117. forduló, 119. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. febr. 10. 4h:09'
EZ A 855. JÁTÉKHETED, 118. FORDULÓD
856. játékheted kezdete: febr. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 28 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,19] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, göndör hajú, piros szemű gnóm férfival. Kecskeszakálla és harcsabajsza van. Bőre teljesen fehér! Chara-din tanítványa. Egy angyalok gyűrűjét, egy arany morfjelvényt, egy beholderfej medált, egy drakolder gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy káosz szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy kreiton fókuszt, egy medvebőr övet, egy mentát koronát, egy mind. igazgyöngyét, egy moa csiptetőt, egy purifikátor övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy tűztagadót, egy varkaudar szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy Korrum Nert trófea, egy északi tűzsárkány trófea és egy kisebb quwarg isten trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy éjsötét vortexpálcát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy szőrös azuka a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Desmodus. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
Az 1. napon összefutsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! {ereje: 22.} Auráját érzékelve máris tudod, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az 1. napon összefutsz egy vörös, hosszú hajú, kék szemű törpe nővel. A bőre kreolszínű. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: hadúr. Felszerelését egy Dakotuka trófea, egy nerub törzsfő trófea és egy yeti matróna trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Egy tangi óriásféreg a hátasa. {max. életpontja: 3882.} Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Yelina Warwick. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott.
A 2. napon megintcsak találkozol Selymes Salinával. {max. varázspontja: 405; max. pszije: 0.} Tisztán érzed auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon újból összefutsz Süppeddel. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! (ld. enc.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Megfejed az alpesi tehenet. (+3 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ork bérgyilász nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 316.]

ftv 33 158 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 158. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

ftv 31 10013 felt. tám/véd. varázslat a 31. varázslatot 13. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 397 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat
Felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

kf 1697 kézbeveszed/felveszed az 1697. tárgyat
A válladra helyezed a boszorkánykendőt. [0 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 3 20 fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 ügyesség.) [20 pontot használtál fel, van még 296.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

fkt 17 5 1 felt. készítesz a 17. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ve 14 15 megveszed a 14. tárgyat 15
Vásároltál 15 sünmedve tüskét. 30 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ee 343 64 96 eladod a 343. tárgyat a 64. tárgyat a 96. tárgyat
Eladtál 10 rézgolyót. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 1 csontszablyát. 2 aranyat kaptál.
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 296.]

ee 304 103 331 eladod a 304. tárgyat a 103. tárgyat a 331. tárgyat
Eladtál 4 kőszemet. 20 aranyat kaptál.
Eladtál 2 magszim belet. 10 aranyat kaptál.
Eladtál 2 mutáns csontot. 8 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 296.]

ee 70 151 172 eladod a 70. tárgyat a 151. tárgyat a 172. tárgyat
Eladtál 5 rézdarabot. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 3 szvó-ektoplazmát. 30 aranyat kaptál.
Eladtál 6 téfea-agyat. 48 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 296.]

ve 152 8 megveszed a 152. tárgyat 8
Vásároltál 8 vasércet. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

fkt 189 16 felt. készítesz a 189. tárgyat (16 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

ve 249 2 megveszed a 249. tárgyat 2
Vásároltál 2 bumerángot. 16 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 296.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[100,18] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy csodák kútját. Északnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy karmos tankány. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a karmos tankány testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a karmos tankány testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal halálos csapásokat osztva péppé vered a karmos tankány rovarfejét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) A karmos tankány feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Karmával néhányszor a karmos tankány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [101,18] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ragyás burástya lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ragyás burástya jobb karját. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a ragyás burástya farkát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Bronzhegyű lándzsával megdöföd a ragyás burástya fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a ragyás burástya testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 41 tüskét. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 13 ubuk dobónyílat. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [102,18] A bozótos terep dombvidékbe megy át. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy rőtmanó berzerker nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a rőtmanó berzerker testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a rőtmanó berzerker jobb karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 4 vas dobónyilat. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [241 pontot használtál fel, van még 55.]

h 979 használod a 979. tárgyat
Összemorzsolod a sáfránykövet. 100 tevékenységpontot kaptál! [0 pontot használtál fel, van még 155.]

