12. forduló, 14. forduló, Dragomus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. máj. 19. 10h:14'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: máj. 22.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4453
SZÁMLA : XXXX

DRAGOMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [29,-9] koordinátán.

kf 18 8 kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 8. tárggyal
Elrakod a dárdát, majd előkészíted a parittyát. [0 pontot használtál fel, van még 160.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kno 3 képesség-növelés 3
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 mászás.)
[0 pontot használtál fel, van még 160.]

h 233 1 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Nagyon nem megy a dolog, de azért reménykedsz, hogy ezt a szakértelmet is lehet fejleszteni gyakorlással, mint a többit. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zene: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 159.]

t 33 támadod a 33. szörnyet
FT 33 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

f 14 5 kísérletezel a 14. tárggyal az 5. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz szöges bunkót. (ld. enc.) 39 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 149.]

f 14 51 kísérletezel a 14. tárggyal az 51. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz szöges páncélt. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 139.]

d 7 eldobod a 7. tárgyat
Elhajítasz 1 kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

d 5 eldobod az 5. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 139.]

go 29 gonoszkodsz: 29
Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot. (ld. enc.) [10 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 mozogsz keletre
[30,-9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy woor-antilop. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a woor-antilop testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 119.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú! (ld. enc.)

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a százfogú kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner bo-skorpió trófeát, és kiszedsz egy százfogú trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézsisakot (ld. enc.). Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[31,-8] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy pókvadász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre támadsz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a pókvadász nyakát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal teljesen átszúrod a pókvadász bal oldalát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Nyelvével a pókvadász úgy osztja a csapásokat, mint más egy ostorral. (3 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Messze hajítod a vacak kis százfogú trófeát, és kinyersz egy alkalmas pókvadász trófeát. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. A feléd közeledő technokolin mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elfehéredsz: a birtokodban levő 5 sünmedve tüske úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal felnyársalod a technokolin testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a technokolin csáprágójával. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a technokolin testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a technokolin megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a technokolin száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) [32,-8] Fák, mindenütt csak fák. Egy quwarg mozdul a földön. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy ormánygőte. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az ormánygőte testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az ormánygőte még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 85.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+7 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 65.]

e 7 élelemszerzés 7 pontért
Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) [7 pontot használtál fel, van még 58.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[31,-7] A terep továbbra is ritka erdő. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy lebegő gomba közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Meglengetve a csontszuronyt a másikra rohansz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. (ld. enc.) Döbbenetes dolog történik... Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Elenios neve... (ld. enc.) Nem nehéz elképzelni, hogy hogyan is zajlik az áldozat bemutatása. (ld. enc.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 48.]

kt 80 elkészíted a 80. tárgyat
Felhasználva a mászókarmokat, felmászol. Begyűjtöttél 1 lapkorongot. [8 pontot használtál fel, van még 40.]

m 1 mozogsz északkeletre
[32,-8] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 30.]

m 3 mozogsz délkeletre
[33,-7] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a rájanyék testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 20.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[32,-8] A síkságot ritka erdő váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Még egész friss elf nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 10.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[31,-9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Észreveszel egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.

[10 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól biztató túlélő-jelölt helyett bátor vándor. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 153 pontot. A következő körben tehát 153 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZENE
Végre egy szakértelem, amit nem a harcban hasznosíthatsz! Minden kalandozó jobban érzi magát, ha időnként előveheti kedvenc lantját vagy furulyáját, és játszhat rajta, ha bánat vagy öröm éri, vagy akkor is, ha esetleg csak mulatni akar. A zene szakértelmed akkor fejlődik, ha egy hangszeren játszol - ehhez a HASZNÁL: H <hangszer> <TVP> parancsot kell kiadnod. Kezdetben csak nagyon hamisan fogsz játszani, később egyre jobban. Amíg nincs kellő tapasztalatod a zenélésben, csak magadnak játszhatsz, hiszen nem találsz senkit, aki végighallgatna egy hamis nyekergést. Később, ha már több tapasztalatod lesz, kiállhatsz a nagyközönség elé, igazi bárdként.

