9. forduló, 11. forduló, Lex Hunter összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. dec. 19. 9h:08'
EZ A 13. JÁTÉKHETED, 10. FORDULÓD
14. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5631
SZÁMLA : XXXX

LEX HUNTER KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [15,-2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.)

flh 1 10 felt. lőfegyver haszn. 1 a 10. tárggyal
Ok, FLH 1 10 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 148.]

m 4 mozogsz délre
[15,-1] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás sáska. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 dárda. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás sáska fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra ugrasz. Bottal többször eltalálod az óriás sáska bal első lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Az óriás sáska csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Bottal párszor keményen megütöd az óriás sáska csáprágóját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Észreveszel egy mákrózsa bokrot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 154 pontot kell rákölteni.) Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). [9 pontot használtál fel, van még 139.]

kt 4 1 elkészíted a 4. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 botot. [8 pontot használtál fel, van még 131.]

kt 10 1 elkészíted a 10. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 dárdát. [10 pontot használtál fel, van még 121.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[15,0] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. A távolban sakálok üvöltenek. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy rambó bogár. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Elszántan a másikra rontasz. Bottal többször kegyetlenül megütöd a rambó bogár testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A rambó bogár megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rambó bogár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [15,1] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Utad során felfedezel egy oltárt. úgy tűnik, még nincs felszentelve. Felfedeztél egy olvasztókemencét. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ráismersz a távolodóra. Egy bolhakutya. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy homokvarány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Bottal halálos csapásokat osztva péppé vered a homokvarány lapos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bottal többször kegyetlenül megütöd a homokvarány lapos hátát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+22 életerő.)

(Továbbmész...) [15,2] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy démontetű közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Bottal néhányszor megcsapod a démontetű csáprágóját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Bottal megütöd a démontetű nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt.
Összeakadsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve East Wind. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[67 pontot használtál fel, van még 54.]

m 5 3 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre, délkeletre
[14,3] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ez nem lehet más, mint egy jegesmedve. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [15,4] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy szárnyas gömböc. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Bottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szárnyas gömböc testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) A szárnyas gömböc fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [16,5] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy sünmedve. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[27 pontot használtál fel, van még 27.]

m 3 mozogsz délkeletre
[17,6] Még mindig bozótos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy vadász tatu. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu fejét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a botot a másikra rontasz. Bottal megütöd a vadász tatu vastagbőrű hátát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bottal megcsapod a vadász tatu farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Mohón a kajára veted magad. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 18.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 79 TVP-t kell elköltened.] [18 pontot használtál fel, van még 0.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Alaposan elfáradva, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 151 pontot. A következő körben tehát 151 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁS SÁSKA (27. SZÖRNY)
A bozótos vidékeken élő, nagyra nőtt sáskát méretén kívül egy igen fontos részlet különbözteti meg parányi (ám nagy tömegben élő) rokonától. Nevezetesen az, hogy nem növényeket eszik. Igen, kitaláltad, húst! Gondolkodtál rajta, hogy Te is húsból vagy? Na ugye, érted már, miért köt beléd ez a hatalmas rovar...

BOLHAKUTYA (17. SZÖRNY)
Képzelj el sárgás bőrű, szőrtelen kutyát, amely nagy ugrásokkal közlekedik a füves síkságon. No persze távolról sem rokona a gazellának, sőt, szívesen vadászik rá. És nemcsak rá, hanem RÁD is. Szívesen mélyeszti beléd hegyes fogait. Ne hagyd magad!

JEGESMEDVE (637. SZÖRNY)
A jegesmedve akkor a legfélelmetesebb, amikor két hátsó lábára emelkedve megmutatja valódi méretét, ami még a legtermetesebb kalandozókén is túltesz. Na de félelmetes akkor is, ha fogainak kivicsorításával próbálja halálra rémiszteni az útjába került szerencsétlen áldozatot, hogy miután mancsával az eszméletlenség állapotába juttatta, kedvére lakmározhasson belőle. Na persze egy határozott kalandozónak nem okozhat nagyobb fejtörést egy ilyen állattal való találkozás, csupán egy kis szieszta előtti testedzést. Ráadásul a jegesmedve meleg bundája bármilyen hidegnek ellenáll, és ha már így van, nem lenne rossz ki is aknázni bőrének ezt a remek tulajdonságát.