m 5 6 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra
[101,19] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kérődző etra közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a kérődző etra bal hátsó lábát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a kérődző etra testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 918 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy nukleáris cickány. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával megdöfködöd a nukleáris cickány testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány jobb hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 941 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,19] Egy kisebb településhez érkeztél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Ráismersz a lényre. Egy útonálló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az útonálló bal karját. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Oldalt pillantva, meglátsz egy nagyobb monolitot. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Találkozol Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea díszíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. {legmagasabb egyéb szakértelme: csapdakészítés (134).} Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is semleges.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Felefellel. Fairlight apostola. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
[24 pontot használtál fel, van még 131.]

zip 7777 nemes céllal pusztítod a 7777. tárgyat
Szerencsére a monolitot nem védelmezi kalandozó.
A monolitot néhány szörny is védelmezi, őket is el kell pusztítanod! Az első egy varkaudar hírnök. (ld. enc.)

Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök jobb karját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd a varkaudar hírnök jobb vállát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 57 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Purifikálódsz. (+3 jóság.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis orgoró trófeát, és kiszedsz egy varkaudar hírnök trófeát. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

A szörny nem volt egyedül! Társa, egy varkaudar hírnök rád veti magát. {egyik sebzési módja: 1x 4d9+3.}

Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök izmos felkarját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Meglengetve a Mallon botját a másikra ugrasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhány helyen meghorzsolod a varkaudar hírnök testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Farkával végigüt a varkaudar hírnök a hátadon. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a varkaudar hírnök meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Mallon botjával többször eltalálod a varkaudar hírnök bal lábát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a varkaudar hírnök izmos felkarját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 007 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

A szörny nem volt egyedül! Társa, egy áeratikus hasnyák rád veti magát. (ld. enc.)

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 15 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Meglengetve a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor súrolod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Siralmas támadást intéz farkával az áeratikus hasnyák, épp csak megsuhint. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 15 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Ryuku szablyával felnyitod az áeratikus hasnyák jobb vállát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd az áeratikus hasnyák testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 14 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az áeratikus hasnyák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. Elhajítod a vacak dehidrátor trófeát, és kiszedsz egy áeratikus hasnyák trófeát. 1 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kifinomult érzékeid segítségével kiválasztod azt a helyet, ahol a legerősebb a földsugárzás. Karodon egy kis bemetszést csinálsz, hogy az áttranszformált sugárzást minél hatékonyabban használhasd fel életenergiád növelésére. Még a nagyanyádnak sem sikerült soha ilyen jól ez a művelet. (+53 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Miután sikeresen megtörted a támadókat, hozzálátsz, hogy a monolitot rombold. Becslésed szerint még 597 ilyen rombolás, és a monolitból semmi sem marad. Egészséged TF-elődött. [140 pontot használtál fel, van még -9.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

be 2685 bemész a 2685. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

m 3 mozogsz délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku légióst. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még -9.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még -12.]
Keresel egy magaslatot, ahonnét beláthatod az egész környéket. A következő koordinátákon látsz termik fészket: (101,16) (97,22) (100,18) (101,20) (97,21) Ezeket érdemes lesz a következő fordulóban felkeresned, mert később esélyes, hogy a bábok kikelnek!
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Valami mozgolódik a hasadban. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mélységi grittang. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -12 pontod maradt, ebből a következő körre -12 pontot vihetsz át. Kapsz még 259 pontot. A következő körben tehát 247 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANYPIKKELY (415. TÁRGY)
"Gyönyörű." Ez az első szó, amely eszedbe jut, ahogy kezedbe fogod, és közelebbről is szemügyre veszed ezt a színaranyból készült tenyérnyi sárkánypikkelyt. És milyen kellemesen, simogatóan meleg! A felületére vésett sárkány olyan élethű, hogy szinte várod, hogy megmozduljon. Elolvasod a hátára írt rejtélyes szöveget is: "Párosan jó élni. Ne aggódj, nemsokára kerül másik." Vajon mit jelenthet? Mikor beleakadt a kezed, még el akartad dobni, mint fölösleges, értéktelen holmit, most viszont elviselhetetlennek érzed már a gondolatát is, hogy valami baja essen. Gondosan bebugyolálva visszadugod a zsákod mélyére, és miközben továbbindulsz, jólesően figyeled az egész belsődben szétáradó meleget. [Megjegyzés: az aranypikkelynek nincs hatása a semleges kalandozókra, valamint azokra, akik épphogy jók ill. gonoszak (azaz csak néhány jellempontjuk van).]

