9. forduló, 11. forduló, Androméda összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 13. 9h:35'
EZ A 64. JÁTÉKHETED, 10. FORDULÓD
65. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2652
SZÁMLA : XXXX

ANDROMÉDA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [86,7] koordinátán.
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+36 életerő.)

flh 7 94 felt. lőfegyver haszn. 7 a 94. tárggyal
Ok, FLH 7 94 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 169.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[85,8] A fákat magad mögött hagyva, szelíd lejtőjű, lankás vidékre érkeztél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy elpusztított krómkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy patakot. Északra egy oltár van. Elteszed a látcsövet.

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [84,9] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely északról folyik délre. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy mély kutat. Délre nézve látsz egy mély kutat. Nyugatra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy evaporőr nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az evaporőr egyik csápját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az evaporőr elhibázza az ütést csápjával. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [85,10] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy tavacskát. Keletre nézve látsz egy templomot. Délre egy mély kút van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy mély kút van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 139.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[86,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a mélységi grittang testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy templomot. Számodra ismeretlen istené. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy oltárt. Keletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délkeletre egy oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Északra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...) [87,11] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy trappoló dinymák. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a trappoló dinymák fekete testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ezt a támadást elhibáztad! Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Szarvaival a trappoló dinymák megböki a jobb karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy rúnakövet. Délkeletre egy Chara-din oltár van. Délre egy Chara-din oltár van. Északra egy mély szakadék van. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,12] Még mindig dombos terepen vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy Chara-din oltárt. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy mélységi grittang nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a mélységi grittang testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a mélységi grittang farkát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 109.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[88,13] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Látsz egy rúnakövet. Egyszercsak valami egészen érdekes dolog történik. Telepatikus üzenetet kapsz, amelyben központi téma Sheran neve... (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített mutáns pók közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a mutáns pók testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod a mutáns pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Mosolyogva kidobod a nevetséges piromenyét trófeát, és kinyersz egy alkalmas mutáns pók trófeát. 288 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy pszi elementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Ellenfeled elszívta az összes pszi-energiádat! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi elementál párolgó héját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mandibulakaszával egy hatalmas csapással felmetszed a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal alaposan megvágod a pszi elementál ködlő zsumókját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a pszi elementál testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Rövid karddal felnyitod a pszi elementál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Csápjaival a pszi elementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [88,14] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy uzbány. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az uzbány testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az uzbány bal lábát. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az uzbány bal lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az uzbány csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Mandibulakaszával megcsapod az uzbány testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az uzbány jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az uzbány csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mandibulakaszát, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[20 pontot használtál fel, van még 89.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 30 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 79.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 69.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [10 pontot használtál fel, van még 59.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 IQ.) [10 pontot használtál fel, van még 49.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 39.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [9 pontot használtál fel, van még 30.]

k 2 1 követed a 2. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 3 1 követed a 3. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 1 1 követed az 1. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 6 1 követed a 6. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 7 1 követed a 7. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 9 1 követed a 9. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 8 1 követed a 8. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 4 1 követed a 4. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

k 5 1 követed az 5. fajúakat 1 lépésig
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

szk 85 keresed a 85. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy gyilkos sallankot. [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 1. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 30.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 29.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 29 pontod maradt, ebből a következő körre 29 pontot vihetsz át. Kapsz még 148 pontot. A következő körben tehát 177 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SHERAN MEGIDÉZÉSE
Ahogy a kőhöz érsz, úgy érzed, mintha eggyé válnál a földdel, ahol nyugszik, a füvekkel, amelyek körülötte nőnek, a bogarakkal, amelyek rajta mászkálnak. Mély, időtlen bölcsességű hang szólal meg a fejedben: "Üdv, intelligens lény. Egy kő-lélekkel beszélsz, amely Sherant, a növények és állatok, a háborítatlan természet és a víz istenét szolgálja. A törődéssel, amelyet a követ megérintetted, megtetted az első lépést, hogy megértsd a földanyát. Ha egyike akarsz lenni az őt követő druidáknak, mutass be áldozatot Sheran bármely rúnakövénél: egy móri gyümölcsöt, egy szárnyas hernyót, és egy rókafarkat kell felhasználnod. Követelmény még, hogy a jellemed semleges legyen: az örökös háborúskodást választó, múlandó emberi eszméket és értékeket követő vagy azok eltaposásával szöszmötölő jók és gonoszok már túlságosan telítettek érzelmekkel ahhoz, hogy Sheran igaz, teljes odaadással dolgozó hívőivé váljanak. A földanya nem kínál cserébe mást, csak hogy védelmezi gyermekeit, és ellátja őket azon varázslatokkal, amelyek valamilyen módon a természethez kötődnek: a víz készítésétől a növénynövesztésen keresztül egészen az állatok megidézéséig. Természetesen a növényeket, állatokat pusztító gonosz lények elleni harchoz szükséges támadó és védekező varázslatokat is megkaphatod. Most menj, és térj vissza ide vagy egy másik kőhöz, ha készen állsz!"

KARAKTERLAP

Androméda, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf nő vagy. A bőröd kreolszínű. Ez a 10. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 7 Merészség: 10/5 Magasság: 149 cm
IQ: 17 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 47 kg
Ügyesség: 19 (20) Védekezés: 24 Menekülés: 33 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 15 Életpont: 94/56 Jellem: semleges (+13) Tul. pont: 5
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 2897 arany Kép. pont: 5
Pszi pont: 8/-1
Eddig összesen 24 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1058 TP-t kaptál. Jelenleg 3486 TP-d van. A következő szinthez még 514 TP szükséges. Trófeáid: uzbány, mutáns pók. A 6. fordulódban 239 arany adósságod lett a Fairlight banknál. 253 arany adósságod van jelen pillanatban a kamatokkal együtt.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 1 vágófegyverek: 7 (+1)
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 7 (+1) dobófegyverek: 1

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk tüske (#131) (1 -4.); nyílvessző (#108) (5 -6.); bronzhegyű nyíl (#94) (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. mászás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 1
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. szörnyidomítás: 1
10. versengés: 1 11. zene: 1 12. szörnyismeret: 1
13. pszi: 1 14. vadászat: 1 15. bányászat: 1
16. főzés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
elf (#2), ragyás burástya (#111), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

PSZI KÉPESSÉGEID
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

Összsúly: 42.63 kg Megterheltség: 76%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 126 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 kaja (#2) 2 ubuk tüske (#131)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 álompor (#396) 1 evaporőr háj (#105) 4 ugh méreg (#166)
1 uzbány csőr (#169) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(84,9) patak, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), evaporőrök (#69)
(85,8) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), oltár
(85,10) mély kút (#93), Sheran oltár, 49. jellempróba
(86,10) mélységi grittangok (#103), oltár, 47. jellempróba
(87,11) trappoló dinymák (#118), oltár, olvasztókemence (#86)
(88,12) oltár, mélységi grittangok (#103)
(88,13) Sheran rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 26. jellempróba, mutáns pók (#117), pszi elementál (#221)
(88,14) mély kút (#93), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, uzbányok (#102)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Androméda 10. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) technokolin (#50) gyíkember (#51)
bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) félelem-járó (#56) gátvakond (#57)
rájanyék (#58) pókvadász (#59) drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) varkaudar (#64)
goldugar (#65) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70)
fabontó szójer (#71) óriás skorpió (#72) garokk (#73) tintacsiga (#74) mirg (#75)
zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81) spagulár (#82) kaszabolósáska (#83)
bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89)
alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) bundás csirmáz (#93) légirozmár (#94) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) mosolygó rettenet (#97) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
sullár (#101) uzbány (#102) mélységi grittang (#103) trikornis (#104) óriás griff (#105)
griffőniksz (#106) fekete griff (#107) vadász varkaudar (#108) kőkorszaki szaki (#109) nyuhaj karbin (#110)
ragyás burástya (#111) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115)
gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118) emberevő (#119) bibircsók-óriás (#120)
homokféreg (#121) xirnox (#122) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) sötét gnóm (#132) sötét főgnóm (#136) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138)
proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) arató csattanat (#144) pattanóböde (#145)
kardfogú fülemüle (#146) epokitféreg (#147) vérfürdető magszim (#148) szőrös bozsó (#149) fémbontó szójer (#150)
quwarg királynő (#153) autentikus vámpír (#154) nukleáris cickány (#155) tüskés harci gromak (#156) purifikátor (#157)
nómenklatúra (#158) kétfejű troll (#163) jégtroll (#164) bávatag golombár (#165) halálosztó kain (#168)
orgoró (#170) sírlidérc (#172) dögkeselyű (#174) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176)
csontváz lord (#177) karmazsin huhogó (#185) szeppent rákfatty (#186) varkaudar behemót (#189) quwarg harcos (#201)
élőholt quwarg (#202) kisebb quwarg isten (#213) quwarg nagymester (#214) massza (#217) tormikus egér (#218)
pszi elementál (#221) vadász quwarg (#241) manaelementál (#290) quwarg felderítő (#299) óriáspók (#303)
aranygriff (#304) ork sámán (#345) szürke rinocérosz (#346) khór darázs (#348) liumbe (#349)
északi aurach (#350) halálmadár (#351) láplidérc (#352) tesh alligátor (#353) erszényes elkarog (#354)
nektoraf (#355) vörös rakolits (#356) dűnekukac (#357) bíbor szulfagor (#358) földsárkány (#359)
ryuku gárdista (#360) ryuku légiós (#361) fekete amőba (#364) troll ritualista (#365) dombi yeti (#366)
kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) smaragdgólem (#417) vortexmágus (#418) halálhozó (#419)
korinthai amőba (#420) kék rothasztó (#421) mennydörgő titán (#444) hótarantula (#464) sarki róka (#636)
jegesmedve (#637) yeti poronty (#638) veszett rozmár (#639) fagyféreg (#640) ulkor jéglény (#641)
hópárduc (#642) fagyelementál (#644) csontlepke (#746) Quirov (#975)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) dárda (#10)
csontkés (#11) csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15)
bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20)
ormánygőte csont (#21) tüske (#22) mérgezett tüske (#23) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) távcső (#42) tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45)
krómkaktusz (#46) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50)
bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63)
csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66) kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68)
szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézpáncél (#71) rézsisak (#72) rézpajzs (#73)
csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78)
korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83) óndarab (#85)
olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) bronzsisak (#88) bronzpajzs (#89) bronzpáncél (#90)
manilla-fa (#91) kötél (#92) mély kút (#93) bronzhegyű nyíl (#94) bakkura bőr (#95)
bakkura csizma (#96) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101)
vízionár szem (#102) magszim bél (#103) fémrúd (#104) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
rövid íj (#107) nyílvessző (#108) vapár cserje (#109) vapár ág (#110) hosszú íj (#111)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) tábla (#120) göcsörtös bunkó (#123)
rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) bronzpenge (#126) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128)
sallank nyíl (#129) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133)
gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) ubuk dobónyíl (#138)
szem szimbólum (#142) oltár (#146) hebrencs csapda (#147) mocsári penke (#148) grok-képződmény (#149)
szent jogar (#150) szvó-ektoplazma (#151) vasérc (#152) pirkit (#153) mély szakadék (#154)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157) ezüst karkötő (#158) kis vaspajzs (#159)
vassisak (#160) nagy vaspajzs (#161) borostyán függő (#162) vasvért (#164) mászókampó (#165)
ugh méreg (#166) sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170)
rövid kard (#171) téfea-agy (#172) nekrofun (#173) harci kalapács (#174) márványtorony (#175)
vashegyű nyíl (#176) szopógödör (#177) mínosz-kúp (#178) grifftojás (#179) ezüst gyűrű (#180)
vasalt bunkó (#181) vashegyű lándzsa (#182) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) nagy bronzkulcs (#185)
nagy vaskulcs (#186) mérgezett vasnyíl (#187) mérg. ubuk dobónyíl (#188) vas dobónyíl (#189) mérg. vas dobónyíl (#190)
aranylánc (#191) aranygyűrű (#193) obszidián függő (#195) trófea nyaklánc (#196) igazgy. fülbevaló (#197)
karbin plazma (#199) gyíkfű csomó (#200) gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203)
kazmár (#204) kazmár gyökér (#205) ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) óriás lián (#208)
szuperkötél (#209) fűszertartó (#210) sáfránypor (#211) dorony tüdő (#212) xirnox szív (#213)
manifeszt.nyúlvány (#214) ketrec (#216) hurokcsapda (#217) fedett verem (#219) dobóháló (#221)
láncing (#222) smaragd védőgyűrű (#223) varkaudar lándzsa (#224) orgyilkos tőr (#225) obszidián karkötő (#229)
lánckesztyű (#230) acélpengőke (#231) ilkin érc (#232) furulya (#233) dorony duda (#235)
lajhár csont (#236) tankány karom (#237) kis aranykulcs (#240) smaragd kulcs (#241) tüskecsapda (#242)
nyílcsapda (#243) nagy aranykulcs (#246) fekete bőrcsizma (#247) pszi kő (#248) bumeráng (#249)
regeneráló gyűrű (#254) templom (#256) nehezék (#258) szopókő (#259) isteni könnycsepp (#260)
bájital (#261) friss csatamező (#262) ősi csatamező (#263) fülemüle agyar (#267) gromak bőr (#268)
purifikátor háj (#269) gromak páncél (#270) szürke bőrkesztyű (#271) aranytű (#272) sárga erőöv (#276)
umbatari karkötő (#278) bíbor erőöv (#291) arx formázó minta (#298) kőszem (#304) réz papi karkötő (#307)
galachmit (#310) varkaudar csizma (#317) ezüsttőr (#322) ezüsthegyű nyíl (#323) ezüsthegyű lándzsa (#324)
ezüstkard (#325) ezüstdarab (#326) ezüstshuriken (#327) csontpálca (#329) mutáns csont (#331)
huhogó bibe (#332) rákfatty váladék (#333) acéltű (#334) olló (#335) pukkanó tűcsapda (#336)
királyi korona (#338) rézgolyó (#343) tolmokov-koktél (#351) quwarg boly (#359) phua-kúp (#372)
Eldaran karkötője (#373) fény szentélye (#376) szent tölgyfa (#393) álomvirág (#395) álompor (#396)
városépítkezés (#398) főutca (#399) ház (#400) réz fejpánt (#406) bronz fejpánt (#407)
vas fejpánt (#408) kígyóbőr öv (#410) aranypikkely (#415) teknőcteknő (#416) Vlagyimir szobra (#433)
törpe bánya (#435) szent liget (#439) kristályfolyadék (#449) barátság szent tüze (#484) sörsátor (#486)
erődítmény (#488) pusztulás sírjai (#489) sárkánytanya (#492) Chara-din monolitja (#534) sötét tekercs (#535)
tünde íj (#553) tünde nyíl (#554) főnixtoll (#563) aranytoll (#572) kulcskarika (#648)
rinóbőr (#651) liumbe hajtás (#655) liumbe bimbó (#656) aurach fog (#657) Morgan kristálya (#659)
alligátorbőr (#661) alligátorfog (#663) elkarog szőr (#665) lápi hajlék (#670) nyomkereső talizmán (#671)
szulfagor agyar (#677) hibátlan gyémánt (#680) elf kósza háza (#681) orvosságos zacskó (#682) tímárkunyhó (#684)
rinóbőr öv (#685) ryuku köpeny (#693) ryuku szablya (#695) ryuku buzogány (#696) manóodú (#698)
sötét kámzsa (#699) troll csont (#704) csontamulett (#711) rőtmanó kacagány (#714) művészi porolit (#720)
rubin fejék (#729) bunthar bőr (#733) korinthai talizmán (#814) rothasztó talizmán (#815) hatalom fülbevalója (#817)
teremtés zsákja (#818) örökkéval. rubinja (#900) párducbőr (#1066) jegesmedve bunda (#1067) rozmárfog (#1069)
párducszem (#1073) eszkimó sátor (#1083) térutazó szerkezet (#1085) csodák kútja (#1096) varkaudar csont (#1113)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) fűszerkeverék (#1170) malom (#1204) szekérkaraván (#1215)
megbűvölt utazóláda (#1218) csodabazár (#1404) esélynövelő (#1409) Kalmárok Kémgömbje (#1589)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
AA   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DD   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par.tárgy eldobása
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
EE   tárgy     [tárgy]   [tárgy]      -  összes par. tárgy eladása
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
EXT                                   -  játékhét visszadátumozási kérelem
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FSE  TVP                            TVP  feltételes segítség
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
ID   szörny    TVP                  TVP  elfogott szörny idomítása
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPCS [1-3]                         0/20  kapcsoló állítása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
P    pszi      [param1]  [param2]  5(?)  pszi képesség használata
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZE  szörny                           -  fogoly szörny elengedése
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
SZM  szörny                           -  elfogott szörny leölése
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől
ZIP  mit        TVP                 TVP  rombolás nemes céllal

Üzenet küldése a karakternek