127. forduló, 129. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. márc. 1. 2h:31'
EZ A 858. JÁTÉKHETED, 128. FORDULÓD
859. játékheted kezdete: márc. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,20] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+25 tvp ).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben Zaks Boelnir személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+209 életerő.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+21 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+41 pszi pont.) Megfejed az alpesi tehenet. (+2 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 300.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 305.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 310.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 305.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 295.]

ba 150 nem támadod a 150. szörnyet
BA 150 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

ftv 110 150 felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot a 150. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

ftv 97 150 felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot a 150. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

ftv 97 110 felt. tám/véd. varázslat a 97. varázslatot a 110. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 8 249 felt. lőfegyver haszn. 8 a 249. tárggyal
FLH 8 249 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 11 249 felt. lőfegyver haszn. 11 a 249. tárggyal
Ok, FLH 11 249 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 12 138 felt. lőfegyver haszn. 12 a 138. tárggyal
FLH 12 138 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

flh 15 138 felt. lőfegyver haszn. 15 a 138. tárggyal
Ok, FLH 15 138 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 295.]

fkt 327 10 1 felt. készítesz a 327. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött. [12 pontot használtál fel, van még 283.]

m 4 mozogsz délre
[94,21] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy termikfészket.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy topránypolip!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a topránypolip testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a topránypolip testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy százfogú! {védettsége: 2 szúró, 2 vágó, 6 ütő ellen.}

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy százfogú!

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a százfogú egyik csápját. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a százfogú testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a százfogú bal első lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy púderszikla van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kérődző etra duzzadt tőgyét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A kérődző etra szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

[22 pontot használtál fel, van még 261.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Jól felhergeled magad, mielőtt belépsz a termikfészekbe. Az adrenalin segít a túlélésben. Benn nem találsz mást csak félhomályt és bűzt. Azért alaposan körülnézel, hátha lapul itt valami bebábozódott szörny. A mindenit! Egy bebábozódott burástya királynő támad rád! Hát ez hogyan került ide!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a burástya királynő testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával jól megszúrod a burástya királynő fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a burástya királynő nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a burástya királynő többször is megmar! (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Mielőtt félreugorhatnál, valami golyószerű csusszan beléd. A burástya királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 2 tolmokov-koktélt. A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló csontváz lord támad rád. (ld. enc.) {egyik sebzési módja: 3x 4d8+3.} A mindenit, itt te életveszélyben vagy! Nem is habozol, gyorsan olajra lépsz. Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Egészséged TF-elődött. [8 pontot használtál fel, van még 253.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[94,22] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Az Ottomár hegység lábainál jársz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Találsz egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Nikolausz, a Tudós lábát masszírozza. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy mély szakadék van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. {támadása: 7.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a mélységi grittang farkát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a mélységi grittang száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 73, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,23] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Észreveszel egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy világítótornyot.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet egy csenevész, de erős bokorhoz, azután lassan és erősen kapaszkodva lemászol. Elővigyázatosan bemászol a jókora barlangnyíláson. Óvatosan megkezded a veszélyes hely felderítését. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy mosolygó rettenet!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a mosolygó rettenet jobb oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mosolygó rettenet nyakát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a mosolygó rettenet fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. Csápjával megérint a mosolygó rettenet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy mosolygó rettenet! {védettsége: 8 szúró, 12 vágó, 20 ütő ellen.}