VARKAUDAR HÍRNÖK (686. SZÖRNY)
Ha megpillantasz egy varkaudart remákháton szélsebesen közlekedni, akkor az nagy valószínűséggel az egyik varkaudar táborból tart éppen a másikba, hogy értékes híreket szállítson az ott élő fajtársai számára. Legalábbis a varkaudar hírnököknek ezek a külső ismertetőjegyei. Persze az is előfordulhat, hogy egyes hírnökök inkább bíznak a lábuk gyorsaságában, mint a remákok bizonytalan sebességében. Egy biztos: felesleges időpazarlás lenne utána rohannod, józan érveléssel képtelen lennél rábírni, hogy adja át neked az általa hordozott látógömböket vagy egyéb iratokat, merthogy te is borzasztóan kíváncsi vagy a részletekre. Ha azonban a véletlen úgy hozza, hogy nem csak a távolban elsuhanva pillantasz meg egy ilyen fontos tisztséget betöltő varkaudart, bizonyára rá tudod beszélni a veled való együttműködésre, ha máshogy nem, hát fegyvered élével kényszerítve.

ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 118. fordulód.

Erő: 21 (26) Szint: 18 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 32 (34) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 21 (24) Védekezés: 30 Menekülés: 30 % Életkor: 38/38 év
Egészség: 21 (23) Életpont: 317/160 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 24 (29) Varázspont: 268/46 Pénz: 731 arany Kép. pont: 11
Eddig összesen 994 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 753 TP-t kaptál. Jelenleg 335 380 TP-d van. A következő szinthez még 4 620 TP szükséges. Trófeáid: harci mágus, varkaudar hírnök, áeratikus hasnyák.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 19 ütőfegyverek: 20
lőfegyverek: 10 dobófegyverek: * 21

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -7.); bumeráng (#249) (8 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
99,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108
Feltételes varázskő használat: 40 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 182 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 14 2. nyomkövetés: 17 3. mászás: 9
4. csapdakészítés: 10 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 23 (+1)
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 3
10. taumaturgia: 15 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 12
13. vadászat: 5 14. bányászat: 13

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 50 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 16 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 16 darabot, csak egyszer)
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), nyuhaj karbin (#110)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990), Pszinapszis (#974), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
9. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tompítás (#40), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111) lángcsóva (#31) >> tetemember (#123)
lángcsóva (#31) >> nyuhaj karbin (#110) jégcsóva (#41) >> pszi elementál (#221)
jégcsóva (#41) >> 17. szintű lényekre izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 7, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka (#32) >> tetemember (#123)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52.

HŐSTETTEID
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás
Megölt szörnyek: 25. Szerzett pont: 2644. Beállított erő: 0 Összpont: 2644
Sötét kor statisztikák
Karakter csaták: 0. Monolit rombolás: 1.

Összsúly: 102.90 kg Megterheltség: 72%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 csontszablya (#64) 2 kaja (#2)
4 kőszem (#304) 17 madártoll (#112) 2 magszim bél (#103)
2 mutáns csont (#331) 14 pirkit (#153) 2 púderkő (#119)
5 rézdarab (#70) 10 rézgolyó (#343) 1 sáfránykő (#979)
3 szvó-ektoplazma (#151) 6 téfea-agy (#172) 13 ubuk tüske (#131)
8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 orgyilkos tőr (#225)
4 spiritusz (#170) 2 sünmedve tüske (#14) 2 szögletes kő (#17)
1 tankány karom (#237) 37 tüske (#22) 13 ubuk dobónyíl (#138)
4 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103
17
18
19
20
(99,19) fegyverbolt (#567), vegyesbolt (#568), orgyilkos (#131), nagyobb monolit (#2783), Selymes Salina (6119. kalandozó), Süpped (6120. kalandozó), Felefel (6121. kalandozó), varkaudar hírnök (#686), áeratikus hasnyák (#243)
(100,18) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, 43. jellempróba, karmos tankány (#137)
(100,19) oltár, útonálló (#130)
(101,18) ragyás burástya (#111), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár
(101,19) gumifa (#38), oltár, kérődző etra (#368), nukleáris cickány (#155)
(102,18) rőtmanó berzerker (#369), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek