Vissza a Főoldalra
 

Hírek, újdonságok
Változások listája
A számlanyitás folyamata
Árak + Jelenlét bónusz
Befizetési módok
Jelentkezési lap
Kedvezmények
Kipróbálás (10 ingyenes forduló)
Szabálykönyv
Új játékosoknak
Alanori Krónika kupon
Aukció
Beállítós UL
Bónuszok
Eseménynaptár
Hasznos Információk
Ismeretek hasonlítása
Kalandozók versenye
Karakternév-változtatás
Lemaradás vásárlása
Reinkarnáció
Statisztikák
Szavazások
Tesztcsata
Titanitdukát aukció
Tudástár
UL küldés
Beholder Labirintus
Memóriajáték
Mini-szójáték
Puzzle
Chat, üzenõfal
Fórumok
Közös Tudatok
Közös Tudatok Listája
KT-képességfa
Levelezési lista, IRC
Megosztott fordulók
Nyilvános fordulók
Miniolimpiák
Olimpiák
TF találkozó
AK Archívum
GN Archívum
Írások, novellák
Linkek
TF könyvek
Letöltés
Gyakori kérdések
Felhasználási feltételek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
Elemi védelem
Küldd el képeslapként!
"Amikor magamhoz tértem, minden lángolt körülöttem, a táj kihalttá változott... a tudatalattimból előhívott varázslat még ott vibrált a fejem felett, talán ennek köszönhetem, hogy életben maradtam." - egy túlélő emlékei a pillanatról, amikor Dornodon Tűzvihara elpusztította a világot
Nézz szét a galériában!
Daxx - egy másik univerzum
61. BEHOLDER TALÁLKOZÓ 2024.11.30. PROGRAMJA
LXII. Alanori Olimpia
2. Yaurri testépítő verseny – zárás

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Tudati gyorsítás V. (576. tudati képesség)
Túlélők Földje - A programban történt változtatások listája
Aukciós statisztika

A lista folytatása...
Daxx - egy másik univerum (2)
A Sötétség Kora - helyzetjelentés 3. (13)
2. Yaurri testépítő verseny – zárás (12)
TF help (6719)
Ghalla Népe (7)
Karaktert keresek !!! (721)

További témák...

2024-11-04 22:04:55 Az UL-ek letöltésre kerültek.

Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Utolso kerdesre:

ez akkor lenne meg joval egyertelmubb/egyszerubb szerintem, ha ez lenne:
"Amikor egy lapra dermesztésjelző kerül, a lap ideiglenesen elveszíti minden képességét, mindaddig, amíg dermesztésjelző van rajta. Ez a dermesztésjelző automatikus képessége."

(csak mert akkor igy nem kell tudni, hogy az ellentmondo allando hatasokkal mi van)
 
A dermesztésjelzőknél az egyértelműség kedvéért leszögeztük, hogy az, hogy "nem működnek a képességek" azt is jelenti, hogy azokat a képességeket nem lehet másolni és elvenni sem (vagyis ideiglenesen meg sincs a lapnak). Az elsőre feleslegesnek tűnő 119.1. valószínűleg erre akar utalni, de esélyes, hogy ezt bele lehetne vonni a 119.2. pontba, mert most még bele lehet magyarázni, hogy egy utólag kapott képesség továbbra is megvan neki, csak nem működik.

Szóval igen, igazad van, a 2 pont helyett elég, amit írtál:

119.1. Amíg egy lapon dermesztésjelző van, ideiglenesen elveszti minden képességét. Ez a dermesztésjelző állandóan működő képessége.

Az egyébként nem tudom, kinek mennyire egyértelmű, hogyha a dermesztésjelzők játékba kerülése után kap a lap egy állandó képességet (pl. minden lényed +1/+1-et kap) az működni fog, mert 2 egymásnak ellentmondó állandó hatás közül az utóbb látrejött érvényesül.
 
A "mi tortenik, ha dermesztett kepesseget lopok el" gondolkodas kapcsan ezt leltuk a Kodexben:

"119. Dermesztésjelző

119.1. Amikor egy lapra dermesztésjelző kerül, a lap ideiglenesen elveszíti minden képességét. Ez a dermesztésjelző automatikus képessége.

119.2. Mindaddig, amíg egy lapon dermesztésjelző van, annak semmilyen képessége nem működik. Ez a dermesztésjelző állandóan működő képessége."

Itt nem ertem/juk, miert kell mindket pont, amik redundasnak tunnek es picit ellent is mondanak. (ha "ideiglenesen elveszti" akkor egyszeru, nincs mit lopnod. Ha csak "nem mukodik" akkor ellophatod nem mukodo formaban, aztan ha majd leestek a jelzok, mukodni fog nalad. Vagy minimum az ellenfelnel se.)

Talan az elso megtarthato lenne, kiegeszitve
"a lap ideiglenesen elveszíti minden képességét, mindaddig, amig dermesztesjelzo van rajta"

Persze lehet magyarazat erre, csak most igy nem latom/juk.
 
Köszi. Kár érte, lett volna azzal 1-2 kombó.
 
Ha lapot játszol ki, az mindig a te lapod lesz, ez az alapértelmezés. Csak az van külön kiirva, ha a kijátszott lapot az ellenfél kapja.
 
A Füstszakáll kinek a térfelére adja a lapot, hogyha az ellenfél gyűjtőjéből kérek vissza lapot? Nem írja, hogy átkerülne hozzám.
 
Igen. Az ilyen képesség még azelőtt létrejön, hogy bármelyik lény a gyűjtőbe kerülne.
 
Sziasztok! A harci fázisban az olyan automatikus képességek, amelyek "ha sebzést okoz" kikötést tartalmaznak, kisülnek akkor is, ha a lény a gyűjtőbe kerül?
 
Szia. Természetesen kikerül.
A dermesztés jelzők miatt ideiglenesen nincs semmilyen képessége, így az sem, ami megvédné.
 
Sziasztok!

A Halál angyala kikerülhet-e a játékból, ha előtte dermesztés jelző került rá, és ezt követően varázslattal gyűjtőbe küldöm?
Köszönöm a választ!
 
Ez a két kódexpont alapján szerintem igen

106.2. A lehetséges, és szükséges döntéseket ilyenkor újra meg kell hozni (pl. célpontok kiválasztása), és a megismételt hatás feltételeit is teljesíteni kell

106.8. A megismételt hatást nem az eredeti lap hatásának, hanem az őt (ismét) létrehozó lap hatásának kell tekinteni.

Ez alapján a Fantom motyogót kell kézből kijátszani, hogy megismételhesse a hatást.
 
Fantom motyogó kisüti a gyűjtőben lévő Holtvandor kijátszáskori képességet? (kézből)
 
A Thu'zad hazaérkezése (2006) azt írja, hogy "semmiképp" sem jön létre a megakadályozandó lap. Ez megakadályoz olyan lapokat is, amikre nem lehet reagálni?
 
Varhatoak kerdesek 2003-2006-bol most nagyobb tomegben a kozepkoros versenyek miatt.
 
Mondjuk egy 2006-os kiadású lapról beszélünk, akkor a terminológia nem volt még annyira letisztult, mint most. A lap nem határozza meg a jelzők típusát vagy színét, így az nincs nekik.
 
Igen.

Az önálló jelzők tulajdonságait az őket létrehozó lap határozza meg (kódex 26.4), ezek nem szűnnek meg attól, hogy a létrehozó esetleg már nincs játékban.
 
Nem ártana akkor definiálni, hogy ez az önálló jelző milyen paraméterekkel bír. Mert erről a lap hallgat.
 
Ez ugye azt is jelenti, hogy (onallo jelzokent) ezek akkor is mukodnek, ha A Semmi avatarja mar nincs jatekban?
 
igen.
kapsz => önálló jelző.
kap, rakj rá ==> rárakott jelző.
 
A szóhasználat miatt ("kapsz") igen, első blikkre annak kellene lennie, de nézzük meg alaposabban.

