmedve belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 46.]

kt 116 elkészíted a 116. tárgyat
Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt. [4 pontot használtál fel, van még 42.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Néhány perc múlva megkezdődik a hasmenés! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. [2 pontot használtál fel, van még 40.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[39,-7] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy óriás patkány nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás patkány jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az óriás patkány bal hátsó lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Döbbenetes dolog történik... Egy hang szólal meg a fejedben, és egy Dornodon nevű valakiről kezd beszélni. (ld. enc.) Felfedeztél egy rát-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [40,-7] A síkságot ritka erdő váltja fel. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Azonnal tudod, hogy egy technokolin volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy pókvadász. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pókvadász jobb középső lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a pókvadász nyakát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével a pókvadász néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A pókvadász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [41,-7] Fák, mindenütt csak fák. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy technokolin. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy grákó denevér. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[30 pontot használtál fel, van még 10.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 10 pontod maradt, ebből a következő körre 10 pontot vihetsz át. Kapsz még 153 pontot. A következő körben tehát 163 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SASHOROG
A Sashorog egy pillanatnyi kí-fókuszálást kíván, de eredménye félelmetes: a harcművész ütése félelmetes hatékonysággal és precizitással, biztosan eltalálja az ellenfelet. Nehezen megüthető, kevés ponton sebezhető ellenfelekkel szemben szokták alkalmazni. Akkor fogod alkalmazni, ha gyakorlatilag nincs esély rá, hogy egyébként eltaláld az ellenfeledet.

PÖRÖLYCSAPÁS
Ez a nemcsak a kéz, hanem a teljes test brutális erejét összpontosító csapás nem is annyira sebzéséről, hanem arról a képességéről vált ismertté, hogy akár egy ökröt is el tud kábítani. Igaz, ami igaz, a Pörölycsapás még a legkeményebb ellenfél támadóerejét is meg tudja gyengíteni, hisz percekig csillagokat fog látni. Ha ezt sikeresen alkalmazod, ellenfeled következő ütésével 1/2 sebzést fog okozni.

MÁSZÁS
Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz.

MÉRLEG (81. TÁRGY)
Ha túl sok tárgy van nálad, túlterheltté válsz, irritáló lehet, hogy esetleg nem tudod, mit lenne érdemes eldobni, vagy mi mindent kell eldobnod ahhoz, hogy már ne legyél túlterhelve. Ha azonban lenne egy mérleged, megmérhetnél mindent pontosan... A mérleg készítéséhez nem kell más, csak két lapkorong. Bozótos terepen kell ehhez a KT 81 parancsot kiadnod, 30 pontért. Bozótosban lehet ugyanis állványnak és egyéb apró komponenseknek való anyagokat találni. Ha már van mérleged, bármely nálad levő tárgyat megmérheted (néhány egységnyi súlyú kő felhasználásával). Ehhez a használ: H 81 (tárgy) parancsot kell kiadnod, 5 pontért. Példa: H 81 4 utasítással megméred a botod súlyát.

QUWARGOK
A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától.

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

SHERAN MEGIDÉZÉSE
Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!"

MÓRICSERJE (115. NÖVÉNY)
Vastag, zöld szárú növény, húsos, lapos levelekkel, nagy világoszöld gyümölcsökkel - ez a móricserje. Szinte minden évszakban találhatók rajta virágok és érett gyümölcsök is. Ennek persze semmi haszna nincs, mivel a gyümölcs nem ehető... Azaz meg lehet enni, de nem jóllakás céljából, inkább akkor, ha az ember ... hm ... szóval ha nehezen tud vécére menni. Nincs ugyanis jobb hashajtó a móri gyümölcsnél. A hatás azonnali, és egyszersmind drámai. Ha esetleg székrekedésed lenne, akkor a KT 116 paranccsal, 4 pontért gyűjthetsz a termésből, és a H 116 paranccsal fogyaszthatod el, 2 TVP-ért.

DORNODON MEGIDÉZÉSE
Amikor a kőhöz érsz, jeges fuvallatú szél söpör végig körülötted, távoli mennydörgés hangját hozva feléd. Valahol vihar dúl... Egyszercsak tisztán, érthetően csengő, ámde hideg és kegyetlen szavak szólalnak meg a fejedben:
"Á, egy újabb pályázó! Dornodon, Ghalla új és egyedüli istene szívesen fogad minden lelkes követőt. Hogy papjává és az új hit terjesztőjévé válj, nem kell mást tenned, mint áldozatot bemutatnod az egyik neki szentelt rúnakőnél. Megfelelő áldozat egy csontszablya, egy dözmöng szív és egy csepp gyenge méreg. Feltétel persze, hogy lelked tiszta, makulátlan fekete legyen, mint minden igaz hívőé... Az áldozatot bemutató gonosz jellemű beavatott személyes audienciában részesülhet Dornodontól, a nagy mágus-istenségtől! Félelmetes hatalmat kapsz - jégsugarakat, méregfelhőket, villámokat szórhatsz azokra, akik ellened szegülnek, és az ocsmány, vakító fényű utat járják. Ne feledd, Dornodon, a gonoszság és sötétség istene az egyedüli, így mindenki, aki ellene szegül, pusztulni fog!"
Elhúzod kezedet. Borzongva gondolsz vissza a szenvtelen, rikácsoló hangra.

KARAKTERLAP

Chi Chia Bhab Aya, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Bőröd sárga. Ez a 13. fordulód.

Erő: 16 Szint: 7 Merészség: 6/6 Magasság: 142 cm
IQ: 13 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 27/27 év
Egészség: 16 Életpont: 110/33 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 15 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 69 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 531 TP-t kaptál. Jelenleg 2 686 TP-d van. A következő szinthez még 1 314 TP szükséges. Trófeáid: fabontó szójer, kaffogó hebrencs.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 lőfegyverek: 5 (+1)

41,94 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 47

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1 (+1)
4. gyógyítás: 7 (+1) 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. harcművészetek: 7 (+3) 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
technokolin (#50)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
fekete gránittorony (530): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 bot (#4) 1 * fúvócső (#20) 1 kőkés (#6)
2 szögletes kő (#17)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
2 fáklya (#36) 1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92)
1 rézkulcs (#75)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 7 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 13]
1 * vizestömlő (#3) [benne 16 korty víz (#27), fér még: 4]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 álompor (#396) 2 antilopbőr (#48) 3 dözmöng szív (#122)
12 drótszőr (#37) 3 fabontó (#106) 3 gyöngymangó (#135)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 kaktusztüske (#114) 3 királygyík bőr (#44)
1 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 2 mandibulapenge (#125)
5 smirglilevél (#29) 10 sünmedve tüske (#14) 2 tükör (#43)
2 varányszem (#30)

Összsúly: 22.34 kg Megterheltség: 53%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 11 tüske (#22) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 lapkorong (#80) 5 sünmedve tüske (#14)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

37 38 39 40 41 42
-10
-9
-8
-7
-6
(38,-8) garokkok (#73), Sheran rúnaköve, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Sheran oltár, sünmedve (#33)
(39,-9) pókvadászok (#59)
(39,-7) óriás patkány (#42), Dornodon rúnaköve, rát-fa (#77, belőle készíthető: #69)
(40,-8) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), pókvadász (#59)
(40,-7) technokolin (#50), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), pókvadász (#59)
(41,-7) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), technokolin (#50), grákó denevér (#25)

Üzenet küldése a karakternek