12. forduló, 14. forduló, Sun Ah Cy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 26. 12h:02'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: aug. 2.
A következő fordulódat legkorábban a 14. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2293
SZÁMLA : XXXX

SUN AH CY KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [35,7] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Shakawath#val. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea és egy mélységi grittang trófea díszíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az éhezéstől, azért visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.)

m 3 6 mozogsz délkeletre, nyugatra
[36,8] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A rájanyék melléd csap a farkával! Karmával néhányszor a rájanyék megcsapja a fejedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-3 életerő.)

(Továbbmész...) [35,8] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy gyilkos tetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gyilkos tetű testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-1 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 133.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 125.]

m 8 mozogsz északra
[35,7] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy mélységi grittang közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mélységi grittang farkát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
Találkozol Shakawath#val. Egy bőrsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rőtmanó kacagányt visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy mélységi grittang trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Annyira éhes vagy, hogy kínodban már akármit megennél, ami mozog. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 115.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Sajnos semmi érdekeset nem találtál. [8 pontot használtál fel, van még 107.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 35 TVP-t kell elköltened.] Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 67.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-5 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 27.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 27 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. Borzalmasan éhes vagy. (-3 életerő.) [27 pontot használtál fel, van még 0.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

ext visszadátumozás kérelem
Visszadátumoztunk 50 játékhéttel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 154 pontot. A következő körben tehát 154 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

KARAKTERLAP

Sun Ah Cy, egy fekete, hosszú hajú, csillogó szemű kobudera nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 13. fordulód.

Erő: 18 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 133 cm
IQ: 12 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 7 Menekülés: 30 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 14 Életpont: 96/14 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 63 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 123 TP-t kaptál. Jelenleg 2 505 TP-d van. A következő szinthez még 1 495 TP szükséges. Trófeáid: kaffogó hebrencs, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 8 (+1)

35,83 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 134 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. gyógyítás: 6 5. harcművészetek: 5 6. vadászat: 1
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
manifesztátor (#124)

Összsúly: 21.15 kg Megterheltség: 45%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 121 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

34 35 36 37
6
7
8
9
(35,7) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), mélységi grittang (#103), Shakawatha (3624. kalandozó)
(35,8) gyilkos tetű (#116)
(36,8) tavacska, 21. jellempróba, rájanyékek (#58)

Üzenet küldése a karakternek