Vissza a Főoldalra
 

Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Éjszakai árnyvadász akció
(Könyv esemény)
Küldd el képeslapként!
Vérbeli Shadowrun akció, mágiával és jó sok fegyverrel.
Nézz szét a galériában!
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14.
Ajándéksorsolás július + júniusi eredményhirdetés
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben
Varázsdimenzió paklibemutató: Kitaposatlan utakon
Roxat céhei csereakció

A lista folytatása...
Túlélők Földje - Közös Tudatok listája
Országjáró feladat 2023
Országjáró feladat 2022
Országjáró feladat 2020

A lista folytatása...
Roxat céhei akció 2024.07.02.-2024.07.14. (3)
Kitaposatlan utakon (4)
HKK kérdés? (47145)
Lapötletek (64981)
Varázsdimenzió paklibemutató: óriások (6)
Varázsdimenzió lapok használhatók a pakliszerkesztőben (1)

További témák...
Tegnap leggyakoribbak:
A bajnokság döntősei
A dobogósok
A Nemzeti Bajnok
Az ezüstérmes
A Nemzeti Bajnok akció közben.
3. nap

Utoljára ezt küldték:
Bíbor möszék
Küldj te is képeslapot!
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ...
Nézet:
Troll
 
Krabberesítetted a spoilereket. Némelyik még erősebb, mint az eredeti. Ezek a lapok nem hiányoznak a játéknak.
"Hogy be lehessen szerezni a beszerezhetetlen lapokat." - Remek lenne használni egy deckben pl. a Kyorg tudást és a Krabber tudást is. Ezek nem helyettesítenék azokat a spoilereket, amiket nem tudsz beszerezni, hanem lenne belőlük még egy, amit az előzőek mellett használnának. Bocs, de ezt most szerintem nem sikerült eltalálni.
 
Egy db lapötlet helyett most egy tematikus Zént szeretnék fölvázolni, amely egyben a hkk "nagy problémáját", a beszerezhetetlen lapok kérdését is felkarolja. Ezen kívül a méltatlanul elhanyagolt fekete színt is visszahozhatja a metába. A kiegészítő neve pedig: Krabber lázadás (új)


X vp Vízszaggatás

azonnali Leah
reakció

X 1-gyel kevesebb, mint ahányadik kör van, de max. 3 vp. Ha ellenfeled eldobatja a kezedből, a következő húzás fázisodban előkereshetsz egy krabbert a paklidból.


1 vp Krabber tudás

azonnali V Leah
vizió

Sikeres kijátszása után, vagy ha közvetlenül a pakliból került a gyűjtőbe, rakd a Semmibe.
Kapsz eggyel több vp-t, mit ahány életjelző van játékban, vagy húzol a kör végén 2 lapot.


X vp A krabber aurája

azonnali Leah
reakció

X 2-vel kevesebb, mit ahányadik kör van, de max. 2. Megakadályoz egy nem Leah és nem krabber lapot, és dobj el egy általad választott lapot (ha van lapod és nem akarsz dobni, áldozhatsz helyette 4 ÉP-t).


0 vp A krabb-ereje

azonnali Leah

Az első 3 körben reakcióként játszhatod ki, ekkor megakadályoz egy lapot. A 4. körtől kezdve idézési költsége 1 vp, ekkor kapsz egy Öntörvényű krabbert (használj lapot).


1 vp Apróbb kívánság

általános Leah

Keress elő a paklidból egy legfeljebb 1 vp idézési költségű asztalon maradó lapot, és rakd játékba, mintha most játszottad volna ki.


4 vp A Tengermély Igazi Ura

szörny O # / kf Leah
krabber

Anti-mágia: 0.
Kézből való kijátszásakor rakj játékba egy 1 vp idézési költségű, Zarknod visszatér kiegészítőből származó lényt.

6 / 6


4 vp Krabber főherceg

szörny # / kf Leah
krabber

Kijátszásakor rakj játékba 2 Öntörvényű krabbert 1-1 álomjelzővel.

