| Értem, köszi!
Mösze uralkodó akkor nem is jöhet magas szinten sem Nyugaton, csak a Sötét Földön?
Viszont akkor hogy került be Biztosrév boltjába a hátpáncél? Valaki leölte SF-en, aztán eladta Múmia Shopban? |
Sajnos nem, mert az a "kincse".
A "komponense" amit kiszedsz belőle valami bicskával az a hátpáncél. Az meg nyugaton nincs. |
Pszi kővel lehet szörnyidézéssel Nyugaton mösze uralkodót idézni, ha már tudom az enc-ét az Őskristály-szilánkból? |
Már nem aktuális, köszönöm. |
Kivágott borkonyó cserjét keresek revitalizálás céljából, ha látnál egyet Roxat környékén, vagy hajlandó lennél egyet kivágni, tudasd velem. Nagy segítség lenne. |
A pengepajzsot nem lehet unkreálni, mert semmit nem lehet unkreálni, aminek az elkészítéséhez mágia szükséges. |
Akkor valszeg ez lesz.
Addig ugyanis nem tervezek átúszni, amíg le nem nyomom Rombolót Vaskaromban!
|
Szerintem ne a mihlaninra koncentrálj, az nem kell sehova tudtommal (nyugaton).
Ha adamantit kell abból meg nekem volt egy rakás.
Most már találni aukción is és bányászni sem nehéz.
A csatorna közeli hegyláncon végigsétálva fogsz ásni is párat, ha feltúrbózod a bányászatod 26-ra. Én legalábbis 26-ra nyomtam fel a Bányászház küldisorozat megkezdése miatt és 2 adamantitot ki is ástam elsőre egy fordulóban. Megvettem 11db-ot.
Persze ez a múlt. |
Köszi!
És a Pengepajzs unkreálható?
Itt mi a fő szabály amúgy? Minden kvazárcucc unkreálható, de semmi sem unkreálható, amihez varázstárgy készítés varázslat kell? |
Nem tudom, hogy megtanulható-e nyugaton, de ha igen, sok értelme nincs, mert használni nem lehet. Tükörpáncélt és arany pikkelyvértet nem lehet unkreálni, kvazár sisakot igen (bár a munkadíjat (70 arany) nem kapod vissza). Tudomásom szerint nincs nyugaton mihlanil, és molekulaátrendezéssel sem lehet előállítani. |
És még egy:
fegyvernek minősülő pajzsot (pengepajzs, adamantit pajzs, möszehát pajzs, stb.) lehet jobb kézben is vinni?
Ha igen, ilyenkor ad AC-t is? |
Üdv!
Pár kérdésem volna:
- Csak a Csatornától keletre tanulható meg a varázstárgy készítés (#153) vari, vagy már Nyugaton is?
- Unkreálhatóak az alábbi tárgyak?
tükörpáncél?
arany pikkelyvért?
kvazár sisak?
- azt vágom, hogy Molekulaátrendezéssel a mihlanilból -> adamantit lesz. De Nyugaton hol lehet mihlanilt találni?
Van valami anyag, amiből Molekulaátrendezéssel mihlanil lesz? Mithril? iknegurin?
Köszi! |
Tegyel ra par KNO-t legalabb a surkeallomanyig! |
Meglett a pszi képességem! Van 10 pp ebből hogxan tudom fejleszteni hatékonyan? V64-el gondolom elég hosszu ideig tart |
Garkas!
Tettem fel 1 adamantitot licitre!
Nem kell?
|
:=( hát még sokára lesz KNO-m |
Én raktam 1 kno-t a pszire, aztán fairlight hitűként elkezdtem ütni az épületekben lévő gnóm boltosokat, acélkolosszusokat, elit palotaőröket, kvazár kovácsot, és az így felgyűlt gonoszságpontokat mindig fordulónként két auratranszformációval ellensúlyoztam, hogy a semleges jellemem megmaradjon. A zsáknyi TP mellett a pszim is nagyon szépen fejlődik, azóta minden kört szürkeálománnyal kezdek, stb. Most már megvan az agykorbács is, VP spórolásból majd azzal (meg tűzlehelettel) köszöntöm a szembejövőket.
|
Én kno-val megnöveltem a pszi fejlesztésig, utána a szürkeállománnyal megtámogatott fejlesztés már elég hatékony volt. V helyett persze P parancs kell majd. |
Meglett a pszi képességem! Van 10 pp ebből hogxan tudom fejleszteni hatékonyan? V64-el gondolom elég hosszu ideig tart |
Amit fikszen arulnak, az mindig van, minden egyeb targy meg a kalandozok eladasai reven kerulnek be a keszletbe. |
A boltok kínálata milyen időközönként töltődik fel? |
Szuper, köszi a választ! |
Csak erre reagaltam pontositva:
"No itt is van, ha már leöltél nyolc lényt és újra próbálkozol:"
de akkor leirom ujra... Ha megolted mind a 8 at ha nem, akkor is csak egyszer mehetsz be es nem probalkozhatsz ujra egy fordulon belul! |
Az valóban működik, de itt nem erről volt szó. Ugyanakkor amikor ryukun voltam, akkor nekem már nem érte meg az a 85 TVP keleti szörnyekért, TF 1 10-ekkel sokkal több hasznom volt. De persze ez karakterfüggő. |
Mivel tele vagy TVP-vel, a vándorcirkuszt is nyugodtan próbáld ki! Ott mindenféle próbákat kell kiállni, meg lehet kártyázni, tárgyat gyűjteni a banyának, és olyan szörnnyel verekedni, amelyik a te szintedhez generálódik. Itt eshetnek mindenféle tárgyak, amiket összegyűjtve majd még erősebb tárgyat kapsz (játékmesteri palást).
CIR 31
paranccsal ezekbe mész be 50 TVP-ért:
Céllövölde - 1
Ötpróba - 2
Küldetés - 4
Kártyacsata - 8
Labirintus - 16
és ha minddel megvagy, akkor mehetsz a szellemkastélyba is. Bővebb infó:
http://hyper.pbm.hu/webhyper/megj.php?ssz=75
Plusz a 125-ös koordinátától keletre tele van csatamezőkkel a térkép, a sok TVP-dből ott is kutakodhatsz, dőlni fognak a szörnyek.
Illetve ha nem teleportálsz a legdélebbi városba, hanem lecaplatsz hátason, ott van 2 varkaudar falu is egymás mellett, ahol sorban jönnek a lecsapnivaló varkik, plusz van egy csomó szörnyfészek, így elég jó tápköröket lehet nyomni, ha van elég TVP-d:
- 2 varkaudar falu (KUT 45 + KUT 45)
- ongóliant szörnyfészek
- Arénagodör
- NJK-verés (bár ők elég erősek, téged most még a suttyó kis árnymanó, Kopasz Gunymók is DEM-eztetne, mert ha bejön neki a káosz szava varázslat, csak azzal besebez vagy 250 ÉP-t ), de később megéri lecsapni, mert csak kb. 300 ÉP-je van, de 12 000 TP-t ér!
Ennyi TVP-ből te a 170. és a 175. labirintust is röhögve bejárod, ezeknek a térképét úgy kapod meg, ha itt megveszed 10-10 zsetonért:
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=kupon.php
Ha a 170-es labirintusban összeszeded a homokhernyókból eső sáfrányporokat a fűszertartókba, azokért nagyon szép summát kaphatsz a liciten, hiszen neked úgy sem kell a +TVP, másnak viszont élet-halál kérdése Nyugaton!
Ha meg már elég erősnek érzed magad, bejárhatod a 244-es labirintust is, ami a quwarg invázió gödrének a maradványa. Erre elég rálépni a 106;96-ra, megkapod a térképet.
Tele van 1000-2000 TP-s kis nyüvekkel. Meg három kisebb quwarg istennel!
na azokból én eddig még csak egyet tudtam lenyomni, mert 60-70 körüli védelembe is többszáz ÉP-t sebeznek!
És persze ott van minden épület és labi, ami már 10-20 éve is ott volt. Vangorf gróffal, Lord Kováccsal, Lady Oliviával már ne foglalkott, de ott a gnóm kutatóállomás, Kragoru tornya, a Bányászház, a Tündérpalota, és a kedvencem, 97;69-en a Sámánkunyhó, ahol egy vén varkaudar remete ad küldetéseket (én épp ide megyek).
