Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Rico, a csapatvezér
Küldd el képeslapként!
2055-öt írunk; Newark túlnépesedett urbanizált rémálom. Milliók élnek siralmas nyomorban. Féktelen az erőszak. Brutális gengek és rosszindulatú bűnözők uralják feudális főurakként a város számos részét. Ezen a szívfájdító tájon gyűlik Rico csapata: Shank, Thorvin, Piper és a különc sámán, akit Banditaként ismernek.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Graham Phillips: A mózesi örökség
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic – színes
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ...
Nézet:
1 zsz Gontrak gyűrűje (új)
tárgy fém Fairlight
horgony

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban tegyél rá egy gyűrű-jelzőt.
K: egy aktiválást kívánó vagy harci képesség költségéből 2*X Vp-t helyettesíthetsz X gyűrű-jelző levételével.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó képességet. Ha Gontrak gyűrűjét az áldozása után a Semmibe teszed, a megakadályozott képességét a lap végleg elveszíti.

1 Vp Megtestesült félelem (új)
szörny 1 szk Elenios
vízió, mentális

'repül'
Ha sikeresen kijátszol egy vízió lényt, tegyél arra egy izomjelzőt (már a Megtestesült félelemre is).
Víziói lényeid kör végi feláldozásakor működnek az esetlegesen rajtuk lévő izomjelzők (de egy körben összesen max. 2 lapot húzhatsz így).
Képességei a gyűjtőből is működnek.

(1) / 2

2 nekron Mostoha szín (új)
általános Dornodon

Kompenzáció: egy lap húzása a kör végén.
Kijátszásakor nevezz meg egy istent, majd dobd a kezedből, a gyűjtődből és a paklidból az összes ilyen színű lapot a Semmibe (mutasd meg a kezed és a paklid is az ellenfelednek). Ahány lap így a Semmibe került, max. annyi lapot keverhetsz a kiegészítő paklidból a paklidba.
A Mostoha szín hatása akkor is létrejön, ha egyébként nem kereshetnél lapot.

1 Vp Zirri elmetrükk (új)
bűbáj lapra mentális Fairlight

Kötelék: +2 Vp reakció.
A célpont lap passziválódik (ha lény volt, a tartalékba kerül), és az előkészítő fázisban nem aktivizálódik. A célpont lap gazdája a kör elején annyival kevesebb Vp-t kap, mint ahány permanense van játékban (de a kapott Vp nem csökkenhet így 0-ra).
Büntetés: a kör azonnal véget ér.

1 Vp Csáp entitás (új)
szörny 1 szk Elenios

S, tegyél rá 1-1 élet- és izomjezőt: célpont lény végleg elveszti eddigi altípusait és megkapja az általad választott altípust.
K, vegyél le egy lényedről X jelzőt (életjelzőt is): célpont lény vagy játékos sérül 3*X Ép-t (de max. 9-et).

0 / 1
 
2 Vp Fywl, a hatalmas (új)
szörny 2 szk legendás Chara-din
pók

3-as mérgezés.
'repül'.
Kijátszásakor keress elő egy pókot vagy legendás lényt a paklidból, vagy a kiegészítő paklidból VAGY vegyél vissza egyet a gyűjtődből a kezedbe(kivéve Fywl-t).
Legendás képesség vagy kötelék: K: egy méregjelzőt élet- vagy izomjelzővé változtathatsz.

(3) / 3

2 nekron Kristálypók (új)
szörny 1 szk Elenios
pók

'repül' Láthatatlan. 1-es mérgezés
Kijátszásakor bármely, lényen lévő jelzőt (életjelzőt is) +1 sebzést adó erősödés-jelzővé alalkíthatsz, és ezeket a jelzőket tetszőlegesen szétoszthatod célpont lényeken (de egyetlen lényre sem kerülhet így 3-nál több erősödés-jelző).

