TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2016. júl. 8. 9h:08'
EZ A 151. JÁTÉKHETED, 102. FORDULÓD
152. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #3493
SZÁMLA : XXXX
|
MUMUS KALANDJAI
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,-32] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+38 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+15 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+9 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a gyilkos sallank. (+1 kaja.)
* 1. KP: v 2 0 0 |
elmormolod a 2. varázslatot |
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a tolvajszem varázslatot! Felkészülsz, hogy a mágia segítségével majd más motyóját kileshesd. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 284.]
* 2. KP: p 64 0 0 |
használod a 64. pszi képességet |
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve agyletapogatás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+7 max. pszi pont.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279. Kapsz 1 VP-t.]
* 3. KP: v 24 0 0 |
elmormolod a 24. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274. Kapsz 1 VP-t.]
vi 7 4 30 |
viselkedésed: 7 4 30 |
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. A szörnyeket és az ellentétes jellemű kalandozókat megtámadod, a többiekkel barátságos vagy. Barátsági szinted mostantól 4. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 274.]
m 7 |
mozogsz északnyugatra |
[93,-33] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság.
(Feltételes támadás:) Egy szürke rinocérosz! Ezt kerested. {támadása: 20.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 9 életpontot sebeztél. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz patája súrolja a combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szürke rinocérosz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rinóbőr. 652 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Északra fekszik egy helytartói város. " Észreveszel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 250. Kapsz 4 VP-t.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve életszívás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Rombolj porig egy világítótornyot. 3.) Áldozz fel az oltáromnál 24 csepp ugh mérget, bizonyítva, hogy akár többet is tudsz szerezni! [30 pontot használtál fel, van még 220. Kapsz 6 VP-t.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 24 ugh mérget, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve méregfelhő. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Rombolj porig egy világítótornyot. 3.) Mágusaim egyik legnagyobb ellensége a téfea magoflux: áldozd fel oltáromnál kettőnek az agyát! [30 pontot használtál fel, van még 190. Kapsz 6 VP-t.]
bpb 2 |
bef. parancs berakása: 2 |
v 10 |
elmormolod a 10. varázslatot |
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad az életszívás varázslatot! A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 185. Kapsz 1 VP-t.]
[A parancs tárolásra került.]
tv 37 |
támadó/véd. varázslat a 37. varázslatot |
Támadó varázslatok listájára került: méregfelhő. [0 pontot használtál fel, van még 185.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Aztán előveszed a 2 téfea-agyat, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve vámpirizáció. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! 2.) Rombolj porig egy világítótornyot. 3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. [30 pontot használtál fel, van még 155. Kapsz 6 VP-t.]
v 1 10 20 |
elmormolod az 1. varázslatot |
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 150. Kapsz 1 VP-t.]
m 8 8 |
mozogsz északra, északra |
[93,-34] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány bal szárnyát. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kaktusztüskét.
(Továbbmész...) [93,-35] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy orgyilkos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a jobb térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (758. épület.)
(Feltételes lopás:) Megkeresed az elf férfi táborhelyét. Megvárod a megfelelő pillanatot. A pihenő figura holmijához közelítesz. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: borostyán függő, bőrsisak, csigakagyló, csillezsályalevél, csontkés, csontkulcs. A nyomorult figura csapdával védte magát! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 52 életpontot. Szégyen a futás, de ilyen ciki helyzetben célszerű. Lelécelsz. Kettőt pislantasz, és máris körbevesz a városi őrség. Iszonyatos túlerő, nem lenne értelme az ellenállásnak. Az őrparancsnok szerencsére észreveszi a nodonrod kitűződet! Nincs is akkora gond, mint elsőre sejtetted. A fickó hajlik a megvesztegetésre, úgyhogy fizetsz neki 48 aranyat, s máris szabad vagy. Az őrjárat az egyik irányba, te pedig a másik irányba indulsz tovább.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű mutáns nővel. Fekete a bőre. Chara-din hittérítője. Egy csontamulettet, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mind. ametisztjét, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy q. irtó éremet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget, egy saválló fülbevalót, egy smaragd karkötőt, egy tükörpáncélt, egy Urgod kesztyűjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy Brod trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy mágusölőt, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított goldugar. Auráját érzékelve máris tudod, jelleme gonosz, akárcsak Neked.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Dark Bloom. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: gnóm csont, griff nyakék, gyenge méreg, gyógykenőcs.
Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, csillogó szemű alakváltó nővel. Bőre teljesen fehér! Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr övet, egy Krough fejdíszét, egy mind. ametisztjét, egy nefil-rin medált, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy roxati üvegszemet, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy törpe védőgyűrűt, egy tükörpáncélt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vark. kardtáncos trófea, egy ében hadúr trófea és egy csataremák trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Csicskása egy élőholt quwarg. Hálás kutyatekintettel bámulja mesterét. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Lihahulilania. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: kreiton fókusz, krónika, kronokristály, lajhár csont, lapkorong, lapockacsont.
Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Találkozol egy kék-zöld csíkos, hosszú hajú, narancssárga szemű, rövid bajszú kobudera férfival. A bőre sötétbarna. Fairlight főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete, rangjelzésekkel teli egyenruhát, és egy sötét színű köpönyeget hord. A fején pedig egy ryuku hadúr sisakja! Honnan szerezhette? Réginek tűnő, de nagyszerű állapotban lévő fegyverzetet visel. Rangja a Kompániában: vadász. Ruházatát egy Quwaxotix trófea, egy viharóriás trófea és egy kisebb quwarg isten trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: csaták viharától tépett lobogó. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Earthquake. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: hosszú íj, hűségérme, ilkin érc, kaja, kavadu iszák, Korrum pálcája, kőszem, krónika.
Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[38 pontot használtál fel, van még 112. Kapsz 7 VP-t.]
h 1096 |
használod az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Érzéseim szerint az ősi gnóm technikusok vére folyik az ereidben, barátom! Jó bizonyíték erre, hogy már csak egy hajszál választ el a rákpajzs feltalálásától!" Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [3 pontot használtál fel, van még 109.]
be 758 |
bemész a 758. épületbe |
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Mély Grum nevű törpe kalandozóról úgy hírlik, hogy a régi Huertoltól délre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 104. Kapsz 1 VP-t.]
[93,-36] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sötét gnóm került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sötét gnóm csapása csak a levegőt találja. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " Van itt egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. " [9 pontot használtál fel, van még 95. Kapsz 1 VP-t.]
be 578 |
bemész az 578. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 95.]
m 2 8 6 |
mozogsz keletre, északra, nyugatra |
[94,-36] Továbbmész a város utcáján. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Kalandozótársaim! Ne tűrjétek tovább a kizsákmányolást! LÁZAGYATOK! <T-M>. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt erődítményt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Romani ite domum! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy útonálló. Megvető mosollyal várod a találkozást. {támadása: 6.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Mi a fontosabb? A TÁP vagy a szabadság? Támadd te is az erődöket! "
(Továbbmész...) [94,-37] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sötét gnóm. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sötét gnóm fejét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A sötét gnóm egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 6 életpontot vesztettél. A sötét gnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 471 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Felfedeztél egy fény szentélyét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Van itt egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 3 óndarabot 6 aranyért, 1 trikornis szarvat 12 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol egy kopasz, szürke szemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Bőre bronzként csillog. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy örökkéval.gyémántját, egy rinóbőr övet, egy ritualista amulettet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd goldugar. Málhásállata egy hegyi szamár. {max. varázspontja: 354; max. pszije: 124.} Auráját érzékelve máris tudod, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Nem látszik valami barátságosnak. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: alligátorbőr, álompor, amniosz, ásó, aurach bőr, bőrkantár. Odébbállsz.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfi táborát. A bőre kreolszínű. Raia felszentelt papja. Egy ezüst nyakláncot, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Málhásállata egy hegyi szamár. Mentális auráját felismered, fehér, mint minden jónak. Pfuj! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz egy kopasz, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. A bőre kreolszínű. Sheran felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy trófea nyakláncot, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy áeratikus hasnyák trófea, egy jégtroll trófea és egy velociraptor trófea díszíti. Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Békés Bodin. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. A tolvajszem működésbe lép! Néhány, a zsákban lapuló tárgy: tüskecsapda, ubuk tüske, ugh méreg, uzbány csőr. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Továbbmész...) [93,-37] Még mindig a városban vagy. Amint elhaladsz a mágustorony mellett, odabentről kiáltozást, és dühös szitkozódást hallasz:
- Átkozott koboldok! Nyavalyások! Majd adok én nektek! - kiáltozik egy éltesebb férfi, és hangját üvegcsörömpölés, és az energiatüskék varázslat újabb és újabb sercegése kíséri. Ajjaj! Komoly kalamajka lehet odabenn! Egy mágusinas épp ekkor lép ki a torony ajtaján, és egyből odaszalad hozzád.
