Jólvanovits Morgó 100. fordulója
TÚLÉLÕK FÖLDJE | Betáplálva: 2005. nov. 14. 9h:39'
EZ A 125. JÁTÉKHETED, 100. FORDULÓD
126. játékheted kezdete: nov. 16.
A következõ fordulódat azonnal
betápláljuk, amint megkapjuk.
| KALANDOZÓ: #4321
SZÁMLA : XXXX
ZSETONOK : 641
|
|
JÓLVANOVITS MORGÓ KALANDJAI
20 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [71,84] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 xirnox szivet (101 arany), 1 dözmöng
szivet (100 arany), 1 remák szivet (222 arany). Black-Robed Mage átadott neked a 15. napon 5 TU-t.
A táborozás 10. napján összeakadsz Simóniával. Raia felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bíbor
erõövet, egy Eldaran karkötõjét, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot,
egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötõt, egy örökkéval.gyémántját, egy ryuku kesztyût, egy smaragd védõgyûrût, egy
szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyûrût, egy varkaudar csizmát és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy áeratikus
hasnyák trófea, egy Tguarkhan trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan
vibráló nyunyónyûvõ vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyû lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tõrt tart. Lõfegyvere egy
nyu-shuriken. Hátasa egy idomított trikornis. Teherhordója is van: egy ragyás burástya! Szegény állat majd megszakad.
Gyerekkel van! Elég egy mentális pillantás aurájára: az õ jelleme is tiszta fehér, akárcsak a Tiéd. Sokkal jobban érzed
magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+7 életpont.) Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után
folytatod utadat. A 15. napon újból találkozol Simóniával. Mentális auráját felismered, ártatlan fehér, mint a Tied is. Egy
meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Leslie, amikor összefutottatok, adott neked egy rókafarkat, egy
Thargodan esszenciát (ld. enc.), 2 rézdarabot és 2 óndarabot. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál.
Elmondták neked, milyen is az elit palotaõr (ld. enc.), a palotaõr (ld. enc.), az udvari mágus (ld. enc.), a vadászkutya (ld.
enc.), az arató csattanat (ld. enc.) és a pattanóböde (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) díszes
rézpajzsot (ld. enc.), sallank nyilat (ld. enc.), téfea-agyat (ld. enc.) és mérgezett vasnyilat (ld. enc.).
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy
visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan
közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard
visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax
személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyûjteni a hozzád hasonló õszinte és becsületes
kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelõ nap csiklandozza hasadat.
Varázserõd regenerálódik. (+60 varázspont.) Idõt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltõdnek. (+5 pszi pont.)
Erõt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 631. hetének nyerõszámai: 2, 18, 23. 1 db 0 találatos szelvényed
volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy színes dözmöng fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környezõ
néhány négyzetmérföldes területen. [10 pontot használtál fel, van még 235.]
* 1. KP: | használod az 1167. tárgyat
| Sajnos nincs a birtokodban kaja, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefõzéséhez! [0 pontot használtál fel,
van még 235.]
* 2. KP: | használod a 64. pszi képességet
| Fókuszálod mentális energiáidat. Mentális energia gyûlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyõ pszi
képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 230.]
* 3. KP: | elmormolod a 78. varázslatot
| Megfelelõ mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erõvel telik meg. Kimondva az utolsó
varázsszót, létrehoztad a láth. észlelése varázslatot! [-7 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 225.]
ef 6 | energia fejlesztése 6
| KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyûjtõbe ömlesztve tudati
energiáidat. [-6 TU.] A befejezéshez még 1648 TU szükséges. Ügyességed TF-elõdött. [60 pontot használtál fel, van még
165.]
m 8 8 1 | mozogsz északra, északra, északkeletre
| [71,83] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fûben feléd lopakodó valamit. Hamar
rájössz, hogy a feléd közeledõ szörny egy piromenyét. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod
magad.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Alaposan
megsorozod a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a
földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami
a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyûjtesz 1 álomport. Az irányodba
osonó szörny tehetségtelen a rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledõt. Csak egy szürke rinocérosz.
Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 10 szúró, 20 vágó, 30 ütõ ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy
demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A közelharc elõtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Alaposan
megsorozod a szürke rinocérosz vastag bõrét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: elõkapod a
bronzhegyû lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyû lándzsával nagy lendületekkel át- meg
átszúrod a szürke rinocérosz bal elsõ lábát. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a
bal térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a szürke rinocérosz
patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +1 ÉP.) Bronzhegyû lándzsával eltalálod a szürke
rinocérosz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 6
életpontot vesztesz.) (bõröd védelmez +2 ÉP.) A szürke rinocérosz feléd rúg, de nem talál el. Véres nyál csordul ki a szürke
rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnõtt tudásod (+1 szúrófegyver).
Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes
emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek
keletre vezetnek.
(Továbbmész...) [71,82] Szûnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet.
Megvizsgálod közelebbrõl: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér!
Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgõs lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és
3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Továbbmész...) [72,81] Kaptatók és lejtõk váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ezek a lankák alkotják Maad gyûrûjét,
amely Maad Szívét, a rejtélyes mocsarat veszi körbe. Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy
olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván
valamilyen gonosz fickó mûve. Észreveszel egy vaskohót. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A
kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta,
szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem
hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot!
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [35 pontot használtál fel, van még 130.]
kt 94 2 | elkészíted a 94. tárgyat (2 darabot)
| Legyártottál 2 bronzhegyû nyilat. [20 pontot használtál fel, van még 110.]
kt 547 5 | elkészíted az 547. tárgyat (5 darabot)
| Legyártottál 5 nyílpuska lövedéket. [10 pontot használtál fel, van még 100.]
m 6 5 5 | mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
| [71,81] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
(Továbbmész...) [70,82] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy manólányt
veszel észre, amint egy odvas fa elõtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban
méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbõr kesztyûre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21.
jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetõen hamar megérzed a rád leselkedõ veszélyt. Csak egy manifesztátor.
Megvetõ mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked
átjárja a manifesztátor testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de
két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok
vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [69,83] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a
rejtõzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd.
Most sem aggódsz különösebben. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lõsz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked
átjárja a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs még megpróbál
elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következõ felirattal: " Álljon itt e tábla a Pentagramma alapítótagjainak
tiszteletére. VU.8. KN " Szemedet összehúzva elõrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Épp virágzik!
Begyûjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Leah hívõi építették. Kiásol a
földbõl pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbrõl látod, hogy egy adamantit erõd (552.
épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb.
1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [27 pontot használtál fel, van még 73.]
be 552 | bemész az 552. épületbe
| Kiabálni kezdesz, hátha a zajra kinéz valaki az erõdbõl. Szerencséd van: megnyílnak a falak! Egy nagyon izmos, teljes
vasvértezetet viselõ férfi sétál elõ. Jobb kezében egy fénylõ vaslándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Bárgyú, de
jóságos szemeivel rád bámul, majd hosszas gondolkozás után ezt szavalja:
- Kedves kalandozó, üdvözöllek a jóság dicsõségéért folytatott harc... - itt elakad, majd legyint: - Mit állsz ott kinn, gyere
már be! Kisiet eléd a tagbaszakadt harcos, a noteszét lapozgatja.
- Itt vagy ismét... - mondaná a nevedet, majd zavartan folytatja: - kedves kalandozó. Röviden mesélsz kalandjaidról. - De jó
hogy látlak! Tehát sikerült a küldetést teljesítened! [ 140 tapasztalati pontot kaptál.] Diadalmasan adod át a nyílvesszõket.
- Köszönöm, nekem is van elég - hárítja el a harcos, majd a homlokára csap és hálálkodva veszi át õket.
- Remek munka volt. A második küldetés: tisztítsd meg a varkaudar fészket, ahol az ellenfél seregeinek elit magja
gyülekezik! Íme, a rejtekhely térképe:
| lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat
|
Ez a 37. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 12, délre 18 mérföldre található. Elbúcsúzol a csupa izom
fegyverforgatótól. [5 pontot használtál fel, van még 68.]
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra
| [68,82] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetõen
felmordul.