3 / 3
 
Grifftojás(új)

1 ZSZ

Raia tárgy
griff,főnix

Késleltetett hatás:1:
Áldozd fel:előkereshetsz a paklidból és ingyen a játékba rakhatsz egy griff vagy főnix altípusú lényt,melynek idézési költsége max 4.
Tedd át a gyűjtődből a Semmibe:célpont Raia vagy Elenios lény kap egy életjelzőt.


Silla,a kilencedik(új)

2 VP

Leah szörny
vámpír

élőholt,KF

Repül.
Semlegesítés:lény
[K]:Ha gyógyulnál,de a gyógyulás hatására az ÉP-d több lenne,mint a max. ÉP-d,dönthetsz úgy,hogy a gyógyulás helyett kapsz 1 VP-t vagy egy Vámpírbébi lapot aktívan a tartalékodba.
[S]:Áldozd fel egy vámpírod:célpont permanens elveszti minden speciális képességét és gazdája annyit sebződik,amennyi a permanens idézési költsége volt.

4/3



Xenó agyszippantó(új)


1 VP 1 nekron

Chara-din szörny
xenó

Élet:1
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia egy véletlenszerű lapját.
[S],ha ellenfeled egy forrásod hatására eldob egy lapot,veszítesz 3 ÉP-t vagy 1 VP-t választásod szerint ÉS előkereshetsz egy xenót a paklidból VAGY vegyél vissza egyet a kezedbe a gyűjtődből vagy az asztalról.

2/1
 
Hello Srácok,

Az utóbbi időben sokat gondolkoztam a játék problémáin. Az egyik ezek közül szerintem az, hogy rettentő sokszor eldől úgy a játék (sokszor már az 1. körben), hogy az ellenfél kitesz egy lapot amire nekünk nincs _azonnal_ megoldásunk és így ki is kaptunk. Ennek a problémakörnek az orvosolására született ez a 3 lapötlet:

Pazarló drakolder
3 Vp
Fairlight triklem drakolder
Szárnyak
Ebből a lapból 5-öt használhatsz.
K, X nekron(csak, ha a paklidban van): célpont lény sérül X-et, vagy gyógyulsz X-et. Ha ez a lap a semmibe kerül célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz. Áramlás: visszavehetsz egy lapot a gyűjtőből vagy az asztalról a kezedbe.

1/3


3 Vp
Mardakor felcser
Raia kalandozó, gnóm

K, 2X max. Ép áldozás (csak, ha a paklidban van): célpont max X ik-jú permanens a gyűjtőbe kerül.
Áramlás: max Ép-d megnő 4-el és gyógyulsz 4-et, a kör végén húzz egy lapot.

2/2

3 Vp
Mohó familiáris
Dornodon szörny thargodan
szárnyak

K, dobj egy lapot a kezedből a semmibe (csak, ha a paklidban van): célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
3Ép áldozás: [életkioltó]-t kap ez a képesség.
Áramlás: húzz egy lapot a mostani és egyet a következő kör végén.

3/1

Üdv: Kyb
 
2 VP Csala-csíny Csilla (új)
kalandozó, KF, Elenios
alakváltó

’’’ szárnyak /’’’/
Élet: 1
+: Ellenfele a saját gazdájára üt vissza, majd ha akarod, átkerül a te őrposztodba vagy tartalékodba (csábítás).
Kárpótlás: húzz egy lapot VAGY a következő húzási fázisodban +1 lapot húzol.
(2)/3
 
Rughar könyvtára

2 építő

Fairlight építmény, horgony, 'repül' 3 SP,

Ha Szellemszolga építette +2 VP rá reagálni.
Kijátszásakor húzz 2 lapot, vagy keress ki egy épületet a paklidból (kivéve Rughar könyvtárát).
S: Kapsz egy Szellemszolga lapot a tartalékodba.


Legendák csarnoka

4-X építő

Raia építmény, 'repül' X+3 SP

Húzz egy lapot!
X az ellenfél kezében lévő lapok száma, de max. 3.
P: Eloszthatsz X álom, dermesztés, vagy elmúlás jelzőt a játékban lévő lapok között (vegyesen is lehet), de min. 1, max. 3-at.
Kompenzáció: Rakd a tartalékodba passzívan egy elmúlásjelzővel.