- Kérlek, segíts! Máguskoboldok költöztek a toronyba, és képtelenség őket elűzni! Mindent tönkretesznek, rombolnak, pusztítanak. A mesterem már mindent megpróbált, de sajnos tehetetlenek vagyunk. Most hivatásos koboldvadászokért szalajtott engem. Ugye te az vagy? - hadarja. Mivel jutalom szaga terjeng a levegőben, természetesen hevesen bólogatsz. - Jól van, akkor megmenekültünk! - sóhajt a fiú, és megkönnyebbülten folytatja: - A mester szerint az egész tornyot át kell fésülni utánuk, ezért minél több vadász jön, annál biztosabb, hogy eredményt érnek el. Hívd el a barátaidat is, és jelentkezzetek gyorsan a magiszter úrnál! - mondja, és visszasiet a toronyba, ahonnan valami nagy, és üvegből készült tárgy szétrobbanása hallik ki az utcára éppen.
Érdekes feladatnak tűnik, már csak társakat kell találnod hozzá. (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A főút mellett egy fényűzően megépített fehér palotát látsz. Rajta arany betűkkel ez olvasható: "HELYTARTÓI HIVATAL". Az ajtó előtt egy megtermett, teljes bronzpáncélba öltözött harcos őrködik. (578. épület.)
Van itt még egy bank (581. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [27 pontot használtál fel, van még 68. Kapsz 5 VP-t.]
[92,-37] Még mindig a városban vagy.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Jöttem, láttam s ÖLTEM... Tour-Mix, Leah prófétája, az Ördögi Kör tagja. " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Ősi Hajnal Lovagjai,Igazság hős harcosai, Ők győzik le Chara-dint, S törlik el a kínt. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen nyugatra 12, északra 33 mérföldre. " Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy jósda (575. épület.). [9 pontot használtál fel, van még 59. Kapsz 1 VP-t.]
be 569 |
bemész az 569. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 59.]
[93,-37] Folytatod sétádat a házak közt. A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá, innen északra 3 mérföldre teljesítheted.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy orgyilkos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " A következő épületeket látod: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. " [9 pontot használtál fel, van még 50. Kapsz 1 VP-t.]
be 597 |
bemész az 597. épületbe |
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 50.]
ef 10 502 |
energia fejlesztése 10 |
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 3 VP-t.]
* 1. BP: h 2107 0 0 |
használod a 2107. tárgyat |
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -4.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy amnioszt töm magába a gorombilla. Egy kaját habzsol be a kőszáli disznó. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a tolvajszem hatása.
