110. forduló, 112. forduló, Mumus összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. júl. 14. 9h:11'
EZ A 152. JÁTÉKHETED, 111. FORDULÓD
153. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX

MUMUS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,-35] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+2 tvp ). Varázserőd regenerálódik. (+18 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+11 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy mutáns pók nyomára bukkansz. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mutáns pók förtelmes fejét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[8 pontot használtál fel, van még 268. Kapsz 1 VP-t.]

* 1. KP: v 2 0 0 elmormolod a 2. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 263. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 258. Kapsz 1 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). [3 pontot használtál fel, van még 255.]

szm 34 megölöd a 34. szörnyet
Unod már, hogy ez a kőszáli disznó állandóan az oldaladhoz dörgölődzik: itt az ideje, hogy levágjad. Nocsak, hát nem védekezik a nyomorult!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a kőszáli disznó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a kőszáli disznó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 255.]

id 117 60 idomítod a 117. szörnyet 60 pontért
Elkezdődnek a leckék a mutáns pók számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 10 lépést tehetsz meg körönként, 9 TVP-be kerül egy lépés. 71 tapasztalati pontot kaptál. [55 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 11 VP-t.]

v 7 72 elmormolod a 7. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik - egy marék homokká! A fenébe! Hallottál már valami olyasmit, hogy az alkímia nagy ritkán kudarcot vall, de hogy ez pont veled forduljon elő... [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 197.]

v 7 144 elmormolod a 7. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 194.]

v 7 139 elmormolod a 7. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 191.]

v 7 143 elmormolod a 7. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 10 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 188.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 188.]

kno 12 2 képesség-növelés 12
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve szürkeáll. aktiv. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 pszi.) Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve mentális pajzs. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+8 max. pszi pont.)
[0 pontot használtál fel, van még 188.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[94,-36] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. {támadása: 10.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt erődítményt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Romani ite domum! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "

(Továbbmész...) [94,-37] Továbbmész a város utcáján. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. {támadása: 10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az orgyilkos testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Találsz egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fény szentélyét. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges a nyomorult.
Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: mérg. vas dobónyíl, mérgezett vasnyíl, moa burát, moa katalizátor. Otthagyod a másik kalandozót.
Összefutsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. A bőre kreolszínű. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. {legmagasabb egyéb szakértelme: teológia (73).} Elég egy mentális pillantás aurájára: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: varkaudar pálinka, vasalt bunkó, aranytű, ásó, bumeráng. Mindketten meg akarjátok ölni a másikat: máris két nyomós ok a harcra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 13 életpontot sebeztél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a gnóm jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Vashegyű lándzsával a gnóm megdöfködi a testedet. (3 támadástól 58 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a gnóm bal karját. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Vashegyű lándzsával a gnóm jól megszurkálja a bal lábadat. (3 támadástól 77 életpontot vesztesz.) Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Úgy döntesz, ebből elég volt. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] {Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 255, gyógyulás: 15, összesen: -240 ÉP}


Összeakadsz Békés Bodinnal. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea színesíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: dözmöng szív, elkarog szőr, ezüst karkötő, ezüsthegyű lándzsa, ezüsthegyű nyíl, fabontó, gromak bőr, gyíkfű. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [18 pontot használtál fel, van még 170. Kapsz 3 VP-t.]

ve 185 megveszed a 185. tárgyat
Vásároltál 1 nagy bronzkulcsot. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

