Vissza a Főoldalra
 

Újdonságaink
Előkészületben
ÁSZF
Adatvédelmi tájékoztató
A pontgyűjtésről
Akciók
Beholder könyvek (Lista)
Más kiadók könyvei (Lista)
Kártyacsomagok (Lista)
Magazinok (Lista)
Játék-kiegészítők (Lista)
Puzzle játékok (Lista)
PC játékok (Lista)
Társasjátékok (Lista)
Dobókockák (Lista)
Keresés a termékek közt
Chat, üzenõfal
Íróink
Sorozataink
Ajánlók, kritikák, ismertetők
Könyvrészletek
Fantasy borítóképek
Sci-fi borítóképek
Könyv toplisták
Fórumok
Szavazások
Bevásárló kosár
Feliratkozás Hírleveleinkre!
Adatvédelmi Tájékoztató
Ország Boltja 2011 Népszerűségi díj Egyéb kategória II. helyezett Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj Hobbi és kellék kategória III. helyezett
Most ingyen kezdhetsz el játszani a Túlélők Földjén!
Kattints ide a részletekért...
Nézz be kártyaboltunkba!
Zén Legendái: Rémháború július 20.
Hatalom Kártyái – Varázsdimenzió június 15.
Zén Legendái: Manaszipoly május 25.
A pillanat képe
Rand al'Thor és az aes sedai-ok
Küldd el képeslapként!
Rand al'Thornak, az Újjászületett Sárkánynak behódol az aes sedai-ok küldöttsége. A háttérben Mazrim Taim, a Rand által alapított Fekete Torony vezetője.
Nézz szét a galériában!
Könyvismertető - Graham Phillips: A mózesi örökség
Birodalom (könyvsorozat)
Termékismertető - Kártyavédő fólia - Gamegenic – színes
Termékismertető - Hatalom Kártyái - Roxat céhei

A lista folytatása...
Könyv adás - vétel (622)
Megújult webbolt (14)
Kaland-Játék-Kockázat (156)
Részvétnyilvánítás - Böszörményi Gyula (2)
Alanori Krónikát vennék (61)
Az Idő Kereke sorozat folytatódik! (10)

További témák...
Doomlord online game
Mágia Mesterei Online Játék
Szerkesztőség:
honlap@beholder.hu
Készítők:
Farkas Zsolt (Speedz)
Szeitz Gábor (Talbot)
Mazán Zsolt (Maci)
Webdesign:
Szirják Csaba (Chaar-Lee)
Szegedi Gergely (GerY5)
Ha hibát találsz a honlapon:
Írj nekünk!
 
  ... | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ...
Nézet:
Ok köszönöm. Vagyis a hercegnő nem angyal altipus.
Esetleg lehetne rá faq hogy angyal altipus legyen....
 
Senki nem írt ilyesmit...
Ezt írták:
"Ezenfelül ezek az új lények mágikus védelemmel is rendelkeznek, így a kísérletező kedvűek felsorakoztathatják őket az Angyalhercegnő mögé egy esetleges Kragorus felállásban is."
 
A beharangozoba angyalhercegnot írt a gyűjtőbol..... Tévedés lenne..?
 
Milyen szempontból?
Ez egy új altípus. Ha valami "angyal"-ra hivatkozik, akkor angyal altípusú lapra hivatkozik. Pont ugyan úgy, mint amikor valami goblin-ra hivatkozik ott is a goblin altípusú lapok számítanak.

Tehát a Mennyek Úrnője (J) képességével angyal altípusú lapot lehet megtolni a gyűjtőből.

Ha az a kérdés, hogy veszélyes fajon mi számít angyal faj lapnak, ott is ugyan úgy kell kezelni, mint bármely más etnikumot. Szerepel az angyal szó a nevében/altípusában/szövegében? Ha igen, akkor beleszámít a faj keretbe.

Üdv: Kyb
 
Leirtak már valahol hogy mi számít angyalnak. Csak a lények? Aminek a nevében van angyal.?
 
Úgy ám. Kurtz volt az utolsó vegzetúr, aki a metában volt. Szoktam is élni efféle csúfságokkal, ha kijátszottam.
 
