Hatalom Kártyái kártyalap - Zarknod börtönében | | - Kinézet - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 42 szavazat alapján 6.9)
- Használhatóság - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 47 szavazat alapján 7.4) - Eredetiség - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 34 szavazat alapján 7.3) |
|
(AK100) Húzhatok lapot Az áldozat szintjével Zarknod börtöne mellett. Minden olyan lappal húzhatsz, ami a húzási fázisban húz (pl. Rughar gépezete, Időgyorsító stb.). | (AK100) Húzhatok lapot Zarknod börtöne mellett, ha az ellenfelem Az őrület fanatistáiból kapott jelzővel elpusztítja egy lapomat, mivel ekkor jelző hátránya miatt húzom a lapot, ezt pedig a börtön megengedi. | (AK126) Minden szabály vagy változás, amit a Zarknod börtönéről korábban írtunk, érvényes a Zarknod bilincsére is. | (AK89) Húzhatok lapot akkor, ha az ellenfelem Zarknod börtönében szabálylappal játszik, és Az őrület fanatistái jelzővel leszedi egy lapomat. A Zarknod börtönében szabálylap nem vonatkozik a hátrányokra. Ez a laphúzás pedig a fanatista jelző hátránya. | (AK91) Én Építő Rakshallionnal játszok, míg ellenfelem Zarknod börtönével. Nem húzhatok lapot, ha két épületem van játékban. A Zarknod börtöne mellett sem helyszínnel, sem követővel, sem egyéb lapokkal nem lehet lapot húzni a húzás fázison kívül, csak szabálylappal. | Zarknod börtönénél és bilincsénél a \"Ha egy lap hátránya...\" kitétel vonatkozik a jelzők hátrányára is. Lehet tehát lapot húzni mellettük az Élőholt kémekkel. | Ha a Kreatív affinitást az ellenfélre játszom ki, és dobatok tőle, akkor ő húzhat egy lapot. Ez nem hátrány, hanem a lap képességének része, tehát pl. Zarknod börtöne mellett nem húzhat. | Ha a Változó környezettel kezdésként Ősi rúnát kérek, az nem tudja letiltani azokat a szabálylapokat, amik a játék elején csinálnak valamit (pl. Zarknod börtönében, A bőség zavara, Lépéselőny stb.). A HKK Kódexben pontosan le lesz írva az idevonatkozó szabály, most idézzük a Kódex idevonatkozó részét:
28.2. A paklik megkeverése után a játékosok egyszerre felfedik szabálylapjukat és/vagy követőjüket.
28.3. A szabálylapok és követők egyszerre kezdenek működni.
28.4. A szabálylapok és követők által kialakított helyzetet értékelni lell, majd meg kell határozni, hogy mely játékos hány lappal, továbbá milyen maximális és aktuális életponttal kezdi a játékot.
28.5. Ezután szintén egyszerre életbe lépnek, illetve használhatók a szabálylapoknak és követőknek azon képességei, amelyek a játék kezdetén lépnek működésbe, illetve ekkor használhatók.
28.6. Ezután a játékosok felhúzzák a kezdőkéz lapjait, majd eldöntik, hogy ki kezdje a játékot. |
Kiadás: Esthar Császárság, Alappakli, 10. kiadás
Gyakoriság: ritka
Lapszín (isten): Nincs
Típus: szabálylap
Szöveg: A játék elején minden játékos kettővel kevesebb lapot húz. Lapot húzni csak a húzás fázisban lehet, csak más szabálylappal lehet húzni a húzás fázison kívül. Ha egy lap hátránya az, hogy az ellenfél lapot húz, az ilyen hátrány továbbra is működik. Zarknod börtöne mellett nem használhatsz követőt.
Illusztráció: Havancsák Gyula Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában... (írd meg nekünk és kijavítjuk!) Létrehozás: 2003. október 10. 20:10:23 | Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:24:30 | Nyomtatási forma |
|