Vissza a Főoldalra
 

Hírek, változások
Mi is az a HKK?
Hogyan kezdjek játszani?
Megjelent kiegészítők
Teljes szabálykönyv
HKK Kódex
Sorsoló program
Őslich szabályok
HKK-t forgalmazó boltok
HKK klubok
Lapkereső (új)
Lapkereső (régi)
Új Nemzedék lapok
Tiltott és módosított lapok
Versenykiírások
Lezajlott versenyek
Mai versenyek
Profi pontok és versenyzők
Szintlépés
Hatalom Szövetsége
Hatalom Szövetsége tabella
Nemzeti bajnokság
Kiemelt vidéki versenyek
Versenyszabályok
Versenyszervezőknek
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
HKK találkozó
Legendás cél
Toplisták
Pakliszerkesztő (új)
Pakliszerkesztő (régi)
Pakliszerkesztő (régi mobilos verzió)
Megosztások
Memóriajáték
Memóriajáték - Alfa
Kerátor Műhelye
HKK 20 Puzzle
HKK Puzzle
Beholder Labirintus
Mini-szójáték
HKK Blog
HKK Toborzás
HKK Védnöki Program
AK Archívum
Paklileírások
Írások, novellák
TF és ŐV könyvek
Letöltés
HKK Videók
Gyakori kérdések
Kérdezz-felelek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Ork barlang
(Kalandok Földje építmény)
Küldd el képeslapként!
"Mikor beléptem, csak úgy özönlöttek felém vicsorgó arckifejezéssel a rusnya képükön, de nem volt számukra menekülés... Mindannyian a kardom élére hányva végezték" - Lángpallosú Geodrin megemlékezése a jubileumi 100. ork barlang kipucolásáról
Nézz szét a galériában!
Varázsdimenzió paklibemutató: Womathok
Varázsdimenzió lapelemzés 3. rész
Varázsdimenzió lapelemzés 2. rész
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló
Varázsdimenzió lapelemzés 1. rész

A lista folytatása...
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020
Országjáró feladat 2019

A lista folytatása...
Varázsdimenzió lapelemzés 3. rész (29)
BEHOLDER bácsinak kérdések !!! (8175)
HKK kérdés? (47121)
Lapötletek (64979)
60. Beholder Találkozó 2024.06.15. - Beszámoló (3)
HKK várható módosítások, nerfek (július 1.) (61)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ...
Nézet:
Kognitív disszonancia

0vp

bűbáj, színtelen, rezisztens, ősmágia


[K]:Ha ellenfeled kijátszik egy asztalon maradó lapot, ha akarod te is játékba rakhatsz egy ugyanolyan önálló jelzőt mint amit az ellenfeled kijátszott (másolás), idézési költségét ki kell fizetned (annyit amennyiért ellenfeled kijátszotta), kijátszási feltételét teljesítened kell. Kijátszáskori képességek létrejönnek úgy ahogy ellenfelednél de ha van célpontot te választasz.
 
Mondjuk maradhat így is. (az "azonnal" eredetileg nem szándékosan került rá...)
 
Meghajlok előtted. Viszont továbbra is tartom, hogy jó lenne valami.

Najóóó de legalább a követő neve jó lett..
 
Sajnos több tekintetben nem tudok veled egyetérteni.

1. Ez a lap nem a yeti paklit tenné játszhatóvá, hanem összeraknának az emberek egy 9 yetis kontrollt, ami majd megvéd egyetlen aktív Yetit, hogy a követő folyamatosan lapelőnyt és ölést adjon vele.

2. Az epikus követők lényege az, hogy a túlontúl durvult szüntethető követők helyett adjon egy alternatívát. Egy olyan alternatívát ami a -1 lap helyett csak a szabálylap-választás lehetőségét veszi el. De ennek az ellenpólusa, hogy ezek a követők - éppen ezért - közel sem adnak akkora előnyt az adott decknek, mint az eredeti követők (ahol van). Ez a lap még rendes követőként is a legerősebb lenne, nemhogy epikusként. A Ganüides példám szerintem elég egyértelmű volt.

