120. forduló, 122. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 21. 9h:05'
EZ A 153. JÁTÉKHETED, 121. FORDULÓD
154. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,-31] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Az 1. napon összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy che-vállszalagot, egy díszes fegyvertokot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy lajstrom medált, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy örök. csillagkövét, egy réztornyot, egy rinóbőr övet, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot és egy zinthurgirtó éremet visel. Ruházatát egy magnetikus praglonc trófea, egy ében hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: A viharfellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy szőrös azuka a hátasa. Málhásállata egy csillagapród. Tisztán érzed auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Noar Amaron. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, göndör hajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfival. Fekete a bőre. Raia nagyhatalmú főpapja. Sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruhát, jobb napokat látott, dísztelen acélsisakot és egy fekete köpönyeget visel. Fegyverein nem csak a temérdek használat, de a gondoskodás is meglátszik. Harcokban megedződött arcát réginek tűnő forradások borítják. Rangja a Kompániában: hadúr. Ruházatát egy quwarg ölész trófea, egy quwarg gigász trófea és egy quwarg b.háborító trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Hátasa egy idomított mutáns pók. Auráját érzékelve máris tudod, visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó. Mogorván egymásra bámultok. Azért harcra nem fog sor kerülni. Továbbmész.
Az 1. napon találkozol egy fekete, kontyos hajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre kreolszínű. Tharr hűséges követője. Egy két kard szimbólumot, egy örökkéval.kristályát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar páncélt és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy Quirov trófea, egy kérődző etra trófea és egy bíbor szulfagor trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Haláltánc. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+7 életerő.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+3 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 263.]

h 1 655 10 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 263.]

p 71 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 1 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 248. Kapsz 2 VP-t.]

p 74 70 használod a 74. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a molekulaátrendezés pszi képességet. A varázslat nem járt sikerrel: nem tudtad a paraméterként megadott ércet a rendelkezésedre álló anyagok egyikéből sem előállítani. [-0 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 243. Kapsz 1 VP-t.]

p 74 85 használod a 74. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Elcsattintod a molekulaátrendezés pszi képességet. Sikerrel jártál! Átstruktúrálva 1 rézdarab molekuláit, előállítottál 1 óndarabot. [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 238. Kapsz 1 VP-t.]

ee 1553 21 201 eladod az 1553. tárgyat a 21. tárgyat a 201. tárgyat
Eladtál 1 méregfogat. 240 aranyat kaptál.
Eladtál 5 ormánygőte csontot. 15 aranyat kaptál.
Eladtál 3 gyíkfüvet. 3 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 238.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ezüsthegyű nyilat. (ld. enc.) 76 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 226. Kapsz 2 VP-t.]

f 326 kísérletezel a 326. tárggyal
Kísérletezni kezdesz. Ki tudja, talán még valami használhatót is ki tudsz fundálni! Hosszú idő telik el... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz ezüsthegyű lándzsát. (ld. enc.) 110 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 214. Kapsz 2 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[71,-31] A síkságot ritka erdő váltja fel. Ez Hrók erdejének a széle. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy khór darázs közeledik. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a khór darázs bal szárnyát. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a khór darázs csíkos potrohát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [70,-31] Fák, mindenütt csak fák. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A feléd közeledő manaelementál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a manaelementál testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}

Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a khór darázs bal első lábát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a khór darázs a farkával, de elhibázta! A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 572 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [69,-31] Az erdőt dombvidék váltja fel. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 39 pontot kell rákölteni.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy rambó bogár vigyorog kajánul. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Úgy gondolod, hogy a közeledő mélységi grittang nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [35 pontot használtál fel, van még 179. Kapsz 7 VP-t.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve gondolatolvasás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet! 3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban. [30 pontot használtál fel, van még 149. Kapsz 2 VP-t.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[70,-30] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]
(Feltételes támadás:) Egy piromenyét! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a piromenyét bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [71,-30] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ovimon-bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték. Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ne várja senki tőled, hogy az agyoncsapáson kívül máskor foglalkozz egy ilyen undorító jószággal. "A tudománynak fejlődnie kell!" - mondod, miközben a kis gnómot fejjel előre belenyomod a görénylyukba. Sikít a szerencsétlen, dehát ő akart megismerkedni vele. Te fülig érő szájjal indulsz tovább és csak arra gondolsz, hol lehetne kezet mosni. (+2 gonoszság.)
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy tetemember. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 101.]

rm 127 395 rombolsz a 127. tárggyal a 395. tárgyat
Szétvágod, szétcsapdosod a növényt! Ez se hajt több bimbót. Ezen a mezőn megszűnt az álomvirág. Gaztetted jutalmaként materializálódik nálad egy főnixtoll. [15 pontot használtál fel, van még 86.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[72,-30] Lakott területre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Látsz egy villát. (no:2. építését magenta Jade kezdte, eddig 5600 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával kilukasztod az útonálló jobb lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [73,-29] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót.
(Feltételes foglyul ejtés:) Valahol a közelben egy emberevő van - állapítod meg a nyomokból. Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. Nagy zajt csapva rohanni kezdesz a csapdád felé. Előbukkan a szörny is, előtted rohanva. Csak sikerüljön! Egy pillanat múlva az emberevő pontosan odalép, ahol a gödör van, és belezuhan a csapdába! Miután gondoskodsz róla, hogy a lény ne tudjon lelépni, óvatosan, új fogásod minden mozdulatát figyelve kezded vizsgálgatni. Úgy véled, hogy megfelelő idomítással hasznos segítőtárssá válhat ez a lény építkezések esetén. Ideje menni! [23 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [74,-29] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal tudod, hogy egy nyuhaj karbin volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Eme sziklabércen alapította a hét bátor harcos a Vad Horda nevű törzset. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy törpe bányát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy csillezsályát. Látsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. [50 pontot használtál fel, van még 36.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[75,-29] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt világítótornyot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot!

