| 1 Vp Miszlikbe vágás
általános életkioltó Tharr
Célpont, X alap Ép-jű lény a gyűjtőbe kerül, és a gazdája kap X (de max. 3) passzív lényjelzőt. Ezeknek a lényjelzőknek a képessége, hátránya, tulajdonsága, színe, neve, típusa és altípusa megegyezik a leszedett lényével, de az alap Ép-jük 1, és kijátszáskori képességeik nem jönnek létre.
Áramlás: előkereshetsz egy max. 1 alap Ép-jű lényt. |
R.I.P. Lee 3 vp 1 nekron
+2 reagálni
kalandozó kobudera xeno chara-din
S: Áldozd fel és rakd a semmibe: Keress ki egy xenot a paklidból és tedd játékba.
k: áldozd fel egy xenodat vagy rakj egyet a gyüjtőből a semmibe megakadájoz egy forrást ami a lényeidre hatna vagy egy xenora reagálna.
k3: 2 vp kapsz egy Xenomorf nyálkát aktivan a tartalékodba. |
Csak nem hagy nyugodni ez Az együgyű Trinigan |
1 VP, Pogányság (új)
azonnali, Színtelen
reakció
Megakadályoz egy nem színtelen lapot.
0 VP, Bosszú (új)
azonnali, Tharr
Kijátszási feltétele, hogy egy lényed a gyűjtőbe került.
Célpont lap a gyűjtőbe kerül.
1 Építő, Ispotály (új)
építmény, Raia
rezisztencia
[K]: Megakadályoz egy forrás, mely egy lényedet a gyűjtőbe vagy a semmibe küldené |
Jobb lenne adni neki egy másik nevet (+új illusztrációt), és hajrá. |
vannak lapok amik többször is fel lettek újjítva, vagy tévedek? |
Emberevő tulipán
1 ZSZ 2/1 sheran szörny „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2. Láthatatlan.
Minden lap után, ami egy játékos gyűjtőjéből, asztalról vagy kezéből visszakerül a pakliba: ellenfeled sebződik 1 ÉP-t vagy veszít 1 VP-t.
Keverd vissza ezt a lapot a gyűjtődből a paklidba: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t.
Lótusztündér
1 ZSZ 2/1 sheran szörny/manó 1 SZK
Újrahasznosítás: 2. 1-es mérgezés.
Ha a kezedből, az asztalról, vagy a gyűjtődből visszakerül a paklidba (kivéve saját magától): kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
Keverd vissza a gyűjtődből a paklidba: megakadályoz egy aktiválást kívánó hatást.
Zöld dohratog
1 VP 1/1 sheran szörny 1 SZK „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2. Ha nincs működő követőd, akkor kijátszásakor a paklid tetejéről 3 lapot a gyűjtődbe dobhatsz.
S keverj vissza a kezedből egy vagy a gyűjtődből 2 lényt a paklidba: célpont lapot vissza kell keverni a tulajdonosa paklijába.
Uborkamagképű galandféreg
1 VP 1/3 sheran szörny/féreg 1 SZK „szárnyak”
Újrahasznosítás: 2.
Ha bármelyik kör végén legalább 2 lény van az őrposztodban: ellenfeled sebződik 3 ÉP-t vagy eldob egy véletlenszerű lapot a kezéből.
S kapsz egy féreglárva jelzőt (0/1-es sheran szörny, nem foglal helyet az őrposztban) az őrposztodba.
Toprongyos fatty
1 VP 2/2 chara-din szörny/chara-din fattya 1 SZK
Kompenzáció: kapsz egy passzív Chara-din fattya lapot.
K áldoz fel egy lényed: kapsz 2 VP-t.
S 2 VP: visszavehetsz egy lényt a gyűjtődből a kezedbe.
Egy körben csak egy képességét használhatod. |
Ennek a lapnak már van felújított verziója... |
Megtévesztő ügyetlenség
3 zsz védekezés azonnali
Kompenzáció: Húzz egy lapot!
Kijátszási feltétele, hogy feláldozd a követőd
Semlegesítés: Aktivitást kívánó hatás
Ellenfeled következő aktivitást kívánó hatása nem jön létre. Kör végén húzz egy lapot! |
1 vp Lohd Haven hikoltása (új)
azonnali, védekezés
Gyűjtőbe küld vagy megakadályoz egy lapot (ilyenkor reakció). Ha a lap nevében szerep "r" betű idézési költésge 0 vagy +2 rá reagálni választásod szerint.
Kör végén vegyél vissza egy ilyen lapot a gyűjtőből vagy húzz egy lapot |
Ganüid akceptátor
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés”
Kijátszásakor és minden előkészítő fázisodban kapsz játékba vagy a kezedbe egy Ganüid ifjoncot.