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a mosolygó rettenet testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mosolygó rettenet fejét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mosolygó rettenet ragyás testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A mosolygó rettenet feléd harap, de sikertelenül. A mosolygó rettenet csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mosolygó rettenet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy ragyás burástya! {támadása: 14.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a ragyás burástya bal csápját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Most már egész jól látsz. És nicsak, a földön találsz 12 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő fémbontó szójer mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 11 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fémbontó szójer bal hátsó lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer jobb hátsó lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstshuriken felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [94,24] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kőszáli disznó. {védettsége: 3 szúró, 3 vágó, 6 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kőszáli disznó bal oldalát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 16, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " KOBUDERA társaim! A kí vezesse öklünket Pumpa ellen! - Kobuder Master. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sziklafészket. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff nyakát. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a fekete griff testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fekete griff ébenfekete testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. Vashegyű lándzsával megdöföd a fekete griff nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a fekete griff bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A fekete griff feléd csap csőrével, de sikertelenül. A fekete griff még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Varázstárgyad még egy szörnyet haragít rád. Egy fekete griff! {védettsége: 24 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Pár lövedéked átjárja a fekete griff jobb szárnyát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a fekete griff fejét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a fekete griff bal szárnyát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a fekete griff csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a fekete griff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 551 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy griffőniksz! {védettsége: 16 szúró, 10 vágó, 16 ütő ellen.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a griffőniksz tollas testét. (3 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a griffőniksz testét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a griffőniksz tollas testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A griffőniksz belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 pirkitet. 458 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 1 grifftojást. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy asztrális vortexet. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy kolostor (558. épület.). Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. [70 pontot használtál fel, van még 183.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[95,24] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy elhagyott bányát. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy mély szakadék van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadtroll. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a vadtroll jobb lábát. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a vadtroll testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vadtroll bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmaival a vadtroll megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-10 életpont). A vadtroll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő drasmólyom mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 1d6+1.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja a drasmólyom testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a drasmólyom csőrével. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 180 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Továbbmész...) [96,24] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Találsz egy elhagyott bányát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót.
(Feltételes mászás:) Gyorsan leereszkedsz a bányajáratot indító mélyedésbe. A különleges fényben körülnézel. A járatok az omladozás határán, rég nem járt már erre senki sem. De várjunk csak! Ott mintha mozdulna valami a félhomályban! Ez egy fémbontó szójer!

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 6 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször kegyetlenül megütöd a fémbontó szójer testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő bányászcsákány felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Relikviád felpulzál, egy szörny ugrik elő egy sötét sarokból! Ez egy fémbontó szójer! {egyik sebzési módja: 3x 1d10+2.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer farkát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a fémbontó szójer jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a fémbontó szójer farkát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő drótszőr felszínére. Iszonyodva látod, hogy a tárgy szétfolyik! A lény felnyalja a finom csemegét. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az ásót, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Ez egy hegymélyi lidérc! (ld. enc.) {támadása: 25.}

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 41 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegymélyi lidérc testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény elbűvölően rád mosolyog! Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a hegymélyi lidérc fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. (ld. enc.) 1 802 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Rövid keresés után végre megtalálod a kincset, 64 aranyat. A távolból dübörgést hallasz. Hűha, lehet, hogy beomlik az egész járat? Rohanni kezdesz a kijárat felé, a nyomodban a morajlással, talpad alatt remeg a talaj, a plafonról kövek hullanak alá, de végül eléred a bejáratot. Felmászol gyorsan, a felfelé törő gomolygó porfelhőbe burkolózva érsz a felszínre. Huh, ezt épphogy megúsztad! Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy emberevő lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az emberevő jobb karját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az emberevő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [96,23] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy termikfészket. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy barátság szent tüzét. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy rúnakő van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy olvasztókemence van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [72 pontot használtál fel, van még 111.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nagy levegőt véve lépsz be a termikfészekbe. Benn bűzös, áporodott a levegő, ahogy vártad. Elővigyázatosan körbenézel. Nocsak, egy mészárlásra kiszemelt áldozat! Hiszen ez egy félig-termik harci mágus!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Tüzet köpsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 121 életpontot vesztettél. Hányni kezdesz (-11 támadás). Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a harci mágus testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a harci mágus bal karját. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a harci mágus nyakát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A harci mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 15 életpontot vesztettél. A harci mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. A harci mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 801 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 220, sebződés: 169, gyógyulás: 0, összesen: -169 ÉP}

A földön tárgyat pillantasz meg. Gyorsan felmarkolsz 2 quwarg tojást. (ld. enc.) Zajt hallasz magad mögött. Megpördülsz, és egy félig bebábozódott lényt pillantasz meg. Ez egy már félig termikké változott velociraptor.

Tüzet lehelsz az ellenfeledre. 44 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor vastag bőrét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a velociraptor testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 686 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 3 sámán gyógykenőcsöt találtál. A sarokban valami mozdul, és rád támad. Hiszen ez egy termiknyálkás varkaudar bajnok!