(Továbbmész...) [67,81] Bozótos terepre értél. Már messzirõl meghallod a feléd tartó lényt. Egy húsevõ magszim közeledik.
Mivel nyilván Te vagy az erõsebb, elmosolyodsz. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
A gnóm nyílpuskával célzol és lõsz. Elrepül 2 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a húsevõ magszim bal oldalát. (2
támadással 30 életpontot sebezve.) A húsevõ magszim összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az
ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyûjteni az ellõtt lövedékekbõl. 2 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni
tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad elõtt egy oltárt. Dornodon hívõi építették. Jóízûen falatozol. (-1 kaja.) [18
pontot használtál fel, van még 50.]
szk 124 | keresed a 124. szörnyet
| Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy manifesztátort. [0 pontot használtál fel, van még
50.]
h 233 30 | használod a 233. tárgyat
| Furulyázni kezdesz. Hah! Hibátlanul elõadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1
zene). Ez jól esett! (+3 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 20.]
ba 146 | nem támadod a 146. szörnyet
| BA 146 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 20.]
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat
| Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 15.]
* 2. BP: | használod a 396. tárgyat
| Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás
parancsaid törlõdtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még
15.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlõbõl. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat.
(+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni,
megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette.
Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 21, 12.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltõdtek! EF-elésed újra a kezdetektõl indul. Viszont az energiák kicsapódása
nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idõ! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az
éhes szörnyeid között! Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban
pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max.
életerõ.) Elmúlt a pszi-ernyõ hatása.
Ebben a körben 15 pontod maradt, ebbõl a következõ körre 15 pontot vihetsz át. Kapsz még 241 pontot. A következõ körben
tehát 256 pontot költhetsz el.
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY)
Amikor elsõ ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése
tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektõl. Se szív, se máj, se tüdõ. Csak valamilyen fekete folyadék, ami
talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után!
Bizonyára ez a Thargodan mágikus erõvel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a
minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát.
|
ELIT PALOTAÕR (133. ELLENFÉL)
Az elit palotaõröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál,
fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte õket bronzpáncélzattal is, ami szinte
sebezhetetlenné teszi õket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaõrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz
gyõzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra elõkerül még három palotaõr.)
|
PALOTAÕR (134. ELLENFÉL)
A palotaõrök a király kiválóan kiképzett katonái. A palotákban mindenhol találkozhatsz velük, mindent õk õriznek, a
király és a helytartók feleségeitõl kezdve egészen a kincseskamráig. Megtámadásuk nem javasolt.
|
UDVARI MÁGUS (142. ELLENFÉL)
Az udvari mágusok járatosak mindenféle varázstudományban. Ritkán mutatkoznak a publikum elõtt, inkább
dolgozószobáik mélyén tanulmányaikba és kísérleteikbe temetkeznek. Természetesen mindig van a fejükben egy-két
támadó és védekezõ varázslat is, hiszen a király ellenségei sosem nyugszanak, bárhová bejuthatnak... Persze egy
közelharcban támadó, jól felszerelt orgyilkossal szemben tehetetlenek.
|
VADÁSZKUTYA (143. SZÖRNY)
Az idomított vadászkutyák nemcsak a király kedvencei, de a rangosabb fõurak és a helytartók udvarában is megtalálhatók.
A vadászat mellett a harcra is be vannak idomítva, gazdájuk füttyentésére pillanatok alatt széttépnek akár egy két méter
magas fegyveres embert is! Persze a páncéllal védett torkot õk sem bírják átharapni.
|
ARATÓ CSATTANAT (144. SZÖRNY)
Az arató csattanat nevét részben a dinamikájáról kapta, amellyel harcba veti magát, részben a hihetetlen mészárlásról,
amelyet a kalandozók soraiban képes végrehajtani. Mesélik, hogy a Túlélõk Földjét még a háború kezdeti szakaszában el
akarta özönleni Dornodon egyik alakulata, de a teljes hadoszlopot felfalta egy kölykeit védelmezõ arató csattanat pár.