"Ezek az Öntök ebben a körben már nem önthetnek be" - Gida legnagyobb tévedése

(5) / 4


1 vp Rákkeverés

bűbáj színtelen

Anti-mágiának nem lehet eldobni.
(P), 1 zsz, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: rakj játékba egy Öntörvényű krabber vagy A Tengermély Igazi Ura vagy Krabber főherceg vagy Lassú krabber nevű lapot (használd a megfelelő lap eredetijét).

"Ez a mondat mit keres itt?"


1 vp Víz alatti tündér

*Ugyanaz, mint a Vízitündér.*


És a ritka lap:


9-X vp Kilenctagú páncélos banda

szörny +2 kf Leah
krabber

X annyi, ahány életjelző van játékban.
Kijátszásakor és minden köröd végén aktivizálódik.
(K9), 1 zsz: Kap 1 életjelzőt, és ellenfeled sebződik annyit, ahány életjelző van játékban (de max. 9-et).

(9) / (9)
 
Kotyogó motyogó

1 VP 1/1 leah szörny/motyogó „élőholt” „KF” „1 SZK”

Kárpótlás: ellenfeled a paklija tetejéről 4 lapot a semmibe dob.
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kap 1 kotyogásjelzőt, majd ellenfeled a paklija tetejéről kétszer annyi lapot a semmibe dob, mint ahány kotyogás jelző van rajta.
Minden motyogód a következő képességet kapja: „Kompenzáció: ellenfeled a paklija tetejéről 5 lapot a semmibe dob.”

A figyelő

1 VP 1 nekron 3/1 leah szörny/ „élőholt” „KF” „szárnyak” „1 SZK”

Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K 2 ÉP, dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: megakadályoz egy lapot.

Bosszantó tűzmanó

2 VP 3/3 dornodon szörny/manó „tűz” „KF” „szárnyak” „1 SZK”

Idézési költségéből 2 VP-t helyettesíthetsz 1 lap kézből semmibe dobásával.
Ha a kezedből vagy az asztalról a gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy azonnali varázslatot. Ezt az azonnalit a kör végéig ingyen játszhatod ki.

Fekete nadály

2 VP 2/3 leah szörny/ féreg, vámpír ”élőholt” „szárnyak” „1 SZK”

Semlegesítés: reakció.
Láthatatlan.
K2: ha bármilyen módon gyógyulsz: a Fekete nadály és egy másik célpont lényed kap 1-1 izom jelzőt.

Gólemgyár

1 építő fairlight építmény „szárnyak”

Minden gyógyulási fázisodban kapsz egy aktív Gólem szilánkot a tartalékodba.
Az előkészítő fázisodban feláldozhatod X gólemed: ekkor a húzás fázisodban +X lapot húzol.
 
Nem-nem... itt legalább tetten érhető egy lapötlet formálódásának folyamata és evolúciójának lépései.

Nem elég egy jó ötlet, azt el kell tudni helyezni saját természetes környezetében, és ott használhatónak, erősnek, ráadásul lehetőleg különlegesnek/egyedinek kell lennie.

Ezt a papírt minden kombó előszeretettel használná, és megfontolandóvá teszi a fehér használatát akkor is, ha egyébként az adott kombó azt tudná nélkülözni.

A minimális pakliméret növelése érzékenyen érintette a kombókat, ez a lap ellensúlyozná ezt a hátrányt, tehát van létjogosultsága. Arról már nem is beszélve, hogy teljesen egyedi amit tud.
 