K áldozd fel egy ganüided: megakadályoz egy varázslatot. De ha 2 ganüidet áldozol, akkor lapot akadályoz meg.
Közepes teremtőmágia
1 ZSZ színtelen azonnali „ősmágia”
Visszavehetsz a gyűjtődből a kezedbe max. 3 általad választott gyakori tóken lapot.
Áramlás: kör végén húzz egy lapot!
Lovas fullajtár
2 VP 3/3 leah szörny/lovas „rezisztens” „életkioltó” 1 SZK
Kijátszhatod az ellenfél körében is a támadók kijelölése után: ekkor vagy minden támadónak kijelölt lény a gyűjtőbe kerül, vagy ellophatod az egyik támadónak kijelölt lényt.
Ha a saját körödben játszottad ki: minden lovasodra tehetsz egy izom vagy élet jelzőt (lovasonként dönthetsz).
Az apokalipszis kezdete
1 VP leah azonnali [+1 VP]
Fordítsd fel a paklid felső 4 lapját és ezek közül egy max. 4 idézési költségű lovas lényt rakj játékba, a többit keverd vissza a paklidba.
Az így kijátszott lény a következő előkészítő fázisodig forrásra immunis és nem lehet megsebezni.
Ha nem tudtál vele lényt kijátszani: a kör végén húzz egy lapot.
A Kastplom csendje
0 VP dornodon azonnali/reakció
Nem lehet anti-mágiának eldobni.
Megakadályoz egy varázslatot és kapsz egy Kastplom szolga lapot aktívan.
Ha kijátszásakor feláldozol egy dornodon lényt, akkor lapot akadályoz meg. |
4 zanszilánk Burjánzó brothag (új)
szörny 1 szk KF színtelen
morf
horgony
Kompenzáció: 2 Vp és 1 szk.
'repül'
Kijátszásakor ingyen kijátszhatsz a kezedből egy fix, max. 3 idézési költségű lényt (a kijátszási feltételeinek nem kell teljesülnie) VAGY kikereshetsz egy morfot a paklidból.
3 / 4
2 Vp Smaragd dzsinn (új)
általános Sheran
vízió
Áldozd fel X Ép-det (ahol X min. 1 max. 5 lehet): tegyél egy dzsinn jelzőt (X/X méretű, mágikus támadású, repülő, Sheran szörny) célpont játékos tartalékjába.
Hátrány: sikeres kijátszása után tedd ezt a lapot a Semmibe.
2 Vp Páros affinitás (új)
bűbáj reakciódrágítás: +2 Vp színtelen
Minden lap, aminek alap idézési költsége nem 2, +2 Vp-be kerül.
Minden olyan forrás költsége, ami bűbájra hat +2 Vp.
Ezt a lapot kijátszhatod az ellenfél oldalára is, de ekkor a kör azonnal véget ér. |
Mindenki öröme
1 ZSZ
Sheran általános ősmágia vízió
Minden játékos húz egy lapot VAGY visszavesz egyet a gyűjtőből vagy a játékból a kezébe.
Hátrány:ha vki nem húzott,vagy vett vissza: kijátszása után a semmibe kerül. |
Természetesen kalandozó... |
1 VP
Gübli
Tharr törpe KF ősmágia
Anti-mágia:1
Kijátszásakor dobj egy (kötelék:3) lapot a paklidból a semmibe:
Vagy kap X izomjelzőt(max. 3-at) vagy ellenfeled következő max X-es idézési költségű lapja nem jön létre.
S: Gyógyulsz X vagy következő törpéd X-el olcsóbb.
[X a semmibe dobott lapok idézési költsége]
X/(X) |
1 építő Békés tisztás (új)
építmény Sheran
horgony
Kijátszásakor minden lényre tegyél egy életjelzőt.
S, vegyél le egy lényről X életjelzőt: egy gyűjtőből a tartalékodba tehetsz egy max. X költségű lényt.
K: célpont lény gyógyul 3 Ép-t.
4 SP |
Tudós teknős(új)
3 VP
Sheran szörny
teknős
Anti-mágia:1
Repül.
Kézből kijátszásakor a paklidból előkereshetsz egy lapot VAGY visszavehetsz egy lapot a gyűjtődből(kivéve Tudós teknőst).
Kötelék,P:egy teknős lapot rakj a játékba a gyűjtődből,mintha kijátszottad volna(kivéve Tudós teknőst)
0/5
Teknős páncélfoltozó(új)
1 VP
Sheran szörny
teknős
Semlegesítés:sebző forrás.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor gyógyulsz 6 ÉP-t.
S:célpont lény vagy játékos gyógyul annyi ÉP-t,amennyi teknősöd van játékban VAGY célpont teknős kap egy életjelzőt.