SZÖGES BUNKÓ (8. TÁRGY)
Brutális ütőfegyver a szöges bunkó a maga 3d6+2-es sebzésével. Koponyák és kitinpáncél bezúzására egyaránt alkalmas. A KT 8 paranccsal készíthetsz egyet 16 pontért. Ennek eredményeként leülsz, és egy bunkóba beleszurkálsz egy tucat acélkeménységű sünmedve tüskét.

SZÖGES PÁNCÉL (65. TÁRGY)
A bőrpáncélba sünmedve tüskéket szúrva, egy sokkal kevésbé támadható, védettebb felületet hozhatsz létre. A szöges páncél elkészítéséhez 16 darab sünmedve tüske, egy bőrpáncél, és 24 pont szükséges. Négyet ad a védettségedhez.

ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

PÓKVADÁSZ (59. SZÖRNY)
Az erdőben árnyként mozgó, ló nagyságú rovar-ragadozó egyik kedvenc kajája a mérges pók. De ha mérges pók nincs (pl. kipusztítottad őket a mérgük miatt), akkor megteszi egy rágósabb, de kiadósabb falat kalandozó is. Bár van hat lába, a pókvadász gyakran vitorlázik a fák között fekete lebernyegével. Ha zsákmányt pillant meg, rátekeri nyelvét, és a félig megfojtott áldozatot elevenen, nyúlánk szívókájával szürcsöli fel, a légyéhez hasonló külső emésztéssel. Undorító, mi? Akkor döfd agyon egy szúrófegyverrel...

TECHNOKOLIN BOGÁR (50. SZÖRNY)
Ezeknek a furcsa, erdei bogaraknak nemcsak a hatalmas csáprágója jelent szörnyű veszélyt a magadfajta gyanútlan (??!) utazóra nézve, hanem az a fehér, ragadós anyag is, amelyet ellenfelére szokott köpni. Ez utóbbi nem annyira ártalmas, de szörnyű nehéz levakarni, mert a levegőn azonnal megköt. Vastag kitinpáncélja ellen leginkább az ütőfegyverek hatékonyak.

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

RÚNAKŐ (136. TEREPTÁRGY)
A földön egy kisebb, szabályos alakú fehér követ veszel észre. Majdnem elbotlottál benne! Közelebbről megvizsgálod. Finom, művészi faragású márványtömbnek tűnik, bár a szélét már lekoptatta az időjárás. Ahogy lekaparod róla a földet, észreveszed, hogy valamilyen írás van rajta. Az egész oldala tele van róva apró, művészi rúnákkal! A követ megtapintva érzed, hogy furcsán, megmagyarázhatatlanul meleg a felülete. Megdobban a szíved: talán valamilyen ősi mágia buzog benne! Kaparni kezdesz, hátha találsz valami olvashatót, de sajnos semmi.

ELENIOS MEGIDÉZÉSE
Hirtelen felszabadult, vidám érzés lesz úrrá rajtad. Teljesen természetesnek tűnik, ahogy egy vidám, csilingelő hang megszólal a fejedben.
"Hello! Egy rúnatündér vagyok!" - gyorsan körbenézel, mire vihogva - "láthatatlan, az ám! Elenios, a szerelem és szél istennőjét szolgálom! Akarsz az ő papja lenni? A bűvölés, csábítás, a telepátia minden fortélyát elsajátíthatod! Repülhetsz, akár a madár, és vihart idézhetsz! Akarod? Mutass be egy áldozatot Elenios bármelyik rúnakövénél, és máris az örök ifjúság birtokosa lehetsz! Legalábbis szellemileg... Az áldozat legyen: egy mákrózsa virág, egy vízionár szem és egy csepp ragasztó! És persze az istennő csak akkor hallgat meg, ha lelked tiszta, jellemed jó. Szia, és várunk!"
Egy darabig még elbűvölve bámulod a követ, de a rúnatündér kacagása nem hangzik fel újból.