ea 75 3 eladod a 75. tárgyat 3
Eladtál 3 rézkulcsot. 18 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 170.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[95,-36] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Könnyű elintézni egy védekezésre képtelen ormánygőtét. (+2 gonoszság.) Szereztél egy ormánygőte csontot.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy vérszomjas csüldő nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 71-76.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Csápjaival a vérszomjas csüldő lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával kilukasztod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérszomjas csüldő csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A vérszomjas csüldő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,-35] Még mindig füves síkságon vagy. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Szállni szeretnék szabadon, szelek szárnyán szerelemben. -Gizi a Hódító " Látsz egy gyöngymangó bokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy gátvakond. {max. életpontja: 15-18.} Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kilukasztod a gátvakond jobb vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A gátvakond karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 57 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [97,-34] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Sípcsonton rúgod a trollt. Az sem ma kezdte a verekedést, mert úgy nyakonvág, hogy elterülsz. Ezzel nem lesz jó kikezdeni, inkább elszaladsz. (+2 gonoszság.)
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sullár testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Apró rúgást kapsz a sullár patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 432 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[57 pontot használtál fel, van még 113. Kapsz 11 VP-t.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[98,-34] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ragyás burástya nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 14.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ragyás burástya, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvagdalod a ragyás burástya testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}


(Továbbmész...) [99,-34] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Don Marquez hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [100,-34] Dombos terepre érkeztél. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy trappoló dinymák. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a trappoló dinymák jobb hátsó lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Apró rúgást kapsz a trappoló dinymák patájától. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy bávatag golombár, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy északi aurach. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az északi aurach testét. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az északi aurach, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[35 pontot használtál fel, van még 78. Kapsz 7 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[101,-35] Továbbra is dombság.

Utad során felfedezel egy kazmárt. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [17 pontot használtál fel, van még 61. Kapsz 3 VP-t.]

kt 205 2 elkészíted a 205. tárgyat (2 darabot)
Sajnos itt egyszerre csak 1 kazmár gyökeret lehet begyűjteni. Begyűjtöttél 1 kazmár gyökeret. [6 pontot használtál fel, van még 55. Kapsz 1 VP-t.]

ba 124 nem támadod a 124. szörnyet
BA 124 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

m 3 mozogsz délkeletre
[102,-34] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy mélységi grittang. {támadása: 7.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a mélységi grittang testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Észreveszel egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy északi aurach. {támadása: 12.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 aurach fogat. 364 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

[17 pontot használtál fel, van még 38. Kapsz 3 VP-t.]

szk 119 keresed a 119. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy emberevőt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

fog 119 219 elfogod a 119. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 38.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 33. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: v 10 0 0 elmormolod a 10. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+40 életerő). [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 28. Kapsz 1 VP-t.]

* 3. BP: tf 1 20 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 20 pontért
Óriási súlyzóddal fekve- és ülvenyomást végzel. Szinte érzed, ahogy izmaid hatalmasra duzzadnak. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 101 TVP-t kell elköltened.] [20 pontot használtál fel, van még 8. Kapsz 4 VP-t.]
Iszol a vizestömlőből. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 2 kaját nyel le a púpos burástya. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 252 pontot. A következő körben tehát 260 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÜRKEÁLLOMÁNY AKTIVIZÁLÁSA (71. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség lehetővé teszi agyad szürkeállományának jobb kihasználását. Abban a fordulóban (plusz a következő táborozás végéig), amikor aktivizálod, egyéb szakértelmeid kb. 15%-al jobban fejlődnek! Példa: egy GY 40 parancs 0.40-el növeli a gyógyítás szakértelmedet alacsony szinten, de ha a forduló elején kiadtál egy P 71 parancsot, akkor ez a növekedés 0.46 lesz. A képesség nagyon jól használható akkor, ha sok É vagy GY parancsot adsz ki a körben, ha egy kolostorban tanulsz, ha sokat mászol, stb. A P 71 parancs kiadása 5 TVP-be és 20 pszi pontba kerül.

MENTÁLIS PAJZS (72. PSZI KÉPESSÉG)
A pszi világában élő kalandozónak fel kell rá készülnie, hogy előbb-utóbb más pszi-használók rajta is kipróbálhatják trükkjeiket. Kiváló védelem ez ellen a mentális pajzs, amely megjavítja egészen a következő forduló elejéig a mentális mentődobásodat (szerencsédet mentális támadások ellen) néggyel. Felrakása a P 72 paranccsal, 5 TVP-ért és 9 pszi pontért történik.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

KARAKTERLAP

Mumus, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 111. fordulód.

Erő: 20 (28) Szint: 17 Merészség: 7/6 Magasság: 252 cm
IQ: 22 (27) Támadás: 25 (26) Agresszió: 4 Testsúly: 493 kg
Ügyesség: 13 (19) Védekezés: 27 (30) Menekülés: 30 % Életkor: 19/19 év
Egészség: 21 (24) Életpont: 310/205 Jellem: gonosz (164) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (25) Varázspont: 142/31 Pénz: 4018 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 16/0 Pszi pont: 49/38
Eddig összesen 693 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 553 TP-t kaptál. Jelenleg 185 341 TP-d van. A következő szinthez még 74 659 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, quwarg harcos, purifikátor.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/24 szúrófegyverek: 19/81 (+7%) vágófegyverek: 12/86 (+44%)
ütőfegyverek: 16/20 lőfegyverek: 8/43 dobófegyverek: 15/93

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182) << kétfejű csatabárd (#1754)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
102,56 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 50,69

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 74 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/18 2. nyomkövetés: 18/98 (+10%) 3. mászás: 6/20
4. csapdakészítés: 24/15 (+8%) 5. csapdaészlelés: 1/32 6. gyógyítás: 10/40
7. felderítés: 3/5 8. szörnyidomítás: 7/93 (+60%) 9. teológia: 11/42 (+39%)
10. taumaturgia: 9/84 (+9%) 11. szörnyismeret: 9/84 (+33%) 12. pszi: 7/35 (+203%)
13. zárnyitás: 1/11 (-300%) 14. vadászat: 2/86 15. bányászat: 18/4 (+51%)
16. testépítés: 3/69 (+22%) 17. főzés: 2/4 (+26%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
10. vp regeneráció: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 2 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
lopsz az emberektől (1) bármit
ásol max. 40 TVP-ért
készítesz vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 15 darabot )
elfogod emberevőt (#119) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50)
trollfa (#80), piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), alpesi tehén (#91), trikornis (#104), szürke rinocérosz (#346), kőevő (#62), sünmedve (#33)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pszinapszis (#974), vízionár (#66), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
felejtés (#68) (1) felejtés (#68) (2) vámpirizáció (#1) (9,20) pszi-ernyő (#64)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK
púpos burástya (#92) (málhás: +7 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1344), pontszámod: 12.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúziófegyver (121)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fejleszt.gyümölcse (292)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
vadászidény (351)
a Szörny érintése (375)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1365 TU szükséges.)
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 115.99 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van.
Még 50 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gyenge méreg (#26) 1 két kard szimbólum (#144) 1 koponya szimbólum (#139)
3 rézkulcs (#75) 1 rézsisak (#72) 1 virág szimbólum (#143)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
36 arany (#50) 2 álompor (#396) 6 aurach fog (#657)
6 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205) 1 nagy bronzkulcs (#185)
3 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 2 rézdarab (#70)
3 spiritusz (#170) 1 sullár hólyag (#168) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103
-38
-37
-36
-35
-34
-33
(94,-37) orgyilkos (#131), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)
(94,-36) orgyilkos (#131), erődítmény (#488), oltár
(94,-35) mutáns pók (#117), kőszáli disznó (#34)
(95,-36) Raia oltár, 29. jellempróba, vérszomjas csüldő (#114)
(96,-35) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), Tharr oltár, gátvakondok (#57)
(97,-34) Sheran oltár, 39. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), sullárok (#101)
(98,-34) Raia oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ragyás burástya (#111)
(99,-34) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(100,-34) trappoló dinymák (#118), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely, északi aurach (#350)
(101,-35) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Raia oltár, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 48. jellempróba, érclelőhely
(102,-34) mélységi grittangok (#103), Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, északi aurach (#350)

Üzenet küldése a karakternek