Büntetés:3 ÉP és egy nem-varázslat lap kézből eldobása
1/2
Teknős szigony
1 SZK
Sheran tárgy
teknős
KF
Sheran lényre ingyen rárakhatod és nem kell tudnia KF-elni.
Anti-mágia:1
Kijátszásakor célpont gyűjtőből max. 4 lap a Semmibe kerül.
Hordozója kap egy izomjelzőt,+2 sebzést és mágikus támadást. |
1 Vp Zirri elmetrükk (új)
bűbáj lényre mentális Fairlight
2 Vp-ért a gyűjtődből is kijátszhatod.
A célpont lény passzívan a gazdája tartalékjába kerül, és az alábbi hátrányokat kapja: "Nem áldozhatod fel, nem építkezhet, nem mehet be az őrposztba és képességei nem működnek. Gazdája minden előkészítő fázisában eggyel kevesebb Vp-t regenerál, és a tartalékban lévő lényeiért sem kap plusz Vp-t." |
Sajnos nem kerülnek vissza a játékba. De azért próbálkozni lehet! |
2 Vp Hallgatag térdeplő
szörny 1 szk KF Tharr
troll, Thargodan
Anti-mágia: 0
K: a kör végéig senki nem játszhat ki varázslatot.
S, kötelék vagy 2 Vp: aktivizálódik, tegyél rá 3 izomjelzőt, majd minden képességét végleg elveszíti.
"Egyszerű vadtrollnak látszik ez a csendesen meditáló melák, míg csak botor mód meg nem zavarod néma áhítatában - Enciklopedia Fantasia."
0 / 6 |
Az idő tornya(új)
1 építmény
Fairlight építmény
torony
Anti-mágia:0
Repül.
Kijátszhatod 1 zanszilánkért is,de ekkor nem kap Anti-mágia:0-t
Bármikor kijátszhatod,amikor azonnalit játszhatsz ki,ekkor a kör azonnal véget ér.
Minden lényed +1/+1-et és minden épületed +3 SP-t kap.
/2
Demizra(új)
2 ZSZ
Elenios kalandozó
alakváltó
horgony,KF
Semlegesítés:lap,de a semlegesített lapot a tulajdonosa visszaveheti a köre végén a gyűjtőből.
[K]:áldozd fel egy lényed:célpont gyűjtőből max. 3 lap a semmibe kerül és húzz egy lapot.Ha Demizrát áldoztad,nem húzol.
3/1
Nekromanta bábmester
2 VP
Leah szörny
nekromanta
Repül.
Kézből kijátszásakor játékba rakhatsz aktívan egy Animált csontvázat.
S:áldozd fel egy nekromanta vagy csontváz lapodat: gyógyulsz 5 ÉP-t és ellenfeled következő lapja 1 VP-vel olcsóbb lesz(több ilyen hatás összeadódik).
1/4
"A legjobb az egészben,hogy azt hiszed te irányítasz,de egy lépéssel mindig előtted jár."-Niol,a csontsereg vezére |
Megint lesznek gakletkik? Te tudsz valamit? |
Kegy mehetne olyan szabályváltozással, hogy MINDENKÉPP kikereshetsz egy lapot |
Ne feledjuk a csapdakat, a szintlepeseket, a kegy es erod lapokat sem jatekba rakni
Tiszta "jo vedelem es a halal" pakli lenne |
S.O.B.L.I.N.T.O.
6 mana 6/6 Tisztogato galetki repul
Sikeres kijatszasakor rakd jatekba az osszes testreszt, fa- es femtargyat valamit szakertelmet a paklidbol.
"Azt hittetek, hogy kivezethettek a jatekbol?" |
Démontüzér
2 VP 3/3 dornodon szörny/thargodan 1 SZK
Ha forrás vagy szabálylap drágítja, akkor idézési költségéből minden VP-t helyettesíthetsz egy lap gyűjtődből semmibe rakásával.
S: célpont lény vagy játékos sebződik vagy gyógyul annyit, amennyi thargodan és „tűz” lap van a gyűjtődben, majd kapsz egy taumaturgia lapot.
Taumaturgikus lovag
3 VP 3/3 dornodon kalandozó/árnymanó KF „szárnyak” „tűz”
Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Kijátszásakor kapsz egy taumaturgia lapot, a kör végén pedig kapsz 1 VP-t és húzz egy lapot.
A lángok orgyilkosa
1 VP kalandozó/árnymanó 2/1 KF
Láthatatlan. Idézési költségét szabálylap nem növelheti.
Ha sebzést okoz: kapsz egy Taumaturgia lapot.
Szénné égetés
2 ZSZ dornodon azonnali „tűz”
Célpont lény vagy épület a gyűjtőbe kerül és ellenfeled sebződik annyit amennyi az SP-je ill. ÉP-je volt.
