108. forduló, 110. forduló, Takhisis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 20. 11h:14'
EZ A 744. JÁTÉKHETED, 109. FORDULÓD
745. játékheted kezdete: márc. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2869
SZÁMLA : XXXX

TAKHISIS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Xantorral. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy zafír sárkány trófea és egy magnetikus praglonc trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, semleges jellemű az alávaló. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a pszi szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Az 1. napon találkozol Megadeathkával. Azt veszed észre, hogy egy szép fülemüle síp van nála, amit láthatóan nagy becsben tart. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy ónix masszavadítót, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy zombi mester trófea és egy láncravert quwarg trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött zene szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Az 1. napon újból összefutsz Xantorral. Tisztán érzed auráját: semleges a nyomorult. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a pszi szakértelemre oktattad.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Auráját érzékelve máris tudod, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Jóságos Kodó. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a szörnyismeret szakértelemre oktattad. Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból!
A 6. napon összeakadsz egy kopasz, kék szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Összeismerkedtek. Az ő neve Változás Ura. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Brigella, amikor összefutottatok, adott neked 2 ovimon-bogyót. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Minden varázserőd visszatért. (+51 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+35 pszi pont.)

fu 5145 udvarolsz az 5145. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 313 4296 10 átadod a 313. tárgyat a 4296. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 8 gyógykenőcsöt Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 1117 4296 1 átadod az 1117. tárgyat a 4296. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 párducbőr övtáskát Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 269 4296 10 átadod a 269. tárgyat a 4296. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 purifikátor hájat Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 511 4296 1 átadod az 511. tárgyat a 4296. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Eldereth kristályt Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 117 4296 10 átadod a 117. tárgyat a 4296. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst nyakláncot Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 2 4296 100 átadod a 2. tárgyat a 4296. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 13 kaját Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 158 4296 5 átadod a 158. tárgyat a 4296. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 ezüst karkötőt Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 308 4296 10 átadod a 308. tárgyat a 4296. kalandozónak (10 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 ezüst papi karkötőt Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 141 4296 1 átadod a 141. tárgyat a 4296. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 nap szimbólumot Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 195 4296 5 átadod a 195. tárgyat a 4296. kalandozónak (5 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 obszidián függőt Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 1100 4296 1 átadod az 1100. tárgyat a 4296. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 Éjmágus tükrét Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 37 4296 100 átadod a 37. tárgyat a 4296. kalandozónak (100 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 16 drótszőrt Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 249 3851 1 átadod a 249. tárgyat a 3851. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bumerángot Megadeathka részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

a 100 3851 1 átadod a 100. tárgyat a 3851. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 aranyló ugarhéjat Megadeathka részére. [0 pontot használtál fel, van még 282.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 erő forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a mutáns pókot, elárulom. Csak a förtelmes fejét kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 274.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Ha újat tanulni támad kedved, a keltetést tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a varázslói varázslatok sorában." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 270.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 purifikátor háj lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 266.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Talán nem tudtad még eddig: a Dhouga-féle szablya egy vágófegyver, a maga 31 hüvelyknyi hosszúságával és 4 kilónyi súlyával." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 262.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a Krőzus kitűzője, merthogy egészséget növel, ha magukra aggatják." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 258.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Elárulom, hogy a korinthai amőba számára az a legfájdalmasabb, amikor a cuppogó masszáját támadják." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 254.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 250.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a tűzkezet. Ez egy a varázslói tűz alapú varázslatok közül." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 246.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Érdemes felkeresni a sötét kastplom lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 30 arannyal jutalmazzák." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 242.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Jeges borzongás fut végig testeden, ahogy felvillan szemeid előtt az utoljára legyőzött tüskés harci gromak vádló tekintete. Vigyorogva meredsz vissza az üveges szemekbe. (+1 gonoszság.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 238.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Innen nyugatra 57, délre 39 mérföldre egy sérült purifikátor várja, hogy az idő begyógyítsa a sebeit." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 234.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Acélfejű Garhin boltjának raktáraiban még 8 hoarián drágakövet találhat az élelmes vásárló." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 230.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél mutánsok az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 1089 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 226.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 222.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 222.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 2 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 182.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 egészség.)

[40 pontot használtál fel, van még 142.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 102.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 82 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 62.]

tf 4 32 fejleszted a 4. tulajdonságodat 32 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [Még 50 TVP-t kell elköltened.] [32 pontot használtál fel, van még 30.]
Rettenetesen szomjas vagy. Ez nem mehet így tovább! (-1 életerő.) Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 250 pontot. A következő körben tehát 280 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Takhisis, egy vörös, kontyos hajú, piros szemű mutáns nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Dornodon tanítványa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 109. fordulód.

Erő: 17 Szint: 16 Merészség: 5/1 Magasság: 148 cm
IQ: 23 (25) Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 65 kg
Ügyesség: 23 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 3/3 év
Egészség: 19 Életpont: 230/229 Jellem: gonosz (68) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 Varázspont: 252/252 Pénz: 2962 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 5/3 Pszi pont: 153/432
Eddig összesen 370 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 1089 TP-t kaptál. Jelenleg 153180 TP-d van. A következő szinthez még 26820 TP szükséges. Trófeáid: tüskés harci gromak, nómenklatúra, purifikátor. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/59 szúrófegyverek: 1/0 vágófegyverek: 19/74
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 3/75 dobófegyverek: 18/60

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) (1 -5.); bumeráng (#249) (6 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/52 2. nyomkövetés: 29/19 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/26 5. csapdakészítés: 10/26 6. csapdaészlelés: 1/75
7. gyógyítás: 34/89 8. titkosírás: 1/97 9. felderítés: 2/90
10. szörnyidomítás: 5/41 11. teológia: 18/99 12. taumaturgia: 18/29
13. szerencsejáték: 1/56 14. versengés: 3/18 15. harcművészetek: 1/92
16. zene: 1/50 17. szörnyismeret: 18/16 18. pszi: 20/2
19. zárnyitás: 1/3 20. vadászat: 6/6 21. bányászat: 2/51
22. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 5145. karakternek
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 999 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), gonoszok (#988), jók (#990), uzbány (#102) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
Éjharcosok (#9131), Erdők Vándorai (#9139), semlegesek (#989), fémbontó szójer (#150)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), pszi-acéltorony (#98)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Rombolj porig egy világítótornyot.
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét!

HŐSTETTEID

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 255 TU szükséges.)
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2791.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 lánckesztyű (#230) 1 * szürke bőrkesztyű (#271)
1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 csontpálca (#329) 1 ezüstshuriken (#327) 1 kőkalapács (#13)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) $1 orgyilkos tőr ($225) 1 stukilövedék (#414)
25 szögletes kő (#17) 1 * varkaudar szablya (#516) 1 vas dobónyíl (#189)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * denevér szimbólum (#140)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
$4 aranypikkely ($415) 2 csontkulcs (#74) 1 deus ex machina (#1)
1 Éjmágus tükre (#1100) 1 fáklya (#36) 3 krónika (#1725)
1 mágusok itala (#1610) 1 ork csodaszer (#1228) 1 szeksztáns (#32)
Löttyök és porok, tartóstul
1 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
17 amniosz (#203) 1 bev formázó minta (#299) 2 bunthar bőr (#733)
6 főnixtoll (#563) 13 halcsont (#390) 1 liumbe hajtás (#655)
3 mákrózsa virág (#56) 1 ovimon-bogyó (#207) 1 párducszem (#1073)
1 purifikátor háj (#269) 42 rézdarab (#70) 1 téfea-agy (#172)

Összsúly: 39.24 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 114 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
15 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 bumeráng (#249)
16 drótszőr (#37) 1 Éjmágus tükre (#1100) 1 Eldereth kristály (#511)
1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 ezüst papi karkötő (#308)
8 gyógykenőcs (#313) 13 kaja (#2) 1 nap szimbólum (#141)
1 obszidián függő (#195) 1 párducbőr övtáska (#1117) 1 purifikátor háj (#269)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,82) fejvadászcéh (#758)

Üzenet küldése a karakternek