Szellemkastély

2 építő

Tharr építmény, 'repül', 3 SP

Anti-mágia:0

K, áldozz fel egy Szellemszolgát: Megakadályoz egy varázslatot.
K, áldozz fel két Szellemszolgát: Megakadályoz egy lapot.
Áldozd fel: X épületed aktivizálódik. X a gyűjtődben lévő Szellemszolgák száma.
 
Ork boszorkánymester

2 VP 3/3 dornodon szörny/ork KF 1 SZK

Anti mágia: 1, de dornodon lapot nem lehet neki dobni.
K: megakadályoz egy varázslatot.
S: célpont lényedre tehetsz 1 izom, vagy 1 élet jelzőt, vagy a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtődbe dobhatsz.

Teknőstojás (új)

1 VP 1/1 sheran szörny/teknős 1 SZK „szárnyak”

Anti mágia: 1.
P: kapsz egy Ifjú teknős lapot aktívan és 1 VP árán tehetsz rá egy izom jelzőt.
P áldozd fel: minden teknősöd kap 1 izom és 1 élet jelzőt.

Dimenzióhasadás

2 VP 1 nekron chara-din bűbáj/éjfatty

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy passzív Éjfatty biogenezis lapot, ami ebben a körben nem aktivizálódhat.
Áldozd fel: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást és kapsz egy passzív Éjfatty biogenezist VAGY húzz egy lapot!

Daxx

2 VP 1 nekron 1 SZK színtelen helyszín

Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz egy passzív Éjfatty biogenezis lapot.
Éjfattyaid áramlását ingyen használhatod.
Az éjfattyakat kivéve minden lap +1 VP.

D’roxghauk kifordító

2 VP 1 nekron 2/2 chara-din szörny/éjfatty „szárnyak”

Kijátszásakor minden éjfattyad kap 1 izom és 1 élet jelzőt.
S: végy le egy éjfattyadról egy élet jelzőt: kapsz egy Éjfatty biogenezis lapot passzívan.
Áramlás: ellenfeled következő lapja 2 VP-vel drágább, te pedig a kör végén húzz egy lapot.
 
Káosznyálka

1 VP (1)/1 chara-din szörny 1 SZK

Harci képesség: (ha lénnyel harcol) a kör végéig kap annyi plusz sebzést amennyi ellenfele sebzése és annyi plusz ÉP-t amennyi az ellenfele ÉP-je.
Dobj a kezedből 1 vagy a gyűjtődből 2 chara-din lapot a semmibe: a gyűjtődből játékba rakhatod a Káosznyálkát (de egy körben max. egyet).

Kikristályosított káosz

1 ZSZ chara-din tárgy

Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
P 1 ZSZ: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy chara-din nem lény lapot, vagy kapsz egy aktív Chara-din fattyát.

Nyers káosz

1 VP chara-din bűbáj

Minden chara-din lényed +2 sebzést kap.
K: ha ellenfeled lap dobására kényszeríted, de bármilyen oknál fogba nem dob lapot: húzz egy lapot!

A hatalom kiegyenlítése

1 VP rhatt azonnali

Blokkolás: 2.
Az után játszhatod ki, hogy ellenfeled kijelölte egy lényét támadónak.
Húzz X+1 lapot, ahol X feleannyi lefelé kerekítve, mint a támadó lény idézési költsége.

Orcus, a sötétség kapitánya

6-X VP (6)/4 dornodon avatár/ork KF

X a játékban és a gyűjtődben lévő orkok száma, de max. 5.
Anti mágia: 0. „Kötelék”: semlegesítés: lap.
S: célpont lény vagy játékos sebződik annyit, ahány orkod van játékban, vagy célpont max. 3-mas idézési költségű lap a gyűjtőbe kerül.
 