Ebben a körben -4 pontod maradt, ebből a következő körre -4 pontot vihetsz át. Kapsz még 243 pontot. A következő körben tehát 239 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
AGYLETAPOGATÁS (70. PSZI KÉPESSÉG)
Ezzel a különlegesen hatékony pszi-képességgel más kalandozók tudásbázisát csapolhatod meg: a másik által ismert szörnyek és tárgyak E.F.-jét szerezheted meg. Az agyletapogatás egy teljes körön át működik, és automatikusan működésbe lép minden kalandozó esetén, akivel találkozol. Ha a kalandozó nem dobja meg mentális mentődobását, akkor megkapod egy tárgy vagy szörny E.F.-jét, amit ő ismer, de te nem. Az agyletapogatást a célpont néha megérzi, néha nem, függetlenül a sikertől. E pszi képesség alkalmazása: a P 70 parancs komoly koncentrációt igényel, a 2 TVP-n felül 16 pszi pontba kerül. |
ÉLETSZÍVÁS (10. VARÁZSLAT)
A sötét mágia követői nem rettennek el attól, hogy saját sebeiket más élet elpusztításával regenerálják. A varázslat elmondásakor elszívod a környező növényzet életenergiáját, és sajátod pótolására fordítod. Minél sűrűbb a növényzet az adott tereptípuson, annál jobb a varázslat hatásfoka. Aktuális életerőd így akár még a maximális lehetséges fölé is mehet egy picivel. Elmondása 5 VP-be kerül. |
MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatására az ellenfél sebződik, illetve csökken a támadása hárommal. A sebződés és a támadás csökkenés is nő egészen 40-es pai erőig, ahol 40D3-ban és -11 támadásban maxolódik. A megdobott mentődobás felezi sebzést, és semlegesíti a támadáscsökkentő hatást. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg. |
VÁMPIRIZÁCIÓ (1. VARÁZSLAT)
(Sheran híveinek: GYÓGYÍTÓ TERMÉSZET)
Ha ezt a varázslatot elmondod csata előtt, minden sikeres ütéseddel képes leszel az ellenfél megsebzéskor elvesztett életenergiájának egy részét felszívni, és ezt a saját sejtjeid regenerálására fordítani. Tehát minél nagyobb sebzést okozol, annál többet gyógyulsz. A vámpirizáció az elmondástól a legközelebbi csata végéig tart, és 8 VP-be kerül. Ha akarod, a parancs második paramétereként megadhatod, hogy a csata végén a varázslatot újból, 8 VP-ért hosszabbítsd meg. Ahányat írsz, annyiszor. Pl. V 1 2 hatására a parancs kiadásán kívül még maximum kétszer fogod a varázslatot elmondani. Ez egyike azon kevés varázslatoknak, amellyel életerőd a maximális érték fölé kerülhet.
Sheran hívei ezt a varázslatot (ők gyógyító természetnek hívják), kicsit más elven működtetik. Valahányszor egy élőlény visszaadja testét a Földanyának, a földben óriási energiák szabadulnak fel. Istennőd megajándékoz egy újabb segítséggel az ellenségei elleni harcodban. Ha elmondod ezt a varázslatot csata előtt, a Föld átadja neked azon energia egy részét, amit csata során sebződő ellenfeled veszít el. Ezáltal lehetőséged van a harc közben gyógyulni. Ez a varázslat ugyanazon az elven működik, mint a vámpirizáció. A különbség csupán annyi, hogy a hithű druidák inkább a természet gyógyító erejét használják fel segítségül.
Újdonság a vámpirizáció varázslat korábbi verziójához képest: ezentúl megadhatsz egy 3. paramétert is. Ha a harc első körében, a jobbkezes fegyverrel történő ütéskor nem gyógyulnál annyit, mint amennyi a 3. paraméter, akkor az adott harcban a vámpirizáció nem fog aktiválódni és így a harc végén megújítanod sem kell. Ha nem adsz meg 3. paramétert, a vámpirizáció minden harcban aktivizálódik. (Ez csak szörnyekkel való harcra vonatkozik, kalandozókkal szemben a varázslat mindig kisül.) |
KARAKTERLAP
Mumus, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon ministránsa vagy. A Kvazársziklák Népe (#9119) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 102. fordulód.