Hogyan is néz ki ez a szörny? Nagy, mit nagy, óriási zöld massza, rengeteg apró, de erõs lábbal, hogy gyorsan tudjon futni, és
óriási, ezernyi foggal teli szájjal, hogy egyszerre akár két-három embert is be tudjon kapni. Étvágya fenomenális, válogatás
nélkül mindent befal. Talán ennek köszönhetõ, hogy a gyomrából idõnként felbüfögött förtelmes bûz még a legedzettebb
kalandozót is meghányatja. A szörny lemészárlására a szúrófegyver a legalkalmasabb.
|
PATTANÓBÖDE (145. SZÖRNY)
A pattanóböde óriási, zöld hólyagra emlékeztet, felületén vékony, leginkább a xantusz-kaktuszéra emlékeztetõ tüskékkel.
Ha a dombvidéken megpillantasz egyet, általában egy nagy kaktusznak nézed - amíg ki nem tátja pofáját, és nem leheli rád
elképesztõen hideg, fagyos köpetét. A pattanóböde vékony, de rugalmas hártyáját legkényelmesebben szúrófegyverrel lehet
kipukkasztani.
|
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen
használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.
|
SALLANK NYÍL (129. TÁRGY)
Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erõsítesz, fémhegyû sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú
íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank
nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj.
|
TÉFEA-AGY (172. TÁRGY)
A téfea magoflux agyának kimetszése különösen gusztustalan feladat. És a kimetszés nagyon kevés, ha nem tudod az agyat
tartósítani: néhány nap múlva már csak fertelmes bûzû massza lesz belõle. A tartósításhoz 2 csepp spirituszt kell
felhasználnod.
|
MÉRGEZETT VASHEGYÛ NYÍL (187. TÁRGY)
A vashegyû nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésû
lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelõsz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és
egy vashegyû nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb
esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyû nyilat sem fogod tudni visszaszerezni.
|
XIRNOX SZÍV (213. TÁRGY)
Elõveszed kõkésed, és kimetszed a xirnox csillogó szívét! Majd két csepp spirituszt csöpögtetsz rá, és tartósítod. Ez a tárgy
különösen erõs mágikus erõvel bír, számos varázstárgyhoz és varázslathoz anyagi komponens.
|
REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek
nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csõdöt mond. A remák szív a deus ex
machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.
|
KARAKTERLAP |
Jólvanovits Morgó, egy vörös, göndör hajú, zöld szemû gnóm férfi vagy. A Mágia Örökösei (#9135) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 100. fordulód.
Erõ: | 17 (19) | | Szint: | 14 | | Merészség: | 5/3 | | Magasság: | 125 cm |
IQ: | 26 | | Támadás: | 15 | | Agresszió: | 3 | | Testsúly: | 50 kg |
Ügyesség: | 19 (20) | | Védekezés: | 32 | | Menekülés: | 30 % | | Életkor: | 101/101 év |
Egészség: | 20 | | Életpont: | 230/219 | | Jellem: | jó (36) | | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 20 (25) | | Varázspont: | 185/67 | | Pénz: | 211 arany | | Kép. pont: | 9 |
Tudatpont: | 12/0 | | Pszi pont: | 7/0 | | | | | | |
|
Eddig összesen 429 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1514 TP-t kaptál. Jelenleg 74962 TP-d van. A következõ szinthez még 38 TP szükséges. Trófeáid: ragyás burástya, nukleáris cickány, dombi yeti. A 90. fordulódban 899 arany került a bankszámládra. 1033 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
| szúrófegyverek: | 10/2 (+5%) | | vágófegyverek: | 13/87 | | ütõfegyverek: | 1/65 |
lõfegyverek: | 18/33 (+15%) | | dobófegyverek: | 3/44 | | | |
|
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyû lándzsa (#87) << ryuku szablya (#695) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
|
EGYÉB ISMERETEK |
| 1. rejtõzködés: | 7/69 | | 2. nyomkövetés: | 14/6 (+12%) | | 3. lopás: | 2/79 |
4. mászás: | 6/25 | | 5. csapdakészítés: | 10/45 (+5%) | | 6. csapdaészlelés: | 4/35 |
7. gyógyítás: | 13/29 | | 8. titkosírás: | 3/10 | | 9. felderítés: | 4/30 |
10. szörnyidomítás: | 3/39 | | 11. taumaturgia: | 13/92 (+3%) | | 12. szerencsejáték: | 1/40 |
13. zene: | 6/4 (+30%) | | 14. szörnyismeret: | 4/36 (+18%) | | 15. pszi: | 1/54 (+5%) |
16. vadászat: | 8/62 | | 17. bányászat: | 15/35 (+15%) | | 18. fõzés: | 6/26 |
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 8 mezõre repítsen |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ) |
elfogod spagulárt (#82) háló-csapdával (#220) |
maradék TVP-dbõl az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) |
szintszívó (#96) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 12) |
fabontó szójer (#71), fémbontó szójer (#150), semlegesek (#989), jók (#990) |
|
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid | energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | idõcsere (#285, 5 VP) | |
Pszi képességeid | pszi-ernyõ (#64, 6 PP, 5 TVP) | | |
Butaság ára beállítás: teológia: +1 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +1 vp 6 költség alatt; |
|
JELENLEG RAJTAD LEVÕ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
láth. észlelése (#78) | | | |
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZÕ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekezõ varázslatokkal együtt) |
villámcsapás (#50) | >> | nõk (#999) | | villámcsapás (#50) | >> | férfiak (#998) |
Feltételes védekezõ varázslatok (aktív: 3, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) | | | | |
|
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
kõszáli disznó (#34) (hátas: 9 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes |
|
NÁLAD LÉVÕ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) |
Páncélok és pajzsok |
1 | * | bíbor erõöv (#291) | 1 | * | láncing (#222) | 1 | * | lánckesztyû (#230) |
1 | | mászókarom (#78) | 1 | * | rejtõköpeny (#277) | 1 | * | teknõcpajzs (#417) |
1 | * | varkaudar csizma (#317) | 1 | * | vassisak (#160) | | | |
Fegyverek és lövedékek |
1 | | bronzhegyû lándzsa (#87) | 1 | | ezüstshuriken (#327) | 1 | | fúvócsõ (#20) |
1 | * | gnóm nyílpuska (#546) | 1 | | kõkalapács (#13) | 3 | | mérg. nyílp.lövedék (#548) |
9 | * | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | * | ryuku szablya (#695) | 2 | | szögletes kõ (#17) |
20 | | tüske (#22) | 1 | | vadászkés (#1264) | 1 | | varkaudar szablya (#516) |
1 | | vashegyû lándzsa (#182) | | | | | | |
Ékszerek és egyéb csecsebecsék |
5 | | ezüst gyûrû (#180) | 3 | | ezüst karkötõ (#158) | 2 | | ezüst nyaklánc (#117) |
1 | * | obszidián karkötõ (#229) | 1 | * | örökkéval.smaragdja (#1115) | 1 | * | smaragd védõgyûrû (#223) |
1 | * | umbatari karkötõ (#278) | | | | | | |
Eszközök, használati tárgyak, készletek |
4 | | aranypikkely (#415) | 1 | | aranytû (#272) | 1 | | ásó (#34) |
1 | | bronzkulcs (#76) | 1 | | csontkulcs (#74) | 3 | + | deus ex machina (#1) |
1 | | dobóháló (#221) | 1 | | ezüst kulcs (#184) | 2 | | fáklya (#36) |
1 | | furulya (#233) | 1 | | kis vaskulcs (#40) | 1 | | márványkulcs (#245) |
1 | | mászókampó (#165) | 1 | | nagy aranykulcs (#246) | 1 | | nagy bronzkulcs (#185) |
1 | | nagy vaskulcs (#186) | 1 | + | nyílcsapda (#243) | 1 | | Ramirez feszítõvasa (#1261) |
1 | | rézkulcs (#75) | 1 | | Rodger kezdõ üstje (#1167) | 1 | | szeksztáns (#32) |
2 | | szent jogar (#150) | 1 | | vaskulcs (#183) | | | |
Löttyök és porok, tartóstul |
3 | | aranyló ugarhéj (#100) | [üres, kapacitás: 30] |
1 | | fûszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 5] |
4 | | huhogó bibe (#332) | [bennük 8 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 40] |
3 | | kavadu iszák (#25) | [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24] |
1 | | sullár hólyag (#168) | [benne 18 csepp spiritusz (#170), fér még: 2] |
4 | | uzbány csõr (#169) | [bennük 20 csepp ugh méreg (#166), fér még: 28] |
3 | | vizestömlõ (#3) | [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14] |
2 | | zöld üveg (#82) | [bennük 3 csepp ragasztó (#83), fér még: 37] |
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok |
5 | | álompor (#396) | 1 | | amniosz (#203) | 2 | | csillezsályalevél (#1253) |
1 | | darázsszárny (#652) | 1 | | dözmöng szív (#122) | 1 | | fémrúd (#104) |
6 | | fõnixtoll (#563) | 5 | | gyöngymangó (#135) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) |
20 | | kaktusztüske (#114) | 1 | | kazmár gyökér (#205) | 9 | | madártoll (#112) |
1 | | magszim bél (#103) | 1 | | mákrózsa virág (#56) | 1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) |
2 | | móri gyümölcs (#116) | 3 | | óndarab (#85) | 1 | | ormánygõte csont (#21) |
8 | | pirkit (#153) | 1 | | púderkõ (#119) | 1 | | remák szív (#264) |
1 | | rókafarok (#124) | 4 | | smirglilevél (#29) | 1 | | szárnyas hernyó (#69) |
1 | | Thargodan esszencia (#328) | 4 | | vasérc (#152) | 1 | | xirnox szív (#213) |
|
Összsúly: 47.03 kg | Megterheltség: 97% |
GYJ: Legalább 2 arany értékû tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. |
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
|
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... |
4 | | bronzhegyû nyíl (#94) | 2 | | madártoll (#112) | 3 | | pirkit (#153) |
5 | | vasérc (#152) | 3 | | víz (#27) | 2 | | rézdarab (#70) |
|
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... |
1 | | álompor (#396) | 1 | | hebrencs állkapocs (#130) | 1 | | magszim bél (#103) |
1 | | manifeszt.nyúlvány (#214) | 4 | | nyílpuska lövedék (#547) | 1 | | óndarab (#85) |
|
|
E körben tett lépéseid térképe |
|
(67,81) húsevõ magszim (#67), Dornodon oltár
(69,83) kaffogó hebrencs (#88), adamantit erõd (#552), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), Leah oltár
(70,82) Fairlight oltár, 21. jellempróba, manifesztátor (#124)
(71,82) xantusz-kaktusz (#113, belõle készíthetõ: #114), 40. jellempróba
(71,83) piromenyétek (#99), oltár, nekrofun (#173), álomvirág (#395, belõle készíthetõ: #396), szürke rinocérosz (#346)
(72,81) olvasztókemence (#86), oltár, vaskohó (#155), 21. jellempróba, érclelõhely
TÚLÉLÕK FÖLDJE REFERENCIA
|
|
Jólvanovits Morgó 100. fordulója
| vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) | | démontetû (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygõte (#18) | kavadu (#19) | | mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszõrû pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) | | óriás sáska (#27) | sakál (#28) | gyilkos mókus (#29) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | | gnóm boltos (#32) | sünmedve (#33) | kõszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | | gorombilla (#38) | lebegõ gomba (#39) | hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) | Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | | technokolin (#50) | gyíkember (#51) | bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | | rõtmanó (#55) | félelem-járó (#56) | gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) | kõevõ (#62) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | | vízionár (#66) | húsevõ magszim (#67) | móleon (#68) | evaporõr (#69) | vadtroll (#70) | | fabontó szójer (#71) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) | | színes dözmöng (#78) | bombagoly (#79) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | | kaszabolósáska (#83) | bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | | sörényes ubuk (#89) | alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | | mérges nyukmár (#95) | szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | | szõrös pók (#100) | sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | | vadász varkaudar (#108) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) | süvítõ rája (#113) | | vérszomjas csüldõ (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetû (#116) | mutáns pók (#117) | trappoló dinymák (#118) | | emberevõ (#119) | bibircsók-óriás (#120) | tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | útonálló (#130) | | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaõr (#133) | palotaõr (#134) | karmos tankány (#137) | | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) | acéldarázs (#140) | szõrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) | pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | fémbontó szójer (#150) | | nukleáris cickány (#155) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | massza (#217) | pszi elementál (#221) | | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | | tesh alligátor (#353) | nektoraf (#355) | vörös rakolits (#356) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | | dombi yeti (#366) | rõtmanó berzerker (#369) | jegesmedve (#637) | yeti poronty (#638) | fagyféreg (#640) | | lábascet (#647) | csontlepke (#746) | alattomos manó (#756) | | | |
| deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlõ (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) | | kõkés (#6) | kõhegyû lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) | | csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kõkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bõr (#15) | | bordacsont (#16) | szögletes kõ (#17) | parittya (#18) | kerek kõ (#19) | fúvócsõ (#20) | | ormánygõte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) | | gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) | | smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tûzbokor (#35) | | fáklya (#36) | drótszõr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) | | grákóbõr (#41) | távcsõ (#42) | tükör (#43) | királygyík bõr (#44) | kis bõrpajzs (#45) | | krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bõr (#47) | antilopbõr (#48) | kígyóbõr kesztyû (#49) | arany (#50) | | bõrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | mákrózsa virág (#56) | bõrsisak (#57) | ködmangó cserje (#58) | | ködmangó (#59) | ködkapu (#60) | árnyéksár (#61) | ködcsillag (#62) | tigroszlán fog (#63) | | $csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bõrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) | kék orchidea (#68) | | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) | rézpajzs (#73) | | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) | mászókarom (#78) | | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) | ragasztó (#83) | | díszes rézpajzs (#84) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyû lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) | | bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) | | bronzhegyû nyíl (#94) | bakkura bõr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) | | fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) | | fémrúd (#104) | evaporõr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvesszõ (#108) | | vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) | | kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) | | púderkõ (#119) | tábla (#120) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | | mandibulapenge (#125) | bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | | hebrencs állkapocs (#130) | ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | | gyöngymangó (#135) | rúnakõ (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | | denevér szimbólum (#140) | nap szimbólum (#141) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | | mocsári penke (#148) | grok-képzõdmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | | pirkit (#153) | mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | | ezüst karkötõ (#158) | kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függõ (#162) | | karócsapda (#163) | vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sziklafészek (#167) | | sullár hólyag (#168) | uzbány csõr (#169) | spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) | vashegyû nyíl (#176) | mínosz-kúp (#178) | grifftojás (#179) | | ezüst gyûrû (#180) | vasalt bunkó (#181) | vashegyû lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) | mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | | aranylánc (#191) | aranygyûrû (#193) | obszidián függõ (#195) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) | | kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) | | szuperkötél (#209) | fûszertartó (#210) | dorony tüdõ (#212) | xirnox szív (#213) | manifeszt.nyúlvány (#214) | | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) | dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védõgyûrû (#223) | | orgyilkos tõr (#225) | obszidián karkötõ (#229) | lánckesztyû (#230) | acélpengõke (#231) | furulya (#233) | | tatu dob (#234) | lajhár csont (#236) | lant (#238) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | | márványkulcs (#245) | nagy aranykulcs (#246) | fekete bõrcsizma (#247) | pszi kõ (#248) | bumeráng (#249) | | tatu ködmön (#255) | nehezék (#258) | remák szív (#264) | purifikátor háj (#269) | szürke bõrkesztyû (#271) | | aranytû (#272) | sárga erõöv (#276) | rejtõköpeny (#277) | umbatari karkötõ (#278) | bíbor erõöv (#291) | | varkaudar csizma (#317) | ezüstshuriken (#327) | Thargodan esszencia (#328) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) | | rézgolyó (#343) | súlyzó (#347) | phua-kúp (#372) | fény szentélye (#376) | moa burát (#384) | | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) | álompor (#396) | fõutca (#399) | ház (#400) | | vas fejpánt (#408) | aranypikkely (#415) | teknõcpajzs (#417) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | | szent liget (#439) | térkapu (#452) | barátság szent tüze (#484) | sörsátor (#486) | erõdítmény (#488) | | sárkánytanya (#492) | varkaudar szablya (#516) | Chara-din monolitja (#534) | gnóm nyílpuska (#546) | nyílpuska lövedék (#547) | | mérg. nyílp.lövedék (#548) | fõnixtoll (#563) | darázsszárny (#652) | darázsfarok (#654) | aurach fog (#657) | | alligátorbõr (#661) | nektoraf faggyú (#667) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) | ryuku szablya (#695) | | manóodú (#698) | sötét kámzsa (#699) | tubarkõ (#700) | Rahn ékkõ (#701) | rõtmanó kacagány (#714) | | mûvészi porolit (#720) | varázsfiola (#828) | örökkéval. rubinja (#900) | örökkéval.gyémántja (#1065) | varkaudar csont (#1113) | | örökkéval.smaragdja (#1115) | Rodger kezdõ üstje (#1167) | tûzrakó hely (#1169) | malom (#1204) | szekérkaraván (#1215) | | megbûvölt utazóláda (#1218) | fejsze (#1240) | vaspánt (#1241) | csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | | Ramirez feszítõvasa (#1261) | vadászkés (#1264) | | | |
