Karakterszám: |
8351 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
103 |
Játékhét: |
537 |
E forduló ára: |
13 zs. |
Maradék zseton: |
1189 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2024. ápr. 20. 21h:51' |
A következõ
fordulód táplálható: 2024. ápr. 21. |
|
E-mail!
MAGIC HORSE KALANDJAI
Kissé már éhezel, ezért csak 144 életpontról kezdesz. Megtudod, hogy a Hegy
leghíresebb galetkije
Morq Fan Gor, egy magas, vékony testû, szikrázó szemû,
kiváncsi természetû, tréfálkozó férfi. (hírneve 32700.) A te szinteden
a legnevesebb
Fire Raptor, egy lángokkal körülvett, fekete bõrû, kopasz,
fehér szemû, láng farkú, magas férfi. (hírneve 7231.)
Zavartalanul és eseménytelenül pihentél barlangodban.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 377.]
Ráébredsz, hogy annyira legyengültél az éhségtõl, hogy már vadászni sem
lennél képes. Nincs más választásod: elmész egy gazdag állattenyésztõ galetki
farmjára, és ott dolgozol egy fél napot. Fizetségképp neked megfelelõ élelmet
kapsz. (+50% jóllakottság.)
[30 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
kno 5 10 |
5. képességre 10 képességpont |
Elköltesz 10 képességpontot a mágia tulajdonságod növelésére. A sok gyakorlás
meghozta eredményét, a mágia tulajdonságod most már 20!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
var 29 21 |
29. varázslatra 21 képességpont |
Elköltesz 21 képességpontot életszívás varázslatod erejének növelésére.
A gyakorlásnak köszönhetõen életszívás varázslatod ereje 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
h 210 13 |
210. tárgy használata |
Bekapod a varázskövet. Máris érzed a hatást! A gyakorlásnak köszönhetõen
jégcsóva varázslatod ereje 22. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
h 8 1022 |
8. tárgy használata |
Lecsúszik a torkodon az õskõ. Kellemes melegséget érzel. A gyakorlásnak
köszönhetõen villámsújtás varázslatod ereje 23. szintre nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 347.]
ad 10 |
aranydukát szerzése |
Munkát vállalsz a dukátbanknál. Az épülethez új szárnyat építenek, itt kell
dolgoznod. Márványtömböket darabolsz és csiszolsz, kemény fizikai munka,
de legalább nem takarítási munkát kaptál! Keményen megizzadsz, mire végül
a munkafelügyelõ elküld, hogy eleget dolgoztál, és jelentkezhetsz a béredért.
1 aranydukátot kaptál.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
sza 2 2 99 |
2 db 2 tárgy átadása 99. szolgának |
[SZA 2 2 1:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Sáskaharcos morálja 20%-kal
nõtt. [SZA 2 2 2:] Szolgádnak ajándékozol 2 drágakövet. Quwarg katona morálja
20%-kal nõtt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 337.]
tps 15 |
15 TVP spórolása, félrerakása |
Félreteszel, megspórolsz 15 TVP-t késõbbi használatra.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 322.]
ep 13 50 16 |
építed a 13. épületet 50 TVPért |
[Rendben, az építkezés során
a tüskés bõr tulajdonságot ill. képességet
fogod fejleszteni.] Hozzájárulsz az építkezéshez 500 arannyal. Úgy érzed,
neked is hozzá kell járulnod némi munkával
az ivó elkészültéhez. Beindítod
az építõgépet. A korszerû gnóm szerkezet zümmögni kezd. Keményebben dolgozol,
mint bármely orgling rabszolga. Persze hol is érhetne fel egy orgling tehozzád!
Az építés 50 TVP-nyit haladt, ahhoz, hogy a minimumot beleépítsd, és az
épületet használhasd, még 50 TVP-nyit kell dolgoznod. Magadba szívod a
megérdemelt jutalmat, a lélekenergiát (+100%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél
össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
[50 TVP-t használtál fel, maradt még 272.]
t 5 10 |
5. szakértelem tanulása 10 TVP-ért |
Gyakorlod a varázsláshoz szükséges kéz- és ujjmozdulatokat, a rúnák, varázsszavak
helyes és pontos megformálását.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 262.]
z 167 20 |
zenélsz 167. hangszeren 20 TVP-ért |
Ellátogatsz a palota elõtti térségre, ahol ilyenkor mindig sok galetki kóborol.
Leraksz magad elé egy üres edényt, remélve, hogy produkciódat honorálni
fogja a hálás közönség. Elõveszed a furulyát, és játszani kezdesz rajta.
Lábaddal dobolva kíséred a dallamot, és hamarosan a közönségbõl tapsolják
néhányan az ütemet. Hát, az elõadást nem fogadta a várt lelkesedés, de
azért néhányan eléd dobnak 1-1 aranyat. (+34 arany.)
[20 TVP-t használtál fel, maradt még 242.]
mak 1 |
1. makró definiálása/hívása |
A barlangod már túl kicsi számodra: nekilátsz, hogy kibõvítsd! Hosszasan
dolgozol, ásol, hordod ki a köveket a bejárat elé. Végül megszemléled az
eredményt. No, így már mindjárt kényelmesebb lesz! Barlangod új mérete:
152.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
kno 9 2 |
9. képességre 2 képességpont |
Elköltesz 2 képességpontot a méreted növelésére (+1 méret).
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
Nincs egyetlen szolgád sem, akinek a jóllakottsága 100% alatt lenne, és
etetni lehet. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
pv 4 8 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is átokszórást javasolsz. Ha te mész portyázni,
harcolni semmiképp sem szeretnél!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
Még a végén ellustulsz: gyerünk portyázni! Izgatottan lépkedsz. Itt is,
ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Na végre, találtál egy megfelelõ barlangot. A zászlócska egyértelmû:
átokszórással fogjátok magatokat mulattatni.
Vendéglátód
Rémálom, egy rosszarcú, torztestû, kialvatlan szemû, mogorva
férfi. A Tisztogatók klánjának sötét ölõ rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe
tartozik. A következõket látod nála: óriás fülbevaló, Rogan karkötõje,
görényfarok, a törpék márványgyûrûje, a háború köve, a küzdelem ezüst nyaklánca,
aréna cápacsont érme, a sas malachitgyûrûje, a kígyó csillogó fejpántja,
arany porontyköpeny, a küzdelem zangrozi csizmája, Örökkévalóság Zafírja,
ozin fülkarika, a gepárd kõamulettje, a kobra díszes karkötõje, a gólem
malachitgyûrûje, a küzdelem ónix karkötõje, Thór bíbor láncinge. Üdvözlõ
mondatod: "Egy óriáscsótány szebb nálad." Azonnal visszavág: "Te moszatfaló
vegetáriánus!" Nem habozol, máris mondod: "Ha a hülyeség fájna, ordítanál!"
Azonnal visszavág: "Úgy dülöngélsz itt, mint egy lipántos csirke." Nem
habozol, máris mondod: "Hallottam, hogy az aggok rólad akarják elnevezni
a hülyeség mértékegységét. Igazi, felülmúlhatatlan etalon leszel!" Dühösen
kiabálja vissza: "Azt a kénköves mennydörgõs hülyeségedet, amely bezengi
az egész barlangot!" Nagy levegõ után ezt kiáltod: "Az Ellenség vigyen
el!" - egy pillanatra megdermed a levegõ: ezt talán tényleg nem kellett
volna. Õ rögvest kontrázik: "Állítólag a kormányzó elrendelte, hogy csakis
temiattad újabb szellõzõrendszert építsenek a szintre!" Csak hápogsz a
szörnyû sértés hallatán, nem tudsz mit mondani. Lehajtott fejjel elismered,
Rémálom volt a jobb. Ellenfeled lélekenergiát kap.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 232.]
vv 154 157 |
több varázslat elmondása |
[V 154 0 0:] Mágikus erõd felhasználásával elõidézel egy kisebb erõpajzsot.
(+12% védekezés.) (-7 vp.)
[V 157 0 0:] Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy láthatatlanság
varázslatot. (-13 vp.)
[6 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
mak 2 |
2. makró definiálása/hívása |
pv 6 |
portyázás viselkedés |
Portyázás során elõször is megpróbálsz lopni.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 226.]
Kedved támad egy csöpp baráti portyázgatásra. Izgatottan lépkedsz. Itt is,
ott is barlangnyílások sötétlenek, hozzád hasonló (vagy teljesen más) galetkiket
rejtve! Hamarosan kiválasztasz egy megfelelõ barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Elõször megnézed, nincs-e
csapda. Nem találsz. Akkor biztos nincs is. Azért még mindig óvatosan,
de bemész.
Aludni látszik a lakó,
Fenrokhazant Tsinborongi, egy alacsony, izmos, sárga
bõrû, vörös szemû, barna szakállú és hajú férfi. A Tudósok klánjának tanár
rangú tagja. A KANKURENCIA szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a sebezhetetlenség elit lemezpáncélja, a káosz fekete csizmája, aréna
réz érme, a gyõzelem ezüst fejpántja, a túlélés bronz amulettje, Abarrun
fülbevalója, zsugorító gyûrû, a túlélés aranyozott fülbevalója, a majom
vaspajzsa, az ügyesség csontamulettje, a szívósság keresztszimbóluma, az
energia ónix karkötõje, a természet hosszú lándzsája, az energia ónixgyûrûje,
a teknõs díszes karkötõje, a sebezhetetlenség sárga öve, a tolvaj ónixgyûrûje,
az energia átlátszó köntöse. Zsebre raksz 2 drágakövet. Még mindig alszik!
Kisuhansz a barlangból. Persze némi elemózsiát is loptál magadnak. (+8%
jóllakottság.) Fel sem tûnik, hogy elveszted a bénaság fülbevalóját.
Karaktered megállíthatatlanul fejlõdik:
+1 felderítés; [5 TVP-t használtál
fel, maradt még 221.]
Itt az ideje, hogy felkeresd a szint többi lakóját egy baráti megmérettetés
céljából. Olyan lakott barlang után kutatsz, amelynek lakója hajlandó elfogadni
a kihívást. Mintha csak virágot szednél, úgy gyûjtesz útközben 1
mátekel
gombát. Megközelíted az egyik alkalmasnak látszó barlangot. Megpróbálkozol
azzal, hogy elcsenj valamit az odabent lakótól. Óvatosan körbenézel, nincs-e
valamilyen csapda. Megkönnyebbülsz, nincs semmi. Benyomulsz.
Békésen szuszog a sarokban a barlang lakója,
Cy Bon Tom, egy zöld szemû,
csendes beszédû, villásnyelvû, zöld szakállú és hajú, kampós orrú férfi.
[aura: 3-as tûzpajzs.] A Tudósok klánjának oktató rangú tagja. A KANKURENCIA
szövetségbe tartozik. Viselt tárgyai: a jég márványgyûrûje, a bérmágus
ezüst nyaklánca, a jég átlátszó köntöse, az energia nagy pajzsa, a káosz
förtelmes gyûrûje, a teknõs csonttõre, aréna réz érme, a bénaság fülbevalója,
a titán malachit karkötõje, a teknõs hosszú lándzsája, görényfarok, zsugorító
gyûrû, a jég szöges öve, szent templomi maszk, a tudás zafírja, spanyolcsizma,
az energia karikaszimbóluma, a mágia ezüst fülbevalója, a bérmágus bronz
mellvértje. Ez az! Sikeresen elcsórtál 2 drágakövet anélkül, hogy felébresztetted
volna ezt a balféket. Óvatosan távozol. Természetes, hogy az áldozat kajatartalékából
is lenyúltál valamennyit. (+5% jóllakottság.)
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 216.]
m 4 1 855 2225 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 4,1) Elmész az Õsök Csarnokába.
(M 8 55) A legközelebbi feladat megoldásánál 55 lesz a válaszod.
(M 5,1) A folyosó keletre visz. Halk suhogást hallasz, és egy áttetszõ test
jelenik meg elõtted. Az õsök egyik szelleme! Átszellemülten hallgatod,
ahogy a síri hang felteszi számodra a mindent eldöntõ kérdést:
Zuveghar
professzor népünk egyik legnagyobb tudósa volt. Rengeteg kísérletet végzett.
Egy ízben womath tenyésztésével foglalkozott, laboratóriumi körülmények
között. Azt vizsgálta, bizonyos tápanyagok és egyéb hatások hogyan befolyásolják,
növelik ill. csökkentik a szaporulatot. Megfigyelte, hogy ha X lény napi
fejadagként 8 mocskot kapott, és az állatokat napi 1 órán keresztül világították
meg Y milganddal, a szaporulat 15 volt. Hasonlóan X állat és Y milgand
esetén 4-es fejadagnál, 3 órás megvilágítás eredményeképp a szaporulat
25 volt. Amikor pedig ezt az X állatot 3-as fejadagnál 8 óráig világították
a milgandokkal, 59 volt a szaporulat. Talán ezek után már te is rájöttél,
amikor Zuveghar 6-os fejadagot adott X állatnak, és 7 óráig világította
õket meg, mi lett az eredmény. [Ha negatív számot kaptál, akkor hagyd el
a negatív elõjelet, és így írd a számot a 8-as után.] Haha, ez könnyû!
Megmondod a választ. [55] A szellem bólint - talán mosolyog is? Helyes
volt a válasz, továbbmehetsz! (+20% lélekenergia.) Elegendõ lélekenergiát
gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
(M 6,1) Lépteid visszhangoznak, ahogy keleti irányba indulsz. Torzszülöttek
visítását hallod. Úgy látszik, a harc elkerülhetetlen. Ellenfeled egy
szárazföldi uborka (#97).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul. Megszûnt a láthatatlanság
varázslatod.
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A szárazföldi uborka
30 ép-t sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 17
ép-t. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborka felé mozog. A sáskaharcos
elindul a szárazföldi uborka felé. A szárazföldi uborka a sáskaharcos irányába
megy. A quwarg katona a szárazföldi uborkát támadja. A sáskaharcos és a
szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
A szárazföldi uborka
30 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi
uborkát támadja. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A szárazföldi
uborka ellenáll a varázslatnak. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi
uborkát támadja. A sáskaharcos és a szárazföldi uborka egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. A szárazföldi
uborka
30 ép-t sebzõdik. (-5 vp.) A quwarg katona a szárazföldi uborkát
támadja. A szárazföldi uborka halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 11/9, a
quwarg katona: 53/4.] Ezt a csatát te nyerted! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+29%). Szolgáidnak is jut 4%. Összegyûjtöd a
"kincset": egy xenópete.
(M 7,1) A térkép szerint itt jobbra mész. A boltíves csarnok kong az ürességtõl.
Visszatérsz szállásodra.
[16 TVP-t használtál fel, maradt még 200.]
be 12 |
meglátogatod a 12. épületet |
Ellátogatsz a Mágusok Klánjának épületébe. [Érj el 20-as Mágia tulajdonságot!]
Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad egy képességpont és plusz
egy rangpont. Új rangod a Klánon belül: varázsló-jelölt. A következõ feladat,
amivel meg szeretnénk bízni téged: 2.) Egy nagyhatalmú mágusnak mesterfokon
kell értenie azaz aurák elemzéséhez. Tõled viszont, mivel még csak egyszerû
tanonc vagy, az alapfokú ismereteket várjuk el, a 12-es auraészlelést.
[Hozz egy varázskövet!] Ezt a küldetést sikeresen teljesítetted! Jutalmad
egy képességpont és plusz egy rangpont. A következõ feladat, amivel meg
szeretnénk bízni téged: 3.) A mágikus energiák megidézését, a távoli projekciót
nem lehet eleget gyakorolni. Használd a szellemidézés varázslatot 20 alkalommal!
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 195.]
k 4 15 17 22 |
kaland elvállalása |
(4. kaland:) Türelmetlenül várod, hogy mikor zár be a bolt, és rögtön a
megjelölt helyre sietsz.
[Csapdaészlelés próba 9-es küszöbre: 3 hõsiesség
pont árán sikeres] Hopp, valami érdekes, fekete tárgy van a lábad elõtt.
Mosolyogsz a boltos gyenge próbálkozásán, és átléped a csapdát.
A boltos lép elõ az árnyékból, és egy kõre letesz egy zacskó aranyat, és
int, hogy kövesd a példáját. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal
- kénytelen vagy visszafordulni.
(15. kaland:) Nekiindulsz, hogy pirofoszfátot szerezz. Az akadémián részletes
útmutatót kapsz, ezért nem okoz nehézséget a mélyen fekvõ barlangjáratokig
való eljutás. Kiderül azonban, hogy egy dolgot nem említettek az akadémián:
a járatokba való bejutás egy igen igen szûk alagúton keresztül történik!
Igencsak be kell húzni a hasadat, ha át akarsz itt férni. Sikeresen haladsz
a különleges klánküldetéssel!
[Rugalmasság próba 11-es küszöbre: 5 hõsiesség
pont árán sikeres]
Nagy nehezen ugyan, de sikerül annyira apróra összehúzni magad, hogy annak
még egy fakír is a csodájára járhat. Araszolva, lassanként, de átjutsz
az "üvegnyakon". Odaát, a pirofoszfát barlangokban, már várnak rád az elementál
fattyak. Ellenfeleid 2 nagyobb elementál fatty (#100).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy villámsújtás varázslatot. Az 1. nagyobb elementál
fatty
50 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) A sáskaharcos az 1. nagyobb elementál
fattyat rohamozza. A quwarg katona az 1. nagyobb elementál fattyat támadja.
Az 1. nagyobb elementál fatty halálhörgés közepette a földre zuhan. A sáskaharcos
választott ellenfelét már legyõzték, így õ tétlen ebben a körben. A 2.
nagyobb elementál fatty rád támad. Kitátja száját, és tüzet lehel! Elborítanak
a lángnyelvek.
(16 ép-t sebzõdtél). Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy életszívás!
A 2. nagyobb elementál fatty
30 ép-t sebzõdik. 12 ép-t gyógyított rajtad.
(-5 vp.) A quwarg katona a 2. nagyobb elementál fattyat támadja. a 2. nagyobb
elementál fatty paralizálódott. A sáskaharcos a 2. nagyobb elementál fattyat
támadja.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A 2. nagyobb elementál
fatty
30 sebzést kap. (-5 vp.) A 2. nagyobb elementál fatty halálhörgés
közepette a földre zuhan.
[A csatában összesen 110 sebzést okoztál, és 16 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 17/0, a
quwarg katona: 57/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+58%). Szolgáidnak 10% jut. Viszed, ami mozdítható:
egy karikaszimbólum, 53 arany és 2 hamis arany. A sáskaharcos habzsolja
az ételt. (+25% jóllakottság.) A quwarg katona az ételre veti magát. (+25%
jóllakottság.)
Most, hogy némi lélegzethez jutottál, nekiláthatsz a pirofoszfát kitermelésének.
Nocsak, a kõzet igencsak kemény! Elszánt bányászként kell dolgoznod, ha
hozzá akarsz férni a zöldeskék ásványi anyaghoz.
[Erõ próba 14-es küszöbre:
sikeres]
Iszonyú megterhelés árán, de végül sikerül némi pirofoszfátot kitermelni.
A távolabbi járatokból gyanús hangokat hallasz: újabb elementál fattyak
közelednek! Nagyon gyenge vagy, nem volnál képes egy újabb rohamot feltartani,
ezért visszatérsz az akadémiára. Ott örömmel fogadnak, a kitermelt foszfátért
150 arany jutalmat kapsz, és az elektromosság kék köpenyét.
(+2 képességpont.)
(+2 hõsiesség pont.)
(17. kaland:) Loholsz a templomba, remélve, hogy ott van még Raepa atya.
Még egyszer megvizsgálod, tényleg nálad van-e minden: az öt ekinda haj,
a két pirgamit, a három barna manakõ és persze a maszk meg a 300 arany.
Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal - kénytelen vagy visszafordulni.
(22. kaland:) Lesz ami lesz, te is szerencsét próbálsz!
[Tárgyhasználat: 50 arany]
Miután kifizetted az 50 aranyat, várnod kell egy kicsit, mert egyszerre
sokan csatároznak. Közlik veled, hogy nagyon fontos, hogy különálló fattyat
támadj, mert bármilyen béketûrõek is a leviathánok, ha többel küzdesz egyszerre,
könnyen alulmaradhatsz. Aztán végre sorra kerülsz! Hamarosan máris az asztrálban
suhansz. Lélegzetelállító, ahogy mindenfelé ezek az óriási felhõszerû lények
lebegnek! Kiválasztasz magadnak egyet, és megindítod a támadást. Asztrális
jelenlétet érzékelsz. Ellenfeled egy leviathán fatty (#159) [aura: erõ:
20.].
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-30 PE |
(-9)51 |
(-5)50 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)47 |
(-25)95 |
2. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-30 PE |
(-9)42 |
(-5)45 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)44 |
(-25)70 |
3. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-30 PE |
(-9)33 |
(-5)40 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)41 |
(-25)45 |
4. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-30 PE |
(-9)24 |
(-5)35 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)38 |
(-25)20 |
5. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-30 PE |
(-9)15 |
(-5)30 |
Leviathán fatty |
Pszi csáp |
+5
PE |
(-3)35 |
(-20)0 |
Ellenfeled teljesen összeroppant. Gyõzedelmeskedtél! (+24% pszi támadás,
+24% pszi energia.)
Amikor visszaérkezel a "birkanyírásból", egy mentát már ott lesi, materializálódik-e
a kezedben asztrálgyöngy. Sajnos nem rendelkezel a szükséges tárggyal -
kénytelen vagy visszafordulni.
[55 TVP-t használtál fel, maradt még 140.]
Egy több száz évvel ezelõtt elhagyott barlangkomplexumba mész, tanulmányozni
a falfeliratokat. Talán valamit megtudsz õseidrõl! Fáradtságodat siker
koronázza: egy tárgyat találsz: egy karikaszimbólum.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 130.]
Itt az ideje egy kirándulásnak a torzszülöttek közé! Ezúttal egy még sosem
próbált aknában ereszkedsz le a torzszülöttek szintjére. Leérve, óvatosan
megkezded a felderítést. Ha nem vagy elég óvatos, könnyen vad lesz a vadászból.
Egy nyílást pillantasz meg a földön. Majdnem kikerülöd, mint egy egyszerû
gödröt, de aztán megakad a pillantásod valamin. A gödör falába kapaszkodók
vannak építve, és a mélybe vezetnek! Hmm... Valamilyen búvóhely, nem vitás.
(251. kaland, összköltsége 25 TVP.) [Figyelem: a kaland során követõt szerezhetsz!]
Nocsak, mit találtál! 1
hónakkupók ! Óvatosan begyûjtöd. Lábdobogást hallasz.
Valaki közeledik! Elmosolyodsz. Ellenfeled egy óriáspók (#89).
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. Az óriáspók
sebzõdik
30 ép-t. (-5 vp.) A quwarg katona az óriáspók felé mozog. Az óriáspók a
sáskaharcos felé mozog. A sáskaharcos megközelíti az óriáspókot. A quwarg
katona az óriáspókot támadja. Az óriáspók és a sáskaharcos egymással harcolnak.
A sáskaharcos megtántorodik.
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az óriáspók
30 sebzést kap. (-5 vp.) A quwarg katona az óriáspókot támadja. Az óriáspók
hörögve elterül.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/19, a
quwarg katona: 34/0.] Gyõzelmet arattál! Nagy szikrázás közepette beléd
áramlik némi lélekenergia (+34%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze
ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Szolgáidnak 6% jut. Elteszed a zsákmányt,
ami 44 arany és 2 hamis arany. A sáskaharcos kajával tömi magát. (+25%
jóllakottság.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 120.]
ftk 1 3 2 4 |
felszíni tárgy kutatása |
[Torzszülött vadászat:] A csatornaszintre látogatva, hosszadalmas és körülményes
kutatásba kezdesz. Megfigyeled a torzszülötteket, nem támadod meg az elsõ
utadba akadót, inkább olyanra vadászol, amely sejthetõen felszíni varázstárgyat
rejthet fészkében. Mikor végül sikerül egyet találnod, barlangjáig követed,
és ott ütsz rajta. Ellenfeled egy görényteknõc (#134).
[ld. enc.]
A meglepetés miatt a harc közeltávról indul.
*** 1. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
A görényteknõc
sebzõdik 30 ép-t. (-5 vp.) A quwarg katona a görényteknõc
felé mozog. A görényteknõc a sáskaharcost rohamozza. A sáskaharcos a görényteknõc
felé mozog. A quwarg katona a görényteknõcöt támadja. A görényteknõc és
a sáskaharcos egymással harcolnak. A sáskaharcos halálos sebet kapva a
földre zuhan.
*** 2. KÖR *** Ellõsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc
sebzõdik
30 ép-t. (-5 vp.) A görényteknõc és a quwarg katona egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elõhívsz egy életszívás varázslatot. A görényteknõc
sebzõdik
30 ép-t. (-5 vp.) A görényteknõc kileheli lelkét.
[A csatában összesen 90 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: a sáskaharcos: 0/37, a
quwarg katona: 25/25.] Gyõzelmet arattál! Magadba szívod a megérdemelt
jutalmat, a lélekenergiát (+40%). Szolgáidnak is jut 6%. Elrakod a zsákmányt,
ami 30 arany és egy hamis arany. Na nézzük, tényleg van-e nála felszíni
varázstárgy! A fenébe, semmi! De akkor vajon mit rejtegethetett ennyire?
Csak néhány galetkicsont! Megalázó...
(Feltételes gyógyítás templomban:)
Ellátogatsz a templomba, ez egy nagy, gyertyákkal kivilágított barlang,
tele furcsa szobrokkal. Csuhába öltözött galetkik fogadnak. Egy szolgádat
szeretnéd gyógyíttatni. A papok varázsolnak. Szolgád, sáskaharcos újra
él és egészséges. Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 30 aranyat.
[Asztrális kutatás:] Úgy döntesz, hogy pszionikus tudásodat kihasználva
fogsz kutakodni egy felszíni varázstárgy után. Ellazítod magad, meditálni
kezdesz, és máris az asztrálvilágba csusszansz. Rögvest megérzel valami
furcsát, és megeredsz irányába. Hosszan haladsz a furcsa jelenség irányába,
de egyszercsak egy hatalmas és vastag asztrálfal állja utadat. Itt bizony
csak akkor tudsz továbbjutni, ha szétrobbantod egy megfelelõen magas mentális
robbanással!
[Mentális robbanás próba 3-as küszöbre: sikeres] Összegyûjtöd
minden erõdet, és berobbantod asz asztrálfalat. Hehe, ez jó móka volt,
mehetsz tovább!
Hoppá! Itt egy asztrállény leselkedik rád, jobb lesz
végezni vele, mert vagy te, vagy õ! Megrezzensz, amint pszionikus támadás
ér. Ellenfeled egy szinapszis észlelõ (#443).
Kör |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP / |
PE |
Név |
Támadás |
Hatás |
PP
/ |
PE |
1. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-20 PE |
(-15)45 |
(-6)49 |
Szinapszis észlelõ |
Tudati méreg |
+6
méreg |
(-6)54 |
(-20)35 |
2. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-9 PE |
(-15)30 |
(-15)34 |
Szinapszis észlelõ |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)47 |
(-9)26 |
3. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-9 PE |
(-15)15 |
(-15)19 |
Szinapszis észlelõ |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)40 |
(-9)17 |
4. |
Magic Horse |
Agyvihar |
-9 PE |
(-15)0 |
(-15)4 |
Szinapszis észlelõ |
Pszi acéltorony |
-9
PE |
(-7)33 |
(-9)8 |
5. |
Magic Horse |
semmi |
semmi |
(+0)0 |
(-4)0 |
Szinapszis észlelõ |
Pszi csáp |
+8
PE |
(-3)30 |
(+8)16 |
Szörnyû vereséget szenvedtél pszi párviadalban. (-30 életpont.)
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi
galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki,
aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.
*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki ellõ egy esszenciaelnyelés varázslatot.
Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy villámsújtás varázslatot.
Az arctalan galetki
79 ép-t sebzõdik. (-8 vp.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 2. KÖR *** Magadban motyogva, létrehozol egy életszívást. Az arctalan
galetki
30 ép-t sebzõdik. 26 ép-t gyógyított rajtad. (-5 vp.) Az arctalan
galetki közelebb jön, hogy támadhasson. Az arctalan galetki téged támad.
Az arctalan galetki csonttá fagyaszt jéghideg leheletével.
(21 ép-t sebzõdtél).
Bûze kellemetlen számodra.
(-18 ép.) Regenerálsz (+4 ép)
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy jégcsóva varázslatot. Az arctalan galetki
79
ép-t sebzõdik. (-3 vp.) Az arctalan galetki ájultan a földre zuhan. Regenerálsz
(+4 ép)
[A csatában összesen 188 sebzést okoztál, és 39 sebzést kaptál.] Ezt a
csatát te nyerted! Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+90%). Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Mohón kutatod át, remélve, hogy felszíni varázstárgyra bukkansz. De semmi!
Megérzésed ezúttal megcsalt.
[Próbamester:] Úgy döntesz, meglátogatod azt a fura próbamestert az elhagyott
tó partján! Bekopogsz a torony ajtaján, mire az nyikorogva kitárul, és
egy aszott kis öregember siet eléd csoszogva.
- Szóval felszíni tárgyra
fáj a fogad, he? Na, gyere próbázni, aztán meglátom, mivel szolgálhatok!
Ezen ne múljon, követed. Az elsõ próbatételnél transzformáció tulajdonságodat
/ szakértelmedet teszik próbára. Sajnos még csak nem is ismered ezt a szakértelmet.
Ez ma nem jött neked össze, szomorúan távozol a toronyból.
[85 TVP-t használtál fel, maradt még 35.]
mak 3 |
3. makró definiálása/hívása |
tpf 15 |
15 TVP felszabadítása |
Felszabadítasz 15 TVP-t a korábban félrerakottból. [-15 TVP-t használtál
fel, maradt még 50.]
be 9 1 250 |
meglátogatod a 9. épületet |
A szint temploma egy cseppkövekkel teli, gyertyákkal kivilágított barlangban
foglal helyet. Nagyon hangulatos! Áhítattal lépsz be. Papok fogadnak. Gyógyíttatni
szeretnéd magad. A papok munkához látnak, gyógyítanak rajtad 31 életpontot.
Megköszönöd a papok segítségét, és kifizetsz 71 aranyat.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
be 9 3 1 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
be 9 3 2 |
meglátogatod a 9. épületet |
De hiszen az a szolgád magánál van, nincs szüksége gyógyításra!
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 45.]
Nocsak, valami érdekes dolgot veszel észre: Xenópetéd megduzzadt! Fáradtan
a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +7 galetki erõt
és +9 hírnevet kaptál. A kör során összesen 538 sebzést okoztál, és 85
sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
15 képességpontot
kapsz. Ezenfelül kapsz még 1 képességpontot, jutalmul pszi gyõzelmedért.
Errõl a fordulóról 45 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt, amit
a következõ fordulóban kapsz, összesen
350 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Magic Horse, egy varázslatos férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed:
kutyaszint (5. szint). Táplálkozásod: mágiafaló. Ez a 103. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (17) / 4.24 |
[2] IQ: |
14 (18) / 0.44 |
[3] ügyesség: |
8 (13) / 1.21 |
[4] egészség: |
10 (16) / 5.69 |
[5] mágia: |
20 (31) / 3.47 |
[6] gyorsaság: |
9 (10) / 1.22 |
[9] Méret/ép: |
151 (162) / 162 |
Min. méret: |
100 |
Barlangméret: |
152 |
|
|
Varázspont: |
348 / 235 |
Képességpont: |
52 / 60% |
Hõsi pont: |
89 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
36% |
Galetki erõ: |
644 / 277 |
Hírnév : |
1014 |
Jóllakottság: |
107% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
45 (1) |
Galetki gyõzelmek: |
26 (1) |
Torzsz. csaták: |
539 (4) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
494 (4) |
Leölt torzszülött: |
751 (5) |
Pszi csaták: |
53 (2) |
Pszi gyõzelmek: |
31
(1) |
Ájulások száma: |
17 (0) |
|
A Mágusok Klánjának (#12) tagja vagy.
Rangod: varázsló-jelölt (31)
Speciális
képességeid:
+31 max. varázspont, +3 minden varázslat szintedre. +1 auraészlelés.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Ölj meg öt manapoidot, csak varázslattal!
[számláló: 2] 2.) Érj el 12-es auraészlelést! 3.) Használd a szellemidézés
varázslatot 20 alkalommal! |
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[12] savlehelet: |
16 (19) / 6.59 |
[15] regeneráció: |
6 (8) / 0 |
[16] tüskés bõr: |
7 (13) / 2.17 |
[18] tûzimmunitás: |
3 / 0 |
[19] hidegimmunitás: |
3 / 0 |
[20] savimmunitás: |
3 / 0.69 |
[21] elkt.immunitás: |
3 / 0 |
[22] imm.mérg.gázra: |
3 / 0 |
[25] bûz: |
3 / 0.09 |
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
3 / 0.05 |
[46] csapdaészlelés: |
4 / 3.70 |
[47] zárnyitás: |
5 / 1.75 |
[48] mászás: |
5 / 1.75 |
[49] rugalmasság: |
4 / 0.30 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 2.14 |
[52] auraészlelés: |
6 (9) / 0.87 |
[53] ékszerészet: |
3 / 0.46 |
[54] kereskedelem: |
5 (8) / 3.37 |
[55] szívósság: |