Úgyhogy mindig van mit csinálni meg hová fejlődni, nem is kell már annyira ész nélkül átúszni a csatornán! Igaz, sokan azt mondják, hogy ott az igazi a TF, és minden olcsóbb meg egyszerűbb (ugyanakkor persze nehezebb is). Ezt nem tudom, mert én még egyetlen karakterrel sem úsztam át. |
Bankos városmezőn kell kiadni egy
PBE <aranyak száma>
parancsot.
|
a banki tartozásomat hogyan lehet kifizetni? |
Úúúú nagyon köszönöm ! ezek is pöpec tnácsok! meg is fogadom őket !! és köszönm a KT ba az inve-t! Sajnos aranyam nincs a rengeteg leírt dologhoz,de tervem szerint most farmolok az arénában 8-10 ezret az kb elég lesz egy korrekt gear-re! hétfőn első utam ez a karavános láda lesz hogyan tudok belépni hozzátok? |
Mégsem volt jó ötlet ez az erősebb varkaudarokkal verekedés...
be 497 8 4 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A közönség belöki soraiból ellenfeled. Egy varkaudar böllér. (ld. enc.)
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Kitátod a szádat, és lehelsz. 21 életpontot sebeztél. Egy háló varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mérg. teriád tőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 mérg. teriád tőr. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a varkaudar böllér testét. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor megkarcolod a varkaudar böllér fejét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy jéghalál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Mágusölővel megvagdalod a varkaudar böllér fejét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a varkaudar böllér bal lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jéghalál varázslat. 11 életpontot sebeztél. A varkaudar böllér lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 222 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 331 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 745, gyógyulás: 0, összesen: -745 ÉP}
[15 pontot használtál fel, van még 196.]
(Feltételes gyógyítás Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-2 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-6 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [54 pontot használtál fel, van még 142.] |
Hali!
Azért mentél vashegyűvel a biami kvazárlándzsa helyett, mert ezt nézte a porgi:
"Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << vasalt bunkó (#181)"
vagyis ha a moncot le tudod ölni vashegyűvel, akkor átváltasz arra, függetlenül attól, hogy már egy sokkal durvább fegyver van jobb kezedben.
Töröld a régi fegyverváltásodat egy sima FF paranccsal.
Meg elég sok lom van nálad ahogy nézem, iszonyú a megterheltséged! a bunkót dobd el a francba, 5 kiló holtsúly, nem jó semmire!
Azaz szerintem nyugodtan kezdd ezekkel a fordulódat:
D 5
FF
Néhány tanács még:
- minél gyorsabban szerezz 1 ezüst nyakláncot, 2 ezüst karkötőt és 5 ezüst gyűrűt (ezek mind vannak a helytartói városok ékszerboltjaiban), és vidd el a legközelebbi szekérkaravánhoz (#1215-ös "tárgy" a térképen), ahol a karavánvezető ad érte egy Megbűvölt utazóládát (#121, ami 14 kg- val csökkenti a megterheltséged, és +20 fajta tárgyad lehet.
- érdemes lesz majd beszerezned egy Légiós hátizsákot (#1560) is, az 25 kilóval csökkenti a motyók súlyát. 7000 aranyért kettő is volt eladó a héten a liciten
- liciten most épp 2000 arany a pszi kő, vedd meg, és ezzel meg is lesz az egyik isteni küldetésed
http://www.beholder.hu/?m=tf&in=aukcio.php&subm=nyugat
- 2000 aranyért aenouth ködkürt (#1554) is szokott lenni liciten, azzal minden fordulóban megidézhetsz 1 élőholt lényt 15 TVP-ért, potya TP!
- vértek, sisakok, stb: a vassisakot amint tudod cseréld le kvazársisakra, a fekete bőrcsizmát varkaudar csizmaára vagy zangrozira. Boltban mindegyik szokott lenni (ha más nem Fehérbércben), Jerome köpenyével együtt (900 arany) ezekkel máris +4 a védelmed.
később, 18. szinten már hordhatsz arany pikkelyvértet (+20 AC), 20-tól tükörpáncélt (+22 AC), ezek általában mindig vannak a városok fegyverboltjaiban 8-10 ezer aranyakért.
- boltból vedd meg szintén pár fordulónyi arénázás után ezeket is: hősiesítő medál (#155 540 ap /db, griff nyakék (#1579) 240 ap /db, ezek is növelik a támadásodat és a védelmedet.
- és gyere a Jégmágusok Szövetsége KT-ba, mert akkor onnantól komponens nélkül szórhatod a Jégcsóvákat, egekben lesz a teológiád a csata közben dobált Jéghalálok miatt! (és persze a veterán kalandozók is ki tudnak segíteni 1-2 tárggyal, ha épp kell)
| Infók | Hírek, változások | Segítség kezdôknek | Fejlesztési ötletek | Közös Tudatok | Bugok | Csere-bere | Átadó karakterek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|