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [76,-29] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 rézdarabot! Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [34 pontot használtál fel, van még 2.]

* 1. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 2.]

* 2. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [2 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl az emberevő. 2 kaját fal föl a hegyi szamár. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 262 pontot. A következő körben tehát 257 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

EZÜSTHEGYŰ NYÍL (323. TÁRGY)
Az ezüsthegyű nyíl elkészítéséhez egy ezüstdarab, egy olvasztókemence és egy madártoll szükséges, és a KT 323 paranccsal történik, 10 TVP árán. E nyílvessző sebzése mindössze 2d5+2, és aránylag könnyen kicsorbul, de használata mindenképpen ajánlott olyan lények esetén, amelyeket más fegyverrel nem lehet megsebezni. (A nyilat automatikusan használni is fogod ilyen lények ellen, ha az FLH 997 323 parancsot kiadod). Az ezüsthegyű nyíl kilövéséhez hosszú íj szükséges.

EZÜSTHEGYŰ LÁNDZSA (324. TÁRGY)
Az ezüsthegyű lándzsa az ezüsttőrnél jóval hatékonyabb, bizonyos mágikus lények megsebzésére alkalmas fegyver. Természetesen csak a hegyét kell ezüstből készíteni - ehhez négy ezüstdarab szükséges - a nyeléhez bőven elegendő egy bot. A lándzsa hegyének kikalapálásához természetesen szükség van egy olvasztókemencére, és a KT 324 parancs kiadására, 40 TVP-ért. Ennek a szúrófegyvernek a sebzése 3d6.

GONDOLATOLVASÁS (8. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat lehetővé teszi, hogy bizonyos mértékig beleláss más kalandozók agyába. Különösen a más kalandozók iránt érzett gyűlölködő és alattomos gondolatokat (ezek a legerőteljesebbek) tudod fogni. A varázslat egy fordulón keresztül tart, és minden kalandornál, akivel találkozol, van esély (minél gyengébb a másik mentális ellenállása, annál nagyobb), hogy megtudod egy vagy több feltételes lopás vagy támadás parancsát, amit fajra vagy játékosra adott ki. Az, hogy hány parancsot tudsz kifürkészni, függ attól, hogy milyen rég óta vagy istened követője. Elmondása 9 VP-be kerül.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 121. fordulód.

Erő: 21 (29) Szint: 17 Merészség: 7/4 Magasság: 252 cm
IQ: 22 (25) Támadás: 29 (30) Agresszió: 3 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 14 (20) Védekezés: 33 (36) Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 21 (24) Életpont: 325/344 Jellem: gonosz (184) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 172/172 Pénz: 4188 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 17/12 Pszi pont: 63/10
Eddig összesen 763 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 807 TP-t kaptál. Jelenleg 213 899 TP-d van. A következő szinthez még 46 101 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 20/6 (+6%) vágófegyverek: 15/5 (+7%)
ütőfegyverek: 16/44 lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 16/62 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
76,61 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/75 (+24%) 2. nyomkövetés: 21/37 (+45%) 3. mászás: 6/51
4. csapdakészítés: 25/8 (+21%) 5. csapdaészlelés: 1/37 6. gyógyítás: 10/40
7. felderítés: 3/99 8. szörnyidomítás: 8/31 9. teológia: 12/70 (+8%)
10. taumaturgia: 10/48 11. zene: 1/10 12. szörnyismeret: 10/8
13. pszi: 9/83 (+33%) 14. zárnyitás: 1/43 15. vadászat: 2/86
16. bányászat: 20/40 (+54%) 17. testépítés: 5/15 (+2%) 18. főzés: 3/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
trollfa (#80), piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), alpesi tehén (#91), trikornis (#104), szürke rinocérosz (#346), kőevő (#62), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
szárazság (#48, 6 VP) puha ütés (#60, 18 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (1) felejtés (#68) (2) vámpirizáció (#1) (5,15) áldomás (#6) (10,15)
hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
puha ütés (#60) >> troll (#5) puha ütés (#60) >> kobudera (#8)
méregfelhő (#37) >> elf (#2) méregfelhő (#37) >> ember (#1)
puha ütés (#60) >> törpe (#3) méregfelhő (#37) >> árnymanó (#4)
mágiatörés (#35) >> sötét gnóm (#132)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
emberevő (#119) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Öld meg valamelyik gnóm boltost az egyik városban.

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1393), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1082 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 97.91 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 55 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyíkfű (#201) 5 kaja (#2) 3 liumbe hajtás (#655)
1 méregfog (#1553) 5 ormánygőte csont (#21) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
258 arany (#50) 2 darázsszárny (#652) 1 főnixtoll (#563)
1 óndarab (#85) 2 pirkit (#153) 5 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75 76 77
-32
-31
-30
-29
-28
(69,-31) olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(70,-31) manaelementál (#290), khór darázs (#348)
(70,-30) Raia oltár, 39. jellempróba, piromenyét (#99)
(71,-31) khór darázs (#348)
(71,-30) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba, tetemember (#123)
(72,-31) Fehér Bérc Plaza (#669), bank (#697), kvazár kohó (#755)
(72,-30) főutca (#399), oltár, ház (#400), útonálló (#130)
(73,-29) Fairlight oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), emberevő (#119)
(74,-29) nyuhaj karbin (#110), törpe bánya (#435), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), világítótorony (#156)
(75,-29) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, világítótorony (#156), vaskohó (#155), érclelőhely
(76,-29) Fairlight oltár, vaskohó (#155), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek