Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái - Moa civilizáció november 30.
Alfa menü – Druidák október 15.
Alfa menü – Boszorkányok október 15.
Alfa menü – Tengeri rablók október 15.
Alfa menü – Mágusok október 15.
Alfa menü – Felfedezők október 15.
Alfa menü – Kereskedők október 15.
Zén Legendái: Varázslatok szeptember 21.
A pillanat képe
Techiulan, a Thargodan herceg
(Túlélők Földje szörnyeteg)
Küldd el képeslapként!
"Techiulan a Sötét Föld egyik legnagyobb hatalmú Thargodan hercege. Ősibb, mint Ylgoroth, és ellenállóbb a mágiával szemben, mint Folrang, a sárkányok ura. Techiulan kihívása nem halandónak való feladat - nem valószín?, hogy akad bárki, aki képes lenne legyőzni. És még ha sikerül is, Techiulan egy héten belül újraformálja testét, és bosszúja semmihez sem hasonlítható..." - részlet a Techiulanról összegyűjtött információkból
Nézz szét a galériában!
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét
Új webshop
Szavazás: új kétszín szabály
Moa civilizáció előrendelés: 2024.11.15-től.

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Lapötletek (65044)
XXVIII. HKK Nemzeti Bajnokság beszámoló (2)
Moa civilizáció lapbemutató 4. hét (99)
HKK kérdés? (47245)
HKK Online V1.0 (32)
Zsákbamacska a 2024. novemberi találkozón (7)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Hatalom Kártyái - Gyakori Kérdések - kör vége

(AK146) Húzhatok-e a kör végén lapot a Tharr bűbájával, ha az ellenfelem abban a körben kijátszott egy Harci indulót? Nehéz kérdés, mivel mindkét lapon a „kör végén” szerepel. Ráadásul a Tharr bűbájának kör végén létrejövő képessége aktivizálást igénylő képesség, mivel választhatok úgy, hogy nem használom. Az is kérdés továbbá, hogy mi történik akkor, ha egy Mágikus órával, vagy Varkaudar merénylővel véget vetek az ellenfél körének. Húzhatok-e akkor a Tharr bűbájával? Ahhoz, hogy ezt a kérdést egységesen és logikusan tudjuk kezelni, a kör végét kell pontosítani. Ugye, ha elkezdődött a gyógyulási fázis, akkor már csak azonnali varázslatokat és hatásokat lehet használni. Ezután jön a kör vége, amit most három részre bontunk. Először jönnek azok a kör végén létrejövő hatások, amik aktivizálást igényelnek. Ilyen pl. a Tharr, Dornodon, Rhatt és Raia bűbája. Ezekre már nem lehet semmilyen módon reagálni, és ezek közben/után nem lehet semmit kijátszani, vagy bármi mást használni. Ezután jönnek a kör végén létrejövő automatikus hatások. Pl. elmúlik a Harci induló hatása, kör végén húzató lapok stb. Ezután jön a kör valódi vége, amikor felgyógyulnak a lények, és véget ér a kör, következik az ellenfél. A kör végének elejére raknak bennünket a „kör véget ér” hatások is (pl. Mágikus óra és Varkaudar merénylő), tehát ezek után minden kör végi dolog megtörténik (Tharr bűbája, automatikus kör végi húzások stb.).
A kör vége fázisban már csak olyan lapokat lehet kijátszani, amelyek szövege kifejezetten említi, hogy a kör végén kijátszhatók, így egy általános forrás / hatás reakcióval a Termomágikus indikátor képességét itt már nem lehet megakadályozni (de rá amúgy sem lehetne, mivel a "nem lehet rá reagálni" azt is jelenti, hogy a képességére sem lehet). De ha a kör vége előtt az indikátor a gyűjtőbe kerül, akkor a képessége nem fog kisülni kör végén.

Létrehozás: 2008. június 5. 14:34:32
Utolsó frissítés: 2022. március 22. 09:36:52


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.