Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. jan. 9. 14h:01' EZ A 851. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD 852. játékheted kezdete: jan. 15. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 11 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5631 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
kf 1526 1 | kézbeveszed/felveszed az 1526. tárgyat a jobb kezedbe |
kno 10 1 | képesség-növelés 10 |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz ormótlan fejét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a szürke rinocérosz testét. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal épp hogy eltalálod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szarvaival a szürke rinocérosz megböki a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ryuku szablyával végigvágod a szürke rinocérosz bal első lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a szürke rinocérosz jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 rinóbőr. 800 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [75,21] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gumifát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északnyugatra látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
(Továbbmész...) [74,21] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mutáns pók. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a mutáns pók testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 503 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő hájas testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vérszomjas csüldő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [72,19] A sík vidék mocsarassá válik.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a szintszívó testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ryuku szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [71,19] Neem akar véget érni a dögletes bűzű mocsár. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Hmm, csak egy félelem-járó. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a félelem-járó testét. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a félelem-járó jobb hátsó lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 137 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 7 | mozogsz északnyugatra, északra, északnyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a félelem-járó ragyás pofáját. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a félelem-járó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a félelem-járó farkát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a félelem-járó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A félelem-járó csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A félelem-járó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 137 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [70,17] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy xirnox közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Itt csata lesz.
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a xirnox lila hasát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (6 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a xirnox vékony nyelvét. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a xirnox bal első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Agyarával a xirnox felkarcolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Nyelvével a xirnox eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a xirnox száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. (ld. enc.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [69,16] Bozótos terepre értél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy móricserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vízionár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a vízionár puha bőrét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vízionár puha bőrét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a vízionár puha bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A vízionár mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A vízionár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vízionár szemet. 78 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 | mozogsz délre |
szk 353 | keresed a 353. szörnyet |
* 1. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod az umor-pióca testét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az umor-pióca ocsmány fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod az umor-pióca testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az umor-pióca állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 35 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a varkaudar bal karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
tf 3 12 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 12 pontért |
XIRNOX (122. SZÖRNY) Ez a kövér, lila szörny sötét árnyként magasodik elő a mocsár homályából. Kedvelt támadása a maró savköpet, majd kínban fetrengő ellenfelét, mielőtt az feltápászkodna, agyaraival felnyársalja. Különleges képessége, hogy nyelvével a varázstudók varázsenergiáját képes elszívni. E szuper-destruktív szörny ellen talán a vágófegyver a legeffektívebb. |
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY) Előveszed kőkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy különösen erős mágikus erővel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens. |
Erő: | 18 (20) | Szint: | 17 | Merészség: | 5/1 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 29 (31) | Támadás: | 20 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 75 kg |
Ügyesség: | 18 (21) | Védekezés: | 23 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 38/38 év |
Egészség: | 18 (20) | Életpont: | 313/313 | Jellem: | semleges (-3) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 24 (27) | Varázspont: | 222/130 | Pénz: | 347 arany | Kép. pont: | 12 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 2 (+1) | vágófegyverek: | 18 | ütőfegyverek: | * 19 |
lőfegyverek: | 5 (+1) | dobófegyverek: | * 19 |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -8.); bumeráng (#249) (9 -11.); ubuk dobónyíl (#138) (12 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
69,17 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 108 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 182 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12 | 2. nyomkövetés: | 14 | 3. mászás: | 8 |
4. csapdakészítés: | 9 | 5. csapdaészlelés: | 2 | 6. gyógyítás: | 22 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. taumaturgia: | 11 (+1) | 11. szörnyismeret: | 9 | 12. vadászat: | 5 |
13. bányászat: | 9 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 12 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), kérődző etra (#368), semlegesek (#989), jók (#990), nukleáris cickány (#155), Pszinapszis (#974), pszi elementál (#221), kardfogú fülemüle (#146) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), védelem sav ellen (#36) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | ragyás burástya (#111) | lángcsóva (#31) | >> | tetemember (#123) | |
lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | tetemember (#123) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
alpesi tehén (#91) (tejet ad) státusz: OK |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): 10. labirintus (32,22). városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. Toborzóiroda (759): új. Harmincasok klubja (875): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 19, 33, 34, 35, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52. |
Összsúly: 104.03 kg | Megterheltség: 94% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 52 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | spiritusz (#170) | 2 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 1 | rinóbőr (#651) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | ugh méreg (#166) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 16 | víz (#27) | |||
2 | vízionár szem (#102) | 1 | xirnox szív (#213) |
68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | |
15 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|