Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. ápr. 1. 15h:00' EZ A 258. JÁTÉKHETED, 13. FORDULÓD 259. játékheted kezdete: ápr. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! E-mail! |
KALANDOZÓ: #1919 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 64. pszi képességet |
* 2. KP: | kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
cir 23 | vándorcirkusz látogatása 23 |
m 6 | mozogsz nyugatra |
al 70 128 36 | áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat |
kpb 3 | kezd. parancs berakása: 3 |
v 6 10 | elmormolod a 6. varázslatot |
e 21 | élelemszerzés 21 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a púpos burástya nyakát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a púpos burástya nyakát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a púpos burástya testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya melléd csap a farkával! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
m 8 2 2 | mozogsz északra, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [-32,74] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki eme épületben barátokra lel, a pokol tüzén örökre égjen el! Ez Ved-Smillon házi átka. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Itt csata lesz.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Pár lövedéked átjárja a manaelementál lebernyegét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával épp hogy megszúrod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a manaelementál testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a manaelementál hullámzó masszáját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 2 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod az útonálló bal lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőkalapáccsal megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod az útonálló jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [-31,74] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy útonálló került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 nyílvessző. Alaposan megsorozod az útonálló testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod az útonálló testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 9%}
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 573 5 | bemész az 573. épületbe |
* 1. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
gy 12 | gyógyítás 12 pontért |
THARR MEGIDÉZÉSE Teljesen meglepődsz, amikor egy pattogó, kemény hang megszólal a fejedben: "Üdv, idegen! Ez Tharr, a háború és a föld istenének a rúnaköve! Én pedig egy arrthon, egy árnyékharcos vagyok. Nyilván nem véletlenül jöttél ide... nyilván te is bele akarsz kóstolni a hatalomba, amelyet Tharr, minden igazi harcos férfi istene kínál! Ha az istenem papja vagy, harcban megacélozza a kezed; megduplázza fegyvered erejét; megsokszorozza támadásaidat; és ha még így sem boldogulsz, segítségül hívhatod magát a földet, amelyen harcolsz! Cserébe viszont keménynek kell lenned, a becsületet és a méltóságodat mindig meg kell őrizned! Nem hazudhatsz, nem futamodhatsz meg az ellenféltől, nem gyilkolhatsz ártatlanokat! Mindig be kell tartanod az istened által megadott törvényeket - ezek nélkül ugyanis káoszba zuhanna a világ. Ahhoz, hogy Tharr papja lehess, áldozatot kell bemutatnod egy rúnakövénél. Az áldozat a férfias keménység három szimbólumából, egy rézdarabból, egy sallank karomból, és egy fáklyából álljon! Nem lehetsz sötétlelkű gonosz - az ilyenek képtelenek a törvények betartására. A jók viszont túl gyengék, hogy a háború vad törvényei szerint éljenek. Semleges kell, hogy legyen a jellemed! Most pedig indulj, és szerezd meg az áldozati tárgyakat." |
SZENT SZIMBÓLUM Tehát megkaptad az istenedtől a szent szimbólumodat! Ez egy varázserejű tárgy, amelyre gyakran szükséged lehet. Hordhatod nyíltan, a nyakadba akasztva is (KF <szimbólum száma>), ekkor kapod meg a szimbólum által garantált képességeket és így nem tudják tőled ellopni. Ha viszont nem veszed fel, akkor nem fogja ország-világ tudni, hogy milyen vallást követsz, és így elkerülhetsz elég sok kellemetlenséget. Nyíltan hordod vagy sem - a döntés a tiéd. Más vallásúak nem akaszthatják a nyakukba a te szent szimbólumodat, mert égeti a bőrüket. Az első dolog, amire a szimbólumot valószínűleg használni fogod, egy oltár felszentelése az istened számára. Ehhez a H <szimbólum száma> parancsot kell kiadnod, 10 pontért, egy olyan helyen, ahol egy még felszenteletlen (de felépített) oltár van. A felszentelésben részt vesz minden, a helyszínen tartózkodó követője az istennek, ezért ha többen építenek egy oltárt, érdemes akkor kiadni valakinek a H parancsot, ha minden társa már azon a mezőn áll. Ha valaki ennek ellenére lemarad a felszentelésről, és nem akar újabb oltárt építeni, akkor sincs probléma: keresnie kell egy felszentelt oltárt, és ott az imádkozás: IM parancsot kell kiadnia, 30 pontért. Ahhoz azonban, hogy az isten egy ilyen imát a felszentelés helyett elfogadjon, legalább 5 fordulónak el kellett telnie az áldozat bemutatása óta. Még egy tanács: ha lehet, inkább szenteljél, és ne imádkozz, mert az előbbi SOKKAL több előnnyel jár. Ha egy oltárt valaki megrongál, akkor az újjáépítés után ismét felszenteletlen oltár lesz belőle. |
Erő: | 15 (19) | Szint: | 5 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 171 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 129 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 18 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 1/1 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 82/66 | Jellem: | semleges (+15) | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 19 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 128 arany | Kép. pont: | 3 |
Pszi pont: | 8/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1 | ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 2 |
vágófegyverek: | 1 | ütőfegyverek: | 6 | lőfegyverek: | 4 |
dobófegyverek: | 1 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 1 | 3. lopás: | 1 |
4. mászás: | 1 | 5. csapdakészítés: | 1 | 6. csapdaészlelés: | 1 |
7. gyógyítás: | 3 | 8. titkosírás: | 1 | 9. felderítés: | 1 |
10. szörnyidomítás: | 1 | 11. szerencsejáték: | 1 | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 1 | 14. szörnyismeret: | 1 | 15. pszi: | 1 |
16. zárnyitás: | 1 | 17. vadászat: | 3 | 18. bányászat: | 1 |
19. főzés: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, labirintus (23) |
PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK | |||
pszi-ernyő (#64) |
Összsúly: 25.16 kg | Megterheltség: 52% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | madártoll (#112) | 2 | nyílvessző (#108) | |||
1 | rézdarab (#70) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | két kard szimbólum (#144) |