3. Egy túl erős követő gyakran pont az ellenkező hatást váltja ki, mint amit szeretnének. Megjelent már nagyon régen a gólem követő, ami az adott környezetben brutális volt. Mi lett vele? Évekig semmilyen erősítést nem kaptak a gólemek, és a pakli egyetlen "10 pontos" lapot sem kapott, talán még 10 évvel utána sem, mert így brutál pakli volt. Megjelent a csapda követő, adott környezetben brutáls erős: gyakorlatilag kiírta a csapda decket a hkk paklik köréből, nem erősítik, mert ki akar ezzel a követővel szórakozni? Ha a yetik kapnának egy ilyen követőt, pontosan ugyanez lenne a sorsuk.
 
bocsi 3 csak a szőrős szirén kiment a fejemből :P D
 
Igen, de mi ellensúlyozná, hogy a yetinek nincs koncepciója és játszhatatlan.? Lehet az mondani ÉI ben jött 2 yeti, de a világot nem váltják meg. Valóban bitang erős lenne elvileg, de maga a faj ettől még így is nehezen játszható maradna bár ez már jelentős előre lépés lenne. Azt is lehetne feltételezni, hogy majd szépen jönnek az erős yetik és nem kell ilyen követő, de ez sem lenne igaz.
1998ban jött az első yeti azt hiszem, azóta nem sikerült talpra állítani a fajt.
Minden esetre szurkolok, hogy kapjanak valami finomat annyira jópofa lények.
 
Ha megnézed jelenleg egy olyan epikus követő van, ami lényt ad kézbe, az új ganüid követő, összesen 1 ganüid ifjoncot. Ez a lap ehhez képest akár körönként képes adni egy cantrip lényt. Még sima beforgatható követőnek is durva lenne, epikusnak pláne az.
 
No igen, néha nekem sem ártana jobban odafigyelni, észre sem vettem az drágítási tilalmakat Így átgondolom őket újra.
 
Óriásláb fia

Követő
epikus

Kedvelt lap: Yeti.

[S]: a következő yetid 1VPvel olcsóbb lesz, de nem mehet így 1 alá VAGY ha van akív yetid játékban kapsz egy Yeti csemete lapot a kezedbe.
Yetieidre sehogy sem kerülhet dermesztés jelző.



Már naqyon aktuális lenne egy yeti követő.
 
Köszönöm a véleményt.

"Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek"
Igen, voltak is, azt hiszem lett is belőle továbbküldve, de azok kicsit mások voltak. Főleg azért ilyen vonalat gondoltam, mert (nagyon) régen a T-rexet is bűvös erdővel játszották.

" Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is"
Nem gondoltam bele, hogy ez így működik, jogos.

"mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. "
Pont ezért nem lehet drágítani, ha semlegesít, de végülis ez lehetne opcionális, hogy késői játékban mégis izmozódhasson.

"Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál."
Ezek a "nem lehet drágítani" képességeket azért gondoltam ki, hogy sokadik kör előtt is lehessen valamit kezdeni velük, ha bizonyos feltételek teljesülnek. Pl. bűvös erdőben jellemzően olcsón ki lehet tenni.

Dimetrodon (javítva)

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.

Spinoszaurusz (javítva)

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó 1 SZK

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: ha akarod nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.
 
Pusztuljunk együtt: E tekintetbe óhatatlanul felmerül benne a kérdés, hogy hova használnád? Nem hiszem, hogy megér -1 lapot, hogy az ellenfelet a 8-10. körében megöljük, ha egyet sem gyógyult.


Dimetrodon: Mintha már láttam volna tőled hasonló dínós lapterveket, amik a drágább kijátszás alapján erősödnek. Ezzel a lappal az a bajom, hogy védekezésként (mivel z egy helyettesítő szabály) broken ingyen kitenni mondjuk Bűvös erdő mellett egy 4/6-os 3 izmos lényt, még üresben is. Egyébként viszont nagyon gyenge, mert hiába counterel és ad lényt, mire összejön a 4 manánk, már egy csomó ősmágiás lapot ki lehet játszani. Counter funkciónak az Ősi mágiazabáló lényegesen jobb, izmos lény ide vagy oda.

Triceratopsz: Ez már izgalmasabb, mert drága játékkörnyezetben a képessége nagyot képes dobni. Persze nehezítés, hogy a kijátszáskori képessége újra létrejönnek, de ennyi rizikó kell egy lapnak.

Spinoszaurusz: 5-ért akár 4 lapot is el lehet vele dobatni, drágító környezetben. Határozottan jó, viszont a drágító környezet soklapos játékában azért felveti nálam, hogy ez mennyire szükség hiszen a mana itt többet ér a lapnál.

Antimágikus vidék: Szerinem ennyire direkt ellenlapot ma már nem érdemes narancslapként kinyomni, mert nagyon esetleges.
 
Most a nagyon morbid vagyok, azt mondom, hogy adok az ellenfélnek egy Sokszínt és beóvom Jó, nyilván ez kikerülhető. De egy ilyen típusú lapok tesztelése nagyon nehéz úgy, hogy balanszos legyen, csomó imba dolog megjelenhet, ha valaki nem klasszikus szablapokban gondolkodik. Pl. a Fókusz meglelését tuti e mellé használnám, mert az ellenfelet is -3 lappal sújtja, és ő biztos nem fogja tudni annyira kihasználni az olcsóbbítást, mint én. És még ki tudja hány kérdést/dilemmát generálna.
 
Nézzük meg kicsit:

4-ért varázspontért, 5-ös counterdrágítással: Húzol 6 lapot, keresel 4-et, dobatsz 5-öt, és counterelsz egyet...egyszerűbb lenne ráírni, hogy megnyerted a játékot..
 
Pusztuljunk együtt

Szabálylap

Ha a játék elején megszüntetik: +1 lapot húzol.
Minden játékos a 3. körétől minden előkészítő fázisában sebződik 3 ÉP-t.


Dimetrodon

1 VP 1/3 sheran szörny/dinó „védekezés”

Semlegesítés: „ősmágiás” lap.
Ha semlegesítésként játszod ki: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor kap X+1 izom jelzőt, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Triceratopsz

2 VP 5/2 sheran szörny/dinó

Ha ellenfelednek van lapja játékban, neked pedig nem: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor visszaküldhetsz max X+1 lapot a tulajdonosa kezébe, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Spinoszaurusz

2 VP 4/3 sheran szörny/dinó

Ha ellenfelednek több lap van a kezében, mint neked: nem lehet drágítani.
Kijátszásakor ellenfeled eldob X+1 lapot, ahol X annyi, amennyivel drágábban játszottad ki az alap IK-jánál.


Antimágikus vidék

Szabálylap

Minden varázslat kijátszása +1 VP. Minden reakció +1 VP és +1 nekron.
 
Két világ közt

szabálylap

A verseny elején készíts ki két különböző szabálylapot. A játék elején az egyiket rakd magad elé, mintha ezzel játszanál; minden képessége, ami játékost, lapokat stb. említ, csak rád, a lapjaidra stb. vonatkozik. A másik szabálylap ugyanígy csak az ellenfeledre vonatkozik. Minden kör végén a szabálylapok megcserélődnek.
Ha valamelyik szabálylap a játék kezdete előtt működik, akkor az a játék elején mindkét játékosra vonatkozik, tekintsd úgy, mintha mindketten játszanátok vele.
 
Kicsit lekésted az április elsejét...
 
Cím: Vagy amit amit akartok
Költség: X
Típus: Azonnali.
Szín: Színtelen.
Reakció drágítás: +X+1.

Kijátszásakor válassz X+1 különbözőt az alábbiak közül: Gyógyulsz X+10-et. Megakadályoz egy lapot. Max. X+1 célpont lap a semmibe kerül. Húzz X+2 lapot. Keress elő X lapot. Célpont gyűjtőből rakj max. X+6 lapot a semmibe. Ellenfeled eldob X+1 véletlenszerű lapot. 0/1-es repülő szörnyként játszódik ki.

Lenne egy sztenderd képe, de a kiadótól lehetne rendelni egyedi képpel legalább 3 darabot.
 
Hát ha olyan biztos vagy benne, hogy a versenyen játszol majd tőrdekkel, akkor nyugodtan.
 
Láthatatlan pálca

1zsz

Fairlight,tárgy,vízió ősmágia


[P]: Célpont pakli tetejéről tegyél 3 lapot a gyűjtődbe.
[P]: Célpont gyűjtőből rakj 6 lapot a semmibe.
A gyűjtőből rakd át a semmibe: Célpont játékos sebződik 4et.
 
Mit vesztettünk?
 
Mesterséges szelekció

szabálylap

Nem húzol miatta kevesebb lapot.
A verseny elején készíts ki három lapot. Ilyen nevű lapokat semmilyen módon nem lehet kijátszani.
 
Tűzre vele: gyngyk is kellenek

Avatár: egyértelműen tűz paklikat erősítené az avatár,
S-re azért még a pokoltűz meg a lávafolyam becsúszhat plussz így kánterelhet ingyen a tűztomboló saját körbe bármit.
 
Morfáló morf

1 ZSZ 1/1 színtelen szörny/morf

Minden lényed megkapja a Morfáló morf altípusait.
S 1 ZSZ: célpont lény végleg elveszíti minden altípusát, és minden speciális képességét.


Zombikirály

követő/epikus

Kedvelt lap: élőholt.
S: a következő kedvelt lapodra +1 VP reagálni.
J: ha nincs rajta kedvelt lap jelző, a kör végéig kétszer használhatsz Jelenést, vagy egy gyűjtőben lévő lapod Jelenését anélkül használhatod, hogy áttennéd a semmibe (a többi költséget ki kell fizetned).


Okítás

? VP fairlight általános/vízió

Idézési költsége 1 VP, de ha a gyűjtődből játszod ki, akkor 3 VP.
Húzz egy lapot.
Ha ellenfeled lapja miatt kerül a gyűjtődből a semmibe: kapsz 1 VP-t.


Földelementál idézés

1 VP tharr általános

Anti mágia: 0.
Fordítsd fel a paklid felső 7 lapját, ezek közül játékba rakhatsz egy általad választott max 4 költségű lényt, ami passzívan jön játékba, a többit keverd vissza a paklidba.


Régimódi csatamágus

1 VP 1/3 fairlight kalandozó/ember KF „szárnyak”

P 1 VP: kiegészítő paklidból játékba rakhatsz egy lényt, ami 2000 előtt jelent meg VAGY nincs semmilyen speciális képessége.
 
Tűzre vele: Hogy ez a lap mitől isteni, azt nem tudom. Az egyik képessége ugyan sokat semmiz, de ma már 4-et 5-öt semmiző cantrip lapok vannak, amiket sokkal szívesebben használok ennél (és ezek is messze nem a használhatóság csúcspontját képezik), a másik képessége meg egy -1 vp-s Démonparázs. Még a konfiurálhatósága ellenére sem biztos, hogy használnám...még akkor sem, ha nem isteni.

Avatár: érdekes lap, kicsit a két képessége kontraproduktív. Ha sok tüzes lapot akarunk a játékba/gyűjtőbe, akkor kijön olcsón, de az "S"-es képességét nem igazán tudjuk használni. Ha meg drágábbakat, akkor nem jön ki olcsón és nem biztos, hogy érdemes. Én valami más "S"-es képességet adnék neki, ez így csak a Plazmacsóva és a Déli napsárkány (esetleg Shomori tűzmágia) miatt jó. Ezenkívül a teljesen ingyenes kijátszással általában óvatosan kell bánni, mert a jövőbeli laptervezést mindig nehezíti (minden tűzlapnál kalkluálni kell, hogy "mi van ha ingyen kijön").
 
Tűzvarázsló

5-X VP

Avatár, Dornodon, Tűz ikon,+1reagálni rá,repül

X annyi ahány Tűz lap van játékban és a gyűjtődben de min 1.
[S]: Egy tűzlapot ingyen kijátszhatsz a kezedből.
[E]: Max. X általad választott jelző kikerül a játékból (életjelző max 1).
Ha kikerül a játékból, kivéve nem kényszerített áldozástól kapsz 2 szikra lapot a kezedbe.

X/5


...kék szemeddel
égess el, lelkünk úgysem éghet el.
 
Tűzre vele

1vp

Azonnali, Dornodon, tűzikon, ősmágia,+1reagálni rá,isteni lap

Célpont gyűjtőből max 8 lapot a semmibe tehetsz vagy célpont játékos sebződik 6 ÉP-t.
Ha ellenfeled eldob a kezéből a semmibe 3 lapot nem használhatod a gyűjtőből semmizést de célpont játékos sebződik max 6ot.
 
A megfogalmazás ebből a szempontból nem pontos, ha akár counternél, akár leszedésnél akarod, hogy működjön, akkor a "kompenzáció és halálsikoly" fordulatot kell használni.

Ugyanakkor ez a lap gyakorlatilag azt tudja, hogy minden manánkat beválthatjuk egy lapra végtelenszer (szerencstoll zsz-nek áldozzuk magát a lényt, majd feltámasztjuk), vgy minden manát gyűjtőből visszavételre. Ha meg egy Szaporaság jutalma vagy bármi hasonló manatermelő lap kinn van rögtön van egy 2 manás végtelen kombónk...ez nem a jó játékirány.
 
Azért ebben a lapban benne van egy mini Szánalmas teknős, hiszen ez akárhányszor kijátszható (leveszünk róla egy jelzőt, megcélozzuk magát, megmenti az élet, levesszük a másikat megcélozzuk magát, visszakerült). Ezt nem preferálnám. Amúgy magában a lapban van potenciál, és hajaz az eredetire, ami semmiképp sem rossz.
 
Ger'sirah, a kopasz

1 vp, 1 zsz, Raia szörny, repül, tűz, szk

3/1, mágikus támadás

Feltámad
Kijátszásakor kapsz egy szerencsetollat, VAGY összefogás, 1 zsz: kapsz egy főnix fióka lapot.
Ha gyűjtőbe kerül (kivéve pakliból) kapsz egy szerencsetoll lapot.

Nem tudom, hogy ez a megfogalmazás pontos-e, az elképzelés szerint az utolsó képessége mindig ad szerencsetollat, akkor is, ha megkánterelik (akár feltámadásból is), egy kivétellel: gyűjtőgenerálásnál nem működik.
 
Mondjuk erre lehet ráfér egy kompenzáció.
 
  ... | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.