1 VP Elemi szinkron
általános, „+1 reagálni” Sheran

Tegyél játékba egy Tűz-, Víz-, Szél- és Föld jelzőt.
Tűz: 1ZSZ, áldozd fel: Célpont permanens a gyűjtőbe kerül.
Víz: áldozd fel: Célpont lény kap egy élet- VAGY izomjelzőt.
Szél: áldozd fel: Kapsz 1 VP-t és 1 SZK-t VAGY húzz 1 lapot! (1. körben nem kaphatsz VP-t)
Föld: 1 ZSZ, áldozd fel: Semlegesítés aktivitást kívánó hatás.
 
Ganüid proaktivátor

2 VP 3/4 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

S: dobj 2 lapot a kezedből a semmibe: visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből a kezedbe.
K: kapsz egy ganüid ifjonc lapot a kezedbe.
Egy körben csak egy képességét használhatod.

A toborzó szava

1 VP színtelen azonnali

Anti mágia: 0.
A gyűjtődből játékba rakhatsz max. 2 tókent.

Sötét oxidáció

1 VP chara-din általános/vízió „ősmágia”

Célpont chara-din lény kap 1 izom és 1 élet jelzőt, vagy a kör végéig, ha egy chara-din forrásod miatt lapot húznál, azt semmilyen szabálylap nem tilthatja le.

A káosz szeme

0 VP 1/(1) chara-din szörny/káoszszellem 1 SZK

A káoszbeholdert ingyen játszhatod ki.
Ellenfelednek nyílt lapokkal kell játszania.
K: nézd meg célpont pakli legfelső lapját, és ha akarod dobd a gyűjtőbe!

Káoszbeholder

2 VP 1 nekron 3/3 chara-din szörny 1 SZK

Élet: 1. Kijátszásakor minden pakliból kiválaszthatsz 1-1 lapot, amit a tulajdonosa paklijának a tetejére tehetsz.
K: ha egy játékos bármilyen okból lapot dob a kezéből: kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
 
Azonosság

Késleltetett hatás 2: Húzz egy lapot
A játék kezdetén a lapok felhúzása után válassz egyet az alábbi képességek közül: védekezés, ősmágia, háló, repül, rezisztencia, kincs
A választott képesség nem működik.
 
Felszínre emelés

1 VP színtelen bűbáj

Nem lehet eldobni anti-mágiának.
S: visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe egy krabbert, sziránuszt, teknőst, polipot, vagy szirént.
Ha van játékban a Víz síkja: S helyett K megkötéssel használhatod a képességet.

A toborzottak ereje

1 VP színtelen azonnali „+2 VP rá reagálni”

Áldozd fel X előre kikészített lapod: ellenfeled, vagy ellenfeled minden lénye sebződik 2*X ÉP-t, vagy X célpont lap a gyűjtőbe kerül. X max. 5.

Szörnyszülött (új)

1 VP (3)/1 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK

Kijátszásakor aktivizálódik, majd a kezedből, a paklidból, vagy a gyűjtődből játékba rakhatsz egy Sötét földet.
Kompenzáció: kapsz egy Chara-din fattya lapot aktívan.

Komponensdémon

2 ZSZ (3)/3 chara-din szörny/thargodan 1 SZK „szárnyak”

Semlegesítés: nem lény lap.
K: ha bármilyen módon SZK-t kapsz: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot. Ezt a képességet a gyűjtőből is használhatod 1 ZSZ árán.

Terjeszkedő káosz

1 VP chara-din bűbáj

Kompenzáció és kárpótlás: ellenfeled eldob egy véletlenszerű lapot.
A kör végén, ha ellenfelednek nincs lap a kezében: kap egy káosz jelzőt.
K: célpont lény vagy játékos sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány káosz jelző van rajta.
 
Polipok előre!

Polip pete
2 VP, 0/2, 1 SzK
szörny/polip, Sheran, legendás
Ha ellenfeled az első körben lapot játszik ki: (védekezés).
P: ellenfeled kap 1 RIP jelzőt (hátrány: bla-bla).
P, 1 VP, áldozd fel és dobj egy lapot a kezedből a semmibe: a játékban lévő önálló jelzők száma megduplázódik.