ÁLDOZAT BEMUTATÁSA
Ahhoz, hogy egy isten egyáltalán szóba álljon veled, nem elegendő, ha imádkozol hozzá: három áldozati tárgyat is el kell égetned az isten egyik rúnakövénél. Az, hogy milyen tárgyakra van szükség, attól függ, hogy kit akarsz követni. Az áldozat bemutatásához az ÁL (1. tárgy) (2. tárgy) (3. tárgy) parancsot kell kiadnod azon a mezőn, ahol a rúnakő van. Pl. ha az áldozati tárgyak egy kaja, egy vizestömlő és egy bot volnának, akkor az ÁL 2 3 4 parancsot kellene kiadnod. Az áldozás 20 TVP-be kerül. Előfordulhat, hogy a szertartás kudarcot vall - ennek az lehet az oka, hogy nem megfelelő tárgyakat használtál, nem volt a jellemed az előírt, vagy egy másik isten már elfogadta az áldozatodat. Ha a szertartás sikeres volt, a választott isten kapcsolatba lép veled, és a követőjévé válhatsz. Vigyázz, ez egy komoly döntés - ha egyszer egy isten szolgálójává válsz, nehéz és fájdalmas dolog ezt a szolgálatot otthagyni! Kegyvesztett lehetsz például akkor, ha megváltozik a jellemed - ilyenkor választhatsz egy újabb istent, de nem biztos, hogy az olyan könnyen fog fogadni... Ha az áldozatod el lett fogadva, nem kapsz azonnal félelmetes varázslatokat - először próbatételre kerül a hűséged, többnyire valamilyen nehéz feladat formájában. Vizsgálj meg minél többféle rúnakövet, mielőtt döntesz, kit fogsz követni! És ne feledkezz meg a jellemkövetelményről: ha például egy jó istent akarsz követni, akkor először jellempróbákkal és más módon el kell érned, hogy a jellemed jóra változzon.

KORONGFA (79. NÖVÉNY)
Ez a furcsa, mélybarna színű fa néha négy méterre is megnő. Ezért gyakran tájékozódási pontként is használják őket az erdőjárók. Mivel törzse nagyon sima, nem valószínű, hogy meg tudod mászni mindenféle segítség nélkül. Ha mégis sikerül valahogy feljutni a koronába, begyűjthetsz a KT 80 paranccsal, 8 pontért a fa furcsa, 10 cm átmérőjű, lapos korongterméseiből egyet.

RÁJANYÉK (58. SZÖRNY)
Amikor egy sötét árnyék sötétíti el a napot, könnyen előfordulhat, hogy egy lecsapni készülő rájanyéket pillantasz meg (huh, nem egy sárkány...). A rájanyék állítólag a kontinensen oly gyakori wyvern rokona. Bőrszárnyú, hosszú, tüskés farkú gyíkszerű lény, igen éles karmokkal. A karmoknál azonban sokkal nagyobb veszélyt jelent a bénító mérget hordozó faroktüske. A rájanyék leginkább sík vidékeken vadászik. Egyik kedvenc eledele az óriás patkány.

KARAKTERLAP

Dragomus, egy fekete, hosszú hajú, piros szemű elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Ez a 13. fordulód.

Erő: 13 Szint: 6 Merészség: 4/4 Magasság: 156 cm
IQ: 16 Támadás: 5 Agresszió: 6 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 3 Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 11 Életpont: 93/52 Jellem: semleges (-14) Tul. pont: 1
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 53 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 344 TP-t kaptál. Jelenleg 1 307 TP-d van. A következő szinthez még 693 TP szükséges. Trófeád: pókvadász.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 5 (+1) ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 2 dobófegyverek: 3

31,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 33

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1454 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 7 3. mászás: 2 (+1)
4. gyógyítás: 6 5. zene: 1 (+1) 6. zárnyitás: 2
7. vadászat: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
lopsz az emberektől (1) bármit
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
csontlepke (#746), kaszabolósáska (#83), gátvakond (#57)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 10 királynő, 24 élőholt, 15 vadász, 23 nagymester, 17 parafenomén, 25 rohamosztagos, 6 ősmágus.

Összsúly: 30.78 kg Megterheltség: 85%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 112 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 1 kerek kő (#19) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
5 sünmedve tüske (#14) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 lapkorong (#80) 2 ormánygőte csont (#21)
1 rézsisak (#72)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

28 29 30 31 32 33 34
-10
-9
-8
-7
-6
(30,-9) woor-antilop (#31), mély kút (#93), oltár, százfogú (#53)
(31,-9) oltár
(31,-8) pókvadász (#59), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), technokolin (#50)
(31,-7) lebegő gomba (#39), Elenios rúnaköve, korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(32,-8) ormánygőték (#18)
(33,-7) rájanyék (#58)

Üzenet küldése a karakternek