Az alábbi szabályt keresed szerintem:
"61. Végzetúr altípus

61.1. Ha egy játékos szörnykomponenst nyer ki az ellenfél lényéből, és van végzetura játékban, akkor minden így kinyert szörnykomponensnél dönthet úgy, hogy a komponens kinyerése helyett egy szintlépés-jelzőt rak valamelyik végzeturára. A végzeturak ilyen módon történő erősítése nem számít cselekvésnek, célzásnak vagy forrásnak."

Bizonyos kalandozók vagyis végzeturak sajátja volt ez a galetkik után jópá évvel.
 
Nem, sajnos a kalandozók nem tudnak ilyet, csak a galetkik. Régen voltak ún "szintlépés" kártyák, ettől a kalandozók szintet léptek, minden szint +1/+1-et jelentett nekik, és voltak képességeik, amelyek csak szintlépés után váltak elérhetővé.
 
Az Ősök Városa alappaklik megjelenésével behozott galetkik egyik különleges képessége, hogy "megehetnek" torzszülötteket. Ez utóbbi azt jelenti, hogy ha valaki szörnykomponenst nyer ki egy torzszülöttből (kivéve az előkészítő fázisban), és van galetkije játékban, akkor minden egyes szörnykomponens kinyerése helyett rakhat egy jelzőt valamelyik galetkijére. Minden ilyen jelző +1 sebzést és +1 ÉP-t ad a galetkinek, és rajta marad mindaddig, amíg a galetki el nem pusztul, vagy valamilyen más lap el nem távolítja a jelzőt. Ilyenkor a galetki "elfogyasztja az elhullott torzszülöttet".

Nekem a régi időkből valhogy az rémlik, hogy a kalandozók is hasonló módon léphettek szintet 1-1 szörnykomponens után (melyeket a megölt szörnyekből lehetett nyerni). Meg tudná valaki írni nekem az erre vonatkozó pontos szabályt?

Sajnos a kezdeti alappaklik játékszabályai nincsenek feltöltve a honlapra, és a HKK Kódex-ben ezek már nem szerepelnek (igazán kár ezért a szerepjátékos vonal megszüntetéséért), ezért érdeklődöm itt erről.
Köszönöm előre is a segítséget!
 
Nem tudom, ki mit mondott neked annak idején, de ezzel a kérdéssel én most találkoztam először, és János abszolút világosan leírta, a bűbáj mint varázslat nem csinál semmit, csak a kijátszáskori és egyéb képességei, de azok már hatások.
És létre is lehetne hozni a Száll a pernyével, HA aktiválást igénylő képesség lenne. De nem az.
A keresés lángja nagyon más történet, az egy azonnali varázslat.
Nyilván szájbarágósabb lett volna azt írni, hogy "azonnali vagy általános varázslat" de a lap készítésekor ez nem merült fel, hogy valakinek ez nem lesz egyértelmű.
 
Remek.
5-ik változat.
Mindezt közel két hónap után...
Tehát bár a Tűz martaléka a Száll a pernyének megfelelően "fix költségű tűzvarázslat", mely létre jön.
De még a kijátszáskori képessége sem jön létre...
Nem sebez, és nem húzok utána...
Az, hogy a J nem jön létre jogosnak érzem, hogy nem lesz asztalon maradó zsz lap, jogosnak érzem.
De, hogy a kijátszáskori képessége sem...
Ugyanaz, mint a Keresés lángja... az meg létrejön?
Hihetetlen számomra.
Végig gondolnátok még egyszer?
 
Jézusom
 
Tekintsük hivatalos válasznak, mert abszolút korrekt volt

A bűbájt magát nem tudod "ismételni" csak az általánost v azonnalit. Az aktiválást igénylő képességét tudnád, de az viszont nincs neki.
 
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=9080

Jah, és ez nem hivatalos válasz, egyszerű vélemény.
 
Meditáltam a kérdésen, és szerintem rossz a szemantika.

1. fix költségű tűzvarázslatod létrejön
2. tűz lapod fix költségű aktiválást kívánó képessége létrejön

Tehát a második fordulatnál nem csak a tűz altípusú bűbájok, hanem bármilyen tűz altípusú lap képessége jó lehet, és nem a lapnak kell fix költségűnek lennie, hanem a költségének.

Nézzük előbb az első verziót. A tűz martaléka nyilvánvalóan fix költségű tűzvarázslat. Azonban:

106.6. Varázslat hatásának megismétlése nem tekinthető a varázslat ismételt kijátszásának.

Bár a szabály a varázslat hatásának megismétléséről szól, valójában erre a lapra is vonatkozik. Szóval ha a varázslat jön létre ismét, az nem jelenti az ismételt kijátszását. (Mivel a varázslat hatása = varázslat.)

Na most egy bűbájnak nincs varázslat-hatása, ilyen csak az azonnali és általános varázslatoknak van. A bűbájoknak, mint asztalon maradó lapoknak képességei vannak, és a képességeinek már lehet hatása, de azok már nem varázslat-hatások (varázslatok).

91.5.1. Az azonnali és általános varázslatok kijátszáskor létrejövő hatása nem képesség, hanem varázslat-hatás, vagy röviden: varázslat.

Mivel a bűbáj megismétlése nem tekinthető ismételt kijátszásnak, ezért bűbájt megismételni nem sok értelme van. Nem lesz belőle még egy az asztalon, és nem fog létrejönni semmilyen "hatása", mivel az nincs neki.

Mivel A tűz martalékának nincs aktiválást kívánó képessége se, ezért a 2. ponttal nem is tudunk mit kezdeni. Tehát ez nem egy nagy kombó.

A Száll a pernyével azonnali vagy általános tűzvarázslatot lehet megismételni, vagy asztalon lévő bármilyen tűz lap aktiválást kívánó képességét. Ez utóbbinál jegyzem meg, hogy a megismételt képesség esetleges költséget ilyenkor újra ki kell fizetni.
http://www.beholder.hu/?m=hkk&in=hkk.php&kartya=9080
 
Ok. Köszönöm.
Már csak a hivatalossá tételt kell megvárnom.
 
Kérdéseim: egy legegyszerűbb azonnali varázslat pl.
Plazmacsóva, vagy egy Tűzijáték varázslat létrejötte aktiválást kívánó képesség-e.


Nem. A varázslatoknak hatásuk van ami létrejön mikor sikeresen kijátszod őket, de képességük nincs, ezért az aktiválást kívánó képesség varázslatoknál nem játszik.

A Száll a pernye azért tudja "duplázni" a Plazmacsóvát, mert
1. a tűzvarázslat létrejön vagy
2. a tűzvarázslat aktiválást kívánó képessége jön létre


A fent írt miatt az első lehetőség az érvényes. Ugyanebből következik, hogy ha bűbájt kilehet Száll a pernyével játszani (én egyelőre nem látom okát miért ne lehetne) akkor a bűbáj mint varázslat és mint asztalon maradó lap létrejön, annak összes kijátszáskori képességével együtt. Vagyis ahogy te írtad "a lap jön létre", ezért ott lesz az asztalodon.
 
Köszönöm az észrevételt. A kérdés csak részben ennyi. Az elsődleges kérdés, hogy a lapra írt leírást hogyan értelmezzük.
1. "Egy ebben a körben kijátszott fix költségű tűz varázslatod .... létrejön. "
2. "Vagy egy tűzvarázslatod aktiválást kívánó képessége létrejön...".
Kérdéseim: egy legegyszerűbb azonnali varázslat pl.
Plazmacsóva, vagy egy Tűzijáték varázslat létrejötte aktiválást kívánó képesség-e.

A Száll a pernye azért tudja "duplázni" a Plazmacsóvát, mert
1. a tűzvarázslat létrejön vagy
2. a tűzvarázslat aktiválást kívánó képessége jön létre.

És ezek után a bűbáj kérdés, és ezek után adott bűbáj esetleges több képessége.

Abban azonban biztos vagyok, hogy a példádban említett "második" Tűz martaléka nem süti ki az elsőhöz J-s képességét második piros lapként, mert nem a lap jön létre. Nem kapok még egy -zsz-t érő - érő bűbájt az asztalomra.

Köszi. Várok már pár hete, több fórumon, de ígéretet kaptam a válasz majd megérkezik.
 
Így van. Az "Áramlás" szó használata önmagában 1 VP, és ha 2 db kettőspont jön az Áramlás után akkor a két kettőspont közötti dolog az extra költség. pl. Talpig vasban esetén ez 4Ép áldozás, Vak végzetnél +1 VP. Néha lehet vessző közvetlenül az áramlás után még a kettőspont előtt, az ott lévő dolgot is teljesíteni kell pl. Varkaudar koponyánál a kötelék az feltétel.
 
Ott a nekron ikon után is van egy :
Ez azt jelenti, hogy az 1 vp-n felül van még 1 nekron költsége is az áramlás képességnek.
 
Egy olyan kérdésem lenne hogy ha a kódex azt írja hogy az Áramlás alapkoltsége mindig 1 VP akkor ez az olyan lapokra is vonatkozik ahol az áramlás szövegében az áll hogy “Áramlás: 1nekron” ?
Ez a nekron ebben az esetben plusz költség a VP mellett?
Köszönöm a választ!
 
"mintha a kezedben lenne". Szerintem saját körödben bármit, az ellenfél körében meg olyat, amit akkor ki tudnál saját kézből is játszani. Az azonnal arra vonatkozik - szerintem - hogy nem valamikor a körben, később, hanem a képesség aktiválása után rögtön, közben mást nem csinálhatsz. Van egy marék így működő lapunk amúgy, ez nem egy rendhagyó mechanizmus.
 
Érdekes kérdés, én is kíváncsi vagyok a hivatalos válaszra.
 
Quwarg orákulummal kitudok játszani az ellenfél körében lény/tárgy/bűbáj/épület/általános lapot az ellenfél kezéből az ellenfél főfázisában? Esetleg akkor amikor csak azonnalikat lehet használni?

Rajta van a lapon hogy azonnal. Vagy ez csak arra vonatkozik hogy az orákulum képességével egy időben játszhatom ki a lapot és a kettő között nem cselekedhet az ellenfelem?
 
A Tűz martalékának egyik képessége egy kijátszáskori automatikus képesség, a másik pedig egy automatikus képesség, vagyis a Száll a pernye a képességei közül egyiket sem hozhatja létre. Jó kérdés viszont, hogy hogyan is működik a dolog ha a Száll pernyével olyan bűbájvarázslatot szeretnék újból kijátszani amit ebben a körben hoztam játékba.

Létre lehet-e hozni egyáltalán? Szerintem (de ez már a spekuláció része) igen, így a Száll pernye létrehoz egy új Tűz martalékát, annak kijátszáskori képességei létrejönnek, és mivel volt 2 tűz lapod a körödben (Száll a pernye+az újabb Tűz martaléka) az kisüti a korábban lerakott Tűz martaléka J-s képességét.
 
Üdv!
Mi történik ha Száll a pernyét játszom ki a saját ugyanazon körben kijátszott Tűz martaléka lapomra?
Létrejön a varázslat:
- mindkét része?
- a J-s képesség is?
- Ha nem miért nem?
Köszi
 
A megölés már az életmentő hatások után van, ahogy István is írja.
 
37.5. Ha egyik játékos sem kíván (további) életmentő cselekvéseket végrehajtani, akkor a 0 Ép-re vagy az alá került lények, továbbá a 0 Sp-re vagy az alá került építmények a gyűjtőbe kerülnek.

Tehát ha megöl valakit,de ő is belehalna,mire kapná az izmot már ő sincs fenn. Nincs sorrendiség, egyszerre esnek le.
 
Én lebíróztam, de engem is leszavaztak.
 
Meg egy kérdés: az ősminotaurusz képessége, miszerint ha levet egy lényt, akkor kap egy izmot, működik-e életmentő hatásként. Az én értelmezésem szerint igen, de Behon leszavaztak (igaz, nem bíróztam be)
 
  ... | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ...
Nézet:
Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb

A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek


Főoldal | Túlélők Földje | Ősök Városa | Kalandok Földje | Sárkányölő | Puzzle | Hatalom Kártyái Kártyajáték | Álomfogó Kártyajáték | Káosz Galaktika Kártyajáték | Könyvesbolt | Alanori Krónika | Shadowrun | Battletech | Íróink | Könyvsorozataink | Fórum | Galéria és képeslapküldő | Sci-fi és fantasy novellák | Regisztráció | A Beholder Kft.-ről | Adatvédelmi tájékoztató

© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932

Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.