Elmefókuszhoz: (Elmefókuszt így nem keresheted) |
Mentát (új)
3 VP
Kalandozó, végzetúr Elenios KF 'mentális' 0/2
Forrásra immunis.
S 1 ZSZ: Keress ki a paklidból, vagy vegyél vissza a gyűjtődből egy mentális lapot.
Elmefókusz
3 VP
Elenios általános 'mentális'
+2 VP rá reagálni.
Keress ki egy mentális VAGY Elenios varázslatot a paklidból. Ha a keresett lap mindkettőnek megfelel, húzz egy lapot!
Áramlás: A következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.
Mentális feltöltődés
4 VP
Elenios bűbáj, 'mentális'
Anti-mágia:0
Sikeres kijátszásakor átkerül az ellenfeledhez.
Hátrány: Ha húzol egy lapot, az ellenfeled is húz egy lapot.
Nem lehet feláldozni, nem lehet lény képességének a célpontja. |
Varkaudar tanácsnok
2 VP 1 nekron 3/3 dornodon szörny/varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”
Minden varkaudarod 3 ÉP-s büntetést kap.
P: célpont lapod (kivéve Varkaudar tanácsnok) aktivizálódik és ellenfeled egy célpont lapja passzivizálódik. Ha így varkaudart vagy orkot aktivizáltál: kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t és gyógyulsz 2 ÉP-t.
P: megakadályoz egy varázslatot.
Agyafúrt varkaudar
2 VP 2/3 dornodon szörny/varkaudar 1 SZK KF „szárnyak”
P: szétoszthatsz annyi álomjelzőt célpont lények, vagy annyi dermesztésjelzőt célpont nem lény lapok között, amennyi varkaudarod van játékban vagy a gyűjtődben.
K2 P: húzz egy lapot és gyógyulsz 2 ÉP-t.
Varkaudar támogató
1 VP 1 nekron 1/3 dornodon szörny/varkaudar 1 SZK KF
Nem lehet semlegesíteni.
Kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálhatod egy varkaudarod (kivéve Varkaudar támogatót).
P: max. 2 célpont varkaudarod kap 1-1 izomjelzőt.
Élőholt varkaudar
2 VP 2/1 dornodon szörny/varkaudar „élőholt” KF 1 SZK „szárnyak”
Feltámad (körönként max. kétszer)
P: szétoszthatsz ellenfeled lényei között annyi -1/-1-et jelentő gyengülésjelzőt, ahány varkaudarod van játékban és a gyűjtődben, VAGY a paklid tetejéről 4 lapot a gyűjtődbe dobhatsz.
Khór csatlósa
3 VP 4/4 dornodon szörny/varkaudar KF 1 SZK
Anti mágia: 1.
Kijátszásakor minden orkod és varkaudarod aktivizálódik, majd Khór csatlósa, kap annyi izomjelzőt, amennyi lényt így ténylegesen aktivizáltál.
Áramlás: előkereshetsz a paklidból egy orkot vagy varkaudart. |
Lélekenergia kisülés
1 VP
Rhatt, azonnali
Nem lehet rá reagálni. A következő sikeresen kijátszott lapod (kivéve reakciók, vagy reakcióként is használható lapok) kijátszáskori képessége duplán hat. Ha a lapnak több kijátszáskori képessége is van, választhatsz, hogy melyik hatása duplázódjon. |
Hátborzongató tudás:Csak a kiegészítő pakliban használható és maximum három darabot de minden egyes hátborzongató tudás hét(7) helyet foglal a kiegészítő paklidban.A játék elején nézd meg az ellenfél kiegészítő pakliját válassz onnan maximum annyi fajta lapot ahányat te ebből a lapból használsz amit az ellenfeled nem vehet ki ellened a játék további részébe és nem teheti be amikor a kiegészítő paklitokat használjátok.Ha az ellenfél is játszik ilyen lappal azok egy az egyben semlegesítik egymást. |
Magányos ifjonc
1 VP 1/2 tharr kalandozó/kobudera KF
Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható.
Kijátszási feltétele, hogy ne legyen játékban lapod.
Minden lapod idézési költsége 1 VP-vel kevesebb.
Kárpótlás: 2 VP, 3 ÉP.
Hátrány: nem játszhatsz ki olyan lapot a kezedből, aminek a módosított idézési költsége 1 vagy kevesebb, olyan lapot sem játszhatsz ki, aminek a Magányos ifjonc módosította 1-re vagy az alá a költségét.
A tanítvány csele
1 VP fairlight azonnali „védekezés”
Anti mágia: 0.
Kapsz annyi VP-t, ahány VP-t kapott ellenfeled ebben a körben forrásainak köszönhetően.
Ha legalább 3 VP-t kaptál: húzz egy lapot.
Az orkok megmentője
1 VP 1 nekron 2/3 dornodon szörny/ork 1 SZK KF
Semlegesítés: olyan forrás, amely hatna egy vagy több orkodra.
Kötelék: anti mágia: 1.
S ha bármilyen okból feláldoztad egy lapod: húzz egy lapot, vagy gyógyulsz 4 ÉP-t.
A bűn városa
2 VP 1 SZK 1 nekron színtelen helyszín
Minden helyszín kijátszása +1 VP.
K: ha ellenfeled egy forrásodnak köszönhetően lapot dob a kezéből, vagy a paklija tetejéről, vagy VP-t veszít: kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t.
S: ha ellenfeled egy permanense egy forrásodnak köszönhetően kikerül a játékból, vagy gazdát cserél: gyógyulsz 3 ÉP-t és húzz egy lapot.
Orkok ideje
2 ZSZ dornodon bűbáj/ork „horgony” „ősmágia”
Nem lehet eldobni anti-mágiának.
Anti mágia: 0. Húzz egy lapot!
K: ha kijátszol egy orkot a kezedből: kapsz egy VP-t vagy húzz egy lapot.
Minden orkod kap +1/+1-et és 3 ÉP-s büntetést. |
Mágikus rája
3 ZSZ
Raia szörny
rája
+1 VP reagálni rája.
Nem működik az ellenfél lapjainak anti-mágiája.
1-es elektromos sújtás.
(5) / (5)
"Ne lépj rája!" |
köszi Miki!
Több régebbi szellemnek sincs élőholt ikonja,ezért itt se erőltettem.
Nil herceg így is tud 2 lapelőnyt csinálni(dobatás+keresés),az SZK-t majd megadja a lépéselőny
Enyészet:azért dobat kevesebbet,mert ez már kijátszási feltétel és az ősmágia sem kerüli ki,egyszerűen óvatosságból nem lett 4. Lehetne akár 2 nekron is,de a járj inkább mutogatna szökőkutat |
Akkooo mámeg erős....he |
Kraklipszon Tihamér
Kalandozó
Fairlight
Kincs
Antimágia:0 (ha akarod 1)
2vp
2/5
K2 :Áldozz fel egy "előre kikészített lap"-ként játékba került lapodat :kapsz egy tetszóleges HKK gyakori vagy nemgyakori permanens lapot aktívan (a lények a taratékodba kerülnek),használj előre kikészített lapot.
"Zén fivére ,Borax minisztere......mindenképpen ki kell nyírni." |
2 olyat raraksz Daev, a videkire es nyertel elso korben |
Azért vannak még lapok, amiknek jól jön, ha életjelzők vannak játékban. |
Csak én nem értem hogy ennek mi értelme.....?
Esetleg csillagszóróval (ha Raia lenne) ,de az meg körülményes...... |
Az erdő szelleme: ötletes és korrekt. Legyen élőholt, ha már szellem.
Nil herceg: lehetne olyan képessége hogy SZK-t ad, vagy olcsóbbítja a hangszereket, ha már azokkal kombózik.