10 / 0.20 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 1.28 |
[57] gyógynövények: |
6 / 2.52 |
[58] nyomkeresés: |
5 (7) / 0.45 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 3.45 |
[60] pszi támadás: |
12 / 1.82 |
[61] pszi energia: |
11 / 2.82 |
[62] lopás: |
7 / 0.35 |
[63] éberség: |
3 / 0 |
[64] átokszórás: |
12 / 2.68 |
[65] álcázás: |
14 / 0.56 |
[66] lopakodás: |
4 / 0.50 |
[67] régészet: |
10 / 3.60 |
[68] zene: |
8 / 5.27 |
[69] tanulás: |
8 / 5.22 |
[70] idézés: |
2 / 0 |
[72] építés: |
9 / 2.71 |
[73] felderítés: |
4 / 0.04 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
jobb csáp |
[100] méret: |
3 (4) / 0 |
[101] szakért.: |
3 (4) / 1.32 |
|
|
Trollagyar |
bal csáp |
[103] méret: |
3 / 0 |
[104] szakért.: |
3 / 1.64 |
|
|
a hatalom
gyalogos lándzsája |
jobb csáp |
[106] méret: |
1 / 0 |
[107] szakért.: |
1 / 0.12 |
|
|
az élet
hosszúkardja |
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[130] agyvihar: |
10 / 1 |
[36] csábmosoly: |
2 (5) / 1.56 |
[149] dimenziókapu: |
3 (6) / 0.24 |
[11] elektromos kéz: |
7 (10) / 0.32 |
[48] ellenáll.megtörése: |
2 (5) / 0.54 |
[10] energiatüske: |
5 (8) / 1 |
[156] éhínség: |
1 (4) / 0 |
[29] életszívás: |
23 (26) / 0.83 |
[172] gázpajzs: |
5 (8) / 0 |
[17] gránitbõr: |
11 (14) / 1.12 |
[13] jégcsóva: |
22 (25) / 6.26 |
[15] jégpajzs: |
4 (7) / 0.20 |
[154] kisebb erõpajzs: |
5 (8) / 2.24 |
[27] kisebb gyógyítás: |
8 (11) / 1.36 |
[146] kontakt.õseiddel: |
3 (6) / 1 |
[158] láth. észlelése: |
4 (7) / 0 |
[157] láthatatlanság: |
3 (6) / 0.68 |
[165] manafókuszálás: |
2 (5) / 0.16 |
[129] mentális robbanás: |
5 / 0.18 |
[133] pszi acéltorony: |
3 / 0 |
[128] pszi csáp: |
6 / 0.50 |
[171] savpajzs: |
1 (4) / 0 |
[30] sorvasztás: |
1 (4) / 0.80 |
[131] sz.áll.roncsolása: |
10 / 1.10 |
[132] tudati méreg: |
5 / 0.06 |
[19] tûzfal: |
10 (13) / 0.48 |
[14] vakító fény: |
2 (5) / 0.12 |
[22] villámsújtás: |
23 (26) / 0.84 |
|
|
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
1. lista (200%): |
22 villá |
13 jégcsó |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] sáskaharcos |
44/44 |
108% |
150% |
2 / 0.74 |
harcol |
[2] quwarg katona |
54/25 |
149% |
185% |
2 / 0.73 |
harcol |
lélekenergia rész |
15% |
jóllakottság határ |
100% |
gyógyítás: |
5 |
|
MAKRÓID |
1. Makró |
b 1 |
kno 9 2 |
e 9 100 |
pv 4 8 |
p |
vv 154 157 |
|
|
3. Makró |
tpf 15 |
be 9 1 250 |
be 9 3 1 |
be 9 3 2 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: jégcsó t.var. a harc 2. körétõl. Prioritás: 110. |
4: villámsújtás t.var. ha a harc 1. köre van. Prioritás: 160. |
9: villámsújtás t.var. ha ellenfeled #1900. Prioritás: 230. |
2: gránitbõr v.var. ha ellf. 321. képessége 6 v. több, Prioritás: 195,
és ha ellenfeled galetki. |
5: tûzfal t.var. ha a harc 1. köre van, Prioritás: 200, és ha 4 vagy több
ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött. |
7: elektromos kéz t.var. ha a harc 2. köre van, Prioritás: 200, és ha
4 vagy több ellenfél van, és ha ellenfeled torzszülött. |
10: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 24 alatt van, Prioritás: 180,
és ha ellf, nincs nekro immúnitás (236) képessége és ha ellf. nincs célzott
varázs imm.(231) képessége |
12: életszívás t.var. ha ellf.ép / hátralevõ körök kisebb mint 24, Prioritás:
170, és ha 1 vagy kevesebb ellenfél van, és ha ellf, nincs nekro immúnitás
(236) képessége és ha ellf. nincs célzott varázs imm.(231) képessége |
14: villámsújtás t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 190, és ha 1
vagy több ellenfél van, és ha a harc 1. köre van. |
16: jégcsóva t.var. ha ellenfeled galetki, Prioritás: 175, és ha 1 vagy
több ellenfél van, és a harc 2. körétõl. |
ELLENFÉL LISTÁK 1900: rovarsámán (#77), agglomerátor (#41).
FELTÉTELES PARANCSAID GY 70 0 0 61 27 50;
VI erõ:120% ép:35%;
PV 6;
L 5 2;
HE 1;
PT 4;
PTA 130 130 130 130 130;
PTB 130 130 130 130 130;
I 20;
SPECIALIZÁCIÓD: Próbamester. (Minden, kaland során kapott próbánál a küszöb
10%-kal kisebb lesz, mint egyébként.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #4 (1. épület),
#9 (7. épület), #17 (9. épület), #22 (8. épület), #23 (3. épület),
#284 (93. forduló), #214 (99. forduló), #374 (97. forduló), #295 (99.
forduló), #365 (92. forduló), #494 (94. forduló), #451 (100. forduló),
#414 (95. forduló), #489 (96. forduló), #460 (101. forduló), #402 (97.
forduló), #329 (98. forduló), #475 (101. forduló), #464 (102. forduló),
#251 (103. forduló).