VADÁSZ TATU (10. SZÖRNY)
Ezek a malac méretű, vastag bőrű négylábú ragadozók leginkább bozótos terepen találhatók meg. Harcban mellső karmaikat használják. Nagyon agresszívak, gyakran megtámadják a náluk jóval nagyobb ellenfelet is. Itt az ideje, hogy megtanítsd őket a jó modorra...

KARAKTERLAP

Lex Hunter, egy kopasz, szürke szemű alakváltó férfi vagy. Ez a 10. fordulód.

Erő: 12 Szint: 3 Merészség: 3/1 Magasság: 176 cm
IQ: 15 Támadás: 2 Agresszió: 3 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 36/36 év
Egészség: 12 Életpont: 69/30 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 26 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 15 TP-t kaptál. Jelenleg 144 TP-d van. A következő szinthez még 106 TP szükséges. Trófeád: gonyolék.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 4 dobófegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); dárda (#10) (1 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 5
4. vadászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

Összsúly: 8.81 kg Megterheltség: 22%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 142 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dárda (#10) 2 varányszem (#30) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(14,3) jegesmedve (#637)
(15,-2) szürke mágustorony (#501)
(15,-1) óriás sáska (#27), mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, 30. jellempróba
(15,0) rambó bogár (#14), 1. jellempróba, oltár
(15,1) oltár, olvasztókemence (#86), bolhakutyák (#17), homokvarány (#16)
(15,2) démontetű (#15), mély kút (#93), tavacska, East Wind (5711. kalandozó)
(15,4) szárnyas gömböc (#12)
(16,5) sünmedve (#33)
(17,6) oltár, vadász tatu (#10)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
Ezúton szeretnénk Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet kívánni. Reméljük, hogy kalandjaid során jól szórakoztál, és jövőre is velünk tartasz. Az ünnepek alatt, dec 22-től jan 01-ig nem dolgozunk, viszont dec 24-27-28-31-én naponta egyszer, előreláthatólag 11 és 12 óra között az UL-ek letöltésre kerülnek és lesz forduló kiküldés. Megértéseteket köszönjük! A Beholder Kft. munkatársai.

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Lex Hunter 10. fordulója
Ez a referencialista tartalmazza azoknak a szörnyeknek, tárgyaknak és parancsoknak a listáját, amelyeket mostanáig megismertél. Minden tizedik fordulóban kapsz egy ilyet. SZÖRNYEK: Ezek azok a szörnyek, amelyekről kaptál E.F.-et, tehát megtámadhatod őket. TÁRGYAK: Ezek azok a tárgyak, amelyekről tudod, hogyan kell elkészíteni, és/vagy E.F.-et kaptál róluk. UTASÍTÁSOK: Ez csak egy kis emlékeztető, segítség ahhoz, hogy tudjad, milyen parancsokból állíthatod össze a fordulódat, és hogyan kell ezeket használni. A szögletes zárójelben írt paramétereket nem kötelező kiírni.

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) kavadu (#19) drótszőrű pincsi (#22)
királygyík (#26) óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31)
sünmedve (#33) óriás patkány (#42) bo-skorpió (#54) vízionár (#66) gitonga (#76)
kaszabolósáska (#83) jegesmedve (#637) veszett rozmár (#639) csontlepke (#746) csodabogár (#755)

Tárgyak

kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5) kőkés (#6)
kőhegyű lándzsa (#7) dárda (#10) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19)
víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) mákrózsa bokor (#55)
mákrózsa virág (#56) olvasztókemence (#86) mély kút (#93) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114)
móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118) púderkő (#119) oltár (#146)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek