TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2010. márc. 29. 12h:03'
EZ A 257. JÁTÉKHETED, 11. FORDULÓD
258. játékheted kezdete: ápr. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1919
SZÁMLA : XXXX
|
MARION KALANDJAI
3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [-32,74] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Mentális erőd regenerálódik. (+4 pszi pont.) A lottó 861. hetének nyerőszámai: 9, 30, 17. 2 db 0 találatos szelvényed volt.
* 1. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
4 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
* 2. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 13. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a deus ex machinát, majd a bal kezedbe veszed a kőkalapácsot. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
fkt 19 5 |
felt. készítesz a 19. tárgyat (5 darabot) |
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
kf 18 19 |
kézbeveszed/felveszed a 18. tárgyat a 19. tárggyal |
Elrakod a rövid íjat, majd előkészíted a parittyát.
Lövedékként kerek követ fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 146.]
m 3 2 |
mozogsz délkeletre, keletre |
[-31,75] Továbbmész a város utcáján. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Felfedeztél egy sörsátrat. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " A földön meglátsz egy quwargot. (ld. enc.) Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. "
(Továbbmész...) [-30,75] Még mindig a városban vagy. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Mielőtt még észbe kaphatnál, fülig merülsz egy furcsa, fekete trutyiban. Úristen, ez egy szopógödör! Gyorsan kimászol, de már megtörtént a baj! [10 aranyad porrá vált.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. "
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga " [20 pontot használtál fel, van még 126.]
ve 112 20 |
megveszed a 112. tárgyat 20 |
Vásároltál 20 madártollat. 40 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
ve 42 |
megveszed a 42. tárgyat |
Vásároltál 1 távcsövet. 32 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 126.]
[-29,76] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyanús mozgást látsz a fák között. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy halálmadár. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Moloch irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 10 nyílvesszőt. [50 pontot használtál fel, van még 76.]
kf 107 108 |
kézbeveszed/felveszed a 107. tárgyat a 108. tárggyal |
Elrakod a parittyát, majd előkészíted a rövid íjat.
Lövedékként nyílvesszőt fogsz használni. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
e 20 |
élelemszerzés 20 pontért |
Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 56.]
m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[-29,75] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy sünmedve. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílvessző. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sünmedve jobb karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sünmedve testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sünmedve meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A sünmedve állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sünmedve tüskét. Kinyersz egy alkalmas sünmedve trófeát. 54 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Sir Bedzsik vigyorog kajánul. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt.
(Továbbmész...) [-29,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
Találsz egy rát-fát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Nyugatra egy templom van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Dornodon hittérítője. Egy csontamulettet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy olimpiai rézmedált, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Felszerelését egy Mély Grum trófea, egy bávatag golombár trófea és egy Lord Kovács József trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
[24 pontot használtál fel, van még 32.]
m 6 6 |
mozogsz nyugatra, nyugatra |
[-30,74] Egy kisebb településhez érkeztél. Komoran magasodik a város fölé a börtön épülete. Felfedeztél egy templomot. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy megsebzett útonálló került az utadba. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked átfúrja az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Kőkalapáccsal megpöccinted az útonálló bal karját. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner sünmedve trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő útonálló trófeát. 66 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [-31,74] Továbbmész a város utcáján. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy útonálló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az útonálló testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az útonálló bal karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 89 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). {Lőfegyver fejlődés: össz: 10%}
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " A következő épületeket látod: egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Összefutsz Promising Angel lel . Tharr hűséges követője. Egy gromak páncélt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy púpos burástya trófea és egy rájanyék trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [20 pontot használtál fel, van még 12.]