Rakd át a gyűjtődből a semmibe: kapsz egy Taumaturgia lapot.
Kristály entitás
5-X ZSZ (4)/(4) rhatt avatár/fókuszkristály „szárnyak” „rezisztens”
X annyi, ahány különböző nevű avatárod és fókuszkristályod van játékban (de max. 4).
K célpont permanens aktivizálódik, VAGY egy célpont lapnak a kör végéig a normálisnál eggyel többször használhatod az aktiválást kívánó képességeit (pl. S helyett S2 megkötéssel). |
1 Vp Ork hálószaggató
szörny 1 szk KF Dornodon
ork
'repül'
Semlegesítés: "háló" vagy "horgony" képességgel rendelkező lap.
Kijátszásakor gyűjtőbe küldhetsz egy ilyen lapot VAGY a "háló" és a "horgony" képesség ebben a körben semmiképpen nem működik (beleértve a szabálylapok, követők, helyszínek és forrásra immunis lapok ilyen képességeit).
2 / 2
1 Vp A csábítás művészete
bűbáj mentális Elenios
szirén
Húzz egy lapot!
K: ha egy lény gazdát cserél, az új gazdája húzhat egy lapot és kap annyi Vp-t, amennyi a lény idézési költsége volt (de az első körben nem kaphat így Vp-t).
Büntetés: ha akarod, célpont permanens gazdát cserél.
0 Vp Véges végtelen
bűbáj színtelen
Semlegesítés: változó idézési költségű lap.
S, áldozd fel, és tedd a Semmibe: kikereshetsz egy fix. 0 idézési költségű lapot a paklidból vagy visszavehetsz egy ilyen lapot a gyűjtődből a kezedbe ÉS a kör azonnal véget ér. |
0 SZK
Motyogó melléktermék
Motyogó Leah szörny
Kötelék: ha ellenfelednek legalább 4 lap kerül a semmijébe,akkor azonnal keresd ki a paklidból és rakd játékba.(reakció képesség)
Áldozd fel: kapsz egy motyogó kölyköt.
Hátrány:kijátszása körében nem áldozhatod fel.
0/1 |
Ködkirály
2 VP 3/3 rhatt kalandozó/ember KF „szárnyak”
Ha épülettel ködkerested elő: a kör végéig ingyen kijátszhatod.
K: kapsz egy A köd gyermeke lapot passzívan VAGY célpont lapra tehetsz egy ködjelzőt, ami a te jelződ. A ködjelző képessége: 1 VP vagy 2 ÉP árán a lap visszakerül a tulajdonosa kezébe.
Magányos lovag
3 VP 1 nekron (5)/(5) tharr kalandozó KF „háló” „szárnyak”
S: átkerül ellenfeled tartalékába aktívan, és ha a tulajdonosa használta ezt a képességet, akkor a kör végén húz egy lapot.
Hátrány: a kör végén, ha a tartalékodban van, akkor a tartalékodból, ha az őrposztban, akkor az őrposztból rajta kívül minden lény a gyűjtőbe kerül.
Ganüid kardforgató
2 VP (6)/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK
Támadhat egyszerre bármennyi őrposztban lévő lényt, ilyenkor mindegyik visszaüt rá.
Ha bármilyen sebzés érné, vagy egy forrás hatna rá: dönthetsz úgy, hogy helyette egy másik, általad választott ganüided sebződjön, vagy rá hasson a forrás.
Ganüid metabotróp
1 VP 1/3 rhatt szörny/ganüid 1 SZK „védekezés” „horgony”
S célpont lap visszakerül a tulajdonosa kezébe, vagy visszavehetsz egy ganüidet a gyűjtőből a kezedbe.
Kompenzáció: kapsz a kezedbe és az asztalra 1-1 Ganüid ifjoncot.
A semmi katonája
1 VP 1 nekron 1/1 tharr kalandozó/ember KF „szárnyak”
K5: 1 nekron: a kör végéig kap +1/+1-et.
K 1 nekron: megakadályoz egy forrást, ami hatna rá. | Hírek, változások | Kérdések | Csere-bere | Stratégiák | Versenyek | Lapötletek | Szavazások | Egyéb
A társalgás szabályai | A legaktívabb fórumok és fórumozók | Moderátori tevékenységek
|
© Beholder Kft., 2003 - 2024
E-mail: beholder{kukk}beholder{ponty}hu | Tel.: (06-1)-280-7932
Az oldalon megjelent szöveges és illusztrációs anyagok átvétele, másolása, illetve bármilyen módon történő felhasználása csak a Beholder Kft. engedélyével lehetséges.
A fórumban történő hozzászólások valóságtartalmáért, minőségéért semmilyen felelősséget nem vállalunk.
|