10. forduló, 12. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 20. 9h:08'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [17,6] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+10 életerő.)

t 10 támadod a 10. szörnyet
FT 10 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy vadász tatu! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a vadász tatu jobb oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A vadász tatu csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak gonyolék trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes vadász tatu trófeát. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 143.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 133.]

m 6 mozogsz nyugatra
[16,6] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy kaszabolósáska. Amikor elhal a zaj, előmászol.

[9 pontot használtál fel, van még 124.]

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Belebotlasz néhány érett sárgadinnyébe. Be a zsákba! (+4 kaja.) Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 mozogsz keletre
[17,6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 75.]

f 15 4 kísérletezel a 15. tárggyal a 4. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Telik múlik az idő... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz bunkósbotot. (ld. enc.) 9 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 65.]

kt 9 1 elkészíted a 9. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 bunkósbotot. [12 pontot használtál fel, van még 53.]

kf 9 1 kézbeveszed/felveszed a 9. tárgyat a jobb kezedbe
A jobb kezedbe veszed a bunkósbotot. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[18,7] A bozótos után most hegyek között vagy. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy kőszáli disznó. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [19,8] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy móleon. (ld. enc.) A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 182 pontot kell rákölteni.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy királygyík. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Lövedéked átfúrja a királygyík nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bunkósbottal néhányszor megcsapod a királygyík fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A királygyík lesújt nyelvével a bal karodra. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Bunkósbottal többször kegyetlenül megütöd a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a királygyík nyelve! (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Elhajítod a vacak vadász tatu trófeát, és kinyersz egy alkalmas királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [19,9] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy vadász tatu volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Azonnal tudod, hogy egy legyengült ormánygőte volt a rémület okozója. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

[27 pontot használtál fel, van még 26.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 53 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 0.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 152 pontot. A következő körben tehát 152 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VADÁSZ TATU BŐR (15. TÁRGY)
Ha van kőkésed, lenyúzhatod a vadász tatu vastag bőrét. Ez egy nagyon vastag és ellenálló anyag. Talán még jó lesz valamire.

BUNKÓSBOT (9. TÁRGY)
Ha a vadász tatu bőrét vízbe mártod, rátekered egy botra, és megvárod, amíg megszárad, egy nagyon kemény végű ütőfegyvert kapsz, a bunkósbotot. E masszív fegyver sebzése 2d4+2, készítése a KT 9 paranccsal, 12 pontért történik.

KŐSZÁLI DISZNÓ (34. SZÖRNY)
Ezek a vaddisznónál valamivel kisebb, de annál harciasabb földtúrók a kőszáli kecskékkel ellentétben nemcsak a magashegységben, hanem dombvidéken is megtalálhatók. Tapasztalt vándorok szerint nincs veszedelmesebb dolog, mint egy felbőszített kőszáli anyakoca agyara. Vajon igazuk van? Próbáld ki!

MÓLEON (68. SZÖRNY)
Ezeknek a kétlábon járó, sáskaszerű teremtményeknek fémesen csillogó, csontvázszerű teste van. Mivel csak két lábukat használják járásra, a maradék négy mind fegyverforgatásra fogható. Nem csoda, hogy kevesen múlják felül őket az átlagos humanoid fegyverforgatók közül. Leginkább hegyvidéken találkozhatsz velük.

KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY)
Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak.

ORMÁNYGŐTE (18. SZÖRNY)
Ez a jól megtermett gyík, ellentétben a legtöbb ragadozóval, nappal vadászik. Mielőtt támadna, mindig éles, sziszegő hangot hallat, jelezve, hogy harcra kész. A hangot hosszú, csontos ormányán keresztül adja ki, amelyet, bármily furcsa, nem használ a táplálkozásnál. Hegyes fogaival szemben a kisebb emlősöknek nem sok esélye van (de Te ugye nem tartod magad kisebb emlősnek?). Legjobb módszer, ha felnyársalod valamilyen szúrófegyverrel.

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 11. fordulód.

Erő: 12 Szint: 3 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 15 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 70/21 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 28 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 32 TP-t kaptál. Jelenleg 176 TP-d van. A következő szinthez még 74 TP szükséges. Trófeád: királygyík.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 4 dobófegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 (+1) 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

Összsúly: 12.29 kg Megterheltség: 31%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 141 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkósbot (#9) 1 dárda (#10) 1 királygyík bőr (#44)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(16,6) 1. jellempróba, kaszabolósáska (#83)
(17,6) vadász tatu (#10), oltár
(18,7) kőszáli disznó (#34)
(19,8) móleon (#68), oltár, királygyík (#26)
(19,9) vadász tatuk (#10), oltár, olvasztókemence (#86), 21. jellempróba, ormánygőte (#18)

Üzenet küldése a karakternek