Vissza a Főoldalra
 

Hírek
Mi is az a Battletech?
Háttértörténelem
Battletech univerzuma
Chat, üzenõfal
Fórumok
Szavazások
Battletech könyvek
Írások, novellák
Linkek
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
A pillanat képe
A háború árnyai
Küldd el képeslapként!
Csatamechek csapnak össze A háború árnyai című könyv borítóján.
Nézz szét a galériában!
Battletechről általában (1300)
Bem Hussars (964)
Hogy tetszenek a Battletech regények? (115)
Szerinted lehet jó filmet forgatni a Battletech világában történtekről? (94)
A kötelesség szava (59)
Loren L. Coleman: A győzelem illúziója (26)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
1 ZSZ A fény szentélye (új)
építmény, Raia
szentély

K: Egy célpont lényt vagy játékost ért sebzés 1-re csökken, majd célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t (reakció képesség)
S: A következő kézből kijátszott lapodra varázslattal +1 VP reagálni

4 SP
 
1 ZSZ Piszkos játékok
azonnali, Leah

Ha felhúzod, ha akarod mutasd meg: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Semlegesítés: Fairlight, Elenios vagy Chara-din forrás.
Áramlás: Nézd meg ellenfeled kezét, majd egy asztalon maradó lapot a kezéből az asztalra tehetsz az ő oldalán, kijátszáskori képességei nem jönnek létre, kap egy dermesztésjelzőt.
 
Szirének hívása a kulcs
 
Jöjjenek csak az avatárok! De akkor már lehetne egy felújított Corlan is, vagy valami más sárkányos.
 
Xenomorf király

6-X VP

Chara-din avatár
xenó

X annyi,ahogy Chara-din lap van a kezedben és a gyűjtődben összesen,de min. 1.
Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot a kezéből a Semmibe VAGY az asztalról max. 2 célpont permanense elveszíti az összes speciális képességét.
Ha megöl egy lényt,kapsz egy A hatalom kék itala lapot,majd a Xenomorf király véglegesen elveszíti ezt a képességét.

(5)/(5)



Lymona(új)

3 VP

Bufa avatár
manó

KF

Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy manód,mágikus védelmű lényed vagy avatárod kézből Semmibe dobásával.
Ellenfeled minden lénye kap -1/-1-et.
Repül.
Láthatatlan.
Büntetés:2 lap kézből Semmibe dobása.

(3)/(3)


Szirén kürt

0 SZK

Elenos tárgy
szirén

háló

Minden sziréned idézési költsége 1 VP-vel kevesebb(de min 1.).
Lényeid csábítása 1-gyel nő és nem véd tőle az életjelző.
Áldozd fel:célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt vagy célpont lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül.
 
Óriás krabber (új)

4 ZSZ (6)/6 leah szörny/krabber, óriás „háló” 2 SZK KF

Áldozd fel egy krabbered, vagy óriásod: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá VAGY max. ÉP-re gyógyul és minden általad választott lap és jelző lekerül róla VAGY aktivizálódik. Ez a képesség nem drágítható.
Áramlás 2 ÉP: rakj játékba egy krabber orgyilkos lapot!

Hortyogó motyogó

2 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF

Semlegesítés: lap (csak a saját körödben).
Kijátszásakor kapsz egy motyogó kölyök lapot.
Ha ellenfeled bármilyen okból lapot dob a paklija tetejéről: kettővel több lapot kell dobnia.

Folyami szirén

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén KF 1 SZK

Csábítás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik kétszer annyit, mint ahány olyan permanens van játékban, aminek a gazdája nem a tulajdonosa.
P áldozd fel: visszavehetsz egy szirént a gyűjtődből a kezedbe.

Idéző lovas

2 VP 3/(3) leah szörny/lovas KF 1 SZK

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Kötelék: kijátszásakor aktivizálódik.
S ha sebzést okoz: előkereshetsz a paklidból egy lovast, vagy egy mágikus védelmű lényt.

Védelmező ganüid

2 VP 2/6 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Kijátszásakor tégy rá annyi védelem jelzőt, ahány ganüided van játékban vagy a gyűjtődben.
K2 végy le róla 1 védelem jelzőt: célpont lény a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és a sebzése 0 lesz.
K végy le róla 2 védelem jelzőt: megakadályoz egy nem lény lapot!
 
1 Vp Védőrúna (új)
bűbáj színtelen

Áldozd fel: megakadályoz egy olyan forrást, vagy egy olyan képességet, ami hatna egy vagy több permanensedre.
(Ezt a reakciót használhatod az előkészítő-, a kör vége fázisban, illetve a harc bármely részfázisában, harci képességekre és ütéshez kapcsolódó hatásokra is.)
Ezt a képességet semmilyen módon nem lehet drágítani.
Kárpótlás: húzz 2 lapot.

1 építő Vértelen Ajkak
építmény Leah

K, 2 Ép: célpont passzív lény élőholttá, az eddigi altípusa(i) helyett vámpírrá változik, és színe Leah lesz.
S: célpont vámpír aktívan a tartalékodba kerül, te leszel a gazdája.

"Állítólag, aki a Vértelen Ajkakhoz címzett fogadóban száll meg, az nem csupán az életével játszik..."
 
A főpolipról lemaradt:
X max. 4.
horgony ikon
legendás ikon
 
Ez a polip koveto, ez orulet
 
1 VP 1 ZSZ Váratlan fordulat
azonnali „+2 VP reagálni” Rhatt
Célpont lapot vedd a kezedbe. Ha a lapot még ebben a körben a gyűjtőbe dobod, célpont játékosnak el kell dobnia egy véletlenszerűen választott lapot a kezéből. Ha ez a lap bármikor a gyűjtőbe/Semmibe kerül, akkor az eredeti tulajdonosának a gyűjtőjébe/Semmijébe kerül.
 
A fejlábú

követő

Megszüntetés: 7 ÉP
A játék elején mindenképpen tegyél rá 8 csápjelzőt.
Ha bármilyen módon megszüntetik vagy kikapcsolják (akár a játék elején más követővel vagy szabálylappal), vegyél le róla 2 csápjelzőt, és mindenképpen működik.
Minden polipod 1-gyel olcsóbb (nem mehet igy 1 alá).
S: Vegyél le róla 1 csápjelzőt: a következő polipodra +1 reagálni.
S: Vegyél le róla 4 csápjelzőt: ellenfeled kap 1 iszapjelzőt.
Egy körben csak az egyik képességet használhatod.


5-X vp Mis'taar, a főpolip

avatár Sheran
polip

X annyi, ahány lénye van az ellenfelednek játékban.
Anti-mágia: 0.
Élet: 1.
Kijátszásakor ellenfeled kap 2 iszapjelzőt, majd ellenfeled minden lénye kap 1 életjelzőt.
Polipjaid használhatják legendás képességeiket.
kötelék: Időleges hatás: 1: Nem működik az ősmágia.

(5) / (5)
 
2 ZSZ Láng totem
tárgy, „tűz” Dornodon
főnix

Húzz egy lapot! Minden tűz forrásod 1-el többet sebez.
Minden alkalommal, amikor kijátszol egy azonnali varázslatot vagy egy lapot, aminek a nevében/altípusában szerepel a főnix szó, azonnal kapsz a kezedbe egy Tűzcsapás (új) lapot. (Használj előre kikészített lapot!)
Kárpótlás: célpont lény vagy játékos sebződik 4 ÉP-t.
 
Elmegyilkos lovas: Önmagában sem vészesen rossz, kvázi lapveszteség nélkül 2-ért 3/1, sebezhetetlen, és buktat egy manát...persze azért nem az igazi...de a saját dekcjében bőven jó.

Yeti fagyúr: Bejön a lap, jó, kreatív képesség. Nem tudom az áldozás ma már bele fog-e férni, de összességében így is tetszik.

Szirén varázslónő: Ez megint jó, összejött ez az adag. Jó alternatív képesség, kevés lénnyel játszó lények ellen. Nem világrengető, de nekem azért bejön

Deformált xenomorf: Erős képessége van a lapnak, komoly feltétellel. Kérdés, mennyire lesz jó, mert Chara-din követő mellett annyira nem fog működni, side lapként meg azért necces, mert ha lapelőnybe van a Bilincs/Börtön, lehet ez kevés lesz, ha viszont nem, akkor mi értelme? Félek, hogy inkább Börtönök/Bilincsek használnák valami lényes koncepció ellen, de ennek meg most nem érzem szükségét.

Krabber generális: Rég volt új, erős krabber, nem bánom, ha erősödik a deck és nem az Öntörvényű irányába. Ennek a célnak megfelel ez a lap.
 
... és a szintlépésekről is.
 
Belegondoltam, hogy van pár régi ikon/laptípus, amit simán vissza lehetne hozni és tovább színesítené a játékot. Íme az ötlet:


1 ZSZ, Áldó morf
szörny, morf, Színtelen
Kegy, 1 SZK

Minden rá ható, vele egyszínű reakció és forrás +1 VP
[K]: Célpont lapra tégy egy <kegy> képességet adó jelzőt.