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 12 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vörösen izzó szemű csontváz-herceg lép be a látóteredbe. Kezében élesre köszörült kaszát tart. - Nem, nem lehet - mondogatod magadban - lehetetlen, hogy maga a halál jött értem... - Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a varkaudar bajnok bal oldalát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöföd a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a varkaudar bajnok sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A varkaudar bajnok egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 077 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 55, gyógyulás: 0, összesen: -55 ÉP}

Valami csillog a földön. Nyilván a bebábozódó szörny hagyta el, 3 sáfrányport találtál. Egyelőre csak néma csend és hullaszag. Aztán hirtelen rád szakad, na nem az ég, csak egy félig bebábozódott alak. Ez egy fertőzött ryuku futárbérenc!

Kitátod a szádat, és lehelsz. 39 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vasérc. 2 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Na, mégse jöttél potyára erre a rémes helyre. Valami kincsre bukkansz, el is rakod gyorsan, 2 csontpálcát találtál.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+78 életerő.) A félhomályban igen csak meresztened kell a szemed, hogy láss valamit. Nem is a látásod, mint inkább a hatodik érzéked figyelmeztet a veszélyre, amikor egy termikké alakuló velociraptor támad rád. {max. életpontja: 151-170.}

Kitátod a szádat, és lehelsz. 20 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor bal lábát. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a velociraptor testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor megpöccinted a velociraptor testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) A velociraptor néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Mágusölővel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a velociraptor bal lábát. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a velociraptor testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A velociraptor csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 3 732 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Hohó, van itt egy manaszilánk is!
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+80 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Bár mintha láttál volna még a fészekben további bábokat, teljesen kimerültél, nem tudsz tovább harcolni, visszavonulsz. Egészséged TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 11.]

h 396 használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 11.]

szk 365 keresed a 365. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy troll ritualistát. [0 pontot használtál fel, van még 11.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 8.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (99,26) (94,24) (95,21) (93,20) (98,24) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Iszol a vizestömlőből. Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 269 pontot. A következő körben tehát 277 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


CSONTVÁZ LORD (177. SZÖRNY)
A csontváz lordok hajdan büszke és nagy hatalmú harcosok voltak. A csatamezőn hűbéreseik ezrei engedelmeskedtek minden parancsuknak. Azonban elvakultságukban és hatalomvágyukban ezek a lordok elkövettek egy nagy hibát: sötét, nem evilági erőkkel szövetkeztek, hogy hatalmukat még tovább növelhessék. A hatalomért pedig mindig nagy árat kell fizetni, kinek előbb, kinek utóbb: A csontváz lordok haláluk után ebbe az iszonytató, örökkön-örökké tartó élőholt létbe lettek kényszerítve, miközben nevenincs sötét hatalmak homályos céljait kell szolgálniuk. A csontváz lordok megőrizték életükből komoly harci tapasztalatukat, és ez most párosult a mágikus létükből adódó természetfölötti képességekkel. [Különös fegyverük (amely halálukkor porrá omlik) érintésével egészséged permanensen csökkenhet (ha nincs rajtad tulajdonságpajzs) ezért csak FT-vel fogod megtámadni!] Kétségtelen, hogy egy csontváz lord hihetetlenül kemény ellenfél, bármilyen fegyverrel is igen nehéz rajta sebet ejteni, bár talán legnagyobb esélyed még az ütőfegyverrel van.

HEGYMÉLYI LIDÉRC (7084. SZÖRNY)
A hegyek gyökereinél ismeretlen lények élnek. Vagy talán jobb lenne, ha a "léteznek" szót használnánk, ki tudja? Szerencsére ezekkel a lényekkel normál esetben nem találkozik az egyszerű halandó. Azonban előfordulhat néha, hogy a törpék végtelen mohóságukban túl mélyre ásnak... Ilyenkor a bánya elnéptelenedik, és ismeretlen iszonyat üli meg az üresen kongó járatokat. Ha ilyen helyre tévedsz, és egy, a feneketlen éjszaka sötétjét idéző, de mégis áttetsző jelenés lebeg feléd, felkészülhetsz a legrosszabbra: egy hegymélyi lidércbe botlottál. Valószínűleg harc helyett a futást fogod választani, hiszen a lény érintése a varázserődet lopja, és az nem egy jó dolog.

