Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája (dec. 4.)
Dicsőség Csarnoka
Új játékosoknak
Szabálykönyv
Demo forduló
Árak
Kedvezmények
Befizetési módok
Jelentkezési lap
UL küldés
Alanori Krónika kupon
Aukciós ház
Nyilvános fordulók
Szövetségek
Olimpiák
Chat, üzenõfal
Fórumok
Levelezési lista, IRC
Szavazások
ŐV találkozó
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
AK Archívum
ŐV könyvek
Írások, novellák
Linkek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Ra'ronn
Küldd el képeslapként!
"Ra'ronn jól fel volt készülve az Ősök Városa legerősebb varázslatainak kivédésére. Arra azonban nem számított, hogy egy parányi energiatüske öli majd meg." - részlet Zoregblum professzor Hegymélyi Ki Kicsoda? c. művéből
Nézz szét a galériában!
NEM VAGY EGYEDÜL! - Játékosok felhívása! (11)
ŐV fejlesztési ötletek játékosoktól (55)
ŐV help (521)
56. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2022.06.18. PROGRAMJA (21)
Támasszuk fel a közösséget! (241)
Szövetségi felvétel (36)

További témák...

2024-11-21 23:52:30 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Ősök Városa - A programban történt változtatások listája

2015.12.23.
Az epikus arénában most már karkötő és nyaklánc slotot is lehet kérni a H 934 2 ill. H 934 4 parancsokkal. A költség 500, 500 és 1500 tóken, plusz 500x annyi, ahány nyaklánc, gyűrű és karkötő slotot összesen vettél eddig.
Bekerült 2 új LCS-s ellenfél a játékba.
Az aukciós ház magasabb szinteken is megnyitotta kapuit.

2015.7.02.
Epikus aréna folyt.
Visszajelzéseitek alapján az epikus arénában a következő változások történtek:
A lehelet és a szolgák fejlesztése olcsóbb lett, a szolgák max. limitje 4x-re nőtt.
Ha a legelső belépéskor kudarcot vallasz, nem kell izzó tóken az újabb próbálkozáshoz.
Bekerültek új varázstárgyak, nadrágok az átvehető jutalmakhoz (a teljes listához a H 934 parancsot add ki).
Ha sokszor nyersz egymás után, az ellenfelek összerősségének várható értéke szép lassan növekszik, tehát egyre erősebb ellenfelek lesznek hosszú távon.
Néhány kisebb bug is javításra került.

2015.6.05.
Epikus aréna
Bekerült a játékba egy új fejlesztés, az epikus aréna. Használatához izzó tóken szükséges. Az epikus arénát a BE 22 paranccsal látogathatod meg, 15 TVP árán. Ekkor egy véletlenszerű szörnycsapattal fogsz megmérkőzni. A szörnyek kincset nem dobnak, csak LE-t kapsz a harcért, viszont az arénamester meg fog jutalmazni egy aréna tókennel, ha győzöl. A következő látogatásod során ha ismét győzől, már 2 aréna tókent kapsz, majd 3-at stb. egészen 10-ig nőhet ez a szám. Ha egy harcban elbuksz, próbálkozhatsz ismét vele a BE 22 paranccsal. Ha úgy érzed, hogy reménytelen, kérhetsz új ellenfél-csapatot is, ehhez viszont a BE 23 parancsot kell kiadnod. Vigyázat, ha új csapatot kapsz, akkor a tóken-jutalom ismét 1-ről indul! Izzó tókent csak ha még nem győztél az epikus arénában, valamint a BE 23 kiadásakor kell fizetned. Az arénamester ezenkívül még szint*100 aranyat is fog kérni tőled.
Az aréna tókenek a H 934 {mire} paranccsal válthatók be. A lehetséges jutalmak közt van: +1 viselhető gyűrű, +1 szint egy választott állatodnak, +1 lehelet, és 1 őskő. Az aktuális jutalmakról, és lekérésük módjáról a H 934 paranccsal kaphatsz tájékoztatást.
Az új esemény jelenleg béta verzióban fut, fenntartjuk a jogot az esetleges változásokra. (Jutalmak bővítése, boss ellenfelek berakása, ellenfél erősség megváltoztatása.)

2014.12.03.
Bekerült egy új, Univerzum szilánkért váltható tárgy, az Univerzum ékszere (930-as tárgy).
A TCS paranccsal most már nemcsak tárgyformázókat, hanem relikformázókat is át lehet váltani, 5 db-ot eggyel jobbra.
Szintén a TCS parancsal most már be lehet váltani 5 időkristályt 2 teleporterre.
Mostantól lehet őskövet, varázskövet és pszi követ is vásárolni a játékban aranydukátért, az AD 20 paranccsal. Az első ilyen kő 200 aranydukátba, a második 300-ba, a harmadik 400-ba stb. kerül.
Az ősi relikviaszilánkért váltható tárgyak listája bővült az epikus relikviaszilánkkal.

2014.7.22.
Megkezdődött az orgling invázió! Meneküjön ki merre lát! Részleteket ld. a fordulód elején :)
2014.1.21.
Újévi meglepetés!
Közkívánatra megismételjük a korábbi népszerű eseményt, a Felszíni Kutatást. A Hegy ismeretlen területeinek feltárása közben egy ősi város romjait fedezték fel a régészek. Hihetetlen hatalmú ősi relikviákat, felszíni varázstárgyakat találtak - nem csoda, ha minden galetki odasereglett, és túrja a romokat! Az esemény időtartama alatt az FTK parancsnak nincs korlátozása, egy körben akár többször is lehet használni. Az FTK ezúttal nem a megszokott felszíni varázstárgyak közül válogatja a jutalmakat, hanem az új városban talált vadonatúj relikviák közül! Mágikus koponya, amely az őskövek jótékony hatását növeli, az orgling varázsfigura, amely egy szemvillanás alatt képes egy hűséges szolgává változni, Vlagyimir gyűrűje, amely óriási jártassággal ruházza fel viselőjét az egyéb szakértelmek terén, az ősi varázstekercs, amely elfeledett varázslatok rúnáit tartalmazza, vagy a kisebb zan, amely ezek bármelyikévé képes átváltozni, ez csak néhány példa a feltárt leletek közül. Csatlakozz te is a felfedezőkhöz, nehogy lemaradj a kincsesőről! Az esemény február 28-ig tart.
Még egy apróság, amit ti kértetek: mostantól a tókencsere, azaz TCS paranccsal tárgyformázókat is át lehet váltani. 5 darabért eggyel erősebbet kapsz, tehát 5 agyag tárgyformázóért egy márványt, 5 márványért egy bronzot stb.

2013.6.4.
Javítottam a lemúr köpenyt, most már a leírásnak megfelelően +7 vastag bőrt ad, és nem +7 tüskés bőrt.


2009.9.1.
A Felszínt meghódító hősök listáját oldalt, a Dicsőség Csarnoka gombra kattintva tekintheted meg, vagy ezen a linken.
Gratulálunk mindenkinek!


2009.6.25.
Gratulálunk a Felszínt elérő, az Ellenséget legyőző galetkiknek! A következő patchel felkerül a weboldalra egy Hősök oldal, amelyen az Ellenséget legyőző galetkik emléktáblája fog szerepelni, a győzelmük időpontjával, és néhány fontos adatukkal. Ezzel együtt írni fogok egy terjedelmesebb hírt is, amely kikerül az oldalra.
Az AD 20 999 parancs hibás volt, nem adta meg az inmíciát, javítottam.
A 20. szint 49-es kalandja nem jelent meg a karakterlapon, ha megkapta a karakter, javítottam.
A 21. szint szörnyei: 66% eséllyel a 20., 33% eséllyel a 19. szint szörnyei.
Elkészült a VK parancs a Felszínt elérők számára. A VK {szint} {kaland} parancs segítségével az összes kalandot még egyszer megoldhatod, de ezúttal már "hard" mode-ban! Egy kiegészítés a parancshoz: ha egy kalandot (mondjuk az 5-öst) megpróbálod bármelyik szinten, ugyanabban a fordulóban egy másik szint 5-ös kalandjával már nem próbálkozhatsz. A VK-val elért eredményekről idővel statisztikát fogunk készíteni, amelyet folyamatosan frissítünk majd a weboldalon. A VK-val kapcsolatban várom véleményeteket, tapasztalataitokat!


2009.4.30.
A kincsesládában áldott lélekkel most már nem találsz átkozott tárgyat.
Javítottam néhány szöveg / kiírási hibát a 20. szint kalandjaiban.
A kimaxolt fordulószámúak csak 4 fordulónként használhatják az EXT parancsot, 1 EXTra kérésére. Ez most változott, ilyenkor egyszerre 3 EXTrát kérhetnek - tehát így effektíve hetente akár 4 fordulót is tudnak lépni.
Az Ezüstmágusok Kürtje által termelt KNO-k mértéke kis mértékben nőtt.


2009.3.12.
Szeretnénk, ha az eseményben, a játék epikus végkifejletében azok is részt vehetnének, akik már korábban inaktívvá váltak, nem játszanak, ezért számos könnyítést vezetünk be, ami megkönnyítheti az eseményhez való csatlakozást ill. felzárkózást, vagy egyszerűen csak újra kedvet adhat a játékhoz:
Naponta nemcsak egy, hanem 3 fordulót is léphet ugyanaz a karakter (letöltésenként egyet) Ne feledkezz meg arról, hogy az EXT paranccsal extra fordulót kérhetsz, ha lemaradásod elfogyott!
A forduló végén dupla képességpontot adunk (2+szint helyett 4+2*szint)
A dukátbankban a játékosok aranydukátjaikért ritka relikviákat vásárolhatnak. A választék megtekintéséhez az AD parancsot add ki.
A 16. szintig bármely kaland eldobható lett.
A többszemélyes kalandokhoz felbérelhetsz NPC-ket. Ehhez a TK vagy FC parancsnak 732-es paramétert adhatsz meg, egy vagy több alkalommal. Pl. az FC 732 732 parancs hatására két ismeretlen galetkivel hajtod végre a Felnőtté Válás Ceremóniáját.
Minden fordulóban +30 TVP-t kapsz a korábbihoz képest.
Csökkent az átkozott tárgyak előfordulási esélye.
A szintenként lehetséges maximális méret megnőtt 3-mal, tehát pl. 10-es szinten 30-cal nagyobb lehet a barlangméret, mint eddig.
Azoknál a ritka tárgyaknál, amelyek 10%-kos vagy még kisebb eséllyel esnek, megnöveltük az előfordulási valószínűséget.

És végül egy bomba meglepetés: az internetes fordulók árát átmenetileg felére csökkentettük! Tehát így a fordulók ára 10-31 zseton helyett 5-15 (50-150 Ft) között lesz, attól függően, hogy mennyit léptél az adott hónapban. Természetesen a BUL ára is feleződik, 17 helyett mindössze 8 zsetonba fog kerülni.

További apróságok:
A multigenezis most már nem jön random kalandokban.
Mofisztor az 5. körtől kezdve nem gyógyít, hanem lehelget.
Beraktam a 30-as kalandor rangot, aki ezt eléri, eggyel több övet viselhet.
Bekerült egy egyedi költözős szöveg a 19. szintről 20-ra való költözéshez.


2009.2.19.
Elkészült a játék 20. szintje!
Ez nem csak egy újabb szint, hanem "A szint" ahol a játékosok végül szembenézhetnek magával az Ellenséggel, és esélyt kapnak, hogy visszatérjenek népükkel együtt a Felszínre az ezeréves száműzetésből. A szint szövegei, története Jancsár János munkáját dícséri. A 20. szint jellemzői:
49 épületes kaland
új varázslatok mindegyik iskolának
új GEVSZAT jutalmak
4 új neves ellenfél a Legendák Völgyéből
szintre jellemző egyedi események (cseppkövek, álommérgezés)
egy új játékmechanizmus a fókuszkristályok formájában
új főzhető varázsitalok
kiléphetsz a felszínre, és megküzdhetsz az Ellenség Lordjaival
és természetesen mesés erejű új varázstárgyak!


2008.11.10.
A 19. szint 13. kalandjában a bölcs szilmillt szilmill parancsnokra cseréltem.
Afgori gyengült egy kicsit.
A 19. szinten volt egy kis kavar az ismétlendő küldetésekkel, valamelyik számláló fel volt cserélve, ezért egy kalandnál irreálisan sok ismétlést kértek, míg a másiknál egyből át lehetett menni. Javítva.
A fertőzést most már egy akár 16. szintű karakter is leszedetheti magáról a templomban a BE 9 8 paranccsal, ha esetleg az arénában olyan ellenféllel akadt össze.

2008.6.18.
Igyekeztem berakni a mai patchel mindent, amit a TF találkozón kértetek.
A programban volt egy olyan korlátozás, hogyha valaki túl sok galetki harcban nyert, kevesebb lélekenergiát kapott, amíg nem költözött tovább. Sajnos, ez a számláló pörgött akkor is, ha valaki arctalan galetkikkel harcolt FTK-ban, ezért ezt a korlátozást most inkább megszüntettem.
Bekerült egy új parancs, a HU artifaktokra:
HUA [beállítás] [1. kivétel] [2. kivétel] [3. kivétel]
Ha kiadod a HUA 1 parancsot, akkor a HU paranccsal az artifaktokat is eladod a boltban, ha a HU parancs beállításainak megfelelnek. A további paraméterekben megadhatsz 3 kivételt, amelyet semmiképp sem adsz el. Ezek lehetséges értékei: 79: Thór, 80: Tyrex, 81: Zu'lit, 82: Fairlight, 83: Sakál, 84: Földanya, 85: Tűzúr, 86: Leah, 87: Xirnox, 88: Fagyúr, 89: Hel, 90: Elenios, 91: Istencsászár, 92: Sárkányúr, 93: Behemót, 94: Banyapók, 95: žsmágus, 96: Armageddon. A teljes beállítás az üres HUA vagy HUA 0 paranccsal törölhető.
Bekerült még egy parancs, a Feltételes Gyógyítás további paraméterek: GYP, amelynek max. 5 paramétert adhatunk meg, ezek a normál GY parancs 3 paramétere után következnek, további gyógyitalokat, varázslatokat és egyéb gyógyulási metódusokat lehet benne megadni.
Az 5-ös arénához hasonlóan, most már a szövetségi arénában sem szükséges, hogy a birtokodban legyen a speciális tárgyat (esszenciát) igénylő lények legyőzéséhez szükséges tárgy.
A hírnév maximuma 31650+szint*50, de legfeljebb 32750 (ez már korábban is bekerült, de hibás volt).
19. szint:
A szilmill hatásnövelők gyakorisága kétszeresére nőtt.
A zöld amőba nyálka gyakorisága 50%-kal nőtt.
A bölcs szilmillen nincs alapban ellenállás megtörése.
A törpe kincstáros életpontja csökkent.
Zöld amőba és zizegő poloska nem jön már csarnokban és véletlen kalandban.
Az épületes küldetéseknél mindenhová beírtam a varázslatpróbákhoz, hogy min. hányadik szintű varázslat szükséges.
Volt egy hiba, a titkos kitűző (890) akkor is működött, amikor egy BE parancs költsége 5-nél kevesebb volt. javítottam.
Korábbi patchel került be, csak nem írtam ide fel:
Magas szinten a kör végén most már jöhetnek xenomorf harcosok is, korrektebb kihívást (és a 19. szinten megfelelő mennyiségű xenó petét) adva.
A VV parancsban a szabad mozgást (281) is lehet használni, a méregsemlegesítéshez hasonlóan.

2008.4.22.
Az elmúlt másfél héten számos kisebb javítást és ehhez kapcsolódó mini-patchet csináltam, ezeket most összefoglalva leírom itt.
Javítottam egy hibát, a hatások bónuszai (pl. kalandor képesség hősi erő), és a szövetségi épületek bónuszai BSZ parancskor nem íródtak ki (de működtek).
Bővült a kalandor rang képességek listája.
Az ősök oltára szövetségi épületnél a morál "túlcsordult", ha már eleve 245 fölött volt, ezt a hibát javítottam.
A mentális pajzs pszi képességgel volt egy bug, nem mindig csökkentette rendesen a tudati méreg sebzését, javítottam.
Volt egy régi, nagyon trükkös hiba, most vettem a fáradtságot, megkerestem, és kijavítottam. A dolog lényege, hogy van egy varázslatod (pl. dermesztés), aminek van 3 potenciális célpontja, amelyek közül két lény azonos, és az egyikre a varázslat már felkerült. Amikor a varázslatot másodszor is el akarod mondani, a program néha újra ugyanazt a célpontot találja meg, és mivel ez a célpont nem legális, a varázslatot a harmadik lényre rakja fel, ellentmondva a harci programnak.
A templomnak most már több szolgáltatását is igénybe lehet venni egy paranccsal. A BE 9 után kell megadni a paramétereket. Az 1-4 paraméternek meg kell adni a második paramétert (ha nincs, 0-t), az 5-8 paramétereknek nincs további paramétere. Például, a következő parancsok:
BE 9 4 1
BE 9 7
BE 9 8
helyettesíthetőek egy
BE 9 4 1 7 8
paranccsal.
19. szint:
Néhány tárgy "szemét" státusza nem jól volt beállítva, javítottam.
A 19. szinthez kapcsolódó klánküldetések még nem voltak "élesítve", beállítottam őket, most már működik a számláló.
Az új szörnyek tárgypusztító képessége jelentős mértékben csökkent.

2008.3.28.
Elkészült a játék 19. szintje! A tervezésben és szövegírásban hatalmas segítségemre volt Jancsár János, itt szeretném külön megköszönni a munkáját. Még így is több hónap munka volt a programozás, tesztelés és egyéb dolgok megcsinálása. A szint nagyon jól sikerült, rengeteg eredeti ötlet van benne, vannak új játékmechanizmusok, és (szerintem) a szint nem lett annyira "szivatós" mint a korábbi szintek. Remélem mindenkinek tetszeni fog, jó szórakozást hozzá!
Az új szinttel együtt új ellenfelek is bekerültek az arénába, és természetesen a játék más pontjain is össze lehet majd találkozni az új szint szörnyeivel.
A 18. szint egy kalandjában császári fejlesztőkövet adnak hatalomkristály helyett, javítottam a hibát.

2008.1.5.
Az Örökkévalóság Ametisztjének nem volt enciklopédiája. Pótoltam!
Volt egy bug, ha elbűvöltél egy egy lényt, és az a csata utolsó körében meghalt, akkor néha volt a csatának még egy köre. Javítottam.
A lidércplazmákért kapott 9. jutalom az öregítést csökkentette, itt volt egy bug, javítottam.
A Szent Kulacs bár jól működött, az előzetes vizsgálatnál nem nézte a program, hogy van-e a birtokodban, és kevesebb kínzást engedett, mint amennyi a Kulaccsal lehetséges lett volna. Javítottam.
Az "érj el 100-as alaptulajdonságot" klánküldetéssel volt még valami gond, javítottam.
Volt egy hiba a roncsolásnál, maximum 127-nyit lehetett (255-ös roncsolással) roncsolni a vastag és tüskés bőrt. Ezt javítottam, most már 255-ig lehet roncsolni.
A Legendák Völgye "beugró-csapat" nehézsége gyengült, 18. szint alatt kis mértékben, 18. szinttől kezdve jelentősebben az eddigiekhez képest.
A kaszinóban most már nem lehet szerencsekövet kapni.
Az őskőtermelő zsák most már a feneketlen zsákban is ellenőrzi, hogy van-e őskő.
Ahhoz, hogy bizonyos lényekkel egyáltalán harcolhass, egy tárgy elhasználása szükséges (ilyenek pl. a 16. szint lényeinek túlnyomó többsége). Az 5-ös arénában megszűnt ez a feltétel, tehát ezentúl ott úgy is megküzdhetsz ezekkel a lényekkel, ha a megadott tárgy nincs a birtokodban.
Újraírtam az Ősök Városa "szimbióta-rutinját". Ez a rutin felelős azért, hogy egy csatánál az összetartozó ellenfelek jöjjenek (pl. ichinedar - nedonkutya) vagy amiből több jön egyszerre (wobramung), a megfelelő számú jöjjön. A rutinnak voltak kisebb hibái (pl. renegát szilmillt elvileg 2 csendbogár kíséri, de mindig csak 1 jött), amelyek a 19. szint tervezésekor már gondot jelentettek, ezért kellett rendbe hozni.
Véget ért a decemberi meglepetés-akció, az FTK parancs során, és bárhol máshol, ahol felszíni tárgyat lehet találni, újra a régi tárgyak bukkannak elő.

2007.12.14.
A felderítő szem most már csak 1x mondható el fordulónként.
klánküldetés javítás: legyen legalább 100-as alaptulajdonságod: a program nem a módosított, hanem az alapértéket figyelte. Ezt javítottam, most már a módosított értéket figyeli.
Az átalakult lidérc sebzése csökkent valamelyest. Néhány egyéb kisebb szöveghibát is javítottam a 18. szint küldetéseiben, illetve javítottam egy komolyabb bugot a lidércplazmák leadásánál, ha egyszerre valaki 10-nél több lidércplazmát adott le, előfordulhatott, hogyha több jutalmat kapott egyszerre, akkor valamelyikből a kelleténél többet vagy kevesebbet adtak neki. Akinél ilyesmi előfordult, kérem MINDENKÉPP jelezze nekem emailben.
Bekerült egy új, mágustókenekért megvásárolható varázslat:
Buzdítás (#283)
Kisebb szellemi varázslat
Típus: általános
Forma: energia
Táv: közel
Terület: összes szolgád
Hatóidô: azonnali
Költség: 20 VP, 3 TVP
Min. szint: 8
Mágustóken: 10
Leírás: Ezzel a varázslattal mágikusan tudod szolgáidat buzdítani, hüségüket növelni. A varázslat hatására eszméletüknél levő szolgáid morálja szint x 2%-kal nő meg. A varázslatot körönként csak egyszer mondhatod el.

2007.11.12.
Karácsonyi meglepetés!
Egy különleges, karácsonyi eseménnyel kedveskedünk játékosainknak nov. 13. és december 31. között. A Hegy ismeretlen területeinek feltárása közben egy ősi város romjait fedezték fel a régészek. Hihetetlen hatalmú ősi relikviákat, felszíni varázstárgyakat találtak - nem csoda, ha minden galetki odasereglett, és túrja a romokat! Az esemény időtartama alatt az FTK parancsnak nincs korlátozása, egy körben akár többször is lehet használni. Az FTK ezúttal nem a megszokott felszíni varázstárgyak közül válogatja a jutalmakat, hanem az új városban talált vadonatúj relikviák közül! Mágikus koponya, amely az őskövek jótékony hatását növeli, az orgling varázsfigura, amely egy szemvillanás alatt képes egy hűséges szolgává változni, Vlagyimir gyűrűje, amely óriási jártassággal ruházza fel viselőjét az egyéb szakértelmek terén, az ősi varázstekercs, amely elfeledett varázslatok rúnáit tartalmazza, vagy a kisebb zan, amely ezek bármelyikévé képes átváltozni, ez csak néhány példa a feltárt leletek közül. Csatlakozz te is a felfedezőkhöz, nehogy lemaradj a karácsonyi kincsesőről! Az esemény az év végével véget ér, hiszen addigra valószínűleg már minden kincset megszereznek a felfedezők.
Még egy apróság a mai patch-el: a talált lidércplazma mennyiségét most már nem növeli a szörnyismeret varázslat.

2007.11.10.
Elkészült a várva várt klánreform! Ez a következőket jelenti:
az alap klánképességek 125-ös klánrangnál elérik maximumukat, a bónuszok nem nőnek tovább, a 80-as rangnál kapott képességek 150-nél érik el maximumukat. Viszont bekerültek újabb klánképességek, amelyeket 126-os rangtól kapnak meg a játékosok. Az új klánképességekről részletes enciklopédiát kapnak azok, akiknek a klánrangja már elég magas. Minden klán ugyanazokat a képességeket kapja, tehát nem kell attól félni, hogy egyik képessége erősebb lesz, mint a másik.
bekerült klánonként 40 új klánküldetés. A klánküldetések reálisan teljesíthetők, lehet velük haladni, és így az új klánképességeket jó ütemben lehet fejleszteni. A klánok küldetései között van sok átfedés, de vannak eltérések is.
bekerült 10 új klánrang elnevezés, 10 rangpontonként kapsz új rangot, a 135-ös rangtól kezdve.

A véletlen kalandokban mostantól legfeljebb 2-vel alacsonyabb szintű szörny jöhet, így kevesebb fajta HP beállításra lesz szükséged.
a patchel bekerült az aktuálisan beadott szövetségi tárgyak upgrade-je.

2007.10.18.
A vitalitás gyűrűjét (819-es) átneveztem a revitalizáció gyűrűjére, mivel ilyen nevű tárgy már volt korábban a játékban.
Megcsináltam egy nagyobb léptékű fejlesztést, amellyel remélhetőleg jelentős mennyiségű tárgyhelyet lehet megspórolni. Sok szörnykomponenst és egyéb szemetet a játékosok azért őriznek a barlangjukban, mert hátha később szükség lesz rájuk egy küldetésnél. Most végignéztem az összes tárgyat, épületes és klánküldetést, és kiírtam a tárgyakhoz, melyik az a szint, amikor már biztosan nem lesz rájuk szükség. Ha olyan tárgyad van, amelyik eszerint a pontozás szerint már felesleges, azt a tárgylistán szürkével jelölöm meg. Ezeket a tárgyakat ezután egyszerűen el lehet adni (a nem átadhatóakat pedig dobni), ha az EE valamelyik paraméterének 7-est adsz meg.
Külön nehézséget okoztak a klánküldetésekben kért tárgyak. Ezekhez nehezebb egy szintet kötni, ill. megállapítani, hogy kellenek-e egyáltalán. Végül ezen tárgyak legtöbbjéhez egy olyan szintet rendeltem, amelyen a küldetést már biztosan teljesítette a játékos. Persze még ekkor is felmerülhet, hogy a játékos klánt vált, és egy alacsony szintű tárgyra mégis szüksége lesz. Ebből a célból a fenti paranccsal eldobott tárgyakat loggolom, és szükség esetén (ami szerintem szinte soha nem fog előfordulni) a tárgyat akár vissza is tudom adni.
A parancs nem ad el feneketlen zsákból, és nem ad el KF-elt tárgyakat, így ha azt látod, hogy egy szürkével jelölt tárgyat te mégis hasznosnak ítélsz, akkor ily módon megtarthatod.
Felmerült az is, hogy be lehessen állítani, hogy az ilyen tárgyakat fel sem veszed. Ezt a lehetőséget végül mégsem raktam be a játékba, mivel ezen tárgyak közül soknak igen magas arany értéke van, és ha fel sem veszed, akkor nincs lehetőséged KF-elni vagy a zsákba rakni sem. Ha attól tartasz, hogy így még mindig betelhet a barlangod, egy EE parancsot be lehet forduló közben is szúrni, amivel más tárgyakat amúgy is eladsz.
Teszteltem ezt az új szűrőt néhány éljátékosnál, 20-50 tárgyhelyet tudnak így megspórolni, és legalább ugyanennyi helyet fel tudnak szabadítani a feneketlen zsákból is. Remélem hasznosnak tartjátok ezt a fejlesztést, elég sok munka volt vele. Várom visszajelzéseiteket az osok@beholder.hu emailcímen, van-e esetleg olyan tárgy a listátokon, amit szürke szín jelöl, és mégsem kellene annak lennie.

2007.10.4.
Volt egy nagyon ritka bug, ami néha elállította a gép dátumát, és ebből számos probléma keletkezhetett. Ezt a hibát kiküszöböltem.
A klinoch set nem 100%-kos immunitást adott tárgytörésre, csak 95%-kot. Ezt javítottam 100%-ra.
Ha valakinek a harci szakértelme 0-ra csökkent negatív módosítók miatt, akkor a szakértelem a karakterlapon sem jelent meg. Javítottam. Itt jegyzem meg, ha egy szakértelmed 0-s, akár a módosítók miatt is, akkor a próbát mindenképp bukod, függetlenül a hősi pontoktól.
Bővítettem a GEVSZATtal szerezhető jutalmak és a kalandor rangos képességek listáját.
A 18. szintű szörnyek egy része is dob most már térképdarabkát.
Bekerült a játékba egy új parancs, a HH. Ez nem más, mint három H (használ) parancs összevonása. A H paranccsal, bár több paramétere is lehet, de mindig csak egy tárgyat lehetett használni (az első paraméterben megadottat). A HH-val azonban már hármat, így megspórolhatsz 2 parancshelyet. A HH {1.par} {2.par} {3.par} {4.par} {5.par} {6.par} annak felel meg, mintha kiadtál volna egy H {1.par} {2.par}, egy H {3.par} {4.par} és egy H {5.par} {6.par} parancsot. Ha valamelyik paraméterre nincs szükség, írj nullát. Pl. a HH 219 0 8 1 parancs elhasznál egy időkristályt, majd az őskővel megnöveled eggyel az erődet. A parancs nem használható BUL fordulóban.
Javítottam néhány dolgot a 18. szinttel kapcsolatban.

2007.9.20.
Elkészült a játék 18. szintje, és bekerült a játékba.

2007.7.31.
Bekerült a játékba az új esemény, a hamis arany, Jancsár János ötlete alapján, köszönet érte! Egy megjegyzés ezzel kapcsolatban: boltban kapható tárgyak, ősi relikviák és drágakövek eladásakor nem kapszhatsz hamis aranyat.
A hamis aranyos esemény egy mellék-bugja volt, hogy az LV 8 parancs nem működött 1 napig, ezt a hibát javítottam.

2007.7.20.
A 17. szint 52-es TK-jában a résztvevők számát 5-re emeltem. Nem mintha a kalandot ne tudná akár 2 ember is megcsinálni, de a szövegben 5-öt ír ki akkor legyen úgy :)
Szintén a 17-es szinten, a 14-es kaland nem írta ki a TVP költséget, javítottam.
A térképdarabka összeilletés nem működött, hiányzott egy adatfájl, felmásoltam, most már mennie kell.
A szövetségi épületekbe végzet össz-építés TVP-jénél volt egy túlcsordulás a kiírásnál, negatív szám jelent meg, ha túl sokat épített valaki, ezt javítottam.
Ha egy szörny harcképtelen volt (pl. háló), akkor is kiíródott, hogy mozog. Javítottam.
A 15-ös szinten a random kalandokban sosem jött eggyel magasabb szintű ellenfél, javítottam.
Vannak olyan (különlegesen nehéz) csaták kalandokban, amelyeknél meghatározott számú kudarc után továbbenged a program. Ilyen pl. a 16. szint 32. küldetése, ahol egy csatában Dt'azzraxszal és szolgáival harcolsz. Itt 3 kudarc után továbbmehetsz, de ekkor még egy csata következik. Ha viszont ekkor nem tudsz nyerni, akkor már a következő próbálkozásoknál ismét nem enged tovább kudarc esetén, mivel egyenlőséget vizsgáltam, nem nagyobb-egyenlőt. A hibát javítottam.

2007.6.29.
Az öregedésre bevezetett 200 éves korlát miatt az "érj el 200 éves kort" küldetés teljesíthetetlen lett volna, ezért a korlát 200-ról 260-ra lett emelve, tehát 260+ év fölött van sebződés öregedés helyett.
Megnyílt az aukciósház a 15. és a 16. szinten.

2007.6.27.
Az alábbiak közül van, ami már korábban bekerült, de nem írtam róla patch üzenetet, ezért most igyekszem minden mostani és korábbi változást összefoglalni.
Néha volt egy olyan hiba, hogy valaki egy nem ellopható tárgyat lopott el. A tárgy ilyenkor a gazdától nem tűnt el, de a hiba akkor is zavaró volt. A hiba okát végül sikerült megtalálnom és javítanom (a zsákból lopáshoz volt köze). Ezenkívül volt egy másik hiba is, amikor néha más tárgynevet írt ki a meglopott személynek, ezt is korrigáltam.
A szint függvényében megnőtt a lopható arany és drágakövek száma.
A megidézhető tűz- és jégelementál tűz- ill. jégimmunitását megnöveltem, hogy valóban immunis legyen ezekre a támadásokra.
3 újabb legendás lény került be a játékba, az LCS-zők várhatóan nagy örömére.
A játék evolúciója során eljutott oda, hogy extrém magas szívóssággal, nagyon sok ellenfél esetén, ha nem tudod őket megölni (pl. visszaanimálják magukat), bekövetkezik egy túlcsordulás. Ennek kivédésére, a csata végetér, mielőtt ilyen túlcsordulás bekövetkezne. Tehát ha sok ellenféllel harcolsz, sokféle képességet, támadást használsz, elképzelhető, hogy a csata a 20. kör helyett már a 14-nél végetér.
3 gyémánt pszi-vállapot a H 435 paranccsal be lehet váltani egy titanit pszi-vállapra.
Megnőtt a zenéléskor kapható KNO (eddig 1+(szint-1)/7 volt, most 1+(szint-1)/3 lett).
3 császári különdíj a H 578 paranccsal beváltható egy császári aranymedálra.
Természetellenes öregedés: ha valaki elérte a 200 évet, és természetellenesen öregedne, akkor minden év öregedés helyett 50 ép-t sebződik, a testét érő sokknak köszönhetően. Így elkerülhető hogy pl. kapj egy csatában 5 bolyongó szellemet és egy harcban több mint száz évet öregedjél. Ezzel együtt, a fiatalítás ára évenkénti 100 aranyról 75-re csökkent a templomban.
Teljes klinoch setből és Krónikából származó lélekenergia bónuszok: ezeket most már a program mindenképpen az esetleges maximálisan kapható lélekenergia korlátozása után is megadja. Tehát ha egy lényből csak 150% LE-t kaphatsz, a klinoch set és a Krónikák ezt tovább fogják növelni.
Egy új nagyobb szabású eseményen dolgozom (köszönet a segítségért Jancsár Jánosnak), de a nyaralásom előtt már nem akarom felpatchelni, nehogy gond legyen vele, majd ha visszajöttem. Addig is jó játékot mindenkinek.

2007.3.2.
Sajnos a programban volt egy hiba az elmúlt néhány napban, a konkrét lényre kiadott vadászat parancs nem mindig működött. A hibát most végre sikerült megtalálnom, és kijavítanom. A problémáért elnézést kérünk.

2007.2.21.
Befejeztem a 17. szint leprogramozását, minden felkerült az éles verzióba.
Az ősi immunitás varázslat sajnos túl erősnek bizonyult, ezért gyengítenem kellett rajta. Korábban az összes immunitást varázslatszint*5%-kal növelte meg, tehát 50-es ősi immunitásnál minden immunitás +250%-kal megnőtt. Ez a mérték varázslatszint*3%-ra lett csökkentve, és kizárólag a varázslat alapszintje számít.
A 16. szint 33-as kalandjában kért esszenciamennyiségek csökkentek, 50 helyett elég 40 zöld esszencia, és 30 helyett elég 20 lila esszencia.
Ha egy szörny már ravaszul a csata előtt felrakott egy megszakítást, akkor a harcban az valahogy nem nagyon működött neki... javítva.
A klinoch gyűrű speciális hatása nem működött tökéletesen, javítottam.

2007.2.5.
varázslat-tükrözéssel kapcsolatos hibák, kérések: a varázslatvisszafordítós küldetést akkor is számolta a program, ha a varázslatot az ellenfél fordította vissza (javítottam); ha olyan varázslatot fordítottak meg, ami nem azonnali volt, hanem hatóidővel rendelkezett (pl. dermesztés), akkor a varázslatfordítás nem működött rendesen (javítottam); Ezenkívül a GEVSZATba beraktam az új jutalmak közé egy olyat is, amelyet ha megszerzel, akkor irányítani tudod a varázslatfordítás képességedet, azaz a baráti célzott varázslatokat (pl. feltámasztás) nem fogod visszafordítani.
a kalandor rangokért járó képességek sorát 24-ig bővítettem.
ha egy lény teljesen immunis egy varázslatra valamilyen okból, akkor most már manaformálással sem lehet azt a varázslatot ráerőltetni.
mivel a 11. szinttől a karakterek mérete jelentősebb mértékben tud nőni (és ezért eltérni), ezért módosítottam a rugalmasság portyázási képletét. A 11. szinttől akkor tudsz beportyázni valakihez, ha az alapméreted a célpont barlangnál nem nagyobb, mint 10+rugalmasságx4 (korábbi szinteken maradt a 3+rugalmasságx2 képlet).
a torzszülött aréna 18 új ellenféllel bővült.
Most már megjelenik a karakterlapon, hogy mire vagy specializálva.
A hírnév egy kisebb reformon esett át, ami a következőket foglalja magába: 1.) a hírnév maximuma eddig 32000 volt. Most már ez szinttől függ, magasabb szinten lehet 32000-nél magasabb is. 2.) ha valaki a fordulószámához képest nagyon alacsony szinten van, akkor valamivel több hírnevet veszít kör végén, mint eddig. 3.) jelentősen megnöveltem az épületes és klánkalandokért járó hírnevet (szinttől függő lett). 4.) Több parancsért, amiért korábban nem járt hírnév, most már lehet szerezni (pl. sikeres LV, FTK).
15/28-as és 16/35-ös kalandban a szövegben levő hibát javítottam.

2007.1.13.
Bocsi, a patchben volt egy kis hiba, a csapdaészlelés és lopás szakértelmek módosított értéke csökkent 2-vel több embernél. A hibát javítottam a szakértelmek újra stimmelnek. Elnézést!

2007.1.12.
Néha az ütős karakterek bizonyos esetekben csak 1-et ütöttek. A hibát megtaláltam és javítottam.
újabb szövetségi épületek kerültek be a játékba.
A GEVSZAT jutalmakkal kicsit el voltam már maradva. A 10. jutalom az lett, hogy a jóllakottság 300%-ig mehet, a 11. pedig hogy a nyomkeresés szakértelem 50-nél 5-tel, 60-nál pedig 6-tal csökkenti a konkrét lényre kiadott vadászat költségét, és csinálok további jutalmakat is, köszönöm a rengeteg ötletet!
A játékban a játékoson levő hatások a bizonyos ideig tartó varázslatok, varázsitalok, és a szövetségi épületek által adott hatások. Ezekből összesen 23 lehet egy karakteren. Ha felkerül egy 24., akkor az először feltett törlődik (figyelmeztetés nélkül). Ha valaki már az összes szövetségi épülettel rendelkezik, és sok varázslatot és varázsitalt használ, akkor elérheti ezt a limitet. Ezért a szövetségi épületek által adott hatások egy részét most már másképp kezeli a program. Eredetileg az alábbi épületek használtak el 1-1 slotot a 23-ból (a többi nem). A *-gal megjelölteket most már másképp tárolom, tehát most már a 11 helyett csak 6 slotot foglalnak el a szöv.épületek:
barlangfürdő *
borospince
egészségközpont
fenőgép
jelmezkölcsönző *
lőtér *
meditációs szoba / mágusközpont
szauna
szerszámraktár *
szolgaképző
tolvajcéh *

2006.12.22.
Az energiakígyó most már dob 50% eséllyel kék lélekszilánkot, a pszionicista klánküldetéshez.
A 14. kalandor rangra mindig jött fekete és aranydukát mivel a legutóbbi patchnál bennmaradt egy tesztfüggvény. Javítva.
Javítottam egy hibát, amellyel az aranyad átcsordulhatott negatívba.
Egy információ: amikor leadod a remetének a 10 felszíni tárgyat, olyan tárgyat ad, ami még nincs nálad, de a zsákot nem nézi! Tehát hacsak nem akarsz két egyforma tárgyat, jobb, ha ezeket nem rejted a feneketlen zsákba...
A kaszinóban kis mértékben csökkent a jóllakottság kapás esélye, és nőtt a KNO kapás esélye.
újabb LCS-s ellenfél került be a játékba, a sárkánybébi.
Él a 12. AK kuponos kaland is, ezzel lezárult az ez évi, 12 kalandból álló sorozat, remélem, hogy mindenkinek tetszett. A következő évben is lesz akció az AK olvasóknak, a részleteket lásd az Alanori Krónika decemberi számában.
Mindenkinek Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok! - Tihor Miklós

2006.12.1.
A roncsoló íj a roncsolásra immunis ellenfeleket is roncsolta. Javítva.
Szövetségi épület épitésnél nem lehet áttörést és inimiciát fejleszteni. Áttörést kizárólag UCS-vel, inimíciát KNO-zással lehet fejleszteni. Ha bárkinek bármilyen más módon nőnek ezek a képességek, kérem azonnal írjon nekem, mert ha nem teszi, az visszaélésnek minősül, ami büntetést vonhat maga után.
A hegymélyi manabéka gyorsasága lecsökkent.
A relikek tárgyformázásánál az ellenőrzés nem volt tökéletes, javítottam.
A szövegben néhol a ő és ű karakterek nem voltak jók, javítottam.
az elemek uralma most már nem csökkenti a rezisztanciát a hálóval szemben (az elemek uralmának az volt a célja, hogy a sebző varázslatokat ne sújtsa az immunitás mellett a rezisztencia is, de ez nem sebző varázslat).
A 15-16 szintű LV belépő szörnycsapatai kicsit gyengítve lettek, ha az adott szintől már 3 ellenfelet kapsz, akkor nem generál a gép mellé a kettővel korábbi szintől, csak a hárommal korábbiról.
A 13. kalandor rang a kalandok csatáiban a TVP költséget csökkentette 3 TVP-vel. Ettől viszont csökkent a kaland össz-TVP költsége, és így a kapott lélekenergia is. Volt, aki szerint ez nemhogy előny, de hátrány volt, ezért ezt a képességet megváltoztattam. A kaland TVP költsége nem változik meg, hanem a sikeres csata után kapsz 2 TVP-t, így a kapott lélekenergia sem csökken.
A dohu féreg és a szövetségi aréna által a szolgáknak adott lélekenergia bónusz ezentúl nem adódik össze (tehát vagy az egyik számít, vagy a másik), és a következőképp módosult: a kapott lélekenergiára 70%-ig továbbra is 3x szorzó. a következő 80%-ig 1.5x szorzó. A következő 150%-ig 1.2x szorzó. A továbbiakra 1.1x szorzó. Tehát ha valakinek a szolgái összesen 460% lélekenergiát kapnának, akkor erre vagy a dohu féreg ad 226% bónuszt, vagy a szövetségi aréna ad 226% bónuszt, és a specializáció mindenképp 92% bónuszt, tehát összesen a szolgák közt 778% lélekenergia kerül elosztásra.

2006.11.20.
A mostani patch elsősorban hivajavításokat tartalmaz, ill. az olimpia változásaihoz szükséges fejlesztéseket. Nagyon sok apró javítás volt, sajnos nem készítettem jegyzetet mindenről, de többek között javítottam a fantomharcot (nem mindig működött), a kegyencek oltalmát (a HP nem mindig hajtotta végre), javítottam egy problémát a klánrang elnevezés túlcsordulásával kapcsolatban, megfogtam végre 2 kritikus hibát, amelyek miatt előfordult ritka esetekben, hogy a fordulót a program nem generálta le, ill. túlcsordulás miatt a program leállt, és volt egy csomó kisebb elírás, szöveghiba, és néhány kisebb algoritmus hiba is.
Az olimpiával kapcsolatban. Korábban állandó problémát jelentett, hogy aki nem ugyanabban a kategóriában indult csapatban, mint egyéniben, annak a csapat olimpiáját külön kellett kérni ill. manuálisan kiküldeni. Mivel most már a csapatolimpiák össze vannak vonva, ez jóval több esetben fordult volna elő, ezért átírtam a programot, most már mindenki a csapatolimpiát a normál olimpiával együtt kapja, függetlenül attól, hogy azonos szinten történt-e. Ha valaki kizárólag a csapat olimpiára jelentkezik, akkor is automatikusan elküldjük (de csak emailben).
Másik dolog, hogy egyre többen jelezték, hogy fél év alatt nem költöztek tovább, és egy játékos verseny vagy pankrációs helyezés miatt nem indulhattak az olimpián. A csapatolimpiánál ezt a vizsgálatot már idén is teljesen megszüntettem. A jövő olimpiákra pedig, a pankrációs ill. játékos versenyben való helyezés sem lesz kizáró ok az azonos szintű olimpiáról. Ha valaki a rendes versenyen helyezést ér el, akkor továbbra sem indulhat azonos szintű olimpián.
A harmadik ezzel kapcsolatos dolog, hogy többen megkérdőjelezték, mennyire van értelme a tárgyátadás teljes letiltásának az olimpiai jelentkezés után. Emiatt sokan az utolsó pillanatra halogatják a jelentkezést, amiből számos probléma adódik. Mivel a tárgyátadás igen körülményes, és a visszaélésekre való lehetőség elég csekély, fontolgatom, hogy a tárgyátadás tiltását teljesen megszüntetem, és ha valaki mégis visszaél vele, akkor egyénenkénti tiltást vezetünk be legfejlebb. Ezzel kapcsolatban várom visszajelzéseiteket.

2006.10.27.
Lehet jelentkezni a nov. 25-i olimpiára. Az idei olimpia a következő változásokkal jár:
Nem lesznek szolgák.
A csapatolimpián eltöröltük a nevezésnél szükséges maximális harci erő összeget, kísérleti jelleggel.
A csapatolimpiák 2 szintenként össze lesznek vonva, tehát az 1-2., 3-4., ... 15-16. szintek csapatolimpiája együtt lesz.
Ha valaki az adott szinten már nyert korábban olimpiát, attól a csapatolimpián még részt vehet.
A kis részvételű, alacsonyabb szintű egyéni olimpiák is össze lesznek vonva, várhatóan az 1-2., 3-4. és 5-6. szinten.
Az idei olimpián most már minden kategóriában formázó minták lesznek, amelyek segítségével a helyezettek maguk döntik el, hogy milyen nyereményt kapjanak.

Néhány információ, ami nem volt egyértelmű mindenkinek:
A normál LCS végrehajtását mindig az utoljára végrehajtott LCS-től számított 2 hét múlva lehet kezdeményezni - akkor is, ha az utoljára végrehajtott LCS xenó királynő volt! Át fogom gondolni, hogy ezen tudok-e változtatni, de jelenleg így működik.
Jelenleg a varázslatfordítás a baráti varázslatot is vissza tudja fordítani, pl. akár egy feltámasztást is. Ez a jövőben remélhetőleg változni fog, de jelenleg így működik.
A Hihető illúzió az enciklopédiával ellentétben az ép-t is növeli jelenleg.
Nagyon FONTOS! Ha valaki a specializáció segítségével klánkalandot akar letudni, és a 12 kör alatt a klánkalandot közben teljesíti, akkor a képességet feleslegesen aktiválta, mivel a specializációval csak a választott kalandot tudja letudni.
Végül egy bug, magas kalandor ranggal lehetett arany és fekete dukátot találni kalandok mellett a csarnokban is, ezt javítottam.

2006.9.19.
Elkészültem az új klánküldetésekkel, köszönöm a türelmeteket! Minden klán 15 új küldetést kapott, amelyek teljesithetôek, de megfelelô kihivást fognak jelenteni. Ezzel párhuzamosan formálódik bennem néhány ötlet a klánképességek és rang kisebb megreformálására, ha lesznek konkrétumok, a szokásos fórumon leirom ôket, hogy elmondhassátok a véleményeteket.
Számos kisebb javitást csináltam, sajnos most nem készitettem jegyzetet mindenrôl, de azon keveseknek, akiket érintettek ezek, megirtam hogy a javitás megtörtént.

2006.9.4.
Bekerült a játékba az új fejlesztés, a kaszinó! A 20. fordulótól kezdve mindenki kap róla enciklopédiát, és használhatja is. A kaszinóban való játék TVP-be és aranyba kerül. A pénzen kívül számos értékes dolgot lehet nyerni, javaslom mindenkinek, hogy próbálja ki mihamarabb! Egy ideális cselekvés a kevésbé harcorientált karaktereknek (bárdok, tudósok). A kaszinóba a BE 29 {mennyiség} paranccsal mehetsz el, a {mennyiség}, hogy hányat akarsz játszani (minden játék 1 TVP-be és 100 aranyba kerül).
A hihető illúzió bugos volt, a kapott statok egy része rajta maradt a karakteren, javítottam.
A bosszantás itala most már nem növeli a szörnyek számát az LV első csatájánál.
Ismét bővült az ellenfelek száma a torzszülött arénában.
Az 5. és 11. kalandor rangnál kapott bónusz 1.5-szörös ill. 2-szeres lélekenergia volt. Ez kis mértékben módosult, az 5. kalandor rangnál 1.4-szeres, a 11. kalandor rangnál pedig 1.7-szeres lett a bónusz.
A következő patchben várhatóan új klánküldetések kerülnek be, és a karakterlapon kiírt információk bővülnek.

2006.8.11.
Elkészült két szövetségi tárgy: A Káoszdemokratáké a káoszdemokrata karkötő (#769) és a Magisztereké, az orgling bilincs (#770).
Inimícia és az Uralkodó. Az inimícia most már a támadásra is vonatkozik, egy karakter max. háromszor annyi támadás %-kot hasznosíthat az Uralkodó ellen, mint ahányas inimíciája van. Ezenfelül, az Uralkodó nem kedveli a túlzottan elhúzódó csatákat, ha a harc eltart a 8. körig, egy teljes gyógyítással próbálja javítani az esélyeit.

2006.7.31.
Ha az idézést törölte valaki, akkor is ivott manaitalokat néha. Javítva.
A 67-es AK kalandban a szörnycsapatok erőssége a korábbi AK-s kalandok szörnyeikéhez hasonlóan nőtt szinttől függően. Ez azonban nem volt szándékos, javítottam.
Az Uralkodó ellen nem működik most már a tisztogatók klánbónusza, mert ez túl triviálissá tenné a csatát. Ezenkívül, az Uralkodó most már korrektül dobja a kincsét.

2006.7.17.
Az előző patchben kijavítottam egy bugot, miszerint a rothadósnak szánt tárgyak (kivéve az első hármat) nem rohadtak. Most, hogy minden, aminek rohadnia kell, elkezdett rohadni, sokan meglepődtek. Mivel ezek a kezdetek óta nem amortizálódtak, úgy döntöttem, hogy azokat, amelyeknek az enciklopédiája ezt nem említette, kiveszem ebből a listából. A tisztánlátás érdekében, egy lista a rothadó tárgyakról, és a rothadás valószínűségéről:
lidércvelő (13%), vízelementál plazma (33%), levél Ortheannak (5%), selyembőr (30%), szellem ektoplazma (21%), Selenia haja (3%), boldogság stimulátor (5%), energia katalizátor (10%), szójer riasztó spray (15%), erőtér generátor (10%).
A listáról lekerültek: pöfeteg fül, sünrája ikra.
A méregsemlegesítés megújításakor a program elfelejtette a 2. paramétert (hogy milyen méreg ellen használom: 1-bénító, 2-paralizáló, 4-sebző ill. ezek kombinációja). Javítva.
A torzszülöttek 250+ elemi immunitása elvileg teljes immunitást akart jelenteni az adott támadási formával szemben, de bizonyos kombinációkban ezt elméletben (és gyakorlatban is) már túl lehet sebezni. Maradunk az eredeti koncepciónál, a 250+ alapimmunitás egy torzszülöttnél ezentúl teljes immunitást ad, még az 1000-es lehelet vagy elemi varázslat ellenében is.
A korábbi javítás ellenére még mindig ritkán előfordult, hogy egy lény duplán robbant. Mivel nem tudtam rájönni, mi lehet ennek az oka, beraktam, hogy ha egy lény egy csatában felrobbant, akkor semmiképp se robbanhat még egyszer. Tüneti kezelés, de remélem megteszi.
A mágiatörés varázslat egy jelentős módosításon (értsd használhatóbbá tételen) esett át. Korábban, ha valaki előtt egy mágiatörést egy mezőre, ott válogatás nélkül minden varázslat leeshetett. A mágiatörés most megváltozott, a mágiatörés csak az ellenfelek által felrakott varázslatokat oldhatja fel.
Az FKT parancs megkapásának feltétele, hogy előtte találj egy felszíni tárgyat, amire eddig 1:20 esély volt. Ezt felnöveltem 1:10-re.

2006.7.10.
Véget ért a nyári szabadságom, és visszatérve rögtön a legsürgősebb problémák orvoslásával kezdtem. Köszönöm a türelmeteket!
A 15. szint 34-es küldetése egy hiba miatt teljesíthetetlen volt, javítottam.
A kuporgató klánképesség hibás volt, a szándékosnál sokkal több aranyat adott drágakő és ősi relikvia eladásakor (kamatos kamatot fizetett :))
A fekete gömbről lemaradt az átadhatatlan flag, javítottam.
Ahhoz, hogy valaki kiadhassa az LCS 80 parancsot (xenó királynő ölése szövetséggel), szükséges volt, hogy teljesítse előtte a xenós többszemélyes kalandot. Ezt a feltételt eltöröltem, most már bárki kiadhatja az LCS 80-at.
A rothadó/elkopó tárgyak nem mindegyike kopott úgy, ahogy terveztem. Javítva.
Az Uralkodó citadellájának ostromakor az ellenfelek első csapatánál a harc nem volt azonos minden játékos szemszögéből, ezt javítottam.

2006.5.26.
Elkészült az új fejlesztés, a specializáció! A 3. szinttől lehet használni, ha többet akarsz róla tudni, a specializáció fórumon olvashatsz róla részletesebben, de persze a játékban is kapsz róla enciklopédiát.
A Hősök kerestetnek keretében kapott helyesírási hibák és elírások második felét is kijavítottam.
Ha egy varázslatod szintje a módosítok miatt 1 alá csökkent, akkor a varázslatot újra megtanulhattad véletlenszerű kalandokban. Ezt javítottam.
A kisebb valóságformázásnál bennmaradt a tesztverzió, egy körben többször is el lehetett mondani. Javítottam. És ha már itt tartottam, a varázslaton kicsit tuningoltam is: a hasznos dolgok esélyét növeltem, és erősebbé tettem kicsit, a hátrányos dolgok esélyét felére csökkentettem, és ha be is jönnek, kevesebb kárt okoznak.
Ha a tudattágítást mágiatörték, megmaradtak a bónuszok. Javítottam.
A 103. klánküldetések (hozz 5 db átkozott tárgyat egy bizonyos fajtából) könnyítve lettek, most már csak 3 db-ot kell hozni.

2006.4.25.
Ha valakitől tárgyat kérnek egy kalandban, előveszi a feneketlen zsákból is, ha nincs nála. FONTOS! Ez a többszemélyes kalandokban nem működik, és sajnos nem is tudom megcsinálni, hogy működjön, ezért kérek mindenkit hogy a TK előtt vegye elő a tárgyakat a zsákból, ha szükséges (és figyeljen oda rá, hogy az AZSvel ne rakja automatikusan rögtön vissza.) A remeténél, ha van zsákod, mindig kapsz majd automatikus figyelmeztetést ezzel kapcsolatban.
Elkészült a Protolisk hercegek (#15031) szövetségi tárgya, a Világtalan Szem (#719).
A szövetségi tárgyat most már nem gyártod le újra, ha közben beraktad a zsákba.
A manaformázás szakértelem most már nem csökkenti a rezisztálás esélyét, ha baráti varázslatot próbálsz rezisztálni.
A K 99 és a KK 99 "összeakadt", ha mindkét küldetés megvolt, ezt javítottam.
Az aukciós ház kinyitott a 12., 13. és 14. szinten is.
Ha valaki leadta az Érzés Gyűrűjét a császári hivatalnokoknak a K 98 paranccsal, és később mégis megbánta tettét, kap egy utolsó lehetőséget. Ehhez a K 99 parancsot kell kiadnia, de számítson rá, hogy az ár nagyon magas lesz.

2006.4.13.
A fantomharc leírásában nem szerepel, hogy a varázslat szintje hogyan módosítja a varázslat működését. Alapban, 1. szinten veled azonos szinten élő galetkit hívhatsz ki. Minden további 2 szintért egy egy szinttel alacsonyabban vagy magasabban élő galetkit hívhasz ki. Tehát pl. ha a fantomharcod 11-es, akkor max. 5-tel alacsonyabban vagy magasabban élőt hívhatsz ki. A varázslatnak a módosított szintje számít, tehát pl. egy mágus egy 1(31)-es fantomharccal gyakorlatilag bárkit kihívhat.
A császári fejlesztőkővel természetesen nem lehet áttörést növelni. Bevallom, elfeledkeztem róla, hogy UCS-vel meg lehetett szerezni az áttörést alap szakértelemként, és azért nem volt ez alapban kivéve.
A szörnyismerettel kapcsolatban volt egy bug, nem csak az enciklopédiában felsorolt tárgytípusokra volt hatással, ezt még az előző patchel javítottam. Ezenkívül, a szörnyismeret hatékonyságának növekedése lineárisról egy kicsit exponenciálisra változott. 36-os szintig ugyanúgy működik, mint eddig, de 36-os szint fölött már csökken a hatékonysága. 36-56 kettes osztóval, 56 fölött négyes osztóval számol a program.
Az 5-ös arénába ismét bekerült néhány új ellenfél.

2006.4.7.
Az építés, javítás és felderítés szakértelem portyázáshoz nem volt külön szöveg, mivel ezek később kerültek be a játékba, most írtam ezekhez is.
Ha egy nem eldobható kalandban bűz próba van, és a játékosnak egyáltalán nincs bűz (illetve illat) szakértelme, akkor helyette mérges gáz immunitás próbát kap, tehát nem lesz kötelező ezután sem a bűz kifejlesztése.
A gázrobbanás sebzését most már csökkenti a mérges gáz immunitás szakértelem.
A manégetés most már nem mondod el ugyanabban a csatában ugyanarra töbször.
Elkészült a soron következő (64-es) mágus tókenes kaland.
Elkészült az epikus többszemélyes kaland, amely során a galetkik a jelenleg ismert leghatalmasabb torzszülöttel, az Uralkodóval és szolgáival csaphatnak össze, ha rendelkeznek 4-4 izzó tókennel. Az Uralkodó mesés kincseket birtokol, de legyőzéséhez nem elég a puszta erő - némi bölcsesség, és persze felkészülés is szükséges... Szerencsére, a kaland akár minden fordulóban újrapróbálható.
Kijavítottam egy rakás helyesírási hibát, amit beküldtetek.

2006.3.24.
Összefoglalom a közelmúlt ill. a mai patch apróbb javításait. Ezek mellett, időm jelentős részét még mindig a 15. szint pofozgatása köti le.
A tudattágítás varázslatnak (#256, ld. 2006. februári Alanori Krónika) artifactot is meg lehet adni paraméterként, de ekkor a szükséges varázslat szint nem 2xtárgyerősség, hanem 3xtárgyerősség.
A játékba új, idézhető szörnyek kerültek. Leírom itt ezeknek a sorszámát, hogy lehessen rájuk HP parancsokat kiadni. tűzelementál (#548), jégelementál (#549), fantom (#566)
A szikrázó póráz működésével voltak problémák. Volt, amikor nem adta meg a +20 ép-t, csak a méretet, ill. volt amikor minden csata elején effektive gyógyított 20 ép-t a szolgákon. A kódot újraírtam, a következőképp. A csata elején minden szolgád mérete és ép-je mindig megnő 20-szal, és a csata végén lecsökken 20-szal, de ha a csata végén 21-nél kevesebb ép-je van, akkor 1 lesz neki, nem ájul el. Ezzel a póráz kicsit erősödött, hiszen bizonyos esetekben még gyógyít is. (A rezisztancia és méretnövekedést úgyanúgy kapják, mint eddig.)
Ha valaki VV paranccsal megy el holdlátó vérkutyára vadászni, akkor most már az egyes vadászatok között kisül a feltételes gyógyítás.
Holdlátó vérkutya idézésnél a levont VP rosszul írta ki a program (bár jól vonta), ezt javítottam.
A 8. szint 4-es kalandjában most már nem csak egy szolgádat tápolják fel, hanem az összeset, és akkor is, ha éppen ájult (de az annihiláltat továbbra sem.)
A 14. szinten a GEVSZAT kártya megszerzéséhez most már csak 8 pecsét szükséges 10 helyett.
Egy régi igénynek tesz eleget egy új fejlesztés, amelynek köszönhetően építhetsz olyan épületet is újra, amelyet már korábban felépítettél. Erre pl. akkor lehet szükség, ha új szövetséget alapítotok, ahol már nem tudjátok felhúzni az épületeket, mert korábban már mindenki felépítette őket. Ha az EP parancs harmadik paraméterének 999-et adsz meg, akkor 5 TVp árán felkeresed a szövetségi építési hivatalt, befizetsz 2000 aranyat és 3 aranydukátot, és törlődik az építésed az adott épületre, építheted ismét. Példa:
EP 5 75 1 999
hatására újra építed az élelmiszerraktárat (közben az erődet fejleszted).

2006.2.14.
Több apró hibajavítás (orrcsiptető nem mindig volt beállítható; szerencse bónusz volt, amikor nem jól számolta a program; ha kalandban tárgyat kérnek, és a zsákban is van, meg nálad is van, de csak a kettőben együtt van elég, most már elfogadja a program)
A válltárgyak és karvédők "összeakadtak", mert a gép azonos slotnak tekintette őket. Ezt javítottam.
A játékba bekerült klánonként 12 új klánküldetés, köztük az új epikus klántárgyak küldetése. Ezek a korábbi klántárgy leadását igénylik (örökkévalóság gyűrűje, akadémiai nyaklánc stb.) úgyhogy aki ezeket nem csinálta végig, érdemes most nekiállni, mert ezek a 115-ös klánrangnál megszerezhető legendás tárgyak még az Univerzum relikviáit is felülmúlják, méltó jutalmak azoknak, akik a klán ranglétráján ilyen magasra felküzdötték magukat.

2006.1.30.
ha valaki az ELL listát teljesen feltöltötte, az utolsó rosszul íródott ki.
ha a bolondok itala orgling koktélt akart generálni, hiba történt, ezt javítottam. Emellett, ha valaki orglinggyökeret szerez a játékban, az orgling koktél készítéséhez most már nem előfeltétel az egykori orgling kalandok megoldása.
a 15. szint leendő szörnyei változtak, a visszajelzéseitek alapján (FTK-ban és BE 30 során lehetett már találkozni velük.)
a xenó peték növekedési esélye tovább csökkent.
Legendák Völgye. Az első 3 ellenfél minimális lehetséges szintje csökkent, tehát nagyobb a szórás, hogy mi jöhet, és magasabb szintűek is találkozhatnak alacsonyabb szintű elfajzottal.
bekerült a játékba a Fényhozók (15013) szövetség szövetségi tárgya, a Fényhozó (682).
bekerült a játékba 15 új varázslat, zömében a 2005. végén rendezett TF-ÖV találkozó varázslattervező pályázatára benyújtott ötletek alapján. A varázslatokat az Alanori Krónikákban megtalálható kalandok megoldásával lehet megszerezni. Minden iskola kapott új kisebb és nagyobb varázslatokat, ezek közül néhányat már egészen alacsony szinten is el lehet sajátítani. A kalandok megszerzésének feltétele, hogy postán visszaküldjétek az Alanori Krónikában levő kupont. A varázslatok teljes listája az Alanori Krónika februári számában olvasható. Ha részletesebben akarsz olvasni arról, hogyan lehet az Alanori Krónikát megrendelni, kattins ide.
a fenti varázslatok mellett bekerült még egy új varázslat, amelyet bárki megtanulhat a varázslótoronyban a 10. szinttől kezdve, ez a
Holdlátó vérkutya észlelése (#269)
kisebb szellemi varázslat
típus: általános, költség: 20 TVP, 50 VP
Leírás: A holdlátó vérkutya sokáig csak egy legenda volt, egy remény arra, hogy van még élet a felszínen. Minden klán jutalmat tűzött ki tagjai számára, ha elejtenek egy példányt, de senki sem járt sikerrel. Most azonban a mágustoronyban kifejlesztettek egy varázslatot, amely segítségével állítólag rá lehet bukkani eme ritka torzszülött nyomaira! A siker esélye a varázslat alapszintjétől függ.