2.2. verzió

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia

Kapsz egy mardakor jelzőt a tartalékodba (6/6 Raia gnóm kalandozó, forrásokra immunis).
S: 1 Vp, 3 Ép, dobd a Semmibe: keress elő egy lapot.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
2.1. verzió

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia

Kapsz egy mardakor jelzőt a tartalékodba (6/6 Raia gnóm kalandozó, forrásokra immunis).
1 Vp, 3 Ép, dobd a Semmibe: keress elő egy lapot.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
1.1. verzió

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia

Kompenzáció: maximális életpontra gyógyulsz.
Sikeres kijátszásakor húzd fel a paklid legalsó 3 lapját.
Áramlás: húzz egy lapot.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
UR-javaslat:

6 Vp Mardakor mágia
általános ősmágia Raia
szingularitás

Kompenzáció: maximális életpontra gyógyulsz.
Sikeres kijátszásakor húzd fel a paklid legalsó 3 lapját.
Ha a játék elején a paklidban van: mutasd meg. A paklid 3-mal kisebb méretű lehet a minimálisnál.
A Mardakor mágiát nem teheted a kiegészítődbe, és semmilyen módon nem használhatsz belőle háromnál többet.
 
Quwarg görl
1 vp, 0/1 quwarg szörny
Semlegesítés: őshangya.
Sikeres kijátszásakor előkereshetsz egy quwarg bolyt, aminek a színesítő szövegében nem szerepel a "sikeres" szó, vagy annak betűi.
Vérfarkasok ellen mágikus támadása van.
 
Két ötlet:

Az egyik egy konkrét lap:

Őslich idézése
2 Vp (színtelen vagy Leah) általános
szingularitás
+2VP reagálni rá
Az oldaladon játékba rakhatsz egy választásod szerinti Őslich-et (használj előre kikészített lapot). Minden szempontból úgy kell tekinteni mintha ellenfeled az Őslich ellen játszana, melyet Te irányítasz, leszámítva az Őslich ÉP-jét, mely a Te aktuális ÉP-d lesz. A körödben érvényesül az Őslich hatása, mely egészen a következő köröd elejéig tart. Ekkor az Őslich és minden esetleg általa "létrehozott" permanens kikerül a játékból.

A másik ötlet a Kompenzáció képesség egy általánosan használható típusa lenne melyet lények kaphatnak.
neve: Kompenzáció: váz (ha tudtok jobb nevet lehet más is)
képessége: ha megakadályozzák, az oldaladon játékba kerül passzívan egy színtelen "váz" jelző melynek ÉP-je és sebzése az eredeti lényével egyezik meg, speciális képessége nincs.
 
3 VP Hívó szó
általános, Rhatt
szingularitás

Idézési költségéből 1 VP-t helyettesíthetsz 4 ÉP áldozással.
Kijátszási feltétele, hogy nevezz meg egy fix idézési költségű lapot, amiből 3 db-ot használsz a paklidban, majd keresd elő az összes ilyen lapot a paklidból és vedd a kezedbe. Ha 3 lapot kerestél így elő, a következő húzási fázisodban nem húzhatsz lapot.
Kompenzáció: 1 VP és húzz 1 lapot.
Áramlás: vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
 
Raptor kölyök: Ténylegesen sok vp-t fizetünk, de azért jöhet ingyen Jó, ez csak a gonoszkodás része volt. Maga a lap Bűvös erdőbe kifejezetten érdekes lehet, a hiánypótló szerepe meg lenne, a korai védekezés, ősmáágia ellen működne. Egy kicsi ktrafot még tennék bele, mondjuk védekezés képességgel rendelkező lapok semlegesítését, vagy egy áldozd fel: húzz egy lapot képességet. Van benne fantázia.

5 VP, Pterodaktilus suprema: Alapvetően tetszik a lap, jó a képessége, a húzó része is tetszik. A bizonytalanságom abból van, hogy ez tulajdonképpen hova is akarnám betenni? Börtönbe Bilincsbe nem jó a húzása miatt, egy klasszik kontrollnál nem hiszem, hogy egy 5 vp-s lapot akarnék használni, marad a Kyorg és a Járj...ki tudja, lehet oda jó lesz.

6 VP, Triceratops: Nem szeretem, ha egy lapnál gondolkodni kell azon, hogy broken, vagy használhatatlan. Ez ilyen. Egy ingyen kijátszás mindig megadja azt a parát, hogy később az összes olyan altípusú lapot 3x át kell gondolni, hogy "nem lesz-e túl erős Triceratopsszal". Ha viszont a jelenlegi lapokat nézem, akkor kb. a Varell az egyetlen igazán jó kombó, de ha megnézzük, akkor már lehet jobban járunk, ha eldobjuk Varellnek és 5 zsz-ért jön a lap, mintha 6 vp-t költünk rá és kapunk egy 4-et ütő, passzív, védelem nélküli lényt...ha gyűjtőből hozunk ki valamit, az azért dob rajta, mert az tiszta lapelőny is.
 
Dínó Zén? <3
 
Nos, én sajátságnak a kompenzációt gondoltam, mégpedig olyan módon, hogy minden drágább dínónak lenne az IK-jánál 1-gyel kisebb kompenzációja (tehát pl egy 5 manás dínónak 4-es). Ez azért lenne jó, mert így még ha meg is fogják egy drága lényeget egy ősmágiás/védekezéses counterrel, marad manád folytatni a körödet, szóval megérné drága lényt használni. A leszedés ellen persze ez nem véd, de nem is az a cél, hogy mindent verjenek. De mondjuk a leszedés nem is olyan effektív, ha teszem azt valami erős kijátszáskori képessége van az adott lapnak (pl a harmadik lap, amit írtam).
 
Sajnos ahhoz, hogy melyik lapötlet életképes és melyik nem, nem értek, én csak játszom velük.

Mindenesetre nagyon üdvözölném a dínókat a HKK-ban.

Az első lap amit láttam a Tüskés Dohratog volt, és nagyon tetszett (habár nincs neki dínó altípusa)
Apropó fel lehetne őt is újítani dínó altípussal, és ahogyan a teknősök sajátossága az anti-mágia, úgy taqrtozhatna a dínókhoz az újrahasznosítás, így teremtve meg a szinergiát a deckben.

Ez egyben (főleg ha valóban bűvös erdővel lehetne a legjobban használni őket), természetes ellensége is lehetne a gyűjtőgen-nek, ami körül most sok vita van.

Szóval az egyes lapok véleményezését olyanra hagyom aki ért is hozzá, de a koncepciót köszönöm, és tuti lenne.
 
Ez a perverz ötlet a minap pattant ki a fejemből: miért ne lehetnének újra drága és nagy lények a játékban (amikért ténylegesen sok VP-t fizetünk)? Szóval az ötlet: 3 erdős/járjas/edrás/valami másféle lassító narancslapos dínó deck!


3 VP, Raptor kölyök
szörny, dínó, Sheran
1 SZK

Idézési költsége nem növelhető.
Ha nincs lapod játékban, ingyen kijátszhatod.
Kijátszásakor gyógyulsz 6-ot. Célpont lapról lekerül minden életjelző, majd a gyűjtőbe kerül.

1/4


5 VP, Pterodaktilus suprema
szörny, dínó, Sheran
2 SZK, szárnyak, rezisztencia

Idézési költsége nem növelhető.
Láthatatlan.
Kijátszásakor ellenfeled eldob egy általad választott lapot, te pedig húzz annyi lapot, amennyi a lap költsége (de max 3).
Kompenzáció: 4 VP

(7)/4


6 VP, Triceratops
szörny, dínó, Sheran
3 SZK
Idézési költsége nem növelhető.
Kijátszásának körében ingyen kijátszhatsz egy dínót a kezedből vagy a gyűjtőből.
Kompenzáció: 5 VP

4/8
 
Pont ezért 5 a célszám, és pont ezért nem nyer azonnal.
Szerintem csak nyugodtan trükközzenek!
 