Ha önálló jelzőt ad egy lap, akkor mindig meg kell adni annak a jelzőnek a paramétereit.
- típus (jelen esetben kérdéseket vet fel, hogy a kapott jelző az tárgy, bűbáj, vagy mi a búbánat, ha pedig lény, akkor mik a statjai?
- szín (bár ha ez nincs megadva, akkor a kialakult gyakorlat szerint örökli az őt létrehozó lap színét).

Ezzel szemben semmilyen paramétere nincs definiálva a jelzőnek, csakis a képessége, ami a nem önálló (rátett) jelzők sajátossága.

Tehát hajlok arra, hogy nem, ezek nem önálló jelzők, hanem az avarra kerülő jelzők, és csak a karakter spórolás miatt nem az került rá, hogy "tegyél rá 3 nekron jelzőt". Mondjuk kijöhetett volna úgy is, hogy "kap 3 nekron jelzőt", és akkor még rövidebb 2 karakterrel, és a kérdés fel se merül.

Innentől engem is érdekel a kiadói döntés. (+hogy nem tűnt fel ez eddig senkinek?)
 
Sziasztok!

A semmi avatárjával kapott jelzők önállló jelzőknek számítanak?

Köszönöm előre is a választ.
 
Bocs Gice de ez még mindig általános iskolás nyelvtan.

"Ha megsebez egy hajót, kap egy izomjelzőt."
Ki itt az alany?
Rejtett alanyunk van, az, aki sebez (vagyis Ys'doarag).
A "hajót" az a TÁRGY. Nem az ALANY.

Én bízok benned, hogy fogsz találni előbb-utóbb egy olyan lapot, ahol ez a fogalmazás valóban félreérthető, de ez nem az.
 
Sőt, ott van Ys'doarag is, ami ugyanaz a szintaktika és aminél a korábbi levezetés alapján a hajó kapná az izomjelzőt.
Nyilván hajó nem kaphat izomjelzőt, így itt is egyértelmű, hogy Ys'doarag kapja.
Megint csak azt tudom mondani, hogy mivel a Fantom motyogó úgy van fogalmazva, ahogy az egyértelmű lapok, ezért azok alapján egyértelmű, hogy a motyi sebződik 3-at.

Úgyhogy nagyon kell az a faq, hogy a motyi a szándék szerint működjön.
 
Köszönöm a gyors választ.
 
Ott van a faq a lap alatt (a régi verzió alatt, ami ugyanaz, mint az új)
 
Kreatív affinitás szövegének értelmezésében kérek segítséget.

"Célpont játékos kezéből egy általad választott lapot a paklija aljára rakhatsz, ez a játékos kör végén húz egy lapot. Kör végén húzz egy lapot!"

Kiválasztom célpontnak magamat. Mivel azt írja, hogy rakhatok ezért ezt nem kötelező megtennem, tehát nem teszek a paklim aljára 1 lapot a kezemből. Ezek után "ez a játékos", tehát én kör végén húzok egy lapot, majd kör végén húzok még egy lapot.
Jól értelmezem?
 
A szabályok szerint ha a vízió lényt a kör végén a vízió szabály miatt áldozod, nem jár érte csont és az izomjelző sem sül ki.
 
Sziasztok!

Vízió lény meghal a kör végén vs izomjelző kérdése valamelyik topicban ment róla vita, a hivatalos kiadói álláspont mi ezzel kapcsolatban? Holnap hogy fog működni?

Köszi,
Dév
 
A dragitas az ik resze. Epitmeny ik-et pedig epitheted nyilvanvaloan.
 
Ha ellenfelem Estelle-el, vagy weird, az admirálissal játszik, és én építménnyel akarom megfogni a kánterdrágított a lapot, akkor a zsz drágítás részét építhetem is? (a kódex jelölt pontja szerint igen)



"7.2.1. A zanszilánk idézési költség minden tekintetben varázspontnak számít, de a játékos minden egyes zanszilánk idézési költséget kifizethet 1 szörnykomponens vagy 1 áldozás elköltésével. Építmény kijátszásakor minden egyes zanszilánk fizethető 1 építő elköltésével is."
 
  ... | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.