Enyészet: jó lap, csak egyrészt az IK-ja lehetne járj kompatibilis, másrészt nem látom be: miért dobat laponként kevesebbet mint az eredeti? |
Nem OP szerintem. 1 lapért 8-at sérít,ha úgy tetszik,"kijátszási feltétellel". Nem érzem túl erősnek,életes lények is szívesen elcsipegetnék magukról az életet,dehát ugye ehhez kellenek az asztalra azok a lények,ráadásul mindnek be van korlátozva a használata. Simán lehet blank is... |
Minőségi öntés
0 vp
Leah
azonnali
Ha nem 0-ért játszod ki, nem lehet rá reagálni.
Ossz el a játékban lévő lények között 9 életjelzőt! Ezek a kör végén mindenképpen kikerülnek a játékból.
"Hát ezért se volt esélye a sziránuszoknak." - Espada |
Lovasvezér
Követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
Minden lovasod idézési költsége 1-gyel kevesebb, de nem mehet így 1 alá. Minden lovasod aktívan jön játékba.
S: Célpont játékos sebződik X ÉP-t, vagy egy max. X idézési költségű lapot a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X a játékban levő lovasaid száma.
A jégmezők királya
Követő
Megszüntetés: 14 ÉP.
A yetieid idézési költségéből az áldozást helyettesítheted 1 zsz-al.
Minden hidegsebzésed +1 sebzést okoz. Minden hidegsebzés, ami téged sebezne, ellenfeledet sebzi. |
Az erdő szelleme
2 VP
Sheran szörny
kísértet
Repül.
Nem lehet rá reagálni ősmágiás lappal.
Ősmágiás lapok képességeire immúnis.
Kijátszási körének végén húzz annyi lapot,amennyivel drágábban játszottad ki egy saját szabálylapodnak köszönhetően(de max 3-at).
(4)/3
Nil herceg
1 VP
Bufa kalandozó
elf
KF
Anti-mágia:0 VAGY 1(te választasz)
Kijátszásakor keress elő egy hangszer altípusú lapot a paklidból.
Ha a köröd végén van hangszered játékban,ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
KF tárgyaid 3 ÉP-s Büntetést kapnak.
2/3
"Nil herceg valóságos megszállottja volt a zenének."
Enyészet(új)
1 nekron
Leah bűbáj
Nem lehet passzivizálni.
Ellenfeled minden kézből kijátszott lapjának kijátszási feltétele,hogy 3 lapot a paklija tetejéről a Semmibe dobjon.
Áldozd fel:gyógyulsz 7 ÉP-t VAGY max. 5 lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül. |
Tönkretenne 4-5 paklit,majd ezek a paklik ezután rákapnának újra a változóra vagy rúnára. Nincs sok értelme egy ilyen szabálylapnak. |
Hátrányból kovácsolt előny
2 ZSZ
Bufa / Bűbáj / Védekezés
Forrásra immúnis.
Ha ellenfeled valamilyen módon reagál egy lapodra vagy egy forrásodra tégy rá egy jelzőt.
Vegyél le róla egy jelzőt, kapsz 1 VP-t vagy 1 SZK-t, harmadik körödtől kezdve 2 VP-t vagy 2 SZK-t kapsz.
Vegyél le róla két jelzőt, húzz egy lapot.
Vegyél le róla három jelzőt, előkereshetsz egy max 3-as IK-jú lapot.
Bármennyiszer levehetsz róla jelzőt, de csak a saját körödben. |
A Motyogó sárkányról lemaradt, hogy az X max. 5 lehet. |
Zugkígyó (új)
2 VP 2/2 dornodon szörny/kígyó 1 SZK „szárnyak”
3-mas mérgezés.
P: célpont lény a gyűjtőbe kerül, és a zugkígyó kap egy izomjelzőt.
P: célpont nem lény lap a gyűjtőbe kerül, és a zugkígyó kap egy életjelzőt.
