11. forduló, 13. forduló, Marion összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. márc. 31. 9h:14'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 12. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX

MARION KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-31,74] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Chara-din hűséges követője. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy Eldereth kristályt, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy szutykos remák trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy homokféreg a hátasa. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, sötét, akárcsak a lelke. Nem látszik valami barátságosnak. Otthagyod a másik kalandozót.
Találkozol egy piros csíkos trikós, kalapos, piros szemű férfival. Bőre ragyás. Kezei hosszú fémkarmokban végződnek. Bemutatkoztok egymásnak. Kiderül, hogy őt Freddick Krügericknek hívják. Ezzel kacagva rád rohan. Közben megjegyzi, hogy itt neki nem árthatsz. Tárgyilagosan közlöd vele, hogy már otthon is rendszeresen nézted a helyi telemágikus fényadást, és hogy ő kedvenc karaktered volt. Természetesen láttad a sorozat utolsó részét is, ahol elpusztították, tehát most ő az, akinek nincs esélye. Freddick ijedt képet vág, aztán elinal. Mosolyogva ébredsz fel a kellemes álomból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+4 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 101 219 elfogod a 101. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 85 219 elfogod a 85. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 34 219 elfogod a 34. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 65 219 elfogod a 65. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 73 219 elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

fog 74 219 elfogod a 74. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

m 4 mozogsz délre
[-31,75] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. "
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [10 pontot használtál fel, van még 144.]

pki 130 kiveszel a bankból 130 aranyat
Kiveszel a bankból 130 aranyat. A számládon van még 3850 arany. [0 pontot használtál fel, van még 144.]

m 2 mozogsz keletre
[-30,75] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a rövid íjjal. Elrepül 1 nyílvessző. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőkalapáccsal meghorzsolod az orgyilkos fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Találkozol egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas troll férfival. Bőre színe zöld. Chara-din hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy káosz szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Mentális auráját felismered, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni! Nem látszik valami barátságosnak. Továbbmész.
Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [10 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 70 1 megveszed a 70. tárgyat 1
Vásároltál 1 rézdarabot. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 128 1 megveszed a 128. tárgyat 1
Vásároltál 1 sallank karmot. 4 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 36 1 megveszed a 36. tárgyat 1
Vásároltál 1 fáklyát. 1 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

ve 112 10 megveszed a 112. tárgyat 10
Vásároltál 10 madártollat. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 134.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[-31,75] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy orgyilkos. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+10.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A rövid íjjal célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Nem találtad el. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod az orgyilkos fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az orgyilkos fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Oopssz, ez mellément! Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+10 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Végre találtál egy hatalmas parasztpáfrányt! A legendás Aranysárkány gyógyfű! Bár még soha nem láttál ilyet, ösztönösen megérzed, hogy hogyan használhatod gyógyerejét. Óvatosan leszakítasz néhány levelet, és leülsz. A levél rágcsálása közben elgondolkozol, miként lehetne a homlokodra tetoválni egy jól látható parasztpáfrányt. Sajnos semmi nem jut az eszedbe, ám a növény gyógyereje ennek ellenére működik. (+9 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "

(Továbbmész...) [-32,75] Továbbmész a város utcáján. Magasan fölötted egy ónix piramis lebeg! Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy orgyilkos lehet. {támadása: 10.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a rövid íjjal célba találj. Elrepül 1 nyílvessző. Becsapódva, megdöfi az orgyilkos testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megbököd az orgyilkos jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Kőkalapáccsal súrolod az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%} A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+11 életerő.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " ÁRNYMENŐK - Egy biztos befektetés. Kell ennél több?! " Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (576. épület.).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [128 pontot használtál fel, van még 6.]

al 70 128 36 áldozol: a 70. tárgyat a 128. tárgyat a 36. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

e 30 élelemszerzés 6 pontért
Well, úgy tűnik, most nem volt szerencséd. Lehet, hogy a terület kajapotenciálja nagyon alacsony? [6 pontot használtál fel, van még 0.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 573 5 bemész az 573. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 13, 12, 21.
Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 149 pontot. A következő körben tehát 149 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Ez a 12. fordulód.

Erő: 15 (17) Szint: 4 Merészség: 8/5 Magasság: 171 cm
IQ: 16 Támadás: 3 Agresszió: 4 Testsúly: 129 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 18 Menekülés: 40 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 13 Életpont: 77/46 Jellem: semleges (+15) Tul. pont: 2
Szerencse: 19 Varázspont: 0/0 Pénz: 128 arany Kép. pont: 2
Pszi pont: 8/2
Eddig összesen 6 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 379 TP-d van. A következő szinthez még 121 TP szükséges. Trófeád: útonálló. A 12. fordulódban 3850 arany került a bankszámládra. 3850 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 2
vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 6 lőfegyverek: 4 (+1)
dobófegyverek: 1

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 1 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 3 (+1) 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 1
10. szörnyidomítás: 1 11. szerencsejáték: 1 12. versengés: 1
13. zene: 1 14. szörnyismeret: 1 15. pszi: 1
16. zárnyitás: 1 17. vadászat: 3 18. bányászat: 1
19. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot )
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219), sullárt (#101) fedett veremmel (#219), gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), kőszáli disznót (#34) fedett veremmel (#219), goldugart (#65) fedett veremmel (#219), garokkot (#73) fedett veremmel (#219), tintacsigát (#74) fedett veremmel (#219)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

Összsúly: 26.12 kg Megterheltség: 59%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 118 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 2 nyílvessző (#108)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
103 arany (#50) 1 fáklya (#36) 10 madártoll (#112)
1 rézdarab (#70) 1 sallank karom (#128)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(-32,75) orgyilkos (#131), jósda (#576)
(-31,74) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598)
(-31,75) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), orgyilkos (#131)
(-30,75) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), orgyilkos (#131), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek