Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A D.E.M.-ezés
Küldd el képeslapként!
A Deus ex machina egy tárgy, amely akkor kezdi el áldásos működését, ha gazdája valami miatt meghalna. A D.E.M. megmenti ilyenkor, messzire repíti a baleset színhelyétől, majd még gyógyít is rajta egy keveset. Talán ez a legfontosabb tárgy a ghallaiak életében.
Nézz szét a galériában!
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08.
Kalandozók Versenye 3.
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4.
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Keményebb bicepsz (149. tudati képesség)
Túlélők Földje - Nyomtérkép az utolsó 32 játékhét nyomaiból
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Jégmágus kt. alakulna (9377)
TF help (6752)
Befizetési akció 2024.11.22. - 2024.12.08. (1)
Térkép a netes fordulókban (17)
Kalandozók Versenye 3. (1)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 4. (17)

További témák...

2024-11-22 00:09:45 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 

Túlélők Földje - Gyakori kérdések

Ennek a kis tájékoztatónak az a célja, hogy egy helyen foglalja össze a játék során gyakran előforduló problémák megoldásait. A csekk hátuljának középső részén a Közlemények rovatban feltétlenül tüntesd fel a számlaszámodat. A pénz beírása ugyanis a számlaszám alapján történik, ezért a hiánya jelentősen lassítja a munkánkat.
Többen elkövették azt a hibát, hogy a számlaszámuk helyett a karakterszámukat írták a csekkre. Ilyenkor peches esetben létezik ilyen számlaszám és a pénz persze oda kerül. Tehát érdemes feladás előtt ellenőrizni a csekket.
Ha egy csekken többen küldtök pénz, akkor mindig részletezzétek, hogy melyik számlára hány forint kerüljön. Kérjük, hogy mindig forintot írj, és ne zsetont. Ha változik a címed, mindenképp írd meg nekünk. Ne feledkezz meg az irányítószámról! Figyelj arra, hogy az új címen biztos megtaláljon a postás. Gyakran előfordul, hogy címzett ismeretlen jelzéssel jönnek vissza az új címről a fordulók, főleg a nyári szünet idején.
Ha emeletes házban laksz, akkor mindenképpen írd meg az emeletet és az ajtószámot is, mert nem biztos, hogy a postás végignézi az összes postaládát.
Ha nem szerepel a neved a postaládán, (mert pl. a haverodnál nyaralsz két hétig), akkor fontos, hogy a címhez írd oda azt a nevet is, amit megtalálhat a postás. Pl. Nagy István címén Kovács Pál részére.
Egy számlaszámhoz egy cím tartozik, ezért nem szükséges minden karakterednél megadni a címváltozást. Ugyanezért nem áll módunkban az azonos számlán levő karakterek fordulóit különböző címre küldeni.
A legjobb, ha a lakcímed megváltozását az UL hátulján adod meg, ekkor az a fordulód már egyből az új címre megy majd. Ha E-mailben kapod a fordulóidat, és megváltozik az E-mail címed, a honlapon bejelentkezve a beállításaid alatt egyszerűen írd át a címed az újra! A visszaélések elkerülése végett, a karakterátadáshoz szükség van egy átadási nyilatkozatra, amit csak külön A/4-es lapon tudunk elfogadni. (Ennek oka a könnyebb tárolhatóság, és visszakereshetőség.) A Nyilatkozaton legyen rajta hogy ki, kinek és mit ad át, valamint az átadó és átvevő aláírása, számlaszáma és a dátum is. Ennek hiányában az átadást nem tudjuk megcsinálni. Fontos, hogy a nyilatkozatot valóban a karakter tulajdonosa írja alá.
A fentiekből következik, hogy e-mailben nem lehet karakterátadást kérni! Ha biztos akarsz lenni benne, hogy megkapjuk a UL-t, akkor érdemes ajánlva feladni, ezek ugyanis csak nagyon ritkán vesznek el. Azonban az ajánlás elég drága, ezért szerintem csak az olyan UL-t szükséges így küldeni, amelyeknél egy esetleges elveszés komoly hátrányokat okozna (pl. KT alapítás).