LIDÉRCESSZENCIA (1074. TÁRGY)
A lidércek legyőzése után általában semmi nem marad ezekből a lényekből, nagy ritkán viszont előfordul, hogy egy kis kupac nyálkaszerű anyagot kaparhatsz össze a földről. Ez a lidérc visszamaradt esszenciája, amit valamikor talán még felhasználhatsz valami nemesebb célra.

QUWARG TOJÁS (360. TÁRGY)
A quwarg bolyban rengeteg kicsinyke tojást találni, azonban néha akad közöttük egy-egy komolyabb méretű is. Hogy ebből vajon mi kelhet ki, azt nincs kedved megtudni, inkább gyorsan kihozod a várból, és reménykedsz, hogy semmi csúfság nem fog belőle kikelni.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 128. fordulód.

Erő: 22 (29) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 34 (38) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 22 (27) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 32 (36) Életpont: 380/194 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (31) Varázspont: 376/227 Pénz: 677 arany Kép. pont: 1
Pszi pont: 113/55
Eddig összesen 1182 szörnyet (25 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 27 589 TP-t kaptál. Jelenleg 576 657 TP-d van. A következő szinthez még 23 343 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, varkaudar hírnök, Tguarkhan.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 13 (+1) vágófegyverek: 20 ütőfegyverek: 21
lőfegyverek: 12 (+1) dobófegyverek: 23

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -10.); bumeráng (#249) (11 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); vas dobónyíl (#189) (18 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
96,23 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 18 3. mászás: 10
4. csapdakészítés: 11 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 35 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 17 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 13
13. pszi: 10 14. vadászat: 5 15. bányászat: 14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot ), ezüstshurikent (#327) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) kisebb tűzlehelet (#110) >> 15. szintű lényekre
kisebb tűzlehelet (#110) >> tetemember (#123) agykorbács (#97) >> nyuhaj karbin (#110)
jégcsóva (#41) >> Pszinapszis (#974) agykorbács (#97) >> fémbontó szójer (#150)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 94. Szerzett pont: 11562. Beállított erő: 0 Összpont: 11562
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 2.

Összsúly: 115.55 kg Megterheltség: 78%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 37 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 2 fekete gyöngy (#99) 1 pirkit (#153)
1 sünmedve tüske (#14) 1 szögletes kő (#17) 28 tüske (#22)
1 ubuk tüske (#131) 1 varázskő (#305) 7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
76 arany (#50) 2 csontpálca (#329) 1 grifftojás (#179)
12 kaja (#2) 1 lidércesszencia (#1074) 4 madártoll (#112)
1 manaszilánk (#2686) 2 quwarg tojás (#360) 2 raptor karom (#281)
1 sáfránypor (#211) 3 sámán gyógykenőcs (#1139) 3 spiritusz (#170)
2 tolmokov-koktél (#351) 1 ubuk dobónyíl (#138) 6 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97
19
20
21
22
23
24
25
(94,21) mély kút (#93), Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 31. jellempróba, termikfészek (#2685), topránypolip (#86), százfogú (#53), kérődző etra (#368), burástya királynő (#759)
(94,22) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 36. jellempróba, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), mélységi grittangok (#103)
(94,23) mély szakadék (#154), világítótorony (#156), mosolygó rettenet (#97), ragyás burástya (#111), érclelőhely, fémbontó szójer (#150)
(94,24) kőszáli disznók (#34), kolostor (#558), sziklafészek (#167), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), fekete griff (#107), griffőniksz (#106)
(95,24) vadtrollok (#70), drasmólyom (#60)
(96,23) világítótorony (#156), termikfészek (#2685), harci mágus (#265), velociraptor (#161), varkaudar bajnok (#190), ryuku futárbérenc (#765)
(96,24) elhagyott bánya (#1685), vaskohó (#155), fémbontó szójer (#150), hegymélyi lidérc (#7084), érclelőhely, emberevő (#119)

Üzenet küldése a karakternek