Kumulatív szimmetria aktívan adja a jelzőt, szóval azzal biztos nem tud kombózni.
(mondjuk az élet illúziója az már adhatja passzívan)
 
Amatőr kártyás
színtelen, kalandozó, ember, KF, 3/3, IK: 0 VP

Húzz egy lapot!
Idézési költsége semmilyen módon nem módosítható.
Bármikor kijátszhatod, amikor azonnalit lehet kijátszani. Ha a kezedben van, azonnal ki kell játszanod.
Kijátszása körében semmilyen háló képesség nem működik! (követőé, szabálylapé, helyszíné sem)
Kijátszásakor az őrposztba kerül, ott nem foglal helyet.
'Az időzítés nagyon fontos!"
 
2 ZSZ 1 nekron Wymerus, a sárkányölő
szörny, 1 SZK, KF, Leah
lovas

*szárnyak*
K: Célpont gyűjtőből rakj át X lapot a Semmibe, célpont lény vagy játékos gyógyul X ÉP-t. (X max 2 lehet)
S, 1 VP: Célpont lényről vegyél le X jelzőt (életjelzőt is), célpont lény vagy játékos sebződik X+2 ÉP-t (játékosba max. 9-et sebezhetsz így).
S, 1VP: Passzivizálj X lapot, a következő kézből kijátszott lapodra +X VP reagálni. (X max. 2 lehet)
Kompenzáció: Használhatod egyszer a fenti képességek közül az egyiket.

2/3
 
Miért zavarna be?
 
2 Vp Királyi légiós (új)
kalandozó Kf Raia
ember

'repül'
Kijátszhatod passzívan is. Ekkor kapsz belőle még egyet passzívan.
Ha egynél több tárgyat hordoz, akkor nem lehet megsebezni és az ellenfél forrásaira immunis.
Ha legalább 5 királyi légiósod van játékban, a kör végén megnyered a játékot.

3 / 3
 
Tűzcsapda

X VP
Dornodon
azonnali reakciJó
*Tüzecske*

Megakadályoz egy X költségű lapot
Áramlás: Célpont lény, vagy játékos sebződik 3-at

"Égő vagy!"
 
Szerintem ez a pakli pont az a kategória, ahova nem kell őrposztot megoldó erősítés, mivel az esetek többségében amúgy is létszámfölényben vannak az őrposztban (ideális esetben)

Ha már ilyet szeretnénk erősíteni, akkor
K/S: (valami költség): célpont lény/játékos sebzödik annyit, ahány lény van az őrposztodban (játékosba maximum 9-et.)

(Arra az esetre, ha a lényeken permanens mínusz sebzés van, vagy ha az ellenfél is sok lényt tud betolni az őrposztba. Ráadásul ki tud lőni hátul ülő zavaró lényeket.)
 
"Az egyszerűség szempont lehet például egy spagetti elkészítésénél..."
(Házi feladat: melyik filmben hangzik ez el?)

Szóval egyszerűbbnek egyszerűbb lenne, de itt épp az a cél, hogy olyan pakli kapjon lapot, ahol az őrposztban "sok" (értsd: háromnál több) lény van.
 
A hadüzenet meg a raksha főmágus sztem gyenge, ebben viszont van fantázia.
kijátszásakor nem oszthatna 1-1 izom ill 1-1 élet jelzőt?
önmagában kevés, ha nincs mellette már meglévő lény, amin jelző is van. (ez egyből két feltétel)
 
már anno sem szerettem ezt a lapot, az az 1 ÉP annyira papír, hogy sose raktam be pakliba. a rég kikopott gyenge erejétől kezdve a dobótőrön át annyi minden megoldja, hogy olyat nehéz keresni, ami nem jó ellene.

legalább 3 ÉP kellene neki.

csak kérdésként: nem lenne egyszerűbb így?

'+': ellenfele sebződik 3 ÉP-t.
 
Minden részével egyetértek annak, amit mondasz.
Egy egyfunkciós lapnak sajna nem sok jövőt jósolok, anno én is szerettem.
 
második kör, sötét mágia, utána egy ilyen, oszt jónapot
persze, sok helyzetben ez közel sem optimális
MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ NEM REPÜL? REPÜLJÖN!
 
  ... | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.