Az Express levél azonban csak pénzkidobás, ugyanis a posta az Express leveleket a közönséges küldeményekkel együtt szállítja, és csak a végső kézbesítésnél gyorsabb. (Többnyire a táviratos viszi ki.) A postafiókra menő leveleknél azonban ez az előny elveszik, mert oda a többi levéllel együtt érkezik, és azzal együtt is hozzuk el. Tárgy elrejtése és felvétele esetén a 3. paraméternek 10-99 között kell lenni. FIGYELEM! A 8 akkor is kisebb 10-nél, ha 08-nak írod!!! Ugyanabból a tárgyból ugyanarra a kódra max. 255 darabot lehet elrejteni. Ha labirintusba akarsz bemenni, akkor mindig meg kell adni a labirintus sorszámát!
Ha BEmész egy labirintusba, akkor az 1-es ref. pontra kerülsz. Ha itt kiadsz egy LM 1 parancsot, akkor távozol a labirintusból. Ha egy többszintes labiban rálépsz a lépcsőre, akkor automatikusan felkerülsz az emeletre (vagy le, attól függően merre indultál). A GYK parancs első paramétere a fegyver, a második a rászánt TVP. Gyakran lemarad az egyik. A KT parancs második paramétere a kívánt darab, és nem az elkölteni szánt TVP. Többen pórul jártak már pl. a KT 5 6 paranccsal. A BPB és a KPB parancs használatakor a tárolni szánt parancsot a következő sorba kell írni. Ha IMádkozni akarsz egy oltárnál, az mindig 30 TVP-be kerül, nem kell kiírni azt hogy IM 30. Ha olyan isteni küldetésed van, hogy áldozz egy bizonyos tárgyat, akkor azt nem az AL paranccsal kell teljesíteni, hanem simán IMádkozni kell az oltárnál. Ha a tárgy be van KF-elve, akkor istened nem veszi el tőled (és persze nem fogadja el a küldetést sem). EA és VE parancs esetén nem kell megadni az épület sorszámát. A FOG parancs esetén érdemes figyelni, hogy a megadott csapda az valóban csapda legyen. (Nem mindegy hogy dobóhálót írsz, vagy hálócsapdát.) Ha nem loptál valakitől, akire ki volt adva az L, FL parancs, akkor érdemes megnézni a BA parancsaidat reklamálás előtt. A lopás akkor sem hajtódik végre, ha olyasvalakitől próbálsz lopni, akinél már egyszer felsültél, és ő még nem lépett azóta. Ha nincs nálad olyan lő- vagy dobófegyver, mint amilyet az FLH-ban meghatároztál, akkor a KF-elt távolsági fegyvert használod! Többen pórul jártak már úgy, hogy elfogyott pl. a tüskéjük, és erre ellövöldözték a bronzhegyű nyilaikat, mert az volt KF-elve. Ha 4-es a fegyverismereted, és csak egyszer támadsz, az nem hiba, csupán a második ütésed nem talált. (Természetesen ez a 12-es, és a 20-as fegyverismeretnél is igaz.) Ha a valamelyik fegyveredet nem említette meg a program a harc során, akkor csupán az történt, hogy nem talált. Balkezes fegyver esetén érdemes megnézni, hogy használható-e egyáltalán balkezes fegyvernek az adott fegyver. A jellempróbák nem fix tereptárgyak, ha valaki megcsinálja, akkor eltűnnek. Ezért előfordulhat, hogy az egyik fordulódban talált jellempróba már nem lesz meg, mikor meg szeretnéd csinálni. Ugyanaz a jellempróba több helyen is előfordulhat. Hasonló előfordulhat a föld alatt érzett fémekkel, azaz ha a következő fordulóban visszamész kiásni, lehet, hogy valaki már megelőzött. Többen összekeverik a TF parancsot a TNO paranccsal. A TF csak TVP-ért fejleszt tulajdonságot, a TNO pedig csak tulajdonságpontért. Az FLH paranccsal nem lehet nulladik szintű szörnyekre távolsági fegyvert meghatározni! Az FLH 0 22 parancsot ugyanis a program üres FLH-nak veszi, azaz törli az összes addigi beállításodat. Ha egy mezőre táblát szeretnél elhelyezni, de az UL-edet a neten küldöd, akkor a következőket kell tenned:
1) E-mailben írd meg a játékvezetőnek a tábla szövegét.
2) A játékvezetőtől megkapod a tábla sorszámát.
3) Az UL-be a táblaállítás parancsnál ezt a sorszámot írd be a második paraméternek. Tehát: KT 120 x.

Létrehozás: 2003. szeptember 14. 09:40:07
Utolsó frissítés: 2015. május 20. 10:44:08
Nyomtatási forma


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.