Tintaköd
1 VP
azonnali, Chara-din.
Idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy RIP jelző feláldozásával. A játékban lévő önálló jelzők gazdát cserélnek.
1 VP, tedd át a gyűjtődből a semmibe: célpont tartalékban minden lény 3 ÉP-t sebződik vagy célpont permanens minden speciális képességét elveszíti.


Vérszívó korong
1 SzK
tárgy, Sheran,
Költségéből minden VP-t vagy SzK-t helyettesíthetsz 2 necronnal vagy 3 ÉP-vel.
P, 1 necron: az ellenfél kezéből egy asztalon maradó lapot az ő erőforrásaiból kijátszhatsz a saját oldaladon, kijátszáskori képességei nem jönnek létre.
Kárpótlás: ellenfeled kap egy RIP jelzőt.


Hypnoticus inga
0 SzK
tárgy, Dornodon
P: ellenfeled ősmágiája a következő előkészítő fázisodig nem működik.
Áldozd fel: húzz egy lapot (ez a képesség passzívan is működik).
Kárpótlás: előkereshetsz egy szörnyet a paklidból (ez a képesség passzívan is működik).
Flavor: Tegnap még tudtam, hogy ment ez a régi időkben...


Rabló polip
3 VP, 1/4, 2 SzK
szörny/polip, Chara-din, legendás
P, 1VP: ellenfeled célpont permanense passzívan átkerül hozzád.
K, célpont gyűjtőből tégy a semmibe két lapot: Ellenfeled veszít 2 VP-t és te kapsz annyit, amennyit ő veszített.
Időleges hatás 2: forrásra immunis.
Flavor: Egyesek szerint gonosz szellemek fosztogatják raktárainkat. Szerintem csak patkányok. (Zén: hogyan fogyott el a 2. expedícionk)


Páncélos polip
3 ZSz, 4/1, 1 SzK
szörny/polip, Sheran, legendás
Semlegesítés: sebző vagy gyógyító forrás.
K: célpont lény 2 körig forrásimmunis lesz.
P, áldozd fel: ellenfeled kap 2 RIP jelzőt a tartalékjába.


Gyilkos polip
6-X VP, (6)/(7), 2 SzK
avatár/polip, Sheran, szárny, AM0
X: a játékban lévő RIP jelzők száma
Sikeres kijátszásakor ellenfeled sebződik 2xX ÉP-t.
1 VP: célpont lény vagy játékos sérül X ÉP-t vagy célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt.
Áramlás: ellenfeled kap 1 RIP jelzőt a tartalékba.
Flavor: Tengerészek szerint léteznie kell, de még senki sem mesélt arról, hogy találkozott volna vele.
 
1 Vp Tétlenség (új)
általános Tharr

A következő előkészítő fázisodig semmilyen lap (beleértve a szabálylapokat, követőket és helyszíneket, valamint a kézben, gyűjtőben és a pakliban lévő lapokat is) aktiválást kívánó képességét, továbbá a lények harci képességeit nem lehet használni.
2 Vp: a fő fázisodban visszaveheted a gyűjtődből a kezedbe.

1 Vp 1 zanszilánk Morgan rúnája (új)
azonnali +3 reakciódrágítás Leah
reakció

Megakadályoz egy lapot.
Idézési költségéből 1 Vp-t helyettesíthetsz egy lap kézből Semmibe dobásával, de ez esetben sikeres kijátszása után Morgan rúnája a Semmibe kerül.

1 Vp Obszidán lepel (új)
bűbáj lapra Rhatt

Blokkolás: 2
A célpont permanens passzivizálódik (ha őrposztban lévő lény volt, előtte a tartalékba kerül), amíg a lepel rajta van, semmilyen módon nem aktivizálódhat, és nem lehet feláldozni.
K: célpont játékos max Ép-je csökken kettővel.
S: tedd át a gyűjtődből a Semmibe: a következő húzási fázisban eggyel több lapot húzol.

1 építő Karám (új)
építmény Sheran

'repül'
Kijátszásakor minden lény passzívan a tartalékba kerül.
Nincs csere fázis. A passzív lények az előkészítő fázisban nem aktivizálódnak.
Kárpótlás: keress elő egy Sheran lapot a paklidból.

4 SP
 
1 Vp Fohász
általános színtelen

Az első körben nem játszhatod ki.
Kijátszásakor nevezz meg egy istent. Ez a lap ilyen színű lesz, és csak ilyen színhez tartozó reakcióval lehet rá reagálni.
Válassz: keress ki egy ilyen színű lapot a paklidból VAGY kapsz 2 Vp-t és húzz egy lapot.
Ha van ilyen színű oltárod, szentélyed vagy templomod, mindkét hatása létrejön.
 
Tarboszaurusz

4 VP (7)/4 sheran szörny/dínó 2 SZK

Kijátszásakor ellenfeled sebződik 2*X ÉP-t, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás 2 ÉP: a kör végén húzz egy lapot, és ha nincs lap a kezedben, akkor azonnal is húzz egyet.

Áldozópap

1 áldozás 2/2 dornodon kalandozó/ember KF

Ha van játékban, vagy a gyűjtődben olyan lap, aminek az idézési költsége tartalmaz áldozást: kijátszhatod ezt a lapot bármikor, amikor azonnalit játszhatsz ki.
Kijátszásához feláldozhatod ellenfeled permanensét is.
Ha áldozós idézési költségnek áldozod: 2 áldozatnak számít.

Toragh csele

2 VP dornodon azonnali/reakció, vízió

Idézési költsége nem csökkenthető.
Kijátszási feltétele, hogy egy lapot a gyűjtődből a semmibe rakj.
Megakadályoz egy max. 2 idézési költségű lapot.

Szellemlovas

2 VP 4/4 leah szörny/lovas,kísértet „élőholt” KF 1 SZK „rezisztens”

Kompenzáció: rakj játékba egy lovast vagy kísértetet a gyűjtődből vagy a kezedből (kivéve szellemlovast).
K: ha egy vagy több lovasod vagy kísérteted bármilyen módon a gyűjtőbe kerül (akkor is, ha ő maga): kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.

Magányos lovas

2 VP 1 nekron 3/2 leah szörny/lovas KF 1 SZK

Ellenfeled forrásaira immúnis.
Kijátszásakor, ha nincs rajta kívül más lényed játékban: ellenfelednek fel kell áldoznia annyi általa választott lapját, hogy csak 1 maradjon.
 
1 ZSZ Tarimász szelencéje
tárgy Dornodon
polip

P, dobj egy lapot a kezedből a Semmibe: ellenfeled kap egy iszapjelzőt passzívan a tartalékjába (0/1 Sheran szörny, hátrányok: nem mehet be az őrposztba, nem lehet feláldozni, nem építkezhet, gazdájának minden lapja +1 VP).
S, kapsz annyi VP-t, ahány iszapjelzője van az ellenfelednek játékban.
 
2 nekron Haarkon kegyence (új)
szörny 1 szk KF Leah
élőhalott

Ha a harci fazison kívül sebződsz, tegyél rá annyi +1/+1-es erőjelzőt, amennyi Ép-t ténylegesen vesztettél.
S: célpont játékos sérül 2-őt.
Büntetés: X Ép (ahol X a rajta lévő jelzők száma, de max 9).

Flavour maradhat

0/1
 
Triceratopsz

3 VP 6/3 sheran szörny/dinó 2 SZK „szárnyak”

Kijátszásakor, ha összesen legalább 3 követőt és/vagy szabálylapot használsz (függetlenül attól: működnek-e): húzz 2 lapot azonnal és egyet a kör végén!
Ellenfeled lapjainak ősmágiája nem működik.
Áramlás 3 ÉP: ellenfeled következő lapja +3 VP.

Sztegoszaurusz

2 VP 2/6 sheran szörny/dínó 3 SZK

Kijátszásakor kap annyi izom jelzőt, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
S végy le róla egy izom jelzőt: kapsz 3 VP-t.
Ellenfeled lapjainak „ősmágia” képessége nem működik.

Iguanodon

3 VP 3/6 sheran szörny/dínó 3 SZK

Nem támadhatja egyszerre egynél több lény.
Kijátszásakor kapsz annyi VP-t és a kör végén húzz annyi lapot, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás: áldozd fel X ÉP-d: célpont lényre tehetsz X álom jelzőt.

Alloszaurusz

3 VP 5/4 sheran szörny/dínó 2 SZK

Kompenzáció: 3 VP.
Kijátszásakor max. X célpont permanenst a gyűjtőbe küldhetsz, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
Áramlás: kapsz 3 VP-t.

Oviraptor

1 VP 2/3 sheran szörny/dínó 1 SZK „szárnyak”

Ha sikeresen kijátszottad a kezedből: ellenfeled következő lapja X VP-vel drágább, ahol X annyi, ahány VP-vel drágábban játszottad ki az alap idézési költségénél.
K, ha sikeresen kijátszol egy dínót a kezedből: kapsz 1 VP-t.
Áramlás: előkereshetsz egy dínót a paklidból.
 
1 ZSZ A fény szentélye (új)
építmény, Raia
szentély

K: Egy célpont lényt vagy játékost ért sebzés 1-re csökken, majd célpont lény vagy játékos gyógyul 2 ÉP-t (reakció képesség)
S: A következő kézből kijátszott lapodra varázslattal +1 VP reagálni

4 SP
 
1 ZSZ Piszkos játékok
azonnali, Leah

Ha felhúzod, ha akarod mutasd meg: célpont permanens visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Semlegesítés: Fairlight, Elenios vagy Chara-din forrás.
Áramlás: Nézd meg ellenfeled kezét, majd egy asztalon maradó lapot a kezéből az asztalra tehetsz az ő oldalán, kijátszáskori képességei nem jönnek létre, kap egy dermesztésjelzőt.
 
Szirének hívása a kulcs
 
Jöjjenek csak az avatárok! De akkor már lehetne egy felújított Corlan is, vagy valami más sárkányos.
 
Xenomorf király

6-X VP

Chara-din avatár
xenó

X annyi,ahogy Chara-din lap van a kezedben és a gyűjtődben összesen,de min. 1.
Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszásakor ellenfelednek el kell dobnia 2 lapot a kezéből a Semmibe VAGY az asztalról max. 2 célpont permanense elveszíti az összes speciális képességét.
Ha megöl egy lényt,kapsz egy A hatalom kék itala lapot,majd a Xenomorf király véglegesen elveszíti ezt a képességét.

(5)/(5)



Lymona(új)

3 VP

Bufa avatár
manó

KF

Idézési költségéből 3 VP-t helyettesíthetsz egy manód,mágikus védelmű lényed vagy avatárod kézből Semmibe dobásával.
Ellenfeled minden lénye kap -1/-1-et.
Repül.
Láthatatlan.
Büntetés:2 lap kézből Semmibe dobása.

(3)/(3)


Szirén kürt

0 SZK

Elenos tárgy
szirén

háló

Minden sziréned idézési költsége 1 VP-vel kevesebb(de min 1.).
Lényeid csábítása 1-gyel nő és nem véd tőle az életjelző.
Áldozd fel:célpont lap kap 2 dermesztésjelzőt vagy célpont lap egy gyűjtőből a Semmibe kerül.
 
Óriás krabber (új)

4 ZSZ (6)/6 leah szörny/krabber, óriás „háló” 2 SZK KF

Áldozd fel egy krabbered, vagy óriásod: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá VAGY max. ÉP-re gyógyul és minden általad választott lap és jelző lekerül róla VAGY aktivizálódik. Ez a képesség nem drágítható.
Áramlás 2 ÉP: rakj játékba egy krabber orgyilkos lapot!