SZÖVETSÉGED:
Feltámadás Hírnökei (#15152). Szavazataid száma: 0. A te szavazatod
jelenleg a 3168. karakternél van. Jelenleg az ivó építésén dolgozol, eddig
50 TVP-t költöttél rá. Szövetségetek jelenlegi legendás ellenfele: Monokonstrumatik
Abarrun. Még 2 alkalommal gyõzhetitek le. Jelenleg 10 legenda pontod van.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
* |
1 a gepárd kék köpenye (#15537) |
* |
1 a hatalom könnyû láncinge (#6881)
|
* |
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
* |
1 a torony csatos öve (#18266) |
* |
1 a törpék csizmája (#6520) |
|
1
az elektromosság kék köpenye (#27237) |
|
1 díszes köpeny (#1138) |
|
8 ében láncing (#134) |
* |
1 ezüst nadrág (#176)
|
|
1 könnyû pikkelyvért (#1016) |
|
1 köntös (#1150) |
|
1 láncing (#1030)
|
|
2 maszk (#1090) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
4 törpe pikkelyvért (#4)
|
Ékszerek, kincsek |
|
1 a gepárd fülbevalója (#15655) |
* |
1 a kalmár nyaklánca (#142) |
* |
1
a mágia smaragdja (#153) |
* |
1 a remete malachit karkötõje (#12491) |
* |
1 a sebezhetetlenség márványgyûrûje
(#19676) |
* |
1 a sün díszes karkötõje (#25092) |
* |
1 a szívósság amulettje (#14695) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144) |
*
|
1 a tolvaj márványgyûrûje (#9326) |
|
184 arany (#1) |
|
17 drágakõ (#2) |
* |
1 ezüstmedál (#208) |
|
241 hamis arany (#809) |
|
2 karikaszimbólum (#1211) |
* |
1 kék gömb (#143)
|
|
1 malachit karkötõ (#1241) |
|
1 óriás fülbevaló (#225) |
* |
1 ozin fülkarika
(#211) |
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 sárgaréz nyaklánc (#1181) |
|
1 szivárvány
karkötõ (#139) |
|
1 üvegszimbólum (#138) |
* |
1 zöld mutációs gyûrû (#191) |
Felszerelés |
|
41 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
1 dorony duda (#588)
|
|
5 fekete dukát (#218) |
|
1 furulya (#167) |
|
2 hebrencs csapda (#582)
|
|
1 idõkristály (#219) |
|
1 kötél (#128) |
|
14 Krónika (#783) |
|
1 mandolin (#19) |
|
2 Morgan pálcája (#511) |
|
1 Urgod kémszeme (#533)
|
Fegyverek |
* |
1 a hatalom gyalogos lándzsája (#7182) |
* |
1 a mágia könnyû nyílpuskája
(#3536) |
|
1 az elektromosság harci nyílpuskája (#27388) |
* |
1 az élet hosszúkardja (#5367) |
|
8 ében nyílpuska (#133) |
|
8 ében
tündekard (#132) |
|
1 gyalogos lándzsa (#1332) |
|
1 harci fejsze (#12) |
|
1 rozsdás kard
(#131) |
|
4 sziklarepesz (#13) |
|
2 törpe balta (#224) |
* |
1 Trollagyar (#214)
|
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
12 csótányláb (#25) |
|
10 elonotichlan (#31)
|
|
16 gyilkos boróka (#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
13 hónakkupók
(#30) |
|
5 hõsiesség itala (#52) |
|
2 kihívás itala (#68) |
|
71 liánvirág (#24)
|
|
21 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala (#51) |
|
13 mézfû (#29)
|
|
19 mitulen fû (#20) |
|
2 óriásnövés itala (#60) |
|
19 ragálygomba (#26)
|
|
2 rémcserje (#34) |
|
3 sárga gyógyital (#61) |
|
25 sárkányvirág (#32)
|
|
1 savlehelet itala (#55) |
|
9 sötét mák (#23) |
|
15 tejfonál (#28) |
|
21 üvegcse (#14) |
|
4 védelem itala (#59) |
|
2 velparaj (#35) |
|
26 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
12 asztrálesszencia (#154) |
|
5 barna manakõ (#149) |
|
1 bolhedor szárny
(#15) |
|
3 duzzadt xenópete (#479) |
|
16 ekinda haj (#147) |
|
7 elektronit (#141)
|
|
7 húsevõ bibe (#151) |
|
4 lemúr hártya (#161) |
|
12 mandibula (#157)
|
|
8 molad púp (#16) |
|
6 molitár háj (#165) |
|
8 nohnetár gumó (#212) |
|
5 nordkristály (#146) |
|
8 õsi relikvia (#17) |
|
12 pirgamit (#152) |
|
1 smaragd esszencia (#229) |
|
2 xenópete (#278) |
|
6 yeti csont (#160)
|
A szürkével jelölt tárgyakra szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet
foglalják. Ha az EE parancs egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes
ilyen tárgyadat eladod (ami nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem
adsz el / dobsz el KF-elt, vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Tönkrement tárgyaid (zárójelben a szükséges javítás szakértelem): a sün
csonttõre #25151 (5), a szívósság köpenye #14635 (4), a túlélés görbekardja
#21566 (9).
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 1 hónakkupók (#30), 1 mátekel
gomba (#21), 5 hamis arany (#809), 1 aranydukát (#437), 2 karikaszimbólum
(#1211), 1 az elektromosság kék köpenye (#27237), 1 duzzadt xenópete
(#479).
Ebben a fordulódban elhasznált tárgyaid: 340 arany (#1), 1 a bénaság
fülbevalója (#199), 2 varázskõ (#210), 1 õskõ (#8).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
GÖRÉNYTEKNÕC (134. LÉNY) Förtelmes bûzû, nagybundájú, páncélozott lények
a görényteknõcök. Vérben forgó szemük állandóan táplálékot keres. Márpedig
könnyen jutnak hozzá, hiszen a legtöbb lény már förtelmes bûzüktõl azonnal
összeesik. Szerencsére a görényteknõcöknek nincs semmilyen immunitása,
így ha kibírod néhány körig, akkor utána már nyert ügyed van, könnyedén
legyõzheted ezt a szörnyeteget. Tejivók és puhányok számára jelent táplálékot,
persze az ételgyûjtés közben még inkább fenyegetõ a borzalmas bûz, ami
a görényteknõcbõl árad.