Erő: |
20 (28) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
7/6 |
Magasság: |
252 cm |
IQ: |
22 (27) |
Támadás: |
24 |
Agresszió: |
4 |
Testsúly: |
493 kg |
Ügyesség: |
12 (18) |
Védekezés: |
28 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
19/19 év |
Egészség: |
21 (24) |
Életpont: |
293/266 |
Jellem: |
gonosz (135) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
18 (25) |
Varázspont: |
120/120 |
Pénz: |
3537 arany |
Kép. pont: |
0 |
Tudatpont: |
14/5 |
Pszi pont: |
33/24 |
|
|
|
|
Eddig összesen 607 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban
2 700 TP-t kaptál. Jelenleg
150 903 TP-d van. A következő szinthez még
29 097 TP szükséges. Trófeáid:
tüskés harci gromak,
epokitféreg,
erszényes elkarog.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
1/24 |
szúrófegyverek: |
19/11 (+18%) |
vágófegyverek: |
10/52 |
ütőfegyverek: |
15/96 |
lőfegyverek: |
8/43 |
dobófegyverek: |
15/42 |
SZÁMLÁLÓK |
Max életkor 74 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
|
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
10/7 |
2. nyomkövetés: |
17/92 (+9%) |
3. mászás: |
5/75 |
4. csapdakészítés: |
23/8 (+12%) |
5. csapdaészlelés: |
1/9 (+5%) |
6. gyógyítás: |
10/40 |
7. felderítés: |
3/5 |
8. szörnyidomítás: |
7/11 |
9. teológia: |
8/68 (+21%) |
10. taumaturgia: |
8/86 (+8%) |
11. szörnyismeret: |
8/98 |
12. pszi: |
5/0 (+3%) |
13. vadászat: |
2/86 |
14. bányászat: |
16/88 |
15. testépítés: |
3/3 |
FEJLESZTÉSI PONTOK |
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0 |
10. vp regeneráció: 1 |
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet) |
deus ex machinád 2 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
lopsz az emberektől (1) bármit |
ásol max. 40 TVP-ért |
készítesz mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 3 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 1 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), dobóhálót (#221) (max. 2 darabot ) |
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219) |
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért |
mászol max. 40 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 50) |
trollfa (#80), piromenyét (#99), nukleáris cickány (#155), alpesi tehén (#91), trikornis (#104), szürke rinocérosz (#346), kőevő (#62), sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
manifesztátor (#124), Pszinapszis (#974), vízionár (#66) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
energiatüskék (#29, 5 VP) |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
|
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) |
izomernyesztés (#33), energiatüskék (#29), méregfelhő (#37) |
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) |
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos sallank (#85) (vadászik) státusz: OK |
kőszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK |
gorombilla (#38) (építő: +15% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
2.) Rombolj porig egy világítótornyot. |
3.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a fény egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 1 (limit: 1302), pontszámod: 12. |
Összsúly: 95.32 kg |
Megterheltség: 85% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 100% alatt van. |
Még 63 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
|
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
-38 |
|
|
|
|
|
-37 |
|
|
|
|
|
-36 |
|
|
|
|
|
-35 |
|
|
|
|
|
-34 |
|
|
|
|
|
-33 |
|
|
|
|
|
-32 |
|
|
|
|
|
-31 |
|
|
|
|
|
(92,-37) jósda (#575)
(93,-37) az 50. labirintus bejárata, az 52. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#578), bank (#581), 16. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131)
(93,-36) sötét gnóm (#132), ékszerbolt (#584), tanácsadó bölcselő (#587)
(93,-35) Toborzóiroda (#760), fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), nekrofun (#173), orgyilkos (#131), egy elf férfi, Dark Bloom (1637. kalandozó), Lihahulilania (1900. kalandozó), Earthquake (2136. kalandozó)
(93,-34) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), uzbányok (#102)
(93,-33) szürke rinocérosz (#346), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Dornodon oltár, 28. jellempróba, művészi porolit (#720)
(94,-37) sötét gnóm (#132), fegyverbolt (#590), vegyesbolt (#593), nekrofun (#173), fény szentélye (#376), egy kobudera férfi, egy gnóm férfi, Békés Bodin (6124. kalandozó)
(94,-36) erődítmény (#488), oltár, útonálló (#130)