Hortyogó motyogó

2 VP 2/2 leah szörny/motyogó „élőholt” 1 SZK KF

Semlegesítés: lap (csak a saját körödben).
Kijátszásakor kapsz egy motyogó kölyök lapot.
Ha ellenfeled bármilyen okból lapot dob a paklija tetejéről: kettővel több lapot kell dobnia.

Folyami szirén

2 VP 2/2 elenios szörny/szirén KF 1 SZK

Csábítás: 2.
Kijátszásakor ellenfeled sebződik kétszer annyit, mint ahány olyan permanens van játékban, aminek a gazdája nem a tulajdonosa.
P áldozd fel: visszavehetsz egy szirént a gyűjtődből a kezedbe.

Idéző lovas

2 VP 3/(3) leah szörny/lovas KF 1 SZK

Ellenfeled varázslataira immúnis.
Kötelék: kijátszásakor aktivizálódik.
S ha sebzést okoz: előkereshetsz a paklidból egy lovast, vagy egy mágikus védelmű lényt.

Védelmező ganüid

2 VP 2/6 rhatt szörny/ganüid 1 SZK

Kijátszásakor tégy rá annyi védelem jelzőt, ahány ganüided van játékban vagy a gyűjtődben.
K2 végy le róla 1 védelem jelzőt: célpont lény a kör végéig elveszíti minden speciális képességét és a sebzése 0 lesz.
K végy le róla 2 védelem jelzőt: megakadályoz egy nem lény lapot!
 
1 Vp Védőrúna (új)
bűbáj színtelen

Áldozd fel: megakadályoz egy olyan forrást, vagy egy olyan képességet, ami hatna egy vagy több permanensedre.
(Ezt a reakciót használhatod az előkészítő-, a kör vége fázisban, illetve a harc bármely részfázisában, harci képességekre és ütéshez kapcsolódó hatásokra is.)
Ezt a képességet semmilyen módon nem lehet drágítani.
Kárpótlás: húzz 2 lapot.

1 építő Vértelen Ajkak
építmény Leah

K, 2 Ép: célpont passzív lény élőholttá, az eddigi altípusa(i) helyett vámpírrá változik, és színe Leah lesz.
S: célpont vámpír aktívan a tartalékodba kerül, te leszel a gazdája.

"Állítólag, aki a Vértelen Ajkakhoz címzett fogadóban száll meg, az nem csupán az életével játszik..."
 
A főpolipról lemaradt:
X max. 4.
horgony ikon
legendás ikon
 
Ez a polip koveto, ez orulet
 
1 VP 1 ZSZ Váratlan fordulat
azonnali „+2 VP reagálni” Rhatt
Célpont lapot vedd a kezedbe. Ha a lapot még ebben a körben a gyűjtőbe dobod, célpont játékosnak el kell dobnia egy véletlenszerűen választott lapot a kezéből. Ha ez a lap bármikor a gyűjtőbe/Semmibe kerül, akkor az eredeti tulajdonosának a gyűjtőjébe/Semmijébe kerül.
 
A fejlábú

követő

Megszüntetés: 7 ÉP
A játék elején mindenképpen tegyél rá 8 csápjelzőt.
Ha bármilyen módon megszüntetik vagy kikapcsolják (akár a játék elején más követővel vagy szabálylappal), vegyél le róla 2 csápjelzőt, és mindenképpen működik.
Minden polipod 1-gyel olcsóbb (nem mehet igy 1 alá).
S: Vegyél le róla 1 csápjelzőt: a következő polipodra +1 reagálni.
S: Vegyél le róla 4 csápjelzőt: ellenfeled kap 1 iszapjelzőt.
Egy körben csak az egyik képességet használhatod.


5-X vp Mis'taar, a főpolip

avatár Sheran
polip

X annyi, ahány lénye van az ellenfelednek játékban.
Anti-mágia: 0.
Élet: 1.
Kijátszásakor ellenfeled kap 2 iszapjelzőt, majd ellenfeled minden lénye kap 1 életjelzőt.
Polipjaid használhatják legendás képességeiket.
kötelék: Időleges hatás: 1: Nem működik az ősmágia.

(5) / (5)
 
  ... | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.