Thargodan maszk (új)
1 SZK chara-din tárgy KF
Leah, dornodon és chara-din lényre ingyen rakhatod, akkor is, ha nem tud KFelni.
Ha a lény kikerülne a játékból (kivéve áldozástól) vagy gazdát cserélne: ehelyett választásod szerint aktívan a tartalékodba vagy az őrposztodba kerül, majd max. ÉP-re gyógyul, minde általad választott lap és jelző és a Thargodan maszk is lekerül róla és kap 2 izom vagy 1 életjelzőt.
Áramlás: kapsz egy Mhorg lapot passzívan a tartalékodba.
Koponyatőr
1 SZK dornodon tárgy KF
Leah, dornodon és chara-din lényre ingyen rakhatod.
A lény +X sebzést és X ÉP-s büntetést kap, ahol X annyi amennyi leah, dornodon és chara-din permanensed van játékban.
Ha ez a lap nem áldozástól kerül a gyűjtőbe: húzz egy lapot.
Szortyogó motyogó
1 VP 1/3 leah szörny/motyogó „élőholt”
Semlegesítés: reakció.
Kötelék: kijátszásakor célpont játékos a paklija tetejéről 3 lapot a gyűjtőbe vagy a semmibe dob.
S ha egy játékos lapot dob a paklija tetejéről a gyűjtőbe vagy a semmibe (kivéve önmagától): húzz egy lapot.
Vámpírsárkány (új)
3 VP 4/1 leah szörny/vámpír, sárkány „élőholt” 1 SZK „szárnyak”
Élet: 1.
Amennyit sebez: gazdája annyit gyógyul.
Áldozd fel 1 ÉP-d: gyógyul 1 ÉP-t.
Áldozd fel 10 ÉP-d: kap 1 izomjelzőt. |
Ha már hibrid lények, ezeket a lapokat már korábban kitaláltam, de most illeszkednek a kieghez is.
Motyogó sárkány
6-X zanszilánk
Leah szörny, motyogó,sárkány, élőhalott
2 szk, "szárnyak"
Anti-mágia: 0. +: 4-es árnyéklehellet (ÉP-ből is használhatod)
X annyi,, ahány leah lapod és/vagy sárkányod van a kezedben, a játékban és a gyűjtődben összesen.
Ha megsebez egy játékost, az annyi lapot a paklija tetejéről a gyűjtőbe dob, mint amennyit sebzett.
4/[6]
Sárkánylovas
2 Vp 1 nekron
Leah szörny, lovas, sárkány, KF, 1 szk, szárnyak
Semlegesítés: lény
S,"kötelék": Kapsz 1 Vp-t, vagy húzz egy lapot. Ha mindkét köteléknek mutattál lapot mindkettőt megkapod.
+: 3-as tűzlehellet. (annyival olcsóbb, ahány lapot mutatsz kötelékre).
[3]/4 |
"Dzsungelharcos ork: Hmm, hát nem tudom, melyik csökkentő tárggyal kombózna..."
Pl. varkaudar pálinkával, vagy raptorszablyával |
Fluxusfaló vyarg (új)
3-X VP
Elenios szörny, szkritter 1szk 'szárnyak' 'horgony' 2/2
'kötelék': Anti-mágia:0
X annyi, amennyi szkrittered van a játékban és a gyűjtőben, de max. 2.
K2: Célpont lény kap egy -1/-1 -es jelzőt, vagy egy lapot egy gyűjtőből a Semmibe rakhatsz.
Ha kikerül a játékból (kivéve áldozástól) ellenfeled következő köre elmarad.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor a kör véget ér, majd tedd a Fluxusfaló vyargot a Semmibe.
Hátrány: nem lehet másolni.
Éonvölgyi númak (új)
2 VP
Raia szörny, szkritter 1szk 2/3
Élet:1
Sikeres kijátszásakor, és minden előkészítő fázisodban tégy egy lényedre egy életjelzőt.
K: Vegyél le egy életjelzőt: Célpont játékos gyógyul 2 ÉP-t, vagy célpont lény max. ÉP-ra gyógyul.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor gyógyulsz 7 ÉP-t. Ha így az ÉP-d kevesebb, mint 10, húzz 1 lapot!
Förtelmes kriptod (új)
1 ZSZ [1]
Chara-din szörny, szkritter 3/1 1szk
Nem játszhatod ki az első körben.
K vagy 'kötelék': Az ellenfél minden lapja kör végéig +1 VP-ba kerül.
Kijátszhatod általános varázslatként is, ekkor dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: Célpont ellenfelednek 2 véletlenszerűen választott lapját a gyűjtőbe kell dobnia, ha nem tud dobni, kapsz 2 VP-t, és kör végén húzz egy lapot!
Méonech mágustanonc
3 VP
Fairlight szörny, szkritter 1szk 0/3 'horgony'
Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 3 ÉP áldozással.
S: Kapsz 2 VP-t, vagy húzz egy lapot most, és egyet kör végén (VP-t nem kaphatsz így az első körben)
Kijátszhatod azonnali reakcióként is, ekkor megakadályoz egy varázslatot VAGY 'kötelék': nem lény lapot, VAGY 'kötelék' [1]: lapot. |
1 Vp 1 nekron Quwarg örömlány (új)
szörny 1 szk Dornodon
quwarg
'repül'
Minden quwargod 1 Ép-s büntetést kap.
S: passzivizáld 1 quwargodat: kapsz 2 Nyomorult quwargot a tartalékodba, passzívan.
K: áldozd fel két aktív quwargodat: húzz egy lapot VAGY visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
flavour maradhat, ha odafér
0 / 1 |
Kátránygólem
1vp 1nekron, tharr szörny, gólem, KF, Védekezés
Anti-mágia: 1. Izom: 1 Nem cserélhet gazdát.
Semlegesítés: Vp-t adó forrás
K: Kijátszásakor, vagy ha ellenfeled VP-t kapna, tégy a kátránygólemre 1 izomjelzőt.
K:Vegyél le róla 2 izomjelzőt: Célpont játékos veszít 1 Vp-t, eldob egy véletlenszerű lapot, és a következő előkészítő fázisodig minden lapja +1 Vp.
Kötelék, 1vp, áldozd fel és rakd a semmibe: ellenfeled következő előkészítő fázisa elmarad.
2/2
Széngólem
2 vp, Tharr szörny, gólem, KF
Anti-mágia: 0. Nem cserélhet gazdát.
Ha ellenfeled megszüntette a követődet, akkor az idézési költsége 1 Vp-vel kevesebb, és nem lehet forrás célpontja.
K,[1]: a következő gólemed 1-gyel olcsóbb (nem mehet így 1 alá)
Áldozd fel: a paklidból előkereshetsz 1 gólemet, és ebben a körben 2-vel olcsóbban kijátszhatod (nem mehet így 1 alá)
2/3 |
Szerintem a Morrantó méreteit nyugodtan megnövelheted 3/3-ra, hogy a tesókájához hasonló legyen |
Fenrir, a fenevad
4-X VP 2 Nekron
Leah
Avatár
Vérfarkas
2 SZK
(4)/(5)
Feltámad.
X annyi, ahány vérfarkasod van a játékban és a gyűjtődben, de max 3.
A gyűjtőből nem kerülhet a Semmibe. Nem támadhat fel aktívan. Látja a láthatatlant.
S: Visszavehetsz egy lapot a gyűjtőből a kezedbe vagy kikereshetsz egy vérfarkast a paklidból, de Fenrirt nem.
Ha az asztalról a gyűjtőbe kerül tegyél egy fenevad jelzőt egy vérfarkasodra, amíg az rajta van +1/+1-et kap és látja a láthatatlant. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|