Röv. 1.PAR. 2.PAR. 3.PAR. TVP Utasítás
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása
AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása
ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása
AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása
AT kalandozó TU - TU átadása
BA élõlény [élõlény] [élõlény] - barátságosság
BB tárgy darab - berakás bankszéfbe
BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése
BPB [sorszám] - befejezõ parancs berakása
BPK sorszám - befejezõ parancs kivétele
CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása
D tárgy - tárgy eldobása
D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése
DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása
DX 1-20 - D.E.M. beállítása
É TVP 1-40 élelemszerzés
EA mit darab - eladás boltban
EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása
EF TU 10*TU Tudati Energia Fejlesztés
EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése
ÉP épület TVP TVP építkezés
ERKI [kaland.] 20 erõszakos kilép(tet)és
ESK kaland. [kaland.] 30 esküvõ
EXT - játékhét visszadátumozási kérelem
F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás
FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad
FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad
FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért
FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás
FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata
FGY életerõ% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése
FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés
FKU TVP TVP feltételes kutatás
FLH szint fegyver - felt. lõfegyver használat
FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás
FM TVP - feltételes mászás
FSE TVP TVP feltételes segítség
FU kalandozó (5) feltételes udvarlás
FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat
FTV varázslat élõlény - feltételes T/V varázslat
FVH szint - felt. T/V mágia használat
GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság
GY TVP 1-40 gyógyítás
GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyûjtés szelekció
GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel
H tárgy ? használja a tárgyat
HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése
HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyûjtés
ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása
IN kalandozó élõlény tárgy - információ átadás
JLK kód 5 jelszó kimondása
K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt
KB tárgy darab - kivét bankszéfbõl
KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged.
KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz
KF tárgy 3 - õriz a tolvajok ellen
KF lõfegyver [lövedék] - bekészíti a lõfegyvert
KNO képesség [hányszor] - képesség növelése
KÖKI - Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám vezetõ - Közös Tudat létrehozása
KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása
KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele
KT tárgy [darab] ? készít/begyûjt
KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól
LE tárgy - letesz/elrak
LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás
LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany)
M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás
OV 0-5 - óvatosság labirintusban
P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata
SE próbaszám ? jellempróba-segítség
SZE szörny - fogoly szörny elengedése
SZK szörny 10 szörnykeresés
SZM szörny - elfogott szörny leölése
T,FT élõlény [élõlény] [élõlény] - élõlény megtámadása
TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése
TIM TVP TVP titkosírás megfejtése
TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése
TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás
TPS TVP - TVP letiltása, spórolása
TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába
V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás
VE mit darab - vásárlás boltban
VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés
VIK merészség - merészség kalandozókra
VPF VP - spórolt VP felszabadítás
VPS VP - VP letiltása, spórolása
VTN varázslat 35 var. tanulása mestertõl
ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal
|