Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Keresztutak
Küldd el képeslapként!
Karomnak, a Keresztutak című könyv főhősének rengeteg kaland és veszély közepette kell bebizonyítania rátermettségét.
Nézz szét a galériában!
Termékismertető - Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió
Birodalom (könyvsorozat)
Könyvismertető - R. A. Salvatore: Ezüst erek
Könyvismertető - Brandon Sanderson & Robert Jordan: A Fény emlékezete II. kötet

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ...
Nézet:
Én is úgy vettem meg a mintát mástól, mert az istenért nem akart kiesni! Kúpozgathatsz, vagy fizetsz érte.
 
Az érdekes TF-történet veseny anyagait hol lehet elolvasni?
 
Hát nem. Ha jól tippelem kb. 10 forduló még és képes leszek kvazárlándzsa gyártására... csak éppen fpi minta nincs.
 
Csak azt hittem nem 100 forcsi múlva kell...
 
Kösz, de én "természetes" előfordulási helyre gondoltam...
 
Shadowfighter #5125
Adsz neki 1 galachmitot, 1000 ap-t, és a következő fordulódban a futár viszi a kívánt mintát.
 
Sziasztok! Megmondaná valaki, hogy formázó mintákat hol lehet találni - mármint a fix labirintusokon kívül. Köszi!
 
köszönöm!
 
Vagy ha a fordulód fejlécén a zsetonok alatt van egy "extraf" sor, az ul-en bejölheted az extra forduló kockát.
 
EXT parancsot használata. http://hyper.pbm.hu/webhyper/parancs_enc.php?f=pae nc&neve=EXT&id=482
 
még egy kérdésem lenne, utolérte a fordulóm száma a játékhetemét, mit tehetek, ha továbbra is több fordulót akarok küldeni egy héten? valami visszadátumozás van? ha igen hogy működik? előre is köszi
 
köszi
 
Tehát ha ilyet szeretnél, lépj közénk bátran
 
Szerintem semmilyennel.
A Vasalt Bunkók tudnak idézni maguknak hátasnak.
 
milyen csapdával lehet quwarg harcost fogni?
 
Az nem is fog soha. Csak egy bank mezején tudod felvenni a PKI paranccsal. Aukciós ügynöknek viszont kifizeti a bankból, de csak, ha nincs nálad kp.
 
Hogyan működik a a bankolás? Ha még nem voltam Bércben, akkor nem tudok hozzájutni a számlán lévő aranyhoz? A boltban automatikusan nem fogyott a bankban lévő pénz, sajna.
 
Nyugaton keresek egy darab szuperkötelet, tudna valaki segíteni?
 
Adott ágban az előzményeket kell kifejleszteni. Tehát elmehetsz 8-as szintig pl. támadó ágon úgy, hogy a pl. a pszin semmit nem fejlesztesz ki. Szépen végigmész rajta (501,502,506, 513, 520...és így tovább), de először albertus által írt "alap" képességeket érdemes kifejleszteni. Utána el lehet dönteni, hogy végigviszel egy ágat kompletten, vagy mindegyiket fejlesztgeted (persze, amit a KT már kifejlesztett, mert ugye csak azokat csinálhatod te is).
 
Jól értem, hogy egy 2-es szintűhöz először egy 1-est, egy hármashoz egy egyest és egy kettes kell kihúzni és nem az összes kettest?
 
Egyelőre 8 szint van leprogramozva, de az első, beharangozó cikkben még 10 szintes volt a fa. A minimum igény szintenként 20 TU-val növekszik, 2. szint 50 TU, 3. szint 70 TU, stb.
 
Semmi, az a belépő képesség, viszont a többinek már kézzelfogható haszna van.
 
Köszönöm! A tudati portyának, van valami gyakorlati haszna?
 
Csak a 28. forcsid elején regenerálsz.
A kt fa első lépcsőjéhez a parancs: EK (TU) 501.
Ha befejleszted a 30 tu-t, utána használhatod.
Érdemes sima EF parancsal is belefejleszteni 30 TU-t 20 kör alatt a semmibe, mert azért kapsz 20 körönként 1 tno-t és kno-t. Ha jól választottál KT-t, akkor nem kell aggódni, nem a TU lesz kevés (mindig feltöltenek), hanbem a tvp. Ajánlott sorend a képességfához: tudati portya, tudatforrás, kedvenc táborhely, kőbőr vagy mentális felfrissülés.
 
Köszönöm, sötét lelkű barátom!
Oké, tehát a 27. fordulóban kiadott TNO 6 4 parancs generál 1 TU-t körönként. Kérdés, hogy ez realizálódik rögtön, vagy csak a 28. kör elején?
Azután, ezzel a körönkénti 1 TU-val (majd ha lesz +7 TNO-m x szintlépés múlva, akkor már 2 TU-val)+ a kunyizott TU-val, kiadok egy milyen parancsot, hogy a KT fa első lépcsőjét feltöltsem (ami 30 TU költségű)?
Ha ezt a 30 TU-t betoltam, már tudom használni az első szint KT képességét/képességeit? Viszont ha használom ezeket, akkor elveszem a TU-t a feltöltés elől? Jól értelmeztem, hogy még 7 szint van, szintenként 50, azaz szumma 350 TU-ért? Tyű.... Tehát, igazából 380 TU betolása után jön el a Kánaán? +1 TNO + Tudatpont, tehát a fenti példával élve, +4TNO max. 7 tudatpontot eredményez, tehát a körönkénti saját egy mellé 6-ot érdemes kérni, illetve minden e fölötti +1TNO-val +1-et?
 
Ez pontosan így van! Tökéletes és teljesen korrekt információ...
 
Nos, akkor sorjában:
1. szerintem nincs konkrét erősség csapdákban, hanem megvan, hogy melyik szörnyre mi a leghatásosabb. Pl. egy ongóliant hadúrnak hiába állítasz veremcsapdát, hogy ha beleesik, a bokájáig ér Érdemes ezért a hyperben megnézni, hogy mit mivel érdemes elkapni.
2. Hiába lesz MaxTu-d KT-ba lépéskor, TU-ból 0 lesz. Akkor kapsz először, ha a a MaxTU 7-es lesz (7-nél 1-et kapsz fordulónként 14-nél 2-t....stb), ill. KT társ is feltölthet, átadhat TU-t. Később KT képesség hatására 6 is elég 1 TU termelésre. Ezért javasolt, hogy mindenki az elejétől kezdve gyűjtse a TNO pontokat, és belépéskor nyomja rá az egészet a MxTU-ra, mert sok mindenre használható. Ebből adódik, hogy friss KT tagként a MaxTU fejlesztés a legfontosabb, és a KT képességfájának folyamatos, és lehető leggyorsabb fejlesztése. Egyrészt, hogy mielőbb utolérje a többieket, így minél több képességet tud használni, másrészt minden olyan képesség a fában, amit már kifejlesztett a KT, és az új belépő TU-t használ a kifejlesztésre, az TU veszteség a KT szempontjából.
Minél nagyobb a MaxTU-d, annál többet regenerálódsz, így kevésbé leszel rákényszerülve a tudat társak TU kunyizására (egyébként általában szívesen adnak), és tudod önállóan csinálni a fejlesztést, ha azzal megvagy, akkor a TU pontok értelmes elköltését, amit turbózásra, TVP termelésre és hasonlókra költhetsz.
Még egy fontos dolog van. Mivel akkor akkor tudod a tagságból a legtöbbet kihozni, ha sok TU-d van, ezért a legfontosabb szakértelem a pszi, mivel pszi konverzióval pszi pontból TU-t tudsz gyártani.
 
Kettő kérdésem is van:
1. szörnyelfogásnál mi a csapdák erősségi sorrendje (már ha van ilyen)?
*hurok
*háló
*verem
2. néztem a nyilvános fordulókat és nem értem, hogy ha vki. a 27. fordulóban KT tag lesz, akkor miért nincs rögtön a TU nevű erőforrásból nála, illetve mit kell tenni a termelődéshez? illetve egy kicsit tágabban tekintve, friss/ropogós KT-tagként, mivel érdemes foglalkozni, hogy a KT tagságból a lehető legtöbbet hozhassuk ki?
 
Nagyon régen, még az ősidőkben volt a játékon belül a helytartói licit, amikor a Beholder felajánlott néhány tételt és azokra lehetett így licitálni. Aztán érdeklődés hiányában megszűnt (szerintem igény lenne rá, de csak akkor, ha máshol nem vagy csak nehezen beszerezhető tételek lennének rajta, hogy ne vágjon keresztbe a féléves talis aukciónak, ahhoz meg az kell, hogy ezek a tételek csak apróságok legyenek, pl. bizonyos isteni küldetésekben segítség - pl. volt olyan tétel, hogy vak koldus 1 arannyal meglátogat, Fairlightosoknak automatikusan teljesítve így az aranylopós küldetést -, nagyobb adag nem túl ritka varázskomponens - borkonyó bibék, gyöngymangók, stb. -, ilyesmik
 
Arra, de akkor meg mire jó a LIC parancs?
 
  ... | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ...
Nézet:
Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.