2006.1.9.
Új fejlesztés: a játékba bekerült egy kalandsorozat, amelyet az Alanori Krónikában leírt módon lehet megszerezni. A kalandok teljesítéséért ún. mágustókeneket kapsz, amelyekért új varázslatokat tanulhatsz! Az eseményről és az első kalandról részletesebben a januári Krónikában, a megszerezhető varázslatok részletes listájáról a februári Krónikában olvashatsz.
A torzszülött arénába 15 új ellenfél csapat került be azoknak, akik esetleg már a végénél járnak.

2005.12.13.
A taalru herceg által megidézett talriai behemót most már nem tűnik el. Itt említem meg, hogy a taalru herceg eredeti elképzelései,hez igazítva lett megerősítve, 15. szintű szörny lett. Az arénából és a 12. szint kalandjában természetesen kicseréltem más szörnyre.
Torq, a púpos tükörképe most már nem lesz erősebb az eredetinél.
A meréniai behemót találati esélye most már 100%, így könnyebb számolni vele.
Ha konkrét ellenfél jelenlététől függően adsz ki animációt HPből, most már működni fog.
A szövetségi üzenetek benntragadtak, ha többször ugyanaz az üzenet lett kiadva, ezt javítottam.
A varázslattervező pályázatot kiértékeltük, a varázslatok leprogramozása folyamatban van. Azzal kapcsolatban, hogy hogyan sajátíthatod el az új varázslatokat, bővebben az Alanori Krónika januári számában olvashatsz.

2005.11.28.
Bekerült a játékba az új fejlesztés, a kalandor rang! Ezt a játékosok a 7. szinttől kezdve használhatják. Az 1. szintű kalandor rangot akkor fogod a fordulód végén megkapni, ha megoldasz egy véletlen kalandot. Ettől kezdve fejlesztheted kalandor rangodat, véletlen kalandok teljesítésével. Minél több véletlen kalandot oldasz meg, annál jobban nő a rangod, viszont ha egyáltalán nem foglalkozol a véletlen kalandokkal, rangod csökkenni fog! Minden új rang elérésével karaktered új képességet kap. Ezek egy része karakteredet fejleszti (pl. lehelet mellett üthetsz is, visszapattannak a rád lőtt varázslatok, kevesebbet sebez a tüskés bőr), mások a véletlen kalandokból szerzett jutalmakat növelik. A maximálisan elérhető kalandor rang attól függ, hányadik szinten élsz.
A fentihez kapcsolódik, hogy a véletlen kalandokban a szörnyek generálása kicsit megváltozott. Ha több ellenfél jön, akkor a korábbinál alacsonyabb szintűek lesznek, különösképp magasabb szinteken. A szimbiótás lényekből, és néhány nagyon bosszantó lényből (pl. bolyongó szellem, földicápa) eggyel kevesebb jön, mint más lényekből. Összességében, a véletlen kalandok harcainak nehézsége csökkent. Ez csak az ezután megkapott kalandokra vonatkozik.
A véletlen kalandok végén kapott lélekenergiát most már nem kerekítjük lefelé egész KNO-ra. A véletlen kalandokért szinttől és TVPtől függően járt lélekenergia, de ezt a gép egész KNO-ra kerekítette, pl. 330% LE helyett 3 KNO-t kaptál. Most már 3 KNO-t és 30% LE-t fogsz kapni.
A relikviaszilánkká változtatható tárgyak listája bővült, egészen 639-ig, ill. 656-660-ig.
A halhatatlan klán elsődleges klánbónusza (rangtól függő +TVP körönként) a magasabb rangoknál bizonyos mértékben csökkentve lett. 50-es rangig maradt ahogy volt, 51-70 minden két rang ad +1 TVP-t, 71-85 minden három rang ad +1 TVP-t, 86-101-ig minden 4 rang ad +1 TVP-t, 101 fölött minden 5 rang ad +1 TVP-t.
A lélekfacsarás által kinyerhető lélekenergia csökkent valamelyest. 50. szintig ugyanannyit ad, mint eddig, de fölötte egyre csökkenő mennyiséget. 51-60. szintig már minden 2 szintért kap 1% lélekenergiát, 61-70. már csak minden 3 szintért stb. Ezenkívül, több célpont esetén a kapott lélekenergia nem 100%, 100%, 50%, hanem 100%, 66%, 33%.
A protolisk gyermekek és az érett protolisk gyermekek közül a legerősebbek most már elpusztultak, a galetkiknek most már a gyengébb példányokkal kell szembenézniük.
Feneketlen zsák:
- Csak a normál fordulókban kerül +1 zsetonba, a beállítás UL-ben nem.
- Most már lehet AZonosítani a zsákban levő tárgyakat.
- Ha egy küldetés megkapásának feltétele, hogy egy adott tárgy nálad legyen, a küldetést most már akkor is megkapod, ha a tárgy a zsákban van.
- Ha egy küldetés során tárgyat kérnek tőled, akkor ha a zsákban van, akkor előveszed onnét.
- Hasonlóképp, klánküldetéseknél és a KT parancsnál is előveszed a kért tárgyat a zsákból.
- Ha A vagy VG parancsot adsz ki, és az általad ajánlott tárgy a zsákban van, akkor kiveszed onnét. Azonban, ha a másik játékos által adott tárgya bent van a zsákban, akkor a parancsod nem fogja őt arra kényszeríteni, hogy elővegye onnét. Tehát, ha kiadod az A/VG parancsot, és előveszed a tárgyat, utána lehetőleg ne rakd vissza, mert akkor a parancs nem fog végrehajtódni, amikor a partnered is kiadja.

2005.11.10.
A mai patchel a feneketlen zsák (részletesebben ld. előző patch, alább) már megvásárolható a boltban a 9. szinttől kezdve.
Ha valaki úgy ment be a remetéhez AZonosítani, hogy több is volt nála a nem azonosított tárgyból, akkor csak egyet AZonosított neki. Javítottam most már minden azonosítja. Ezenkívül, a remete most már tényleg nem vesz el a 10 tárgy beváltásakor ládikóban levő tárgyat sem.
A VD-t az ISM most már akkor is ismétli, ha 5 TVP-nél kevesebbe került.
Az idézés néha akkor is törte a vortex szivet, amikor nem kellett volna, ezt javítottam. Ezenkívül a vortex szív hatékonysága megnőtt.
Volt több HP-val kapcsolatos javítás.
(Pl. ha elmondtál egy elemi védelmet, majd megidéztél egy földelementált, újból megpróbáltad elmondani az elemi védelmet (mivel a földelementálon még nem volt). Most már, a minden barátra ható, nem azonnali varázslatot nem mondod el újra, ha már rajtad van, függetlenül attól, hogy van-e olyan szövetségesed, akin nincs rajta. Vagy: ha kiadtad HP-ben, hogy jégvihar, ha ellenfelem egy (jégre immunis lény), akkor a varázslatot nem mondtad el, hiána voltak mellette más lények is. Most már a varázslatot mindenképp elmondod ha HPben van.)

2005.11.2.
A mostani patch legnagyobb újdonsága egy új fejlesztés, a feneketlen zsák (#643). Remélhetőleg ez örökre megoldja a tárgyhely problémákat. Ez a boltban kapható zsák +290 tárgyhelyet ad egy zsákban, amelybe épp nem használt tárgyaidat tárolhatod. A zsák automatikus használatát több kényelmi funkció teszi egyszerűbbé. A zsák megvásárlásának előfeltétele, hogy a barlangodon már elvégezted a maximális számú tárgyhelybővítést (+100-at). A zsák használata emaileseknek fordulónként +1, levélben játszóknak +2 zsetont jelent. A zsákot most csak a 14. szinten lehet megvásárolni, kísérleti jelleggel, de ha nem lesz vele semmilyen probléma, kb. 1 hét múlva már alsóbb szinteken is meg lehet venni. A zsák teljes enciklopédiáját is elolvashatod itt, amely azonban csak 1 hét múlva nyeri el végleges formáját.
A förtelemzombi a lehelés és az ütés után is bűzölgött, most már csak a lehelés után bűzölög.
A fiatalság itala most már 2D3 helyett 3D4 évet fiatalít.
Az ELLenfél listák kiírásakor a könnyebb átlathatóság érdekében minden ELL sor után beraktam egy sortötést.
A tárgylistán most már nem csak a lelakatolt ládikóban, hanem a northeni szütyőben őrzött tárgyakat is aláhúzzuk.
Ha valakinek nagyon magas max.vp-je volt, a csarnokban már soha nem kapott max.vp-t. Ezentúl ők is kaphatnak, csak kisebb eséllyel.
A beszéd az ősökkel nevű, 14. szintű varázslat legalább egy információt ezentúl 100% eséllyel ad, viszont egy fordulóban max. annyiszor mondhatod el, ahányas az alapszintje. Ezenkívül, megcsináltam hogy a varázslatnak több paramétert is meg lehesen adni, ekkor a varázslatot többször mondod el, Pl. V 256 100 100 200 hatására 2x kapsz infót a 100-as, és egyszer a 200-as lényről.

Létrehozás: 2003. december 2. 10:39:39
Utolsó frissítés: 2015. december 23. 17:51:16
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.