* 1. BP: |
kézbeveszed/felveszed az 1. tárgyat a bal kezedbe |
Elrakod a kőkalapácsot, majd a bal kezedbe veszed a deus ex machinát. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 10, 23.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól tapasztalatlan kalandozó helyett lelkes felfedező. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 147 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
QUWARGOK
A quwarg alig egy ujjnyi, repülni nem tudó rovar. Amikor látsz egyet, mindig úgy véled, hogy szánalmas, nyomorult teremtmény, amelyről azt sem tudod elképzelni, hogy hogyan képes néhány hétnél tovább életben maradni. De aztán eszedbe jut, hogy milyen veszélyt jelenthet, ha ez a kártékony, mindent megzabáló állat elszaporodik. Ha a több millió, falkába verődött, kiéhezett quwarg elindul, felzabál mindent, ami az útjába kerül. Szerencsére erre aránylag ritkán kerül sor, mert minden öntudatos kalandozó irtja őket. A városok ún. quwarg-árkokkal, mély és vízzel feltöltött árkokkal védekeznek a rajzás ellen. A quwargnak nincs sorszáma, mint ahogy a természetben előforduló többi jelentéktelen biológiai szélhámosságnak sincsen. Ha látsz egyet, egyszerűen csak eltaposod, nem is érdemel több figyelmet a Túlélők Földjének egy kalandozójától. |
HALÁLMADÁR (351. SZÖRNY)
Egyszer, amikor a békés erdőben sétálsz, élvezet a napsugarakat, és elmerengsz gondolataidban, irtózatos sikoly hallatszik. A szíved a torkodba ugrik, hideg futkos a hátadon, ahogy a földöntúli hang a csontjaidig hatol. Az egész erdő elcsendesedik, a madarak sem mernek versenyre kelni a halál hírnökével. Mert nem mást hallottál, mint Leah halálmadarát, amelynek már hangja is nehezen elviselhető halandó fül számára. Ha azonban leküzdöd félelmedet, akkor talán legyőzheted ezt a gonosz szárnyast, egy kicsit jobbá téve vele a világot. |
KARAKTERLAP
Marion, egy szőke, göndör hajú, kék szemű mutáns nő vagy. Ez a 11. fordulód.
Erő: |
15 (17) |
Szint: |
4 |
Merészség: |
8/5 |
Magasság: |
171 cm |
IQ: |
16 |
Támadás: |
3 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
129 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
18 |
Menekülés: |
40 % |
Életkor: |
1/1 év |
Egészség: |
13 |
Életpont: |
77/56 |
Jellem: |
semleges (+15) |
Tul. pont: |
2 |
Szerencse: |
19 |
Varázspont: |
0/0 |
Pénz: |
25 arany |
Kép. pont: |
2 |
|
|
Pszi pont: |
8/4 |
|
|
|
|
Eddig összesen 6 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 210 TP-t kaptál. Jelenleg 379 TP-d van. A következő szinthez még 121 TP szükséges. Trófeád:
útonálló. A 9. fordulódban 3941 arany került a bankszámládra. 3941 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
víziharc: |
1 |
ökölvívás: |
1 |
szúrófegyverek: |
2 (+1) |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
6 |
lőfegyverek: |
3 |
dobófegyverek: |
1 |
|
|
|
|
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
1 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
1 |
5. csapdakészítés: |
1 |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
2 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. szörnyidomítás: |
1 |
11. szerencsejáték: |
1 |
12. versengés: |
1 |
13. zene: |
1 |
14. szörnyismeret: |
1 |
15. pszi: |
1 |
16. zárnyitás: |
1 |
17. vadászat: |
3 |
18. bányászat: |
1 |
19. főzés: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 60% életerő alatt 36 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot, csak egyszer), kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ) |
Összsúly: 25.77 kg |
Megterheltség: 58% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 120 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
82 |
|
arany (#50) |
1 |
|
kaja (#2) |
|
|
|
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(-32,74) sötét kastplom (#570)
(-31,74) fegyvermester háza (#573), fekete mágustorony (#598), útonálló (#130), Promising Angel (3562. kalandozó)
(-31,75) helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(-30,74) oltár, útonálló (#130)
(-30,75) fegyverbolt (#591), vegyesbolt (#594), szopógödör (#177)
(-29,74) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393), oltár, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), egy alakváltó nő
(-29,75) sünmedve (#33), Elenios rúnaköve, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720)
(-29,76) halálmadár (#351), művészi porolit (#720)