"Sokáig éljen...ki is?" - Cin, a templom egere

Másik ötlet:

1 VP, Méonech parazita
torzszülött, szkritter, Fairlight

Kijátszásakor nézd meg ellenfeled kezét, majd nevezz meg egy lapot. Minden ilyen lap <hegymélyi> ikont kap.
Kijátszhatod azonnali varázslatként is, ekkor megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Jutalom: tégy egy lényedre egy <hegymélyi> képességet adó jelzőt.


Harmadik ötlet:

0 VP, Megérdemelt pihenés
szintlépés, vízió Színtelen

Idézési költsége nem módosítható. Korlátozó forrásoktól függetlenül bármikor kijátszható.
Célpont passzív kalandozó kap egy izomjelzőt, majd aktivizálódik.

"Visszatért az erőm!" - Sziturena

Vélemények?
 
Elmegyilkos lovas

2 VP 3/1 chara-din szörny/lovas KF 1 SZK

Nem lehet megsebezni.
Kijátszásakor ellenfeled veszít X VP-t és eldob a kezéből X véletlenszerű lapot, ahol X annyi ahány lovasod van játékban, de max. 3.

Yeti fagyúr

1 VP 1 áldozás 3/1 leah szörny/yeti „szárnyak” „hideg” 1 SZK

Semlegesítés: azonnali. Hidegre immúnis.
Minden hidegsebzés, ami téged érne: sebzés helyett ugyanannyit gyógyít rajtad.
K: ha hidegsebzést okoztál: célpont lapra tehetsz 2 dermesztés jelzőt.

Szirén varázslónő

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén 1 SZK KF

Csábítás: 2.
Ha csábítást használnál (akár a magáét is), dönthetsz úgy, hogy helyette megnézed az ellenfeled kezében lévő lapokat és egy max. X fix idézési költségű azonnalit kijátszol a saját erőforrásaidból, mintha a kezedben lenne. X az adott csábítás értéke.

Deformált xenomorf

1 VP 2/2 chara-din szörny/xenó 1 SZK

Ha ellenfelednek több lapja van játékban vagy a kezében, mint neked: a húzás fázisodban +1 lapot húzol.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: a következő húzás fázisodban +1 lapot húzol.

Krabber generális

2 VP 3/2 leah szörny/krabber „háló” 1 SZK

Kijátszhatod bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Vedd vissza az asztalról a kezedbe: megakadályoz egy varázslatot.
S keverj vissza 2 krabbert a gyűjtődből a paklidba: célpont lap visszakerül a tulajdonosa paklijának az aljára.
 
Ezeket is átdolgoztam:

Q'luber, a vaslidérc
0 VP Leah kalandozó kísértet
KF, Rezisztens, háló, repül
(6)/4
Kijátszásakor áldozz fel 5 Ép és 10 max. ÉP. Ha egy játékos nem mozgat csere fázisban, akkor sebződik 3 Ép-t. Ha igen, akkor kap annyi vas jelzőt, amennyi mozgott. Végy le róla X Vasjelzőt: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et.

A vaslidérc hírnöke
1 Nekron 1 VP
Leah szörny kísértet, lovas
Repül
0/3
Varázslatok nem hatnak rá. Az ellenfél körében nem foglal helyet az őrposztban. Az ellenfél csere fázisában is mozgathatod.
 
Köszi szépen az építő kritikát. A lapokat igyekeztem egyben beküldeni, de akadt közben más dolgom, így lett 5 percenkénti feltöltés. Elnézést eme tettem miatt.
A lapokkal nem viccelődés volt a célom, hanem a megszokotttól jóval eltérőbb egyedi lapok beküldése, ami talán másokat is elgondolkodtathat egyediség címszó alatt. Abban igazad van, hogy némiképpen el ment velem a ló, de semmilyen ártó szándékom nem volt ezzel. Én szívesen játszanék ilyen lapokkal, a Hkk keretein belül, így e pár lapot szeretném jobb formába önteni:


Ében lovasíjász
2 VP Chara-din szörny lovas, ében íjász
1/4
kf, 1 szk
Kijátszásakor kapsz annyi Ében íjász(új) lapot, amennyi lovasod van a kezedben vagy játékban. [S], tegyél egy ében íjászt a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy ugyanilyen önálló jelzőt csak lovas altípussal a tartalékodba vagy két íjász szörnyet(1/1, charadin szörny ében íjász).
" Elég ha lőni tudsz, akkor minek lovagolnál? - lovas oktató egy motivált íjászhoz."

Elátkozott fejetlen lovas
4 Zsz Leah szörny lovas
5/1
kf, 2 szk, szárny
Láthatatlan. Kijátszásakor tegyél ellenfeled tartalékjába egy Elátkozott fej lapot. Csak Átkozott fej képessége miatt kerülhet gyűjtőbe.

Elátkozott fej
1 ZSZ Leah szörny lovas
1/1
Időleges hatás, 2: Nem aktivizálódhat.
Nem foglal helyett az őrposztban. Ha gyűjtőbe kerül (kivéve áldozástól) célpont lény kap 1 élet jelzőt és célpont Átkozott fejetlen lovas a gyűjtőbe kerül.

Ismerősöm fagyott lovasa
3 VP Leah szörny lovas
x/(2)
kf, Fagy
Kijátszásakor ossz szét célpont lapok között 4 dermesztés jelzőt.
x, annyi amennyi dermesztés jelző játékban van.
[K], passzivizáld egy lovasod vagy fagy típusú lapodat: célpont lény, tárgy vagy épület kap 1 dermesztés jelzőt.
" Szép egy fagyott hulla! HÉ! Ez nem Banhu? Gida menj és nézd meg! - Zén: Hogyan fogyott el az expedicióm"

Dornodon dobása
1 Vp azonnali Dornodon
Kompenzáció: Ellenfeled sebződik 3-at.
Célpont játékos és két célpont lény sebződik annyit amennyit most egy kockával dobsz.

Remélem segítetek kezdeti ötleteim finomításán, mert én is ember vagyok és hibázok. Annak kifejezetten örülök a kritikánál, ha megnevezik a konrét problémát a lapot illetően.
 
A mohóság császára
1 vp 1 nekron 2 zsz
Dornodon szörny
0/10
Tegyél rá X mohóság jelzőt, amennyi lap van a paklidban összesen. Nem kerülhet rá és le se jelző(kivéve mohó). Nem lehet fel áldozni. Ha gyűjtőbe kerül azonnal tedd a Semmibe és minden játékos sebeződik X-et. A sebződést minden játékos csöketheti 1 Nekron után 4-gyel.
" Lehet valaki ilyen mohó? - paraszt utolsó szavai urához."

Q'luber, a vaslidérc
0 VP Leah kalandozó kísértet
KF, Rezisztens, háló, repül
(6)/4
Kijátszásakor áldozz fel 5 Ép és 5 max. ÉP. Ha egy játékos nem mozgat csere fázisban, akkor sebződik 3 Ép-t. Ha igen, akkor kap annyi vas jelzőt, amennyi mozgott. Végy le róla X Vasjelzőt: célpont játékos sebződik vagy gyógyul X-et.

Vaslidérc hírnöke
1 Nekron 1 VP
Leah szörny kísértet, lovas
Repül
0/3
Varázslatok nem hatnak rá. Az ellenfél körében nem foglal helyet az őrposztban.
Ha mozog a cserefázisban kap egy izom jelzőt. Az ellenfél csere fázisában is mozgathatod.
 
Nos melyik?
0 Vp Tharr azonnali
Nem lehet rá reagálni.
Kijátszása után húzz egyet és e lap mellé tegyél a kezedből egy másik különböző lapot, majd mutasd meg őket ellenfelednek. Fordítsd le őket lappal lefelé és keverd meg őket, majd ellenfeled nevezze meg az egyik lapot, ha eltalálta, akkor választhat, hogy melyik kerül a Semmibe és melyik játékba, ha nem, akkor te választhatsz csak a másik lap a gyűjtőbe kerül a semmi helyett.
 
Átkozott fejetlen lovas
4 Zsz Leah szörny lovas
5/1
kf, 2 szk
Láthatatlan. Kijátszásakor tegyél ellenfeled tartalékjába egy Átkozott fej lapot. Amíg nem kapja vissza a fejét, addig nem kerülhet gyűjtőbe.

Átkozott fej
1 ZSZ Leah szörny lovas
1/1
Időleges hatás, 2: Nem aktivizálódhat.
Nem foglal helyett az őrposztban. Ha gyűjtőbe kerül célpont lény kap 1 élet jelzőt és célpont Átkozott fejetlen lovas a gyűjtőbe kerül.
 
Chara-din dobása
1 VP általános chara-din
Kompenzáció: kapsz aktívan egy Chara-din fattyát.
Dobj egy kockával, majd tegyél a tartalékodba aktívan annyi Chara-din fattyát amennyit dobtál.

Angyali dobás
1 Vp általános Raia
Kompenzáció: kapsz aktívan egy Kisebb angyalt.
Dobj egy kockával és kapsz annyi Kisebb angyalt passzívan a tartalékodba amennyit dobtál.

