Hatalom Kártyái kártyalap - Teknős szellem | A lap felújított változata (ahogy egy késõbbi kiegészítõben megjelent)
- Kinézet - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 40 szavazat alapján 9.4)
- Használhatóság - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 44 szavazat alapján 9.6) - Eredetiség - (A szavazáshoz be kell jelentkezned!) (átlag: 32 szavazat alapján 9.2) |
|
(AK149) Életben marad a Tudatfalóm (új), ha a kijátszásakor leszedem vele az ellenfél Teknős szellemét. Sikeresen létrejön a Tudatfaló (új), majd annak képessége következik. Azt választom, hogy sebzek vele a Teknős szellembe. Ekkor megvizsgáljuk a Teknős szellem ÉP-jét, mert sebződött, ha az ellenfelem nem tudja meggyógyítani, akkor a gyűjtőbe kerül. Mivel a Tudatfaló (új) minden képessége létrejött, levizsgáljuk az ÉP-jét, ami több mint 0, így életben marad. Ezek alapján egy 0 ÉP-s lény sikeres kijátszáskori képessége is létrejön, mielőtt a lény meghalna.
| A Repülő motyogóval leszedhetem a Teknős szellemet, mivel a motyogó leszedése egy sikeres kijátszáskori képesség, és a lap kijátszása és a kijátszáskori képesség között nem vizsgáljuk a lény ÉP-jét.
|
Kiadás: Ősvadon (Zén)
Gyakoriság: ritka
Lapszín (isten): Sheran
Típus: szörny
Altípus: teknős
Szöveg: Anti-mágia: 1. Úszik. Az ellenfél minden lénye -2 sebzést és -1 ÉP-t kap.
Szinesítő szöveg: "Ezt a néhány régi teknőscsontot hazaviszem emlékbe." - Gurg utolsó szavai
Illusztráció: Ruzsinszki Zsolt Ha hiba van a lap szövegében, színében, vagy egyéb adatában... (írd meg nekünk és kijavítjuk!) Létrehozás: 2008. március 17. 11:26:59 | Utolsó frissítés: 2022. november 17. 15:23:43 | Nyomtatási forma |
|