Dornodon dobása
1 Vp általános Dornodon
Kompenzáció: Ellenfeled sebződik 3-at.
Célpont játékos és lény sebződik annyit amennyit most egy kockával dobsz.
 
Ében lovasíjász
2 VP Chara-din szörny lovas, ében íjász
1/4
kf, 1 szk
Kijátszásakor kapsz annyi Ében íjász(új) lapot, amennyi lovasod van a kezedben vagy játékban. S, tegyél egy ében íjászt a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy ugyanilyen lapot csak lovas altípussal a tartalékodba vagy két íjász szörnyet(1/1, charadin szörny ében íjász).
" Elég ha lőni tudsz, akkor minek lovagolnál? - lovas oktató egy motivált íjászhoz."


Ismerősöm fagyott lovasa
1 ZSZ Leah szörny lovas
x/(2)
kf, Fagy
Kijátszásakor ossz szét célpont lapok között 4 dermesztés jelzőt.
x, annyi amennyi dermesztés jelző játékban van.
K2, passzivizáld egy lovasod vagy fagy típusú lapodat: célpont lény, tárgy vagy épület kap 1 dermesztés jelzőt.
" Szép egy fagyott hulla! HÉ! Ez nem Banhu? Gida menj és nézd meg! - Zén: Hogyan fogyott el az expedicióm"
 
A végzet motyogója
4 VP
Leah szörny KF Háló repül
Idézési költségéböl 4 VP-t helyettesíthetsz egy motyogód áldozásával.
Antimágia:0
Kompenzáció:20 lap dobása a semmibe.
P: ellenfeled következő lapjának kijátszási feltétele 2 nekron elköltése vagy húzz 1lapot és gyógyulsz 5-t vagy rakj egy motyogód a gyűjtődből játékba.
2/4
 
Idén még úgy se írtam:

Unatkozó szirén

2 VP

Elenios szörny
szirén

Repül. KF

Csábítás:2
Ha nem választottál a Csábításának célpontot,ellenfelednek el kell dobnia X-1 véletlenszerű lapját a Semmibe,ahol X az Unatkozó szirén Csábítása.
Minden sziréned mágikus támadást és védekezést kap.

(1)/(3)

"A szirének akkor a legveszélyesebbek,ha éppen nincs kivel szórakozniuk."-Kreátor



Goromba küklopsz

4 VP

Tharr szörny
óriás

Ha nincs működő követőd,+2 VP rá reagálni.
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia két véletlenszerű lapját a Semmibe.
P:célpont lény vagy játékos sebződik 3 ÉP-t. Ha a lény ettől a gyűjtőbe kerülne,ehelyett a Semmibe kerül és az életjelző sem menti meg.

3/6


Adaptált morf

2 ZSZ

Színtelen szörny
morf

rezisztencia,KF

Repül.
Kijátszása előtt válassz:
Nem lehet Semlegesítéssel reagálni rá VAGY Anti-mágia:0.
Kijátszásakor válassz:
Minden az Adaptált morffal megegyezű altípusú lapod Anti-mágia:0-t kap VAGY az alábbi képességet: "Nem lehet rá Semlegesítéssel reagálni".

3/3
 
Sziasztok!

Csák Norrisz , mint avatár
szakértelem lap hozzá pörgő rúgás.
Bocsi csak most jutott eszembe.
 
2 VP 1 SZK 1 nekron Rejtett szigetvilág
helyszín, #, színtelen

Kijátszási feltétele, hogy Egérút szabálylapot használsz. Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy menekülés jelzőt. Nem sebződhetsz egyszerre 4-nél többet (a harci fázisban a lények egyszerre ütnek).
K: Vegyél le róla 1 menekülés jelzőt: húzz 1 lapot VAGY célpont permanens a Semmibe kerül.
K: Vegyél le róla 2 menekülés jelzőt: ez a kör után ismét te következel.
 
Be kell loni kulonben jon a valform ;)
De jah, 2ert 4vp 4 szk nem egy sotet magia :/
 
Metamorfáló

2 zsz

Színtelen szörny, morf +2 reagálni, 1szk 3/1

Anti-mágia:0

Kijátszásakor, ha ellenfeled Zarknod börtönét használ, keress ki egy lapot a paklidbol, és vedd a kezedbe!
Ha zarknod bilincsét, vegyél vissza egy lapot a gyűjtődből a kezedbe!
Ha Életenergiát, húzz annyi lapot, hogy 2-vel több legyen a kezedben, mint ellenfelednek!
Ha a játékból a gyűntőbe kerülne, tedd a Semmibe!
Áramlás: Kapsz 2 szk-t és 2 vp-t.
 
(új)
 
  ... | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.